Pirkss Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 (labots) @@ronalds_, nejauc. Ne jau uz gadiem bet uz noskrējienu! Man ir pieredze ar 3 jauniem auto, paralēli otrais auto ģimenē vienmēr ir no lietotiem/mazlietotiem. Tātad pa šiem gadiem 6 auto - 3 lietoti+3jauni. Nu un vēl pāris lietoti pirms tam. Lai izvairītos no stulbiem komentāriem, uzreiz saku - visi auto, vienalga lietoti vai jauni, tiek regulāri kopti, sekots līdzi, viss, kas jāmaina, tiek mainīts un remontēts, neciešu nolaistu auto. Opel Astra G 1.7DTI, 3 gadi (2003-2006), nobraucu ap 70k km. Tikai apkopes. Izņemot, to, ka sarūsēja un salūza logu tīrītāja svira, tā esot šim auto izplatīta problēma, sametināja par sīknaudu un viss. Opel Astra H Caravan 1.8, 9 gadi (2006-2015), nobraucu virs 220k km, pirms atdevu. Visi lielie remonti sākās pēc 150k, šim auto konkrēti pēc 170k. Vienīgais, kas nevilka tik ilgi - kondicioniera radiators, bet nu tur vainojama tā atrašanās vieta. Caurrūsē. Pie 170k bija priekšējā labā riteņa gultnis ar visu rumbu, amortiņi un kas tur vēl. Pēc tam bija vēl, bet vēlreiz saku - līdz 170k tikai apkopes, ja neskaita to sasodītu radiatoru. Opelis ar sāli netestē saproties. Cik zinu, daudzām Astrām H šitas joks bija. Gada nobrauciens ap 25k km. Tiesa, es gribētu redzēt auto, ar kuru var nobraukt 200k bez remontiem. Patreiz ir 31k noripināts ar KIA cee'd 1.6 CRDi (2015-), bet tur vēl km par maz, lai ko spriestu. Vairāki tādi autiņi ir arī darbā, tikai man ir hečs, kamēr darbā universāļi. Līdz 200k iet ka nemetas. Pie tam, nokomplektējot jauno Astru līdz cee'd līmenim, Astra maksā ~3000k vairāk, Opelim bik galvā sakāpis. KIA nu ir Opel līmenī, es pat teiktu - jau augstāk. Vācietis sāk prasīt ciparu par ... nezinu ko. Apkopojot, varu teikt, ka jauniem auto, arī darbavietās redzētajiem, vairumam ekstra remonti sākas tikai pēc 150k, līdz tam, nekas vairāk par regulārajām apkopēm nav, protams to laikā tiek mainīts, viss, kas jāmaina, taču nodiluši bremžu kluči jau nav remonts. 1x30k km apkopēm gan varu pateikt - jā, viņas ir retākas, ja nu kādam tas ir atvieglojums, bet maksā gandrīz kā 2x15km, nekur jau tas nepaliek, visi veicamie darbi sakrājas un tad dara visu. Tik vien kā retāk jābrauc. Es godīgi sakot, labāk 1x15k km un mazāku ciparu, nevis 1x30k km un tad gandrīz dubultā. No lietotiem auto - loterija. Ja nav kauts pirms pirkšanas, var sanākt labi, bet vienalga - ko viens aprij līzingā, to otrs remontos. Ja gadā nobrauc 25-30k km, nekur tie remonti nedēsies. Nerunāju protams, par pēcavāriju remontiem, ja kāds labs cilvēks no mazākas nozīmes ielas sānā ieplēsis utml. Labots Jūnijs 25, 2016 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 cik regulāri Nu apmēram ik pa 20kkm. Palasījos internetā, šī ir renault motoru problēma - nodilst sadalenes zobrati un siksnai slodze paliek lielāka kā projektēts tāpēc arī plīst, Bet sākumā takš neviens to nezināja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wau Jūnijs 25, 2016 Author Share Jūnijs 25, 2016 Nu apmēram ik pa 20kkm. Palasījos internetā, šī ir renault motoru problēma - nodilst sadalenes zobrati un siksnai slodze paliek lielāka kā projektēts tāpēc arī plīst, Bet sākumā takš neviens to nezināja! Varu tikai piebilst ka tagad praktiski visas mašīnas taisa priekš operatīvā līzinga- 5 gadi nobrauc un uz šrotu. Par to lai mašīna būtu remontējama nav domāts pilnīgi. Viens no šedevriem ir renault kangoo - sievastēvs ar viņu jau pāris gadus sexo. Plīst vienā laidā un dārgs remontos. Miroņgalvas mainās kopā ar pusasi, kardāns v sbore, Regulāri plīst zobsikna!!! Ar visām izrietošajām sekām. Tiko motoru nomainīja. Visi viņam saka ka no tā lūžņa jātiek vaļā, bet nu viņš cilvēks