Jump to content

Operatīvā līzinga nianses


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

Vai kāds no tautiešiem ir izgājis operatīvā līzinga priekus privātpersonai? Zinu, ka oper.līz. ir apjājiens ne tikai iegādes (īres uzsākšanas) mirklī, bet arī auto atdošanas laikā. Vairāk interesē tieši atdošana, novērtēšana, defektācija. Ir kaut kas, uz ko nevar uzrauties? Kāda vispār ir pieredze ar lokālajiem kantoriem?

 

Vienkārši pētīju 4-gadīgu benzīna auto cenas, mati ceļas stāvus, no dīlera jauna auto cenas dažiem šķiet, ka šo gadu laikā tikai 2000 eur pazuduši. Žīdu kosmosa apgūšanas programma.

 

Finanšu līzingā mēneša maksa sanāk gandrīz dubultā, tas galīgi nav interesanti...

Link to comment
Share on other sites

1) Visu skatās pēc "dabīgā nolietojuma" - sīkāk palasi te - https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjJhvDD_8XOAhXSKCwKHT3tDcsQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.llda.lv%2Fassets%2Fpdf%2FKonsolideta_instrukcija_nolietojumam.pdf&usg=AFQjCNGi94uuzBQA5s2GBqHbg7UUtMSczw&sig2=Si9wlksZM7U6aoBrwDGUUg&bvm=bv.129759880,d.bGg

2) Cik maksāsi pirmo iemaksu,cik būs atlikusī termiņa beigās? - var sanākt, ka ar mazu pirmo iemaksu un lielu atlikušo vērtību termiņa beigās var sanākt vairāki ieberzieni

    a) Tirgus vērtība kritīs daudz ātrāk par līzinga atlikumu - attiecīgi - ja apniks auto/sagribēsi citu - nepārdosi pat par atlikumu visa perioda garumā - attiecīgi - paliec mīnusā;

    b) ja nospers - apdrošinātāji var nenosegt VISU atlikumu (skatīt punktu a) - paliec mīnusos;

    c) Skaties līgumu - uz ko ir atlikušās vērtības risks - ja uz līzinga kompāniju- pajāt uz visu, arī uz to, ka dīleris aiziet pa skuju taku... ja atlikušās vērtības risks uz tevi - tad nu... paliksi ar dārgu frotu termiņa beigās;

 

3) Ļoti daudz līzinga kompānijas nemaz neliek atdot auto pēc tā 5 gadu op.līzinga perioda, bet piedāvā to visu pārlikt uz finanšu līzingu - piemēram - uz 3 gadiem - ja nē - atdod auto dīlerim - te atkal skatīt punktu A zem punkta 2:)

 

4) ja veiksi visas apkopes pie dīlera, suns nestāstiīs salonā, berni neplēsīs abšifkas un nedzīvos tur bomzis-  dīleris netaisīs speciāli defektāciju nepamatotu

 

Ja ņem op.līzingu, tad iesaku sekojoši:

1) Pirmā iemaksa VISMAZ 20%;

2) Ņemot uz 5 gadi un nobraukuma ierobežojumu 100 000, atlikušo vērtību, par ko dīleris gatavs atpirkt, dabūsi ap 25%!

3) NEŅEM visādus Hyundai, Nissan mazauto utt. - tiem BAISI krītas tirgus vērtība;

 

Faktiski visiem ne-premium klases auto tirgus cena pirmajā gadā nogāzās par 25%-40% :)

 

 

Par saviem vārdiem atbildu, grāmatu esmu lasījis :)

Labots - zulus
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tev vajag operatīvo līzingu, lai nopirktu labāko auto pasaulē - audi 80 B4 ar gāzi?!

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir kaut kas, uz ko nevar uzrauties?

 

Jā - dēļ vēlmes pirkt lietas ko nemaz nevari atļauties, nevajag uzrauties uz operatīvo līzingu automašīnai!

Pērc tādu mašīnu kā bankas konts atļauj un problēmu nebūs!  

