skolnieks_2 Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Katalizators arī nav nekāda panaceja - paprasat servisa džekiem, cik veselīgi ir puteklīši no tā, kas viņam vēderā Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 paprasat servisa džekiem, cik veselīgi ir puteklīši no tā, kas viņam vēderā Ahūna loģika. Pasaki vēl, ka tu brokastīs benzīnu dzer un dīzeli pie kafijas lej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Orientējoši pēc 5 gadiem tas notiks, kad 2000.g. Audi TDI Superturbo būs sarūsējuši. No tavas mutes Dievam ausī! Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Ahūna loģika. Pasaki vēl, ka tu brokastīs benzīnu dzer un dīzeli pie kafijas lej. Aizdomājies par utilizāciju ķēmrausi! Un tās ekoloģisko pamatojumu - tūlīt tu sāksi apgalvot ka elektro auto baterijas arī ir bestest dabai! Es neesmu pret elektro auto, bet viss nav tik smuki, kā to mālē. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Pretēji tam LPG plītis ir daudziem, arī man, un to izplūdes gāzes bez nekādiem filtriem var droši laist istabā! Redzi, nav 100% taisnība - pēc būvnormatīviem virs VISĀM gāzes plītīm ir jābūt nosūcējam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 (labots) Aizdomājies par utilizāciju ķēmrausi! A tu aizdomājies, cik kg CO, HC un NO svienojumus tas savā darba mūžā ir neitralizējis? Un kur tie tavi minētie putekļi paliktu, ja nebūtu katalizatoru? Pats vien visu elpotu iekšā. Labots Augusts 24, 2016 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Domāju, ka liela daļa Latvijas tāpat braukā bez katalizatoriem, jo viņi nav mūžīgi, bet jauns maksā labu naudu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markei Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Man te viens serviss pazīstams, kas ņemas ar katalizatoriem. No viņa dzirdēju, ka dīzeļiem katalizatori gandrīz vai mūžīgi, tik ik pa laikam jāiztīra. Šis izgriež laukā to ķeramiku, izdedzina un iztīra un iemetina atpakaļ. Un var maukt kā ar jaunu atkal savus 100k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Cik viņš par to pasākumu prasa? P.S. Man nav aktuāli, bet tīri intereses pēc Link to comment Share on other sites More sharing options...
markei Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Pašam nav bijis vajadzības, tāpēc neesmu prasījis. Bet liekas, ka kaut kas ap 200eur pa ausu galiem esmu dzirdējis. Bet tas kopā izgriešanu un iemetināšanu atpakaļ- atstāj mašīnu un tad saņem jau gatavu atpakaļ. P.s. Bet varu precizēt ja ir konkrēta vajadzība, jo varu kļūdīties par cenu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Nav, nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Runājot par kaitīgumu ir pavisam vienkāršs un lēts eksperiments! Padedzinām mājā primusu ar dīzeļdegvielu, nez pēc cik minūtēm visi būs ārā vai noindēsies? Biju par Tevi labākās domās... Auto dzinējā degviela nedeg tādos pat astākļos kā prīmusā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alro Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 (labots) Katalizatoram atpakaļ precīzi, hermētiski keramiku nav iespējams iemetināt,jātaisa jauns bundulis,Kam tāds gemors ir vajadzīgs. Labāk nomaini uz šito http://adparts.eu/lv/auto/exhaust-system/catalytic-converters.html kādam laikam pietiks. Labots Augusts 24, 2016 - alro Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Aizdomājies par utilizāciju Utilizācijas process ir atstrādāts katalizatoriem. Pa grāvjiem tie nemētājas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Vai tiešām? Es neticu, ka šādus katalizatorus var atjaunot. katalizatori gandrīz vai mūžīgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Vispār jau LV vidusšķira atbilst rietumu nabagiem tā kā 2016 gada auto tie nevarēs atļauties ne pēc 2gadiem ne arī stipri vēlāk. Runa bija par 2012.gada auto, kas pēc 2-3 gadiem būs akurāt savā pieprasījuma zenītā. Kāpēc? Beigušies 5-7 gadus ilgie līzingi un auto nonāks otrreizējā tirgū par saprotamu cenu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
