Jump to content

Iesakat Norm. 4x4 Prieks KapeikMiletaja?


Recommended Posts

Tiem kas te runā par Audi - tie nav 4x4.

Aha, pasaki vēl, ka Audi ir vienriteņi, kurus uz priekšu velk seškājains ponijs.

Tas, ka ir kaut kādi nebūt apstākļi, kur jābrauc ar traktoru, nevis ar Audi - tas nebūt nenozīmē, ka Audi nav AWD. Lai gan ja pamēģinātu Allroadu (ar normālu klīrensu un normālām riepām), tad varbūt arī traktoru nevajadzētu.

Man personīgi pietiek ar A4 B5 quattro. Es gan nebraukāju pa baigajiem bezceļiem, bet no "māliem līdz ausīm" gan pats spēj izbraukt (kādas 3-5 min gan nācās "pavagot piemājas zālāju", bet nu uz darbu aizbraucu), gan arī busiņu izvilkt, ja kārba manuālā. Automāts gan ar līdzīgiem māliem netika galā. Ar 2WD var nemaz nemēģināt.

 

P.S. "4x4" - pirmais skaitlis apzīmē kopējo ratu skaitu (precīzāk, asu galu skaitu), otrais skaitlis - velkošo ratu skaitu.

P.P.S. Audi Quattro ir, kā to lai saprotamāk pasaka, "road and rally car". C5 varēja būt quattro, bet ne Quattro.

Bet. Ziemā ar Audi iesēdos uz ceļa tā, ka nelīdzēja Quattro, vienkārši uz vēdera (..)

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • itanium

    6

  • Bruketajs

    15

  • jema

    6

  • wau

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bruketajs

RAV4 - meiteņu (sekretutku) mašīna - tur no 4x4 maza jēga. Tādas parasti savām beibēm pērk piznesmeņi, lai viņas traucētu citiem braukt.

Subaru Forester - nesmuks, bet ļoti praktisks un lielisks 4x4, bet ja kaut kas lūzīs - iemācīsies raudāt krokodila asaras... Dzinējs pēc idejas nav domāts gāzei, bet ielikt jau var dajebkam. Nu un ja jānobrauc <15k gadā nav jau tik liela jēga likt to gāzi.

VW benzīnnieki ir tiešām ekonomiski, ja ir TFSI versijā, bet... tikai tagad sāk kaut cik necik rasties iespēja būt vēl ekonomiskākiem, ieliekot gāzi. Un ar 2.0 TFSI braukt ekonomiski ir mazliet dīvains koncepts.

Draccia Duster ir lielisks auto, ja neņemam vērā arku rūsēšanu un citus sīkumus un to, ka mūsu tirgum nav pieejams 2.0 benzīna dzinējs (krieviem un Ukraiņiem ir). Arī 4x4 Renault izpildījumā ir ņemts no Nissan un nav diez cik uzticams. Bet nu plusi dracītei ir - zema cena, gāzei piemērots dzinējs, augsts klīrenss un ciešama caurgājība. Nu un 10k par jaunu autiņu ir vilinoši... 

Audi būs vienā no 2 versijām - nojāts vai dārgs. Un nav un nebūs vidusceļa. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Subaru Forester - nesmuks, bet ļoti praktisks un lielisks 4x4, bet ja kaut kas lūzīs - iemācīsies raudāt krokodila asaras...

 

Interesants apgalvojums. Teiktu, ka mazliet stereotipisks, jo jamajiem praktiski maz kas lūzt un ja nekopies pie dīlera, tad cenas ir ļoti normālas gan detaļām, gan darbam. Grūti tik atrast normālu eksemplāru iekš LV. Čoms te pāris mēneši meklēja un beigās no LT nopirka. 

Link to comment
Share on other sites

Racer par subāriem pareizi izteicās - nekas kosmisks tur nav. Vienīgā problēma - rūsēšana(pieredze ar ~10 gadus vecu Imprezu un Legacy, kuri pirkti jauni).