 

Ak jā, atceros kā pirms gadiem 6 izgāja bijušā darba kolēģim. Paņēma auto operatīvajā līzingā, pēc kādiem gadiem diviem sieva auto nošrotoja - vilcieniņš uz Tallinas šosejas. Apdrošinātājs auto norakstīja, bet protams ka izmaksāja auto tirgus cenu tajā momentā. Bet pateicoties krīzei un ntajiem atņemtajiem līzinga auto, tirgus cena zemē un nosedz tikai apmēram pusi no atlikušās līzinga summas.

 

Banka "nāk pretīm" - viņš var tuprināt maksāt līzinga maksājums pat bez auto, kamēr visa summa tiks nosegta, nesūdzēs tiesā un visu summu nepiedzīs. Varianti kā dodiet man citu līdzvērtīgu auto vietā, es turpinu maksāt kā agrāk netika uzklausīti.  

Link to comment
Share on other sites

Kuram auto tik mazs cenas kritums?

Nekāds "apjājiens" op līzings nav. Ja tā apgalvo, tad esi precīzaks un izklāsti faktus!

Op līzinga beigās auto nav nekur jāatdod, bet gan savlaicīgi jāpārdod, dzēšot saistību atlikumu, jo pārdošanas cena būs augstāka par neatmaksāto vērtību, tādejādi vēl paliksi lielākā vai mazākā, bet plusā. Op līzinga priekšrocība ir tā, ka par auto tiek maksāts +/- tā vērtības krituma apmērā, bet fin līzingā tu apdzen šo vērtības kritumu ar saviem līzinga maksājumiem, tādejādi iesaldējot savus līdzekļus līdz auto pārdošanas brīdim. Op līzinga gadījumā nedaudz pārmaksāsi procentos, jo tie tiek rēķināti no auto neatmaksātās vērtības, kas op gadījumā krītas lēnāk, bet, pie šodienas procentiem, tas nav būtiski.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kā jau teicu, OP.līzings ir OK, ja piedomā ar skaidru saprātu pie pirmās iemaksas un atpirkuma termiņa beigās;

 

Vēl - izvēlies sakarīgu nobraukuma ierobežojumu, jo, ja nemaldos, tad, ja pārbrauc atrunāto, tur ierubās labs skaitītājs - 0,25EUR par 1km aptuveni!

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
(labots)

Par Nisaniem un Hjundajiem ir skaidrs. Skatījos uz VW Jetta vai ko tādu ar 1.4 benzīnu, jo tajos 5 gados, iespējams, pat līdz 90 000 netiktu ar esošajām nepieciešamībām. Tāpēc arī op.līzings šķiet vilinošāks. Vispār VW nav pašmērķis, ne tuvu.

 

Bija paredzēta arī 20% iemaksa.

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

OP līzinga gadījumā pārmaksāt sanāk ne tikai bankas procentus! Galvenais ieberziens ir plānotās apkopes autorizētajos servisos kur izmaksas ir maigi izsakoties kosmiskas! 

Ja kas, daudzu auto ražotāju / tirgotāju galvenais peļņas avots ir tieši apkopes! Auto tiek bezmaz vai par pašizmaksu atdots, lai tikai pēc tam varētu regulāri uz servisu pelnīt.

 

Kā redzu viens otrs nekādi negrib mācīties uz citu kļūdām. 2009/2010 gada krīze nav bijusi par mācību, ka nevajag parādos līst? 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Pfff man nekas nepieder, vienmēr pastāv iespēja jautri nobankrotēt. Tam man čomi naudiņu sametīs, vēl uz bāru uzaicinās.


A nav kāds B4 Passatas lietuviškas ar 1.4 dzinēju, nevis 1.8. 1.8 kaut kāds rijīgs izklausās.

Link to comment
Share on other sites

Ieteiktu gan Tev labāk paskatīties uz 2-3 gadus vecu auto, kas jau maksā ap 60% no sākotnējās iegādes cenas un paņemt finanšu līzingā - labi, nebūs JAUNS auto, bet tomēr - var dabūt LV pirktu, nenobrauktu, pārbaudāmu utt., kam, pietam, cena ir nokritusi (no jaunvērtības) par vismaz 40-50% un neturpina vairs tik fantastisku lejupslīdi!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Apdrošinātājs auto norakstīja, bet protams ka izmaksāja auto tirgus cenu tajā momentā. Bet pateicoties krīzei un ntajiem atņemtajiem līzinga auto, tirgus cena zemē un nosedz tikai apmēram pusi no atlikušās līzinga summas.