bagāts, var atļauties visu laiku remontēt. nu manuprat jebkursh normals cilveks zinas nenemt tadu meslu kaa Renault ( ja nu vienigi vinu lielos kravas businus) tas ka jauns renault kadam pedejais mesls ir bijis tas jau nenozime ka visas markas jaunaas tadas ir bet nuu jaa taisa jau visu pec iespejas letak visi tas gan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 Nu apmēram ik pa 20kkm. Palasījos internetā, šī ir renault motoru problēma - nodilst sadalenes zobrati un siksnai slodze paliek lielāka kā projektēts tāpēc arī plīst, Pasakaini... bet iespējams ka tā ir, taču no savas puses to nevaru apliecienāt - sievai ir 1.5dci clio un nekas uz to pusi pat nevelk - tikko mainījām siksnu, sūkni un kaut kādus ruļļus un viss oki. Pārējie ir 2.0 F4R dažādu paveidu un jaudu motori un neesmu dzirdējis tādu tekstu. Patiesībā, kā jānodilst zobratam pret gumijas siksnu, lai kas tāds rastos... nu manuprat jebkursh normals cilveks zinas nenemt tadu meslu kaa Renault Pieļauju, ka veltīgi būs prasīt argumentus... P.S. Uzzvanīju pazīstamam meistaram (ne no gEiro Auto) - pareizi samainīta siksna ar visiem ruļļiem šim nekad neesot plīsusi - mainīts ir pat ļoti daudz. Parasti iemesls esot superlēta vai "kreisā" zobsiksna, sūkņa nemainīšana, vai agregātsiksna, kas plīstot iekļūst zobsiksnas starpā un saplēš arī to. Regulāras apkopes un meistars, kam rokas no gurniem neaug, neliek saskarties ar tādu ķezu... Un jā, internetā bieži raksta par plīsušām siksnām un nekad pie vainas nav slikts meistars vai skops saimnieks.. Man bija Opel Astra ar 2.2 benzīna motoru ar ķēdi un ķede bija tikai mazliet retāk jāmaina par siksnu bet izmaksas pasakainas - par tādām izmaksām es savam renim varu siksnu mainīt katrus 30k km... Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 Pieļauju, ka veltīgi būs prasīt argumentus... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 Ehh, tas video ir tik daudzas reizes pieminēts... Nav gluži taisnība - man savulaik bija Megane un caur riteņa arku, lampiņas maiņa aizņem 10 minūtes uz lukturi (atkal, ja rokas aug no pleciem, nevis gurniem - 5th gear gadījumā ir tā kā ir) Tagad sievas Clio III lampas maina tikai meistars, bet vai tad nav vienalga, cik viņam tas laika prasa - nomaina, ieliek normālas Hella lampiņas un uz ilgu laiku miers. Dienasgaitas ledi ietaupa tuvo lampu mocīšanu. Nu un vienmēr var atrast šādus spalvainus salīdzinājumus. Jaunajiem Renault Clio, Megane un Laguna spuldzītes mainās izcili viegli. Tā kā - arguments pa mežu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 Nu man draugs mašīnās liek signalizācijas. Redzējis un darījis viņš ir daudz. Un arī viņš saka, ka franču mašīnās daudz kas caur pakaļu ir taisīts. Tā, ka man viņa secinājums/arguments ir 77x vērtīgāks, nekā jebkurš cits pozitīvs arguments internetā. p.s. ja nu kas, tad jaunie mersedesi arī nav nekāda medusmaize elektronikas ziņā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 Tev ir jaunais MB, kurš modelis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 Es neteicu, ka man ir. Tādas ir viņa atsauksmes. Konkrētus modeļus nejautāju. Ja man būs tāda nepieciešamība (par ko es stipri šaubos), tad uzjautāšu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 26, 2016 Share Jūnijs 26, 2016 Ehh, kad mums beidzot pieleks, ka visa auto būve lēnām saiet vienā kokteilī - Mercedes sāk izmantot Renault-Nissan alianses dīzeļdzinējus. Mazliet senāk, MB Citan vispār bija Renault ražojums ar Mercedes "tēmekli". PSA alianse kopojas ar BMW, Itāļi ar Amerikāņiem, visneiedomājamākajos veidos un rodas tādi masterpiece, ka vai bail. Jā, ir godīgi jāatzīst, ka Renault elektriskā shematika ir radīta smagā intoksikācijā, bet ko jūs citu