Jump to content

CSDD dīzeļbūdas prieki


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

skolnieks_2

Katalizators arī nav nekāda panaceja - paprasat servisa džekiem, cik veselīgi ir puteklīši no tā, kas viņam vēderā :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rubb

    19

  • marrtins

    13

  • Bruketajs

    16

  • e = d

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

_dunduks_

 

 

paprasat servisa džekiem, cik veselīgi ir puteklīši no tā, kas viņam vēderā
Ahūna loģika. Pasaki vēl, ka tu brokastīs benzīnu dzer un dīzeli pie kafijas lej.
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Orientējoši pēc 5 gadiem tas notiks, kad  2000.g. Audi TDI Superturbo būs sarūsējuši. 

No tavas mutes Dievam ausī! 

Link to comment
Share on other sites

skolnieks_2

 

 

Ahūna loģika. Pasaki vēl, ka tu brokastīs benzīnu dzer un dīzeli pie kafijas lej.

 

Aizdomājies par utilizāciju ķēmrausi! 

Un tās ekoloģisko pamatojumu - tūlīt tu sāksi apgalvot ka elektro auto baterijas arī ir bestest dabai!

Es neesmu pret elektro auto, bet viss nav tik smuki, kā to mālē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Pretēji tam LPG plītis ir daudziem, arī man, un to izplūdes gāzes bez nekādiem filtriem var droši laist istabā!  
 

Redzi, nav 100% taisnība - pēc būvnormatīviem virs VISĀM gāzes plītīm ir jābūt nosūcējam. 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Aizdomājies par utilizāciju ķēmrausi!

A tu aizdomājies, cik kg CO, HC un NO svienojumus tas savā darba mūžā ir neitralizējis?

Un kur tie tavi minētie putekļi paliktu, ja nebūtu katalizatoru? Pats vien visu elpotu iekšā.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Domāju, ka liela daļa Latvijas tāpat braukā bez katalizatoriem, jo viņi nav mūžīgi, bet jauns maksā labu naudu. 

Link to comment
Share on other sites

Man te viens serviss pazīstams, kas ņemas ar katalizatoriem. No viņa dzirdēju, ka dīzeļiem katalizatori gandrīz vai mūžīgi, tik ik pa laikam jāiztīra. Šis izgriež laukā to ķeramiku, izdedzina un iztīra  un iemetina atpakaļ.  Un var maukt kā ar jaunu atkal savus 100k.

Link to comment
Share on other sites

Pašam nav bijis vajadzības, tāpēc neesmu prasījis. Bet liekas, ka kaut kas ap 200eur pa ausu galiem esmu dzirdējis. Bet tas kopā izgriešanu un iemetināšanu atpakaļ- atstāj mašīnu un tad saņem jau gatavu atpakaļ.


P.s. Bet varu precizēt ja ir konkrēta vajadzība, jo varu kļūdīties par cenu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Runājot par kaitīgumu ir pavisam vienkāršs un lēts eksperiments! Padedzinām mājā primusu ar dīzeļdegvielu, nez pēc cik minūtēm visi būs ārā vai noindēsies?

Biju par Tevi labākās domās...

Auto dzinējā degviela nedeg tādos pat astākļos kā prīmusā! :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Aizdomājies par utilizāciju

 

Utilizācijas process ir atstrādāts katalizatoriem. Pa grāvjiem tie nemētājas.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vai tiešām? Es neticu, ka šādus katalizatorus var atjaunot.

a0d8566s-960.jpg

 

 

katalizatori gandrīz vai mūžīgi
 
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Vispār jau LV vidusšķira atbilst rietumu nabagiem tā kā 2016 gada auto tie nevarēs atļauties ne pēc 2gadiem ne arī stipri vēlāk.

Runa bija par 2012.gada auto, kas pēc 2-3 gadiem būs akurāt savā pieprasījuma zenītā. Kāpēc? Beigušies 5-7 gadus ilgie līzingi un auto nonāks otrreizējā tirgū par saprotamu cenu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tāpēc vārds gandrīz. Cik esmu dzirdējis no viņa, tad katalazatorus var nokaut nevajadzīga piespiedu reģenerācijas laišana, gan jau viss kas var ietekmēt. Bet normālos apstākļos izjauc, iztīra, un brauc tālāk. Protams ne 100% vienmēr.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Cik tas ir aktuāli ar tām samazinātā sēra degvielām?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Beigušies 5-7 gadus ilgie līzingi un auto nonāks otrreizējā tirgū par saprotamu cenu
 

 

Kas vainas 5-7 gadus veciem auto? Es tā saprotu, par dīzeļiem ir runa? Manā saimniecībā ir 9 gadus vecs dīzeļa mazlitrāžas motora auto ar 300+k noskrējienu (VW 1,4 tdi PD 51kW), manis pirkts tepat Latvijā, salonā, jauns. Nekādi kvēpu filtri nav nobrukuši, motoram nekādi remonti nav taisīti, nekas nav čipots un apskatēs dīzeļkrematorijā viss pa pirmo. Tā kā Latvju vidusškiras sekondhend Anderseni var stāstīt savas pasakas, cik uziet.

Link to comment
Share on other sites

Pie mums pērk dīzeli ar 230K un sūdzas, tas nekas ka jau 500k ir noskrējis! Tak paskaties analogas mašīnas ar līdzvērtīgiem no skrējieniem DE un LV, kāpēc neviens neaizdomājās, kāpēc DE tādas ir pat līdz 1000 eur dārgākas. Tikai nevajag baikas par vairumniekiem un citiem svētajiem, kas viņas tur par velti dabū un šeit vēl nopelna, un vēl muitu nomaksā!