 

 

KASKO polisē ir ierakstīts "Apdrošinājuma summa / Sum insured", no kā (līdz ar citiem parametriem) izriet aile "Apdrošināšanas prēmija" - kāda tur var būt diskusija par tirgus vai netirgus vērtību?

Un kā sauc šo augstdzimušo kantori, kam ir savi uzskati, kāda bijusi vērtība par summu X apdrošinātam transportdzeklim?

Link to comment
Share on other sites

 

 

vienmēr pastāv iespēja jautri nobankrotēt. Tam man čomi naudiņu sametīs,
 

 

LV tas nemaz tik lēti nav! Pagaidām gan pastāv iespēja braukt uz UK un bankrotēt tur, bet tas arī nav pa velti! 

P.S. labi tev čomi! ;) 

Link to comment
Share on other sites

50 000 nobraucis VW Golf 7, vēl ar garantiju par 11 000 EUR, no dīlera; Iemaksājam 25% iemaksu, paņemam  finanšu līzī - ikmēneša maksājums uz 4 gadi ~180EUR+KASKO;

 

garantija līdz 100 000 - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-7/bkbegc.html- ps - nelamāt - šo uz ātro atradu - Nē, Mollerā nestrādāju (nestrādāju nevienā autosalonā :D )

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/jetta/igxpj.html- VW Jetta - 2014.gada - uz odo 35 000!

 

Faktiski jauns auto!

Labots - zulus
Link to comment
Share on other sites

 

 

50 000

 

 

Faktiski jauns auto!

Un kurā brīdī paliek par vecu, nobrauktu lamatu?

Link to comment
Share on other sites

 

 

KASKO polisē ir ierakstīts "Apdrošinājuma summa / Sum insured"

 

Man gan nav lielas pieredzes ar apdrošinātājiem, bet esmu paliecināts ka nekad netiek šī summa izmaksāta. Tiek rēķināts nolietojums, bojājumu procents un kas tik vēl nē! Apdrošinātājs jebkurā gadījumā mīnusos nepaliek!    

Link to comment
Share on other sites

kāda tur var būt diskusija par tirgus vai netirgus vērtību

Un, tavuprāt, šī apdrošinājuma summa ir nemainīga visu mūžu? Tak tā katru gadu mainās, ņemot vērā tirgus situāciju. 

Ar KASKO tu apdrošini savu AUTO, nevis savas kredītsaistības.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Un kurā brīdī paliek par vecu, nobrauktu lamatu?

 

Mana pieredze rāda ka ar auto parasti nav nopietnu problēmu līdz 150 - 200k kkm ! Ar šādu nobraukumu parasti vācieši auto pārdod, mūsu bāleliņi nodzen odomeru līdz 80k un pārdod.   

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un kurā brīdī paliek par vecu, nobrauktu lamatu?

 

NU, pēc boot.lv dažām diskusijām, arī 15 gadīgsauto ar 250 000 uz tāfeles ar piezīmi "tikko no vācijas"  ir labs auto :)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Ieteiktu gan Tev labāk paskatīties uz 2-3 gadus vecu auto, kas jau maksā ap 60% no sākotnējās iegādes cenas

 

Kā jau minēju #1 postā - žīdu kosmosa aģentūrā ss.lv 2-3 gadus brauktiem cenas kritums, salīdzinot ar jauna, neaprīkota/neappakota auto cenu, ir labi ja 2000...3000 eur. Tieši tas vedināja uz jauna iegādi. Diemžēl. Jo labprāt brauktu ar 3gadīgu ķerru par saprātīgu cenu. Jau šobrīd trīs gadus braucu ar līdzīgu shēmu, bet kaut kā gribējās atjaunoties ziemas periodā, kad auto tirgus it kā nekust, lai var kaut ko nokaulēt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mana pieredze rāda ka ar auto parasti nav nopietnu problēmu līdz 150 - 200k kkm nobraukumu!