 

OffTops

 

Ok, par to 4x4 neprecīzi izteicos.. Priekš manis īsts 4x4 ir ar pazeminātajiem, normāliem bloķiem utt. Audi C5 quattro - jā, ir visu lauku pilnpiedziņa (ar normālu torsen difu), tikai, lūk, visi bloķi ir elektroniski...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

(labots)
RAV4 - meiteņu (sekretutku) mašīna - tur no 4x4 maza jēga. Tādas parasti savām beibēm pērk piznesmeņi, lai viņas traucētu citiem braukt. Subaru Forester - nesmuks, bet ļoti praktisks un lielisks 4x4, bet ja kaut kas lūzīs - iemācīsies raudāt krokodila asaras... Dzinējs pēc idejas nav domāts gāzei, bet ielikt jau var dajebkam. Nu un ja jānobrauc <15k gadā nav jau tik liela jēga likt to gāzi. VW benzīnnieki ir tiešām ekonomiski, ja ir TFSI versijā, bet... tikai tagad sāk kaut cik necik rasties iespēja būt vēl ekonomiskākiem, ieliekot gāzi. Un ar 2.0 TFSI braukt ekonomiski ir mazliet dīvains koncepts. Draccia Duster ir lielisks auto, ja neņemam vērā arku rūsēšanu un citus sīkumus un to, ka mūsu tirgum nav pieejams 2.0 benzīna dzinējs (krieviem un Ukraiņiem ir). Arī 4x4 Renault izpildījumā ir ņemts no Nissan un nav diez cik uzticams. Bet nu plusi dracītei ir - zema cena, gāzei piemērots dzinējs, augsts klīrenss un ciešama caurgājība. Nu un 10k par jaunu autiņu ir vilinoši...  Audi būs vienā no 2 versijām - nojāts vai dārgs. Un nav un nebūs vidusceļa. 

 

 

tiesam man veselais saprats neatlautu nopirkt jaunu daciu,varbut ja vina lietota maksatu 1-2k varetu pameginat.

btw redzeju pagasgad vienam (gadu!) veca dacia bija jau  parusejusi :D

tomer pavadu diezgan daudz laika masina un negribetu to laiku pavadit moderna zhiguli francu izpilijuma.

 

par subaru- tur liekas ka par luzsanu vispar nav jauztraucas, vienigais rusa nogalina vinus,vienigais japanis kam isti ar rusu nav problemas ir Toyota, skatijos nesen paris 10+ gadus vecas toyotas, visaam apaksha kaa jauna.

protams kursh gan negribetu istu 4x4 ar kuru var izbraukt metru dzilas kraaces  uzbraukt 60gradu slipuma un pavilkt veselu maaju aiz sevis,tikai reali normala brauksana (99% atlikusaja laika) tie strebs benzu nejeega.

Labots - wau
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kā teicu sākumā, ka meklē neeksistējošu auto. Vai nu sakrāj naudu normālam auto, vai pieņem esošos trūkumus vai arī brauc ar sabiedrisko transportu/velo/K2, kas ir vislētākais varints. 


Parādiet man nerūsējošu 10-15 gadus vecu auto, kas visu periodu nobraucis Latvijā? Man te arī viens stāstīja, ka nav sarūsējis Audi. Protams, visu arku iekšpuse ir uzburbējusi, tikai vēlā uz ārpusi nav izlīdis. Ja parakātos, tad vēl varētu atrast. 

 

 

Vienīgā problēma - rūsēšana
 
Link to comment
Share on other sites

Mežaveci, ar "rūsēšanu" vismaz es saprotu nevis tikai kosmētisko rūsēšanu, bet gan nesošo konstrukciju rūsēšanu - konkrētajiem Subarru, par kuriem runāju, ir lielas problēmas ar sliekšņiem un pat ar jumtu. :(

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mašīna ar nedilstošiem bremžu klučiem, un pasaku stāstnieku pie stūres.