gaidījāt no sadarbības ar Siemens/VDO? Protams, agrāk man bija galvenais arguments - Renault mašīnām neviens "neattin" neoskrējienu, bet arī tas mūsu valstī vairs nav taisnība - no leišiem un Rīgas atnākušajiem auto pat pārāk daudz ir attīti. Pat viens mazlietots @ AuroAuto bija ar 120k "notinumu" - acīmredzot iepriekšējais īpašnieks bija gana gudrs un katru otro vai trešo eļļas maiņu veica Euroauto un šie paslinkoja uztaisīt pilnu diagnostiku un paskatīties jauninājumus un aizdomīgās lietas. Kā rezultātā, liela daļa auto ķezu atduras dīlera cirvismā. Tikko apskatījos un sacerēju lozungu - Mercedes CLA - kupeja skopuļiem ar Renault dīzeļdzinēju! Nākotne pieder Jums! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 26, 2016 Share Jūnijs 26, 2016 (labots) Nu tā jau būs tikai ar CLA180d (OM607DE15LA), pārējiem jau ir MB motori Labots Jūnijs 26, 2016 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 26, 2016 Share Jūnijs 26, 2016 Nu bet tāpat jautri.... Vajadzēja uz bagažnieka CLA Powered by Nissan/Renault Lai gan, rebrendings ir mūsdienu trends visās lietās. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Jūnijs 26, 2016 Share Jūnijs 26, 2016 Labi, ka neesat troļļi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 Bez troļļiem, visi atslābinātos un iestātos haoss. Troļļi ir mūsu trauslās morālās ekosistēmas balsts! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 (labots) Budzets 7-9k eir, gribu max 6-7gadus vecu lai praktiski viss vertibas kritums jau ir daudzmaz nokritis, bet lai ari pats vel varu normali pabraukt gadus 5+ Benzinu ( lai nav potencialas dizelu problemas tikai un vienigi). Patiesībā izvēle ir stipri vienkārša. Uzliekam šādu filtru ss.lv un vien 5 spēkrati izlec. Un ja piemet vēl štuku, var izvēlēties no vēl 5 variantiem. P.S. Es no tiem mēsliem nepirktu neko. Subāram tie 2.0D motori ir reāli tolmeta kandidāti dēļ lūstošām kloķenēm, atdot 7+ štukas par imprezu, suzuki vai tuksonu ir neprāts. Tāpat kā Ņivu, Dalču vai to toyo punduri. Domājams, tēmu var slēgt. Labots Jūnijs 27, 2016 - Smii Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 Nu Smii, nu ёпта, nu nevar tik ciniski aplauzt tuftas dzīšanas topiku... p.s. ņemot vērā prasību - benzīns, izvēle paliek gaužām maza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 Tak šī tēma jau sen nav par autora vēlmēm/vajadzībām. Kā saka, šī foruma prakse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 ja tiešām grib kaut ko nopirkt un uz vietas LV, tad no prasības par benzīnu būs jāatsakās. Pats pirms gada meklēju auto un gribēju tikai benzīnu. Neko, nu jau gads kā braucu ar dīzeli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 Subāram tie 2.0D motori ir reāli tolmeta kandidāti dēļ lūstošām kloķenēm Šo te es arī redzēju vienā servī Valmierā - ārprāts... Kā saka, šī foruma prakse. Nu bet arī šitā ir labi - pasēžam, papļāpājam. Ja grib nopietnu pirkšanas ieteikumu, jāprasa tirdniecības menedžerim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsks Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/cxdbx.html 4x4 , Tavs budzets,atbilstosh gads ... vienigais ka dizelis ... bet par so dzineju ir labas atsauksmes un griezas pietiekosi labi + ekonomisks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 (labots) Dīzelis turklāt agrīnais Subaru dīzelis, kas laikam ir viens no neuzticamākajiem motoriem ever. Viņiem lūst kloķenes. Teju visiem. Laimīgākie davelk līdz 100 000. No kaut kāda gada viņi sāka uzlabot tos motorus, bet konkrēti nepateikšu, meklējiet subāristu forumos. Līdz tam laikam tur ir garantēti kapi. Labots Jūnijs 27, 2016 - Smii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 4x4 , Tavs budzets,atbilstosh gads ... vienigais ka dizelis ... bet par so dzineju ir labas atsauksmes un griezas pietiekosi labi + ekonomisks Pateikšu kālab nē: 1. Torgaši - neko labu tas nesola. 