Piemēram, whatcar.lv, palasot daža laba auto atsauksmes un problēmas garantijas periodā, mati var nosirmot. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Saku vēlreiz - ne jauns, ne VW, ne oper.līz. nav dzīves mērķis.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Un, tavuprāt, šī apdrošinājuma summa ir nemainīga visu mūžu? Tak tā katru gadu mainās, ņemot vērā tirgus situāciju. 
 

 

Nu es katru gadu drošinos ar KASKO, man tā summa paliek par 1k EUR mazāka katru gadu, un ar to rēķinos.

Bet tā summa ir konkrēta un līdz nākamajam KASKO nemainās. Nevis pie ekscesiem sākam zīlēt kafijas biezumos un atrunāties, ka "varbūt tik, bet varbūt nemaz ne tik". Ja mašīnu norakstot, tiek segta tieši tāda summa, tad OK, bet ja tikai puse no tās summas tiek segta, tad 3.14dari.

Labi - @@ronalds_, kas tas ir par kantori un kāda īsti bija tā situācija?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

problēmas garantijas periodā, mati var nosirmot

 

No tā mēs neesam pasargāti. 

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, tev jau visu par operatīvo līzingu te izstāstīja, turpmāk nekas sakarīgs te, visticamāk, nebūs.

 

Nu es katru gadu drošinos ar KASKO, man tā summa paliek par 1k EUR mazāka katru gadu, un ar to rēķinos.

Interesanti, jo es pieliku pirkstu risinājuma izveidē, ko vajadzētu izmantot visiem apdrošinātājiem vidējās tirgus vērtības noteikšanā. Pieņemot, ka jauna auto vērtība dilst ātrāk nekā 1k EUR gadā, sanāk, ka katru gadu lieki pārmaksā.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

2) Cik maksāsi pirmo iemaksu,cik būs atlikusī termiņa beigās? - var sanākt, ka ar mazu pirmo iemaksu un lielu atlikušo vērtību termiņa beigās var sanākt vairāki ieberzieni     a) Tirgus vērtība kritīs daudz ātrāk par līzinga atlikumu - attiecīgi - ja apniks auto/sagribēsi citu - nepārdosi pat par atlikumu visa perioda garumā - attiecīgi - paliec mīnusā;     b) ja nospers - apdrošinātāji var nenosegt VISU atlikumu (skatīt punktu a) - paliec mīnusos;     c) Skaties līgumu - uz ko ir atlikušās vērtības risks - ja uz līzinga kompāniju- pajāt uz visu, arī uz to, ka dīleris aiziet pa skuju taku... ja atlikušās vērtības risks uz tevi - tad nu... paliksi ar dārgu frotu termiņa beigās;   3) Ļoti daudz līzinga kompānijas nemaz neliek atdot auto pēc tā 5 gadu op.līzinga perioda, bet piedāvā to visu pārlikt uz finanšu līzingu - piemēram - uz 3 gadiem - ja nē - atdod auto dīlerim - te atkal skatīt punktu A zem punkta 2:)

 

Nu un, ja auto pat nav līzingā un to tev samīca avārijā, bet ārā ir krīze, un tu 7k vietā (iedomāta tirgus cena normālos tirgus apstākļos) dabū 5k - ar ko op situācija atškiras? Ar to, ka 2k esi jau samaksājis, bet op līzinga gadījumā tev dod iespēju tos samaksāt kaut kādā laika periodā? Morāli ir grūti, bet matemātiski lietas būtība nemainās.

Ja auto pats nepārdod, bet atdod atpakaļ termiņa beigās, tad pie kājas, kāda tam ir tirgus vērtība, jo dīleris to ir apņēmies atpirkt par ciparu X un tā ir viņa problēma, ja tirgus uz to brīdi ir zemāks.

 

 

 

Galvenais ieberziens ir plānotās apkopes autorizētajos servisos kur izmaksas ir maigi izsakoties kosmiskas! 

