Jump to content

Iespējamās āķīgās vietas braukšanas eksāmenā


lexxx
 Share

Recommended Posts

Tā kā man B kategorijas braukšanas eksāmens vairs nav aiz kalniem, radās plāns pašam vēl izbraukāt tās āķīgās vietas un tos krustojumus ar rozīnēm Rīgas teritorijā, kur CSDD eksaminators varētu likt izbraukt.

 

Lūdzu padalieties ieteikumos un šis topiks, manuprāt, noderēs arī citiem tiesību gribētājiem nākotnē.

Labots - lexxx
Link to comment
Share on other sites

Visi ceļi ir āķīgi. Nekad nevar zināt vai kāds pamuļķis tev neizbrauks priekšā, neveiks pārgalvīgu manevru. Pie stūres vienmēr jābūt uzmanīgam.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Nākamais jautājums būs -  kā izvairīties no āķīgajām vietām pēc eksāmena nolikšanas? 

Link to comment
Share on other sites

Skatos un nevaru saprast, kas tur ir kļūdains. Ja es nogriezīšos pa kreisi tā kā tas kravas automobilis, tad tas ir pārkāpums?

Link to comment
Share on other sites

nea, cik saprotu, tad  vairums jau zin ka tas ir vienvirziena ceļš un turpina braukt pa kreiso joslu, neskatoties, ka jāpārkārtojas uz labo, jo zīmes nav.. interesanti būtu nogriezties nākamajā stāvlaukumā pa kreisi nezinot, ka tas ir vienvirziena ceļš un arī pirms tā stāvlaukuma nav nekāda info, savukārt to bremzēšanas joslu pie stāvlaukuma varētu uztvert kā ieskrējiena ... bardaks ar zīmju trūkumu tik tuvu csdd.., bet jā, laba vieta kur izgāzt 

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Nav problēmu. Tikai darbs tāds, kur bez tiesībām drīz jau nu vairs nekā.

Link to comment
Share on other sites

Kaspars Žavners - instruktors, bijušais eksaminators. Maskačka, Mārupe, Āgenskalns - viskautko parādīs. Man Maskačka tieši noderēja eksāmenā no tā visa. Ja nebūtu braukājis, apmulstu.

Tur ir standarta maršruts pa vienvirziena, gar sliedēm, lielajiem laukumiem, utml.

Link to comment
Share on other sites

Es tik nesaprotu vienu. Ja prot braukt, zina CSN, tad brauc kur liek vai arī ja nedrīkst, tad pasaki. Pēc tavas loģikas sanāk, ja Tu brauksi uz kādu jaunu vietu, tad katru reizi jautāsi āķīgās vietas piemēram Liepājā (ja tur nekad neesi bijis)? Kad es kārtoju eksāmenu (pirms 10 gadiem), tad man braukšana aizņēma kādas 10 vai 15 minūtes. Mierīgi pavizinājos un bez mazākās iebildes iedeva tiesības. Tā kā nestreso. Ja proti braukt, tad pavizinies tā kā līdz veikalam un atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

hurvacijs

Manuprāt, ka nav tās vietas tik ļoti āķīgas. Dažās vietās ir vairāk jāpagaida un tas arī viss. Domāju, ka saprātīgi šoferi CSDD mašīnas arī laiž vairāk.
Lielākā problēma būs ar citiem braucējiem, nevis zīmēm.

Piemēram braucot no Z-kalna puses uz mūkusalas apli ir mazs aplis pie maksimas. Man inspektors teica, lai braucu 2 izejā - izbraucu. Un pēc tam uzreiz deva komandu - nākamajā pa kreisi. Es vēlējos ātri pārmainīt joslu, jo, nu... kas gan var notikt. Kurš muļķis uz 1joslas apļa mēģinās apdzīt? It īpaši CSDD mašīnu. Nu redz-  taksists, krāns, izbraucot no apļa pārbrauca nepārtrauktajai drošības salai (tā viņu sauc?) , lai apdzītu mani. Es laikus neieraudzīju, ka krāns uz 70 mauc un viss. Čušš.

Vēl ir jaizvairās no gājējiem. Jālaiž pārspīlēti daudz braucot eksāmenā. Es nesaku, ka nav jālaiž, bet dažkārt tā pārspīlētā laišana izraisīs 10 min braucienu par 20min braucienu. Neviens gājējs jau neleks uz riteņiem. +es pats kā gājējs labāk pagaidu, lai mašīna pabrauc garām, nevis gaida kamēr man daleks, ka viņš mani vispār laiž.
Gājēji man gandrīz arī izgāza eksāmenu. 5 metrus no ietves - ispektors tāpat saka, ka jālaiž.

 

Uz vienības gatves atceries, ka pie NBS vajag iet uz otro joslu, lai brauktu taisni.
Vairāk problēmu es neredzu ar braukšanu.

Izproti CSNT, skaties zīmes, brauc dinamiski.

