Jump to content

Astra mk4 x16xel dūmošana.


Imbaworld
 Share

Recommended Posts

Sveiciens, netieku skaidriba.

 

Nedelu atpakal ieveroju, kad starp izpludes kolektoru un katalizatoru kaut kas grabeja, atgtiezu vala, opa, lambdas gals. Nebiju ieverojis nekadas izmainas paterina, tik cik celot apgriezienus sad un tad saraustijas, bet visa visuma lieliski. Okey, uzreiz uzsutit jaunu finansiali nebija pa spekam, pakeru, kas brivdiena bija pa rokai, kaa pagaidu variantu no a6, parlodeju stekeri, darbinu ieksaa, viss ruuc, bet duumo. Okey, skruveju atkal nost, satiriju velteiz, metu atpakal, atkal dumo. Galu gala, kad biju jau morali izvests, nolemu, lai dumo. (Eļļu need). Nav skaidrs, vai pagaidu zonde strada, ka nakas, vai ne. Katra zina, srota variants, bet kompis kludas nerada, viss stokos. Pirmos 150km nobraucu, itkaa viss lieliski, bet tad atkal sakas raustisanas uz zemiem apgriezieniem. Praktiski 2/3 robs. Pec jau vairak, ka 350km nobrauktiem, panemu scupu roka un volla, smarzo pec degvielas. Mans minejums, zonde nestrada korekti, respektivi dod vairak degvielas, ka nepieciesams, tas, kas nesadeg nonak karteri. Bet vai ta maz var but? :O Kompresija 16 14 14 16 (karstam dzinejam). Mosh kadam ir kada laba doma?

Link to comment
Share on other sites

Tu pamēģini zondi no KAMAZ, varbūt nedūmos!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Takš delphi lambda zonde šim motoram zem 40 eur maksā - kataloga nr ES2013512B1 (pēc autospares.lv datiem)

Ja jau par dārgu - kā degvielu lej??

Link to comment
Share on other sites

Lamda zonde ir detaļa uz kuras rēķina nav prāta darbs taupīt. Ja piemēram stāv Bosch, tad tādu pašu liec, nevis nodarbojies ar santīpišanu un meklē ko līdzīgu. Motora vadības bloka programā ir raksti konkrtētas zonces parametri un tikai ar to motors strādaš pareizi. Ja brauksi ar melniem dūmiem sajāsi vēl katalizātoru, kurš arī nav lēts.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Neapvainojies(uzreiz uzsutit jaunu finansiali nebija pa spekam),BET ja nevari nopirkt benzīnu-nepērc mašīnu...

Nu nep[cenzēts] auto kompim smadzeni-ieliec zondi kādu vajag un izpreperē katalizatoru(uztici meistariem).

Arī braucu ar MK4 tik VW....

Link to comment
Share on other sites

"Zondes parametri" ir mazliet stiepjams jēdziens - drīzāk ir svarīgas pāris lietas - fiziskie izmēri, izvadu skaits, sildelementa pretestība un žOpeļu gadījumā - vai kāds no signāla vadiem "ir uz massu". 

Neapvainojies, bet tavā gadījumā, pieļauyju, ir labāk doties pie autoelektriķa, kas ar OBD aplūkos pašreizējo zondes darbību un meistarīgi nomainīs pret universālo, bet labas kvalitātes, jo "oriģinālās" lielākoties atšķiras ar "pareizo" štopseli, kas maksā ap 10-15 eur dārgāk.  Protams, tie vadi, kas no zondes ārā nāk, nav lodējami un tālab smuki pielodēt štekeri nebūs viegli - mans elektriķis to dara ar punktmetināmo, jo manam konkrētajam Renim oriģinālā zonde ir ar 80cm kabeli, nekad nevienam nav uz vietas un ir jāpasūta un es neatzīstu Bosch produktus jo ļoti reti var nopirkt puslīdz kvalitatīvu, jo ražo šie visās miskatēs - Ukrainā, Krievijā un Turcijā. Tad jau labāk Denso oriģināls un mers uz ilgu laiku.