 

tak teikts ka kapeikmīlētājs- bramzē ar kārbu un pirms krostojuma 2km iepriekš tiek iemests neitrālajā un pieripots 

Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

Nu jods viņu zina, neesmu pamanījis, ka Subaru briesmīgi rūsētu. No apakšas mans izskatās gana atbilstošs savam vecumam, tobiš, bez kādiem īpaši kritiskiem rūsējieniem. Ar jumtu gan ir tā, ka akmentiņi pamanās nodauzīt krāsu, un sāk rūsēt. Jods zina, kāpēc tā. Pazīstamam ir 1998. gada Forester, un arī vēl gluži pieklājīgā stāvoklī.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Subāri ap vējstiklu mēdzot izrūsēt. Kad pamana, par vēlu. Vismaz legāciji.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Subāri ap vējstiklu mēdzot izrūsēt. Kad pamana, par vēlu. Vismaz legāciji.

 

Pēc cik gadiem? Man kaut kā pēc 9 vispār rūsas Legacim nav. Foriki un Imprezas rūsē mazliet vairāk, bet ar ne stipri. 

Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

Man 12 gadīgam Outbackam pie vējstikla bik rūsa ir. Ne kritiski . Šovasar būs jāsaved bik kārtībā :)

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Pēc cik gadiem?

Nemaz ne pēc tik. Pašam nav subārs bijis, bet no draugu stāstītā, zem gumijām ieperinoties ne pa jokam. Kad sāk skatīties, vairs neesot, ko metināt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

(labots)
tak teikts ka kapeikmīlētājs- bramzē ar kārbu un pirms krostojuma 2km iepriekš tiek iemests neitrālajā un pieripots 

vainigs...bet 2km gan ne -tas jau pa daudz, trauce satiksmi un tik talu nemaz nevar aizripot -paliek garlaicigi, 700-800m gan easy nevienam citam pratu necakarejot isti..

a pilseta vispar ja labi zina kur brauc tad var braukt bez benzina, uzgaze lidz 60km/h un tik lai ripo neitralaja lidz 40km/h kad atkal uzgaze, easy tur var 0.5km tada veida noripot katra reize- pretveja ietekme vispar nav, uzpumpe tik riepas vairak lai mazaka rites pretestiba un vsje ok!

nakotone vienigi gribetu lai masina pati noslapst/piedarbojas pie krustojuma gaidot, pasam baigais chakars visulaiku slapet nost gaidot zaljo.

Labots - wau
Link to comment
Share on other sites

Vito Ventura

Trollis vai tiešām saspiedies?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

nakotone vienigi gribetu lai masina pati noslapst/piedarbojas pie krustojuma gaidot, pasam baigais chakars visulaiku slapet nost gaidot zaljo.

Tādas mašīnas ir - debīls izgudrojums bez ekonomiskā pamatojuma....

 

 

 

tomer pavadu diezgan daudz laika masina un negribetu to laiku pavadit moderna zhiguli francu izpilijuma.

Viss vienmēr atdurās naudā - ja ir, tad var pirkt to ko vēlas, bet ja nav, tad jābrauc ar lielajiem zilajiem autobusiem vai Daccia... 

Link to comment
Share on other sites

Labāk vecāku Mašīnu, nevis jaunu sviesta izstrādājumu. :D

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Auto, kuri noslāpē motoru, apstājoties, nav nekas jauns, tiesa, starp 10-20gadīgiem tos nemeklēt.

Jauno paaudžu golfiem, ceed'iem un kam tik vēl ne - visiem ir šī iespēja.

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais jautājums, cik ilgi tas starteris dzīvo pie tāda ritma?

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Tādas mašīnas ir - debīls izgudrojums bez ekonomiskā pamatojuma....

Jāsaka paldies EURO 5+ izmešu normām. Ekoloģija bieži vien vispār nav ekonomiski pamatota.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Vienīgais jautājums, cik ilgi tas starteris dzīvo pie tāda ritma?

Nē, tas nav vienīgais jautājums.