markei Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 tāpēc vārds gandrīz. Cik esmu dzirdējis no viņa, tad katalazatorus var nokaut nevajadzīga piespiedu reģenerācijas laišana, gan jau viss kas var ietekmēt. Bet normālos apstākļos izjauc, iztīra, un brauc tālāk. Protams ne 100% vienmēr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Cik tas ir aktuāli ar tām samazinātā sēra degvielām? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Beigušies 5-7 gadus ilgie līzingi un auto nonāks otrreizējā tirgū par saprotamu cenu Kas vainas 5-7 gadus veciem auto? Es tā saprotu, par dīzeļiem ir runa? Manā saimniecībā ir 9 gadus vecs dīzeļa mazlitrāžas motora auto ar 300+k noskrējienu (VW 1,4 tdi PD 51kW), manis pirkts tepat Latvijā, salonā, jauns. Nekādi kvēpu filtri nav nobrukuši, motoram nekādi remonti nav taisīti, nekas nav čipots un apskatēs dīzeļkrematorijā viss pa pirmo. Tā kā Latvju vidusškiras sekondhend Anderseni var stāstīt savas pasakas, cik uziet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Pie mums pērk dīzeli ar 230K un sūdzas, tas nekas ka jau 500k ir noskrējis! Tak paskaties analogas mašīnas ar līdzvērtīgiem no skrējieniem DE un LV, kāpēc neviens neaizdomājās, kāpēc DE tādas ir pat līdz 1000 eur dārgākas. Tikai nevajag baikas par vairumniekiem un citiem svētajiem, kas viņas tur par velti dabū un šeit vēl nopelna, un vēl muitu nomaksā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Te var piekrist par visiem 100, pie gāzes trubām bieži vien stāv 4 autiņu rinda. Ja ņem vērā, ka stacijā ir viena gāzes uzpildes vieta, bet pārējai degvielai vismaz 6, tad jā, loģiski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 kaut kā nav gadījies rindu redzēt pie vienīgās gāzes pistoles staķikā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 kaut kā nav gadījies rindu redzēt pie vienīgās gāzes pistoles staķikā Arī nav nācies redzēt, ja nu vienīgi brīvdienās. Starp citu, lv gazificētu auto pašlaik varētu būt jau 4daļa. Nav maz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 Kad braucu ar gāzi, pildījos tikai stacijās kur ir "pilna servisa paka" , proti - vairākas uzpildes pistoles un tankenieks, kas visu pats sašķepselē un atšķepselē. Viss notika raiti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Augusts 24, 2016 Share Augusts 24, 2016 (labots) Kad braucu ar gāzi, pildījos tikai stacijās kur ir "pilna servisa paka" , proti - vairākas uzpildes pistoles un tankenieks, kas visu pats sašķepselē un atšķepselē. Savukārt, tie ,kas uzpildās pašapkalpošanās gāzes stacijās, droši vien arī paši sev zobus labo P.s. Stereotips, boot foruma tradīcijās. BTW, sarkasms. Labots Augusts 24, 2016 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezis666 Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Redzi, nav 100% taisnība - pēc būvnormatīviem virs VISĀM gāzes plītīm ir jābūt nosūcējam. Nosūcējam nav jābūt. ir jābūt telpas tilpumam >15m3, pastāvīgai dabīgai ventilācijai un atveramam logam vēdināšanai, kā arī jānodrošina gaisa pieplūde telpai. Pēc LVS420:2016, kas ir saistošs gāzes iekārtu uzstādīšanai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 lv gazificētu auto pašlaik varētu būt jau 4daļa CSDD gan saka ka 7,4%, nav gluži 4 daļa ...https://www.csdd.lv/cck?Itemid=327&collection=fails&file=doc_fails&id=1134&task=downloadξ=2 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Drīz aizliegšot patvaļīgi izbūvēt nosūcējus virtuvēs ar gāzes plīti. Linku slinkums meklēt, tēma bija vieno no lielajiem LV portāliem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Kas vainas 5-7 gadus veciem auto? Es tā saprotu, par dīzeļiem ir runa? Tak lasi atpakaļ. Te iepriekš teica, ka pie kompja TA slēdz mašīnas pēc 2012, tāpēc tas vēl ilgi nebūs aktuāli. Es sau, ka nemaz ne tik ilgi. DE tādas ir pat līdz 1000 eur dārgākas. Tikai nevajag baikas par vairumniekiem un citiem svētajiem, kas viņas tur par velti dabū un šeit vēl nopelna, un vēl muitu nomaksā! Jāaaa, muita no DE. Spēcīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 (labots) no DE ved maz mašīnu. kā reiz tieši tāpēc, ka tur tās ir dārgākas. Sludinājumos gan raksta to pašu veco "tikko no Vācijas", jo no Dānijas, Holandes, Francijas .... tauta nespējot saprast. Uzreiz aizdomīgi - kāpēc nevedi no Vācijas? Un pa vienam auto no mobile.de jau nez cik gadu neviens tirgonis, kam tā ir pamatnodarbošanās, nepērk. Tikai uzreiz pilnu treileri. Kasīt pa vienam vienkārši neatmaksājas. Nez kāpēc mobile pie vietējiem pāķiem tiek uzskatīts par kaut kādu etalonu, pēc kura cenas jāskatās. Mums tak arī ir dažādu cenu līmeņu veikali un katram ir sava niša un šie izdzīvo. Labots Augusts 25, 2016 - e = d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Ja paskatās izsoļu lapas, tad cenas mūsu plačos kļūst "saprotamākas" .... un vēl ja pastaigā pa plačiem ar krāsas biezuma mērītāju, tad no "nesistas" tas mašūnas top par "ja tu viņu būtu redžejis, kā bija nošķilta" .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Jāaaa, muita no DE. Spēcīgi. Tiešām tik tups? Nu labi sauksim smukākā vārdā "Vieglo automobiļu un motociklu nodoklis" https://www.csdd.lv/vieglo-automobilu-un-motociklu-nodoklis/nodoklu-kalkulators-vieglajiem-automobiliem Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 (labots) Zini, jebkurā komunikācijā ir vieglāk, ja lietas sauc vienos nosaukumos. Ar tups vai ne tups tam nekāda sakara. Nez vai spēj pat iedomāties, cik reižu man bijis jāmeklē kāds problemātisks keiss sistēmā, kuru kaut sit mani nost - nevaru nemaz atrast. Izrādās, zvanītājs vienkārši 2 dažādas programmas vai procesus sauc vienādi. Tāpat kā ģeniālie protestētāji pret ceļa nodokli... "es brīžiem nesaprotu, ar ko es cīnos un par ko"... Labots Augusts 25, 2016 - versatile 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Jā - lietotājs vulgaris ar tekstu - man nekas neiet kas neiet ? viss! nu neko, tad slēdzam to bodi ciet un ejam pakārties 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Jūtu līdz taviem klientiem, viņiem no galvas ir jāzina visi zinātniskie termini, savādāk tu nespēj viņiem palīdzēt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 aha un beigās izrādās, ka pelei baterijas nosēdušās... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 CSDD gan saka ka 7,4%, nav gluži 4 daļa ...https://www.csdd.lv/...k=downloadξ=2 Njā, info ņēmu no henrihs-gaze.lv, tad jau nav brīnums, ka pie vienīgās pistoles rindu faktiski nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markei Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 vai arī variants- zvana klients- sūdzās, ka nestrādā printeris! pretjautājums- Ko rāda printeris? Klients aiziet apskatās un printeris rāda- No paper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Muita ir kas cits - ja nu kas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Nēnu... Skaldat mateļus taga... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!