 

 

viss ruuc, bet duumo
 

Dūmošana ir ar variācijām - melni, kā dīzeļmiskastēm, gaiši zilpelēki, balti... katram ir savs bojājums... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

So sorr par spamu-2viem pēdējiem autoriem please 1kg bananas-nu tie posti nepalīdz tēmas autoram...

Link to comment
Share on other sites

 

 

izpreperē katalizatoru(uztici meistariem)

 

to gan nē, labāk pats izgriez, citādi meistari pievāc katalizatoru :)

 

katalizatorus uzpērk pa ~90€/kg, 1.4 motoram ir~0.9kg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@ ezis- kur ta meistari "pievāc katalizatoru"-vismaz mani Meistari zin-nnneaiztiec To kas nav Tavs-vari palikt bez algas.....

Edited by Dziņča
Link to comment
Share on other sites

Ir zināmi vairāki gadījumi. Un daudzi jau nezin, cik maksā katalizators un neņem

Link to comment
Share on other sites

:shok: laikm Pat mana sieva zin vairāk par katalizatoriem un lambda zondēm(pate ir manījuse servos utt- nu nav piepe).......

Viņai uzrāva smieklu šī diskusija.........Pate brauc ar Reno megane 2 grand tu ....

Edited by Dziņča
Link to comment
Share on other sites

Ja auto ir vecāks par 2005 gadu un iegādāts LT ir 99,99999999%  iespēja, ka katalizatora vairs nav.

Katalizators ir jāmaina tad, kad tas vairs nepilda savas funkcijas vai ir dabujis tosolu pasmaržot no plīsušas motora galvas.

Ne visiem meistari ir normāli - liela daļa kapeikas mīlestībā savu auto uztic tādiem kadriem, kam pat koka ratus nevajadzētu uzticēt.

Link to comment
Share on other sites

@ Brukletajs - nesāc te guras zosis dzīt-nav vairs laika un intereses par auto diagnostiku-Tu man zaudēsi vienā setā-vienkārši autors grib iepist kapeiku


Nu ja Bruklis var uzrakstīt "drīzāk ir svarīgas pāris lietas - fiziskie izmēri,"-autor-nelaid Tādus cilvjus pat tuvu savam auto nelaid !

Edited by Dziņča
Link to comment
Share on other sites

izgriezt katalizatoru var tikai pilnīgi aizvēsturiskiem graustiem. šī gadsimta auto bez katalizatora TA iziet nav iespējams - atgāzu normās neiekļausies.

Link to comment
Share on other sites

e=d- ja no auto diagnostikas ko nesaproti - NEMULDI muļķības citiem !!!

Es ar "tevis minētu graustu" -manā gadījumā vw mk4( ar izpreperētu kataliztoru) jau n-tos gadus minu uz darbu-starpcitu viņš ir Brēmenē....

Uzskatīju par sakarīgu......ne vella-tirliņš vien I

Edited by Dziņča
Link to comment
Share on other sites

Jautājums Dzinčam - kādas ir tā Golfa, ar izgriezto katalizatoru atgāzes, mērot ar četrkomponentu atgāzu analizatoru (CO, CH, CO2 un O2) tukšgaitā un pie paaugstinātiem apgriezieniem? 

Link to comment
Share on other sites

MJ-Nekasies-

- auto ir garažā-un es i mājā.Ja vajag foto no skates-pie pirmās iespējas būs

Edited by Dziņča
Link to comment
Share on other sites

Nevajag foto no skates. Tas ir jautājums, uz kuru auto diagnosts var atbildēt pēc sekundes simtdaļas, uzrauts no miega nakts vidū.

Link to comment
Share on other sites

Ok-so sorr Gudriniek -Pat draugs var tik pasūtīts nakts vidū-Ja tiek uzdoti neadvekāti jaut.

Tik TU pieslēdzies kad ?

Publiski-Tu mani MJ nokaitināji-vai nu risinājumu tēmas autoram studijā,jeb pis naxuj


šas nopietniem pukiem pazvanīšu-lai iedod kādu diagnosta nr.