Many people think that long term use may induce additional wear due to lack of oil lubrication, and this is true. (..) Consequently, future engines for start-stop applications need to be designed for 250,000 to 300,000 starts. Traditional bearing shells with aluminum or copper lining show severe wear after only 100,000 cycles.

Bet ja reiz tevi uztrauc startera resurss, tad:

Some implementations do not use a starter motor, eliminating concerns of starter motor wear.

Avots - wikipedia -> Start-stop system -> Concens

Link to comment
Share on other sites

jema - man ir tieši tādas pašas domas. Neticu ka tas uzlabo motora un startera resursu, korķī stāvot, raustīt tos ik pa brīdim.

Labi ka tam ir poga, ar kuru šo lietu var atslēgt. Mani vispār moka kārdinājums servisā palūgt šo brīnumu atslēgt.

 

binary - tur ir runa par hibrīdiem. Es runāju par "parastu" auto ar benzīna vai dīzeļa iekšdedzes dzinēju. Bez hibrīdelementiem.

Manā gadījumā - KIA cee'd ar 1.6 dīzeli. Tās ir nodevas ekofašistiem, nevis kaut kā uzlabošana.

 

Tai wiki rakstā arī pieminēts iespaids uz akumulatoru. Dēļ visa šī te idiotisma mans ceed's negrib spēlēt radio ar izslēgtu dzinēju ilgāk par 5 minūtēm, rūpes par bateriju saproties.

Nekad nebiju iedomājies, ka lai spēlētu radio, vajag ieslēgtu dzinēju. Nu fantastisks eko...

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Tādas mašīnas ir - debīls izgudrojums bez ekonomiskā pamatojuma....

Debīls ir tavs neargumentētais komentārs. Īstos korķos, kādi pie mums ir retums, tā sistēma var ietaupīt līdz pat 10% degvielas.

Avots: http://www.edmunds.com/car-reviews/features/do-stop-start-systems-really-save-fuel.html

 

 

 

Vienīgais jautājums, cik ilgi tas starteris dzīvo pie tāda ritma?

Visticamāk ilgāk nekā pirmais jauna auto īpašnieks vidēji ar to auto brauks.

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jā, auto ražotājs arī tā apgalvo. Jebkurā gadījumā, man būs iespēja uz savas ādas pārbaudīt, kādu iespaidu tas atstās uz auto dzinēja un aizdedzes sistēmas resursu.

Link to comment
Share on other sites

Pabraucu pāris dienas ar Mini Cooperu kam bij poga, kas šo idiotismu ļāva atslēgt.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB

benziiniekam start-stop toch nekaitina,

diizelis arii daudzos citos aspektos kaitina, iznjemot degvielas izmaksas

 

ja kas, visa slodze negulstas uz starteri, cilindros tiek saglabaats spiediens un modina ar dzirksteli

 

nu jaa, reizi meenesii kaads aizmuguree patauree,

kamdeelj es neiedarbinu dzineeju lai paripotu vienas mashiinas korpusu uz priekshu -

cieshaak sabraucot sastreegumaa laikam tak siltaak :)

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Debīls ir tavs neargumentētais komentārs. Īstos korķos, kādi pie mums ir retums, tā sistēma var ietaupīt līdz pat 10% degvielas.

Iesipt katru dienu 1 Eiro, lai pēc gada izliktu 500? Labi, man ta kas...  

Nu un ticēt sponsorētiem blogiem ir bērnišķīgi, lai gan... šajā forumā ir daudz tīņu - tiem drīkst.

Ja jāstāv Rīgas sastrēgumos, vajag sasodīto Priusu.

 

 

Visticamāk ilgāk nekā pirmais jauna auto īpašnieks vidēji ar to auto brauks.

Jo pārdos kādam tērētajam un pārsēdīsies uz normālu auto...  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Iesipt katru dienu 1 Eiro, lai pēc gada izliktu 500?

Iedosi lūdzu arī kādu statistiku, kas to apstiprinātu? Vai arī viena tante teica?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Iedosi lūdzu arī kādu statistiku, kas to apstiprinātu? Vai arī viena tante teica?

Pats izdomāju.