Link to comment
Share on other sites

 

Te var piekrist par visiem 100, pie gāzes trubām bieži vien stāv 4 autiņu rinda.

Ja ņem vērā, ka stacijā ir viena gāzes uzpildes vieta, bet pārējai degvielai vismaz 6, tad jā, loģiski.

Link to comment
Share on other sites

kaut kā nav gadījies rindu redzēt pie vienīgās gāzes pistoles staķikā

Link to comment
Share on other sites

kaut kā nav gadījies rindu redzēt pie vienīgās gāzes pistoles staķikā

Arī nav nācies redzēt, ja nu vienīgi brīvdienās. Starp citu, lv gazificētu auto pašlaik varētu būt jau 4daļa. Nav maz.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Kad braucu ar gāzi, pildījos tikai stacijās kur ir "pilna servisa paka" :sarkasms:, proti - vairākas uzpildes pistoles un tankenieks, kas visu pats sašķepselē un atšķepselē. Viss notika raiti.

Link to comment
Share on other sites

Kad braucu ar gāzi, pildījos tikai stacijās kur ir "pilna servisa paka" :sarkasms:, proti - vairākas uzpildes pistoles un tankenieks, kas visu pats sašķepselē un atšķepselē.

 

Savukārt, tie ,kas uzpildās pašapkalpošanās gāzes stacijās, droši vien arī paši sev zobus labo :mrgreen:

P.s. Stereotips, boot foruma tradīcijās. BTW, sarkasms.

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

 

 

Redzi, nav 100% taisnība - pēc būvnormatīviem virs VISĀM gāzes plītīm ir jābūt nosūcējam.

Nosūcējam nav jābūt. ir jābūt telpas tilpumam >15m3, pastāvīgai dabīgai ventilācijai un atveramam logam vēdināšanai, kā arī jānodrošina gaisa pieplūde telpai. Pēc LVS420:2016, kas ir saistošs gāzes iekārtu uzstādīšanai.

Link to comment
Share on other sites

Drīz aizliegšot patvaļīgi izbūvēt nosūcējus virtuvēs ar gāzes plīti. Linku slinkums meklēt, tēma bija vieno no lielajiem LV portāliem.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Kas vainas 5-7 gadus veciem auto? Es tā saprotu, par dīzeļiem ir runa?

Tak lasi atpakaļ. Te iepriekš teica, ka pie kompja TA slēdz mašīnas pēc 2012, tāpēc tas vēl ilgi nebūs aktuāli. Es sau, ka nemaz ne tik ilgi.


 

 

DE tādas ir pat līdz 1000 eur dārgākas. Tikai nevajag baikas par vairumniekiem un citiem svētajiem, kas viņas tur par velti dabū un šeit vēl nopelna, un vēl muitu nomaksā!

Jāaaa, muita no DE. Spēcīgi.

Link to comment
Share on other sites

no DE ved maz mašīnu. kā reiz tieši tāpēc, ka tur tās ir dārgākas. Sludinājumos gan raksta to pašu veco "tikko no Vācijas", jo no Dānijas, Holandes, Francijas .... tauta nespējot saprast. Uzreiz aizdomīgi - kāpēc nevedi no Vācijas?

Un pa vienam auto no mobile.de jau nez cik gadu neviens tirgonis, kam tā ir pamatnodarbošanās, nepērk. Tikai uzreiz pilnu treileri. Kasīt pa vienam vienkārši neatmaksājas.

Nez kāpēc mobile pie vietējiem pāķiem tiek uzskatīts par kaut kādu etalonu, pēc kura cenas jāskatās. Mums tak arī ir dažādu cenu līmeņu veikali un katram ir sava niša un šie izdzīvo.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Ja paskatās izsoļu lapas, tad cenas mūsu plačos kļūst "saprotamākas" .... un vēl ja pastaigā pa plačiem ar krāsas biezuma mērītāju, tad no "nesistas" tas mašūnas top par "ja tu viņu būtu redžejis, kā bija nošķilta" ....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jāaaa, muita no DE. Spēcīgi.
Tiešām tik tups? Nu labi sauksim smukākā vārdā "Vieglo automobiļu un motociklu nodoklis" 

https://www.csdd.lv/vieglo-automobilu-un-motociklu-nodoklis/nodoklu-kalkulators-vieglajiem-automobiliem

 
Link to comment
Share on other sites

versatile

Zini, jebkurā komunikācijā ir vieglāk, ja lietas sauc vienos nosaukumos. Ar tups vai ne tups tam nekāda sakara.

Nez vai spēj pat iedomāties, cik reižu man bijis jāmeklē kāds problemātisks keiss sistēmā, kuru kaut sit mani nost - nevaru nemaz atrast. Izrādās, zvanītājs vienkārši 2 dažādas programmas vai procesus sauc vienādi.

Tāpat kā ģeniālie protestētāji pret ceļa nodokli...

"es brīžiem nesaprotu, ar ko es cīnos un par ko"...

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

skolnieks_2

Jā  - lietotājs vulgaris ar tekstu - man nekas neiet :D

kas neiet ?

viss!

nu neko, tad slēdzam to bodi ciet un ejam pakārties :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jūtu līdz taviem klientiem, viņiem no galvas ir jāzina visi zinātniskie termini, savādāk tu nespēj viņiem palīdzēt ! :)

Link to comment
Share on other sites

vai arī variants- zvana klients- sūdzās, ka nestrādā printeris!

pretjautājums- Ko rāda printeris?

Klients aiziet apskatās un printeris rāda- No paper  :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...