Mezavecis Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Šobrīd arī ir dīzelis visizdevīgākais variants, jo svaigākiem autiņiem gāzi var uzlikt tikai ar 5. paaudzi, kas maksā joprojām dārgi, līdz ar to jaunam/pajaunam dīzelim šobrīd ir priekšrocības. Iespējams, ka ar jaunām prasībām varētu proporcija mainīties. Runa iet par autiņiem līdz 5 gadiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Drīz aizliegšot patvaļīgi izbūvēt nosūcējus virtuvēs ar gāzes plīti. Interesanti, kurš un kā to taisās kontrolēt Šobrīd arī ir dīzelis visizdevīgākais variants Jautājums, cik plāno braukt. Ja parastos 20-30k gadā, tad pa lielam pofig, arī jaunie benzīnnieki ir pietiekami ekonomiski. Vienīgā bēda, ka pēdējos gados ražotāji sākuši visādus turbo mazmotorus ar nesaprotamiem tilpumiem (zem litra) izmantot. Un sanāk, ka lai no tiem sūdiem izvairītos, atliek vien ņemt dīzeli. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 (labots) Nebija pat svarīgi, cik plānots. Savulaik, kad tika meklēts jauns auto, pieejamā izvēle bija normāls 2.0L dīzelis vai max 1.6L TSI. Lietoto auto tirgū ir pilns spektrs. Visticamāk tas saistīts ar pieprasījumu. Labots Augusts 25, 2016 - Mezavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Šobrīd arī ir dīzelis visizdevīgākais variants, jo svaigākiem autiņiem gāzi var uzlikt tikai ar 5. paaudzi, kas maksā joprojām dārgi, līdz ar to jaunam/pajaunam dīzelim šobrīd ir priekšrocības. ~2 gadus vecs Tiguāns vidēji 3,5L ēd tikai, tā rāda. Es nezinu ar kādu litrāžu viņa brauc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alro Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Bet tiešās iesmidzināšanas benzīniekien vajagi 6 paaudzes gāzes iekārtu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 tiešās iesmidzināšanas benzīniekien vajagi 6 paaudzes gāzes iekārtu Es kaut ko esmu palaidis garām, ir vēl pēdējos 10 gados uzražots kāds arī ar karburatoru??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 GDI - https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection Augstspiediena komonrails uz benzīna. Vispār izskatās, ka LPG izmirs pirms atnāks elektroauto. Uz GDI likt gāzi nav praktiskas jēgas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnis2002 Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 un turpināsim uz gāzes cept pankūkas - kā pagājušajā gadsimtā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 arī jaunie benzīnnieki ir pietiekami ekonomiski. Ar kādu auto tu pārvietojies, ja popularizē šo demagoģijas tekstu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Vispār izskatās, ka LPG izmirs pirms atnāks elektroauto Cik esmu novērojis, tad gāzes uzpildes stacijas parādās viena aiz otras. Elektrouzlādes stacijas labi ja viena pa gadu jauna parādās. Bet CSDD esot kaut kādi plāni, kā apgūt līdzekļus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Esot pie austrumu draugiem, tur tieši pretēja aina - uz gāzi (arī dabas gāzi) dzīvo lielākā daļa transporta un vieglais ar dīzeļmotoru ir liela eksotika. Arī daudz kur citur dīzeļi nav izplatīti. Tāpēc tomēr jāskatās globālā mērogā nevis tikai Latvijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 un turpināsim uz gāzes cept pankūkas - kā pagājušajā gadsimtā! Tu cep uz dīzeļkrāsns vai petrolejas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 austrumu draugi nemāk uzražot kvalitatīvu dīzeli. vecās klabatas vēl varēja rūcināt ar viņu dīzeļa izstrādājumu, bet nu jaunie auto pārāk ilgi neiet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Ar kādu auto tu pārvietojies, ja popularizē šo demagoģijas tekstu? kapēc demagoģija? paņem kā piemēru jauno pasātu ar 2.0TDI 150zs un 1.4TSI 150zs. Benzīna patēriņš ir tikai ap litru lielāks, uzrāviens TSI līdz 100km/h labāks un cenas starpība 4k par labu benzīnam. Nu un domājams ir akustikas jomā atšķirība starp vienu un otru. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 paņem kā piemēru jauno pasātu ar 2.0TDI 150zs un 1.4TSI 150zs. Benzīna patēriņš ir tikai ap litru lielāks, uzrāviens TSI līdz 100km/h labāks biju shokeets, ka testa braucienaa ar 1.4TSI vareeju huljigaaneet uz shosejas beigaas gan panjeemu 2.0TSI, jo tad naak slapjaa DSG6 nevis sausaa DSG7 un psihologjiskaa barjera neljaava mazaaku iekjekseet diizeljus ieniistu! jaa zinu, esmu mazaakumaa, bet ar vienu man bija gana Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Kāda tur dīzeļu, benzīna, gāzes mīlestība, visu nosaka lietoto auto tirgoņi, nu jau vismaz 10 gadus dzen stipri daudz dīzeļus, pirms tam lielākoties tirgoja benzīna auto un neko tauta braukāja. Sāks vairumā tirgot priusus, visi būs priusu fani Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 slapjaa DSG6 nevis sausaa DSG7 Ar šo konkrēti ietaupīji, jo sausās DSG VW ir pilnīgs pī. Labi, ka nepaņēmi TFSI, tad būtu vēl viena lieta, kuru visdrīzāk nožēlotu vēl garantijas laikā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Ja nejaucu..tad otrādi sausās radās pēc slapjajām ...jo tās bira nost...man fordam ar sausā...pagaidām ok... Sausās neder lielām jaudām ...tās nenāca niknajām versijām Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Es labi zinu Vācijā ražotos drotus, par citiem nezinu... var būt citiem ir OK. Katrā gadījumā, ja ar sauso DSG regulāri mīcīsies pa korķiem, tad nekas labs nebūs. Ja korķos ikdienā nesēdi, tad arī VW ir diezgan OK... Lai nu kā, nesen braucu ar VW Sharan, nezinu par gadu, bet šim ir 2.0 PD dzinējs un slapjā DSG - nobraukums ~600k km, ar dzinēju un kārbu problēmas nav bijušas. Kādreiz auto taisīja tādus, ka viņi pēc būtības dzīvoja ilgi... škiet ka pēdējos gadus taisa tādus, ka ilgi dzīvo tikai tad, ja sakrīt kaut kādi apstākļi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Un sausā laikam skaitās biku ekonomiskāka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 (labots) Ar sauso sēžot koķos slēdz ātrumus manuāli, tas paildzinās sajūgu dzīvi... Par DSG bija diezgan sakarīgs video youtube no Лиса Рулит, pameklē viņas video par šo tēmu, diezgan sakarīgi stāstīja lietas, kas sakrīt arī ar manu pieredzu šo aparātus ekspluatējot. Labots Augusts 25, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 CSDD esot kaut kādi plāni, kā apgūt līdzekļus... Tikai plāni kā apgūt līdzekļus... nekā cita tur nav... Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Var jau tā mažoties...bet nodomāju ka baigi tas ko mainīs...turklāt nekad neesmu varējis iemanīties slēgāt tomātu manuāli. ..vēl jo vairā ka šim ir tās stūres lāpstiņas tikai...ja nobirs..nobirs...paziņam jaunam manuālim dempferis 2 gadā nojuka ka reiz kad garantija beidzās...virs 100k...remonts tāds pats cipars ka tomātam.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 (labots) nevermind... Labots Augusts 25, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Nu es tā salīdzinoši...visi viņi ap 1.5k remontā aiziet ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Interesanti, kurš un kā to taisās kontrolēt Kaimiņi stučīs būvvaldei un tā savukārt apciemos un "jās"... Pagāšnedēļ šitā nācās nosūdzēt kaimiņu-perforastu, kas 4 mēnešus (!!) ik pa laikam ar SDS-MAX divus dzīvokļus par vienu taisīja. Gan svētdienās, gan pa vakariem... un nebija sapratis, ka viss ir jāsaskaņo un būvgruži jāizved ar speciālu konteineri, nevis jāber kopējā, lai penši maksā un vakaros klausās perfomūziku... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 vakaros klausās perfomūziku Labs Man gan škiet, ka šis nav saistīts ar auto tēmu, muzons ir citur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Augusts 25, 2016 Share Augusts 25, 2016 Labi, ja brīvdienās no plkst.1000-1500 ārdītos. Man arī bija viens tāds kaimiņš. Modinātāju varēja izmest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Augusts 26, 2016 Share Augusts 26, 2016 Ar šo konkrēti ietaupīji, jo sausās DSG VW ir pilnīgs pī. Labi, ka nepaņēmi TFSI, tad būtu vēl viena lieta, kuru visdrīzāk nožēlotu vēl garantijas laikā... Ja pērk jaunu auto, tad ir diezgan vienalga par pī vai ne pī, jo garantija pasargā no negaidītiem izdevumiem 3-5 gadu garumā. Baudi jaunās tehnoloģijas, un, neilgi pirms garantijas beigām, tirgo nost. Protams, jebkurš servisa apmeklējums patērē laiku, bet, ja saskaita mūsu laiku sastrēgumos un vienkārši neko nedarot, tad nekas traks tas nebūs. Ja kas, tad TSI ir tas pats TFSI, vienkārši trīs burti izskatās labāk nekā četri Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Augusts 26, 2016 Share Augusts 26, 2016 visi viņi ap 1.5k remontā aiziet . par komfortu ir jāmaksā. Ja auto nav jauns, tad milzu ietaupījums bija jau to nopērkot lietotu. Uz tā fona kaut kādi 1,5K nekas liels nav. Te pie mums gan ilgstoši bija populārs viedoklis, ka auto jāmaina katru otro gadu un jāpārdod pa to pašu cenu cik nopirkts. Tad jā, tad jebkurš šāds remonts šķiet milzu ieberziens. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Augusts 26, 2016 Share Augusts 26, 2016 Ir arī tā, ka vispārzināmo problēmu saraksts ir tik vispārināts, ka to klausīties un ņemt vērā pie autiņa (it sevišķi jauna) nav jēgas. Ir taču vairāki DSG7 tipi un katram ir savs stāsts, kurš var nebūt nemaz vēl uzrakstīts. Auto jomā "viens čoms teica" argumenti ir ļoti spēcīgi un labi iedarbojas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Augusts 26, 2016 Share Augusts 26, 2016 Modinātāju varēja izmest. Piedāvā viņam pielāgot urbšanas grafiku, apmaiņā pret informācijas nesniegšanu būvvaldei - 99.99% ka šis nav papūlējies šos darbus oficiāli reģistrēt, jo jātne ir paliela. Vsjo, offtopiks jābeidz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Septembris 5, 2016 Share Septembris 5, 2016 Kādam nav paredzēta TA tuvākajā laikā? Septembra pirmajās dienās braukšu atkārtoto, ja atcerēšos, uzmetīšu aci procesam uzmanīgāk. Biju, izčakarēja par lampiņu, pļeķj. kreisā tuvā gaisma - stara kūlis pa zemu. Būtu labāk satraukušies par tiem debešu izgaismotājiem no anglijas. Lai nu kā biju dīzeļbūdā - nekā nevarēja saprast, izskatās, ka tur katrs mēra pēc saviem ieskatiem, jo tās darbības pa blakus būdām atšķiras :/ prasīju, kas vispār tur tiek mērīts un atbilde bija lakoniska - dūmainība. Mans viedoklis ir apmēram tāds - ja uz skati braucot iedod mizā pāris reizes, kad motors ir darba temperatūrā un skati nevar iziet, tad serviss vai šrots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 5, 2016 Share Septembris 5, 2016 Tagad arī benzīniekus mēra divos stāvokļos, tukšgaita un 3-4K apgiezienos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 5, 2016 Share Septembris 5, 2016 Jau gadus kādus vismaz 3. Vairāk par 2k apgr. nav prasīts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 5, 2016 Share Septembris 5, 2016 Mani izdzina ārā no autiņa, rēca labi, tāpēc domāju ka bija 3K, pie 2K tur pat nekas neskan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Septembris 5, 2016 Share Septembris 5, 2016 Benzīna patēriņš ir tikai ap litru lielāks, šim es atsakos ticēt, kamēr nebūs reālu datu, ko likt priekšā. Rūpnīcas brošūra neskaitas un viena tante teica vēl vairāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 5, 2016 Share Septembris 5, 2016 Nu kā kur vai kā kurš, hvz. Es eju tikai Siguldā, nevis pie Rīgas pipukiem. Varbūt pēdējos gados ir mainījies uz labo, a to citreiz tiešām pie pipuka trāpies, tāda sajūta, ka speciāli iegāž. Vienreiz migliniekam piepisās. Tipa par augstu stars. Pats salīdzināju ar otru, vienādi. Neko neregulēju, braucu atkātoto, tam džekam viss bija normāli. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 5, 2016 Share Septembris 5, 2016 Pirms 2 ned Rīgā gāju apsakti ar benzīna Colt - rūcināja tikai tukšgaitā, neko negāzēja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 5, 2016 Share Septembris 5, 2016 tas nebija turbomotoriem tikai? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!