Un ja pirktu jaunu auto par savu naudu, tad apkopes neveiktu, vai? Ietaupīt gadā 150-200eur, toties pazaudēt garantiju???

 

 

 

Ieteiktu gan Tev labāk paskatīties uz 2-3 gadus vecu auto

Lūk šie ir visbīstamākie mūsdienās. Garantija jau beigusies vai tūlīt beigsies, bet saremontēt var tikai ar jaunām rezerves daļā un bieži vien tikai pie dīlera, jo analogo detaļu vēl nav, softu kreisajos servisos vēl nav utt. 

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Op līzinga beigās auto nav nekur jāatdod, bet gan savlaicīgi jāpārdod, dzēšot saistību atlikumu

 

Šī vieta nav skaidra. Manā prātā op.līz. nozīmē, ka savu laiku nomaksāju, ķerru pēc 5 gadiem atdodu dīlerim. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Op līzinga beigās auto nav nekur jāatdod, bet gan savlaicīgi jāpārdod, dzēšot saistību atlikumu

Gadījumā šis nav tikai juridiskajiem, ar kuriem banka ir ieinteresēta turpināt sadarbību? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Gadījumā šis nav tikai juridiskajiem, ar kuriem banka ir ieinteresēta turpināt sadarbību? 

 

Nē, auto vari pārdot jebkurā laikā, dzēšot saistību atlikumu bankā. Kaut pēc gada, kaut mēnesi pirms līguma termiņa beigām.

 

 

 

Nu es katru gadu drošinos ar KASKO, man tā summa paliek par 1k EUR mazāka katru gadu, un ar to rēķinos. Bet tā summa ir konkrēta un līdz nākamajam KASKO nemainās. Nevis pie ekscesiem sākam zīlēt kafijas biezumos un atrunāties, ka "varbūt tik, bet varbūt nemaz ne tik". Ja mašīnu norakstot, tiek segta tieši tāda summa, tad OK, bet ja tikai puse no tās summas tiek segta, tad 3.14dari.

 

Palasi sava KASKO noteikumus - mazajā sriftā. Dabūsi vai nu līdzvērtīgu auto vai summu, par kuru līdzvērtīgu auto tajā brīdī var nopirkt. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu un, ja auto pat nav līzingā un to tev samīca avārijā, bet ārā ir krīze, un tu 7k vietā (iedomāta tirgus cena normālos tirgus apstākļos) dabū 5k - ar ko op situācija atškiras?

 

Ar to, ka gadījumā ja auto nav līzingā, nekas vairāk nav jāmaksā! Nošķīlu, dabūju apdrošināšanas naudu, var kaut to pašu plaši apspriesto audi 80 ar gāzi paņemt vietā.

Līzinga gadījumā jāturpina maksāt kaut arī auto vairs nav!

 

Kurmis, tava nostāja ir dzīvot pāri saviem līdzekļiem un līst parādos! Bet prakse jau ntās reizes ir pierādījusi, ka labāk dzīvo tie, kas parādos nelien!  


 

 

Un ja pirktu jaunu auto par savu naudu, tad apkopes neveiktu, vai? Ietaupīt gadā 150-200eur, toties pazudēt garantiju???

 

 

Varbūt pirmajā gadā tie ir 200 EUR. Bet nākamajos jau krietni vairāk!  Piemēram logu šķidrums oficiālajā servisā maksā tā, ka lētāk šņabi liet!

Esmu lasījis pāris krievu auto forumus kur tauta nonāca pie secinājuma ka lētāk ir pazaudēt garantiju, nekā maksāt oficiālajiem servisiem par apkopēm.  

Link to comment
Share on other sites

Ar loģiku tev kā ir tā ir... Kādu tad naudu tu dabūsi, ja nošķilsi savu auto? Vai ne to, kuru būsi pirms tam "iesaldējis" to pērkot? Op gadījumā tā nauda tev stāvēs uz plauktiņa.

