Jump to content

RollHill - spēle par ripošanu no kalna.


Recommended Posts

ImissimI

*Bump! Tagad var uzspēlēt interneta pārlūkā. WebGL - https://mindboiler.com

 

----------------------

 

Tikko palaidām alfa/beta/paprovē versiju spēlei "RollHill" - nosaukums galveno būtību jau pasaka - ripo no kalna.

TsFvSXl.png
Lūdzu, paprovē un tepat forumā uzraksti atsauksmes kā gāja/patika.
 
Es vairāk par pašu spēli tagad nerakstīšu, jo viena no savarīgajām lietām, ko gribam patestēt, ir pirmais iespaids. Ja es te baigi izplūdīšu, tad tas tiks sašķobīts un nebūs vairs atbilstošs.
 
Šobrīd esam divi izstrādātāji, tā pa prasto sadalot - es 3D, kolēģis programmēšana. Mehānikas, gamepleju, ko un kā u.c. - štukojam kopā.
 
Tehnoloģija un tūļi:

  • spēles dzinējs: Unity3D
  • programmēšanas valoda: C# 
  • 3D: ProBuilder (Unity 3rd party plugins)
Edited by ImissimI
Link to post
Share on other sites
versatile

Izbesīja intro. Turpinājums sekos.

Kamēr rakstīju par intro, spēle bija aizgājusi. Not good. Vajag start pogu.

Biu cerējis, ka kontrole pēc akselerometra - nekā.

Nogriežot stūri pa zāli - laiks uzlabojas.

 

Feisbukā prasa draugu sarakstu - labi, ka nav obligāts.

Spēlīte diezgan garlaicīga, es nespēlētu - bet tikai tāpēc, ka vēl ir, pie kā piedomāt. Vai kaut kādas zvaigznītes ķert, vai no naglām izvairīties, nez.

Edited by versatile
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
snukurins

Atsauca atmiņā šo:  http://ski.ihoc.net/

Sevišķi patikās tā vieta kur ja ilgi vizinās atskrien sniega monstrs un apēd.Te arī varētu kāds riepu apēst beigās pirms finiša.

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites

 

 

Kas būtu labs piemērs ar šo ievades mehāniku?
'Labs' ir subjektīvs jēdziens. Lai gan tev taisnība, ka gyro kā ievades rīks ir draņķīgs, bet vairumam lietotāju tāda veida spēlēs tas sagādā vairāk fun (it sevišķi kādā baļļukā vai bērniem iedodot spēlēt). Iesaku tomēr pie palaišanas/settingos dot iespēju izmantot gyro kā kontroles veidu - nenožēlosiet.

 

 

 

 Hmm, kā tu to īsti domāji?
 Viņš to domāja tā, ka normālos gadījumos cenšoties nošmaukties braucot pa zāli, riepai vajadzētu ievērojami lēnāk ripot, un laikam pasliktināties, nevis otrādi. Savādāk kāda jēga censties turēties uz trases?
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
ImissimI

Ok, rukājam tālāk, būs lielāks updeits, tad padošu ziņu.

+ organizējamies iOS'am.

 

Starpcitu - ko jums atgādina tas ritenis?

Link to post
Share on other sites
versatile

Tieši tā. Kāda jēga censties ierakstīties kaut kādā trajektorijā, ja var maukt pa taisno?

Par Gyro ievadi piekrītu - tizla un labu pielietojumu vēl nevienā spēlē neesmu redzējis. Bet likās, ka šajā varētu būt pat ļoti atbilstoši sižetam.

Muļķīgi liekas, ka jānobrauc 1000m lai tiktu pie otrās trases - tak zb tik daudz reižu braukt.

Viss jau ok, bet, kā jau teicu, lielākā problēma, imho, ir vienmuļums - ātri vien apnīk tikai ripināties. Ja papildus būtu kas trasē jāvāc, varbūt būtu interesantāk.

No komplimentiem - paša ripuļa fizika. Nais!

Gaidam apdeitu!

Link to post
Share on other sites
ImissimI
No komplimentiem - paša ripuļa fizika. Nais!

Paldies! Te mums vēl ir diezgan daudz 'jāhako'. Kā saka - there's more than meets the eye. Šobrīd viss tur īsti pareizi vēl nenotiek un risinājums ir dark and hairy hack.

https://youtu.be/N92FYHHT1qM?t=1131

 

Bet mēs centāmies :)

 

 

Tieši tā. Kāda jēga censties ierakstīties kaut kādā trajektorijā, ja var maukt pa taisno?