Nedo dies Tev  M_J

 

Tika apzvanīti 2vi-viens mans-otrs [oi]neteikšu-Lab ka abi neiesita-Tevi M_J vajag preperēt no grupas-no diagnostikas tik saproti...l...cik ekrānā

Edited by Dziņča
Link to comment
Share on other sites

Un tas ir cilvēkam, kuram profilā stāv rakstīts:

"Ja gribi būt gudrs, iemācies saprātīgi jautāt, uzmanīgi klausīties, mierīgi atbildēt un apklust, kad tev vairāk nav ko teikt.” :)

Edited by rubb
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Sen kautiņi nav bijuši! Tika uzdots konkrēts jautājiens, atbildē lamu vārdi un draudi, kruta! Dodiet lūdz nākošo sēriju! :shok:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Dzinča, man vienkārši kļuva interesanti. Bruketaju solīji sakaut vienā setā, uzbrauci e=d, kad viņš apgalvoja, ka šī gadsimta auto ar izgrieztu katalizatoru atgāzu normās iekļauties neizdosies. Spriežot pēc bravūrīgā toņa, Tev ar Golfu, kam izgriezts katalizators, tas ir izdevies. Gribēju zināt, kā to dabūji gatavu. Sāku ar elementāru jautājumu un ne jau nakts vidū. Un pēkšņi - jāiet uz garāžu, jāskatās skates protokolu. Pašam diagnostam diagnostikā atgāzu analizators salūzis? Vai varbūt nav vispār?

 Bet tēmas autors vispirms lai izskrūvē kādu sveci un paskatās izolatora krāsu.  Pēc tam var paņemt vislētāko ķīniešu testeri un pamērīt spriegumu zondes signāla vadā - tajā, kurš melnā krāsā, attiecībā pret akumulatora - izvadu. Uzsildītam motoram, pāris minūtes pēc iedarbināšanas, spriegumam vajadzētu periodiski mainīties apmēram no 0V līdz 0.9V, ja zonde ir svaiga, vai 0.2-0.7V, ja ne tik svaiga. Tukšgaitā svārstību periods lielāks, pie paaugstinātiem apgriezieniem mazāks, bet normāli, ja arī tukšgaitā nebūtu lielāks par pāris sekundēm. Pēc tam pamēģināt strauji uzgāzēt un atlaist gāzi un paskatīties, ko dara zonde. Uzgāzējot spriegumam vajadzētu uzlekt līdz 0.7-0,9V, atmetot nokristies tuvu nullei. Nekādā gadījumā spriegums nedrīkst aiziet mīnusos. Izbraukt līkumu un vēlreiz pamērīt. Gadās, ka zonde sākumā strādā normāli, bet pēc brīža pārstāj. Un tagad biežāk iespējamie varianti, tipiskākie ir pirmie divi:

 - sveces melnas, zondes spriegums nepaceļas virs 0.4V - zonde beigta, beigtās zondes dēļ kompis lej motorā pārāk daudz degvielas

 - sveces melnas, zondes spriegums 0.7-0,9V - motorā pārāk daudz degvielas, bet tā nav zondes vaina, jāmeklē cits cēlonis, bet tā jau ir cita tēma

 - sveces baltas, zondes spriegums nepaceļas virs 0.4V arī uzgāzējot ne, pie tam uzgāzēt praktiski nav iespējams, - ļoti liess maisījums, bet zonde var būt arī vesela

 - sveces baltas, uzgāzēt nevar, zondes spriegums 0.7-0.9V vai lielāks - īīslēgums starp zondes signāla vadu un sildīšanas ķēdi

 - zondes spriegums aiziet mīnusos - jāpārbauda masu savienojumi (motora, akumulatora, virsbūves, elektronikas), normāli spriegumam starp šīm masām pie rūcoša motora nebūtu jābūt lielākam par 0.1V. Nu ar 0.2V arī nekādas jūtamas problēmas var nebūt, bet pie 0.7V problēmas būs pamatīgas. Ja ar masām problēmu nav, zonde beigta.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...