Nekad nav ienācis prātā, ka līzingu izmanto nevis tāpēc, ka nav naudas, bet gan, lai neiesaldētu brīvos līdzekļus auto, jo ar tiem var pasākt ko citu

 

Par garantijas apkopēm tā spriež tie, kam nekad ar to nav bijusi pieredze.

Link to comment
Share on other sites

 

 

2-3 gadus brauktiem cenas kritums, salīdzinot ar jauna, neaprīkota/neappakota auto cenu, ir labi ja 2000...3000 eur.

 

tu pamēģini to jauno tautasvāģi konfiguratorā aprīkot atbilstoši piedāvātajam lietotājam dampim un tad salīdzini cenas. vai tik dīleris nesanāks lielāks žīds.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

labāk dzīvo tie, kas parādos nelien!

 

Čigāns iemācīja savu zirgu neēst. Būtu iemācījis zirgu arī nedzert, bet tas maita nosprāga.


 

 

tu pamēģini to jauno tautasvāģi konfiguratorā aprīkot atbilstoši piedāvātajam lietotājam dampim

 

A man nevajag parkkameru un stikla jumtu. Klimatiņš ir, ļitaki ir, maucu. 

Link to comment
Share on other sites

Dabūsi vai nu līdzvērtīgu auto vai summu, par kuru līdzvērtīgu auto tajā brīdī var nopirkt.

Paldies, paskatījos noteikumos, tiešām ir "tirgus vērtība":

Pēc 45000 kilometru nobraukuma sasniegšanas līdz apdrošināšanas līguma beigām apdrošināšanas segums ir spēkā transportlīdzekļa tirgus vērtībā.

 

TIRGUS VĒRTĪBA – naudas summa, ietverot visus Latvijas Republikā

noteiktos nodokļus un nodevas, kas nepieciešama tāda paša vai

līdzvērtīga transportlīdzekļa (marka, modelis, izlaides gads, komplektācija,

nobraukums), vai tāda paša vai līdzvērtīga apdrošinātā papildaprīkojuma,

kāds tas bija tieši pirms apdrošināšanas gadījuma iestāšanās, iegādei.

 

12.16. Apdrošināšanas atlīdzību transportlīdzekļa bojāejas gadījumā aprēķina, atskaitot transportlīdzekļa atlieku vērtību, ja tās nepārņem Apdrošinātājs un apdrošināšanas polisē norādīto pašrisku, no zaudējumu summas daļas, kura saskaņā ar apdrošināšanas līgumu ir jāatlīdzina Apdrošinātājam

 

12.17. [..] Apdrošinātājs ir tiesīgs nepārņemt savā īpašumā transportlīdzekļa atliekas un ieturēt transportlīdzekļa derīgo atlieku vērtību no apdrošināšanas atlīdzības

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kādu tad naudu tu dabūsi, ja nošķilsi savu auto? Vai ne to, kuru būsi pirms tam "iesaldējis" to pērkot?

Redzi, te ir nianse! Es tagad strādāju, pelnu, sakrāju priekš auto. Kā Tu saki - iesaldēju līdzekļus. Jā! Bet ja es auto nošķiļu - nav liela bēda, es esmu iznīcinājis to ko esmu nopelnījis!

 

Dzīve var būt dažādi - varam saslimt, zaudēt darbu, ekonomiskā krīze!

Un tad ikmēneša auto līzinga maksājums oj kā var pa kabatu iesist! Es par to, ka iztērēt vēl nenopelnītu naudu nav pārāk saprātīgi! Bet ja nauda jau ir nopelnīta - kāpēc gan to netērēt?    

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kur var vislabāk aprīkot ar gāzi 1.8 Audi? 1.9 TDI ar gāzi nevar aprīkot? A kā saražot savu saļakru?

Link to comment
Share on other sites

Pieņemot, ka jauna auto vērtība dilst ātrāk nekā 1k EUR gadā

paldies par informāciju, taču šajā gadījumā auto ir 7gadīgs, ar gana mazu nobraukumu. max 1k zemāk var atrast vispār kaut ko līdzvērtīgu, kas nav ar 200k nobraukumu, tā ka novērtējums +/- adekvāts.
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...