Šobrīd vienīgais replayability faktors ir laiks un 'air time'. Lai uzstādītu labāku laiku nevienmēr galvenais ir braukt pa ceļu - stūri jāgriež nost. Tāpēc es pārjautāju par tavu

 

Nogriežot stūri pa zāli - laiks uzlabojas.
Jo, dude! "Nogriežot stūri - laiks uzlabojas" izklausās loģiski. Tāpēc arī prasīju, kāds tev bija laiks, jo varbūt tas bija bugs, vai kaut kas ko es nebiju pamanījis - insane neieplānots shortcuts.

 

Pirmā trase speciāli ir diezgan plaša un diezgan vienkārša un ar visai maz iespējām nofeilot, jo tas arī ir vienīgais "tutoriālis". Tāpēc, jā - tur var visur kur un visādi izbraukt to trasi.

1200m, lai tiktu tālāk ir nepārdomāti, pa zemu novērtējām spēlētāju vidējo - tas tiks pārstrādāts un pārmērīts, tiesa to var apiet - aizbraucot tālu tālu neceļos.

Edited by ImissimI
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Labrīt!

 

Vakardien/šonakt uztaisījām WebGL versiju ar vienu trasi - tā kā tagad var arī interneta pārlūkā palaist. Kaut kādu + - videokarti kompim vajadzēs.

 

Firefox, Chrome, Edge ņems pretimhttps://www.mindboiler.com

 

Vēlreiz lūdzu vecos kolēģus - paprovē nobraukt un tepat forumā iedod atsauksmes/ieteikumus/apcerējumus.

 

Vai vari izbraukt līdz galam?

Ar cik mēģinājumiem izdevās?

Cik punktus dabūji?

 

------------------------------------------------------------------------------

Nākamās lietas, kas plānā.. ne obligāti, ka šādā secībā, bet - Android, iOS, PC.exe un kaut kad paprovēs 'steam' laimi.

Edited by ImissimI
Link to post
Share on other sites

Bija/Ir doma arī par tāda tipa spēli, pat šādus tādus prototipus uztaisījām. Iespējams finanšu ziņā neintuitīvs lēmums, bet izvēlējāmies darboties pie šīs spēles, jo interesantāk - gan taisīt, gan testēt. Un (nu vismaz šobrīd) oriģināls ai-pī.

Link to post
Share on other sites

Man nesanāca izbraukt līdz galam, kādas 20x mēģināju no tām kādas 5x apstājos gandrīz pie paša smaidīgā ģīmja monētas un vienreiz tiku daudz tālāk.

Score lielākas bija ap 30k, bet tā parasti ap 10k - 15k.

Parasti apstājos dēļ tā ka riepa sāk traki grīļoties un vienkārši apstājas, nokrīt.

 

P.S. Ikdienā spēles vispār nespēlēju, gamer skills = 0.

Link to post
Share on other sites

 

 

Man nesanāca izbraukt līdz galam,
Paldies par mēģinājumu, ir ok, bišku esam pāršāvuši sarežģītības ziņā ar pirmo/vienīgo trasi, tā ir diezgan populāra vieta, kur nokrist. 

 

 

man isti negribas lepoties ar to ka letini izgudro gaz riepas speli ,
Nekas, gan jau vēlāk. Nav zvanīts, ka riepas modelis tāds arī paliks, bet.. abstrahējies no riepas modeļa vizuālā, iedomājies, ka tur teiksim, siera ritulis ripo. Izbrauc kā racing + balance spēli.

 

Ja tu pagaidām runā par žanra izvēli, tad tas jau bišku cits temats. Saki labāk, kā šito modeli redzi uzlabojamu.

Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

Gandrīz tiku līdz sejai, bet, manuprāt, lielākā problēma ir kamera, kas nespēj asos līkumos gana ātri sekot riepas pagriezienam. No sāna nav īsti skaidrs virziens, tāpēc gribās visu laiku koriģēt ceļu, tādējādi zaudējot ātrumu.

 

Tiku arī garām sejai, bet tad vākt monētas nedrīkst, pretējā gadījumā nav ātruma un nosvempjas riepa.

Edited by Žaks Noriss
Link to post
Share on other sites

Jā, kamerai būs kaut kāds 'pus-AI' jāraksta, lai vēmienu švankājoties neraisa, cauri ģeometrijai nelien un beigu beigās rāda tomēr uz kurieni braukt. Pašreiz ir diezgan stiprs 'smoothing' uzlikts.

Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

Nedaudz pēc sejas monētas gribētos, lai ir kaut kādas Dead End zīmes, citādi nevar bez nogāšanās pateikt, ka tur ir pasaules mala.

 

Gribētos kaut kādu atraktīvāku ceļa reljefu ar lēcieniem, virāžām.


Varbūt var iebūvēt kaut kādu mierinātāju, jo ja riepa sāk šļankātiesuz sāniem, tad pēcāk uzņemot ātrumu tā nerimstas. Vismaz man tā izskatās.