Paņem vidējo startera darbmūžu, izdali to ar, teiksim, 5 un būs tev statistika. Startera izmaksas ar nomaiņu, pajaunam VW neliks vilties.

Par dzinēja resursu vispār nav vērts runāt. Tas, ka dzinēji "tika speciāli pielāgoti" ir kārtējais mīts.  

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Daiļcirtēji

Cerams, ka pats izlasīji šo paragrāfu, ne tikai ielīmēji un tagad prieks.

Es tajos BMW papildinājumos neredzu nekā, kas būtu labs - kaut kādi inženieriskie meklējumi... Pašam dzinējam nekas netiek darīts...

Tas pats ir Renault - identisks dzinējs un nedaudz uzlabots starteris, kas maksā x3... mega ietaupījums, bitīt matos...

Īsāk sakot, liekaties mierā ar to start-stop!  Kas grib, lai māžojas, man tiešām nav žēl. Vairāk tracina, ka jau tā cilvēki nespēj izkustēt no krustojuma un tad vēl startēšanās nāks klāt. Jelgavā ar tupajiem luksoforiem iestāsies kolapss... 

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Un par Mazda start/stop palasīji ? 

Inženieri kas plāno un implementē šīs sistēmas apzinās, cik un kurai detaļai vajag resursu. Pārsvarā. Cilvēki mēdz kļūdīties.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Inženieri kas plāno un implementē šīs sistēmas apzinās, cik un kurai detaļai vajag resursu.
 

Da labi - inženieriem "jāapzinās" tikai tik, lai detaļa izvelk garantijas laiku un pēc tam jau pašam pircējam būs "jāapzinās"... Un tas, ka detaļas noiet pārāk īsu laiku nav vis kļūda, bet apzināts gājiens. Piemēram, žOpel Meriva ātrumpārslēga kulise, kas ir uztaisīta, domājot ar gluteus, taču pie pāragrās nomaiņas neviens nepiedāvā normālāku mezglu - to pašu mikro ābolīti arī ieliek. Tas gan bija pie pirmās Merivas, bet ideja, domāju, nav mainījusies.

Link to comment
Share on other sites

Varu tikai piebilst ka tagad praktiski visas mašīnas taisa priekš operatīvā līzinga- 5 gadi nobrauc un uz šrotu. Par to lai mašīna būtu remontējama nav domāts pilnīgi. Viens no šedevriem ir renault kangoo - sievastēvs ar viņu jau pāris gadus sexo. Plīst vienā laidā un dārgs remontos. Miroņgalvas mainās kopā ar pusasi, kardāns v sbore, Regulāri plīst zobsikna!!! Ar visām izrietošajām sekām. Tiko motoru nomainīja. Visi viņam saka ka no tā lūžņa jātiek vaļā, bet nu viņš cilvēks bagāts, var atļauties visu laiku remontēt.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Varu tikai piebilst ka tagad praktiski visas mašīnas taisa priekš operatīvā līzinga- 5 gadi nobrauc un uz šrotu

Ja jau uz šrotu, tad nez, kurš gan noraksta zaudējumos atlikošo vērtību?

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Miroņgalvas mainās kopā ar pusasi, kardāns v sbore

Oriģinālās, jā, bet alternatīvās ir jaucamas. Turklāt, renaultam pat SKF pusass maksā ap 100Eur pilnā komplektā un iet ilgi.

 

 

 

Regulāri plīst zobsikna!!!

Cik regulāri? Katrus 70k vai 3 gadus tiek mainīta? Nav tā ka no kaut kurienes pil virsū eļļa? Siksnas plīšna tiešām nav kāda specifiska dzinēja problēma - drīzāk draņķīga siksna vai invalīds nomainītājs.

Renault lielākā sāpe ir dīleri, bet tas jau tā ir visām markām.

 

 

 

Ja jau uz šrotu, tad nez, kurš gan noraksta zaudējumos atlikošo vērtību?

Antiņš kas nopērk "gandrīz jaunu" auto, no bankas....  

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...