 

Un jā, protams,  kad liec eksāmenu - nestreso kur vedīs. Iedomājies, ka inspektors ir piedzēries draugs, kurš meklē mājas.
Es eksāmenu liku daudz reizes. Ļoti stresains biju pirmajās reizēs. Pat pirmajā reizē es izgāzos FIGŪRĀ.. Ja inspektors kaut ko prasa - padomā divreiz ko atbildēt. Varbūt Tev ir kāda figūra, kura nesanāk tik labi kā vajag - tad to arī pasaki, ka gribi kā izmēģinājumu.

Labots - hurvacijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Janka420

Brauc dinamiski, heh, tas tik tiešām visu pasaka par šo pilsētu, jo tik stresaina un nesakārtota vide braukšanai ir reti kur redzēta.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

hurvacijs diezgan labi pateica.

janka, grūti spriest, vai vide nesakārtota, vai stresaini, braukšanai nesakārtoti vadītāji vai abi kopā, bet, Rīgu, satiksmes dēļ, ciest nevaru. Izbraukt varu, kad vajag, bet galvas sāpes tas sagādā katru reizi.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Šīs vietas jau lielākoties parāda instrutors. To kreiso pagriezienu uz vienvirzienu man neparādīja, eksāmenā lika nogriezties "pie pirmās iespējas pa kreisi", bet es aizbraucu garām, jo nelikās loģiski braukt tur, kur smagais aizbrauc (tipa uz pretējo joslu) - nekāda vaina, viss ok.

Zaķusalā var izgāzt http://svel.me/UXU - tipa likt npgriezties pa labi nevis te, bet nākamajā brauktuvju krustošanās vietā un tad vēlreiz pa labi - man instruktors godīgi pateica, ka pat viņam diez vai sanāktu pretējā neiebraukt...

Maskavas ielas gals pie tramvaja sliedēm, izbraucot no Elijas ielas.

Man gan bija daļēji paveicies, jo instruktors pats kādreiz bija eksāmenu pieņēmējs (nesenā pagātnē) - bet nu zina viņi visi tās vietas lielākoties.

 

Galvenais, ja ir komanda, ka saka "pie pirmās iespējas...." un jūti, ka nepaspēsi kaut kur pārkārtoties lai apgrieztos - maini maršrutu. 1x to var. Nebija iespējas :)

Brauc dinamiski, nesēņo, ja redzi, ka priekšā pieturā autobuss un ir vieta, pārkārtojies kreisajā joslā, Mūkusalas aplī nesēdi pirmajā, utt.

Baigi palīdz domāt par eksāmena pieņēmju kā par nerunīgu instruktoru.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

hurvacijs

Ā. Vēl aizmirsu pieminēt to, ka nevajag baigi arī uztraukties par tiem maršrutiem. Itkā šosejas esot obligātas, bet still. Man šosejās ļoti nepatīk ar ātrumiem. Ļoti bieži iznāk nosēņot, jo bieži vien neieraugu nākamo krustojumu. Nu labi. Dzīvē jau nekas nenotiks, ja mazliet par lēnu brauksi kādu pus kilo(tikai nobesīsi citiem šoferiem), bet eksaminators Tev par to var ieķeksēt.

Ja nepatīk kur eksaminators ved- brauc taisni. Iznāca-  nekādu problēmu nebija.

Un pa Mūkusalas apli brauc pa vidējo joslu (kā Versatile minēja). Un nevis tikai eksāmenos to dari, bet arī dzīvē. Takš pašam drošāka sajūta, ka brauc tālāk no mašīnām. Un ļoti forši var ielīst pirmajā joslā it īpaši izbraucot virzienā uz bausku. Pagriezienu rādi, bet pārmaini uz pirmo joslu tikai pēc tās iebraukšanas vietu uz apli. Arī neaizmirsti darīt citiem labu. Braucot uz bauskas pusi tur pēc Mūkusalas ir tās mahimas izbrauktuve - ja redzi, ka aizmugurē neviens Tev nav, tad, lūdzu, pārej uz otro joslu. Un arī - ne tikai eksāmenos. Tā saucamā tolerantā braukšana.

 

Un čeko spoguļus - jo krāni ir it visur. Un cerams, ka nebūsi pēc eksāmena krāns uz ceļa.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

man instruktors godīgi pateica, ka pat viņam diez vai sanāktu pretējā neiebraukt...

Tur, kur tas ir fiziski nepieciešams, ir atļauts gan taisīt lielu atkāpi pirms nogriešanās, gan iebraukt pretējā joslā ceļam, uz kura nogriezies. Protams, sekojot satiksmes drošībai.
Un salabo linku (noņem space beigās).

 

 

 

Tā saucamā tolerantā braukšana.

Nevis kaut kāda īpašā tolerantā, bet gan normālā.

 

 

 

Un čeko spoguļus - jo krāni ir it visur.

Ne tādēļ, bet gan tādēļ, ka tur var būt JEBKAS. Jāčeko ir arī tad, ja esi tukšā pļavā, jo tur var kaut vai nolaisties murikāņu drons avārijas režīmā.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...