Vēl dažkārt rodas sajūta, ka riepa pārāk ātri uzņem ātrumu uz trases beigām (kad jau tālumā redzami konusi).

Link to post
Share on other sites

Jap, ir tādas trases padomā un ir ar šādiem tādiem elementiem arī gatavas, weba versijā ir paredzēta mapju rotācija ik pa laikam, lai visa veida lokāciju tipiem var pamazām iziet cauri free-to-play.

 

Tikko izbraucu piedomājot par kraujām. Mjā.., pieļauju, ka tur nospēlē švakais pasaules izgaismojums un voids 'pazūd miglā' + tas, ka nav 'zāles' malas, kas ceļu vizuāli atdala, thx.


Papildinu atbildi - 

 

Paldies par extended review, Žak, daudz figņas izvilku un savilku.

 

par ātruma uzņemšanu - cik ripo no kalna tik ar' uzņem, apakšā nVIDIA PhysX (unity3d implementācijā) - tas, ka kaut kur izskatās nepamatoti ātri, arī būs miglas blakusefekts - tā kā nav redzama papildus ģeometrija, tad ir brīži, kad nevar saprast, vai ir slīpums, vai nav, jo nav references.

 

Par riepas ļurku - īsti nezinu, tu it kā esi pirmais, kas tieši par to saka. Lielākā daļa priecājas, ka uzvedās taisni kā no brīvi ripojoša ripuļa varētu sagaidīt. :/ Mierinātājs savā ziņā jau ir, to var izdarīt piesitot uz keyboarda uz pretkustību.

Vai ir kaut kādas konkrētas vietas par kurām domā?

 

Un  :blush: atvainojos visiem, kas uzspēlēja ar austiņām, safiksosim skaņu balansu nākamajā laidienā. 

Edited by ImissimI
Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss
Mierinātājs savā ziņā jau ir, to var izdarīt piesitot uz keyboarda uz pretkustību. Vai ir kaut kādas konkrētas vietas par kurām domā?

 

Neesmu eksperts, bet man šķiet, ka reāla riepa uzņemto ātrumu kaut kā tomēr taisnojas un vismaz daļēji pārstāj valstīties uz sāniem (frekvence palielinās, amplitūda samazinās). Zinu, ka var uzsist, lai izlīdzinātu kustību, bet būšu godīgs - parasti taisnošana noved pie apsvempšanās uz sāniem. 

 

Konkrētas vietas nav. Ja iet lēnu uz priekšu un kaut kur jāgriežas, tad zvalstīšanās parasti ir liktenīga.

Edited by Žaks Noriss
Link to post
Share on other sites

Pielikta 'pause' poga.
Skaņas balanss salabots + var izslēgt mūziku un sfx atsevišķi
Intuitīvāka punktu saskaitīšana brauciena beigās.

Šobrīd strādājam pie smukumlietām.

 

Par zvalstīšanos - izskatās, ka tur vēl piespēlē 'ceļa grambas', ja palaiž pa perfektu plakni, tad taisnojas. Nez, skatīsies, šur tur no'smooth'ošu colliderus, būs labāk, pēc tam inkrementēs uz priekšu.

(vispār.. rigid body rotation dynamics ir nešpetna padarīšana)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 years later...
ImissimI

Rozā brilles esam noņēmuši, protekcionisms izslēdzies, iedomība piebremzēta un nu var paskatīties uz savu radījumu kritiskāk.

Pārlasīju visu topiku, veči, ļoti labs feedback, liels paldies! (no pirmā $ apsolos Rīgas robežās pievest kādu tērveti un paspiest roku.)

 

Padošu ziņu, kad būs, kas jauns skatāms.

 

------

gribēju pirmo postu pielabot, bet laikam ir pa vecu - googleplay linki neaktuāli, arī webgl šobrīd mētājas gadsimtu vecs build.

Edited by ImissimI
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
ImissimI

Sveiciens pieGdienā kolēģi!

 

Vakar pa nakti palaidām "softlaunch" alfa-alfa versiju vecajam RollHill projektam.

https://mindboiler.itch.io/rollhill

Reku WebGL https://mindboiler.com

 

Bugi, komentāri un atsauksmes. Bāigi vērtīgi būtu, ja kāds centīgāks varētu nokapčurēt skrīnu ar pirmajiem mēģinājumiem noripot, baigi pietrūkst skata no malas, jo pats esmu pārdrillējis tos līmeņus un trūkst objektivitātes.

r5Rqky.gif

Edited by ImissimI
Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...
ImissimI
Posted (edited)

Heh, nav gan. Bet labi noņirdzāmies. Kaut kāds japānis bija uzgājis spēli droši ka iekš itch un iemetis twiterī, ta komentāros ar' bija kāds to filmu piesaucis. :)

 

Atradu - 

 

Edited by ImissimI
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...