2. Boxer dīzeļa jaudīgā versija ar tās kloķeni... Var jau būt, ka tas ir mīts, bet viena Outback motoru redzēju, kā jau iepriekš teicu. ja tiešām grib kaut ko nopirkt un uz vietas LV, tad no prasības par benzīnu būs jāatsakās. Jāatsakās vispār no domas kaut ko labu nopirkt Latvijā. Neviens joka pēc netirgos nost labu autiņu pa lēto. Ne jau velti mūsu cenas ir lētākas kā "identiskam" auto vācijā. Kolēģis ilgi meklēja Scenic (jā, atkal nolāpītais Renault) ar 2.0 benzīnu un labā komplektācijā ap 2007 gadu. Nekā neatrada un tie retie 1.9dci viņam parādīja tikai to, cik slinki un neizglītoti ir tā sauktie "attinēji". Beigās sēdās lidmašīnā un uz Vāciju, iepriekš sazinoties ar vienu doičlenderi, kas Mobilē tirgoja samērā labu "Seņu" - tas atsūtīja VIN un visus papīrus, kas šim bija un pat iedeva adresi, kur un kā braukt un pēc pārbaudes dīleru sistēmā viss smuki sakrita un devāmies pakaļ. Cilvēks bija laipns un pat neaizliedza pieslēgties ar diagu un nekas jau arī neatradās. Vēl pēc 2 stundām jau braucām caur veikalu un kafijas iegādi mājās. Protams, katram ir sava mīļotā marka un es ar frančiem strādāju tikai tālab, ka ir viegli pieejama dīleru sistēma un zināšanas par viņu pabriesmīgo elektroniku. Nu un lūzusi kloķene nav nekas sīks - tas ir vāks, biedri. Redzēju servī arī benzīna imprezas galvas - vārstu sēžas bija skumjas un jaunus paurus pirkt ir jānobriest, teica saimnieks. Protams, tas autiņš viņam dāvāja daudz baudas, bet ko lai dara - ap 250k bija jāsāk plaši atvērt maks... Turklāt, iespējams tikai vecajām imprezām (tām, kas mentiem), bet absolūti pārsteidza vārstu kompensatoru neesamība - sanāk ka 80tie zvanīja un prasīja savas vārstu šaibas atpakaļ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 (labots) Neviens joka pēc netirgos nost labu autiņu pa lēto. Zin, visai maldīgs uzskats. Šiem tirgotājiem dažreiz visai steidzīgi savajagas naudu, dažreiz vienkārši nevēlas to visu ievilkt garumā. Ieliec nosacīti pa lēto un tā padarīšana KRIETNI paātrinās. Un, lai vai kā liktos, lielākā daļa tirgotāju/auto lietotāju itin neko par autiņiem kā tādiem nejēdz. Liekas, ka viņu auto ir konfekte, kas noteikti ir vērta ne mazāk kā vidējā tā auto cena sludinājumos. Labots Jūnijs 27, 2016 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozhix Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 Vairaakiem pazinjaam ir nu jau divus, triis gadus veci auto, ar gada noskreejienu 15k. Nekas neliecina, ka peec liizinga beigaam taam.mashiinaam kkas saaks birt. Domaaju taadas mashiinas ir paarsvaraa otreizeejaa tirguu, nevajag te cilveekus biedeet. Renault gan nevienam nav, bet bija 5 gadus vecs Citroen (120k noskreejiebs) - arii likaas labs, ekonomisks auto kam gan prasiijaas katru gadu pamatiigi hadenes remonti un spuldziites regulaari izdega un mainiijaas caur pakalju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 Nebija mana doma, bet, ja tu tā uztvēri, vari arī tā uzskatīt. Manis sacītā doma - cena itin neko nepasaka par tirgotās preces kvalitāti/stāvokli. Tā ir tikai pārdevēja (visticamāk nejēgas) vēlme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 bet absolūti pārsteidza vārstu kompensatoru neesamība Par ko brīnies? Tagad tā ir norma! Bieži vien pat nav banālu regulēšanas skrūvju! http://gazmap.ru/stat-i/stoit-li-stavit-gbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 27, 2016 Share Jūnijs 27, 2016 Daile, ko lai saka. Jābrauc vien ar esošo hRenault un jāpriecājas par bezsarežģījumu dzīvi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!