binary Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 (labots) Tiem kas te runā par Audi - tie nav 4x4.Aha, pasaki vēl, ka Audi ir vienriteņi, kurus uz priekšu velk seškājains ponijs. Tas, ka ir kaut kādi nebūt apstākļi, kur jābrauc ar traktoru, nevis ar Audi - tas nebūt nenozīmē, ka Audi nav AWD. Lai gan ja pamēģinātu Allroadu (ar normālu klīrensu un normālām riepām), tad varbūt arī traktoru nevajadzētu. Man personīgi pietiek ar A4 B5 quattro. Es gan nebraukāju pa baigajiem bezceļiem, bet no "māliem līdz ausīm" gan pats spēj izbraukt (kādas 3-5 min gan nācās "pavagot piemājas zālāju", bet nu uz darbu aizbraucu), gan arī busiņu izvilkt, ja kārba manuālā. Automāts gan ar līdzīgiem māliem netika galā. Ar 2WD var nemaz nemēģināt. P.S. "4x4" - pirmais skaitlis apzīmē kopējo ratu skaitu (precīzāk, asu galu skaitu), otrais skaitlis - velkošo ratu skaitu. P.P.S. Audi Quattro ir, kā to lai saprotamāk pasaka, "road and rally car". C5 varēja būt quattro, bet ne Quattro. Bet. Ziemā ar Audi iesēdos uz ceļa tā, ka nelīdzēja Quattro, vienkārši uz vēdera (..) Labots Jūnijs 21, 2016 - binary Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 RAV4 - meiteņu (sekretutku) mašīna - tur no 4x4 maza jēga. Tādas parasti savām beibēm pērk piznesmeņi, lai viņas traucētu citiem braukt. Subaru Forester - nesmuks, bet ļoti praktisks un lielisks 4x4, bet ja kaut kas lūzīs - iemācīsies raudāt krokodila asaras... Dzinējs pēc idejas nav domāts gāzei, bet ielikt jau var dajebkam. Nu un ja jānobrauc <15k gadā nav jau tik liela jēga likt to gāzi. VW benzīnnieki ir tiešām ekonomiski, ja ir TFSI versijā, bet... tikai tagad sāk kaut cik necik rasties iespēja būt vēl ekonomiskākiem, ieliekot gāzi. Un ar 2.0 TFSI braukt ekonomiski ir mazliet dīvains koncepts. Draccia Duster ir lielisks auto, ja neņemam vērā arku rūsēšanu un citus sīkumus un to, ka mūsu tirgum nav pieejams 2.0 benzīna dzinējs (krieviem un Ukraiņiem ir). Arī 4x4 Renault izpildījumā ir ņemts no Nissan un nav diez cik uzticams. Bet nu plusi dracītei ir - zema cena, gāzei piemērots dzinējs, augsts klīrenss un ciešama caurgājība. Nu un 10k par jaunu autiņu ir vilinoši... Audi būs vienā no 2 versijām - nojāts vai dārgs. Un nav un nebūs vidusceļa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Subaru Forester - nesmuks, bet ļoti praktisks un lielisks 4x4, bet ja kaut kas lūzīs - iemācīsies raudāt krokodila asaras... Interesants apgalvojums. Teiktu, ka mazliet stereotipisks, jo jamajiem praktiski maz kas lūzt un ja nekopies pie dīlera, tad cenas ir ļoti normālas gan detaļām, gan darbam. Grūti tik atrast normālu eksemplāru iekš LV. Čoms te pāris mēneši meklēja un beigās no LT nopirka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 (labots) Racer par subāriem pareizi izteicās - nekas kosmisks tur nav. Vienīgā problēma - rūsēšana(pieredze ar ~10 gadus vecu Imprezu un Legacy, kuri pirkti jauni). OffTops Ok, par to 4x4 neprecīzi izteicos.. Priekš manis īsts 4x4 ir ar pazeminātajiem, normāliem bloķiem utt. Audi C5 quattro - jā, ir visu lauku pilnpiedziņa (ar normālu torsen difu), tikai, lūk, visi bloķi ir elektroniski... Labots Jūnijs 21, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
wau Jūnijs 21, 2016 Author Share Jūnijs 21, 2016 (labots) RAV4 - meiteņu (sekretutku) mašīna - tur no 4x4 maza jēga. Tādas parasti savām beibēm pērk piznesmeņi, lai viņas traucētu citiem braukt. Subaru Forester - nesmuks, bet ļoti praktisks un lielisks 4x4, bet ja kaut kas lūzīs - iemācīsies raudāt krokodila asaras... Dzinējs pēc idejas nav domāts gāzei, bet ielikt jau var dajebkam. Nu un ja jānobrauc <15k gadā nav jau tik liela jēga likt to gāzi. VW benzīnnieki ir tiešām ekonomiski, ja ir TFSI versijā, bet... tikai tagad sāk kaut cik necik rasties iespēja būt vēl ekonomiskākiem, ieliekot gāzi. Un ar 2.0 TFSI braukt ekonomiski ir mazliet dīvains koncepts. Draccia Duster ir lielisks auto, ja neņemam vērā arku rūsēšanu un citus sīkumus un to, ka mūsu tirgum nav pieejams 2.0 benzīna dzinējs (krieviem un Ukraiņiem ir). Arī 4x4 Renault izpildījumā ir ņemts no Nissan un nav diez cik uzticams. Bet nu plusi dracītei ir - zema cena, gāzei piemērots dzinējs, augsts klīrenss un ciešama caurgājība. Nu un 10k par jaunu autiņu ir vilinoši... Audi būs vienā no 2 versijām - nojāts vai dārgs. Un nav un nebūs vidusceļa. tiesam man veselais saprats neatlautu nopirkt jaunu daciu,varbut ja vina lietota maksatu 1-2k varetu pameginat. btw redzeju pagasgad vienam (gadu!) veca dacia bija jau parusejusi tomer pavadu diezgan daudz laika masina un negribetu to laiku pavadit moderna zhiguli francu izpilijuma. par subaru- tur liekas ka par luzsanu vispar nav jauztraucas, vienigais rusa nogalina vinus,vienigais japanis kam isti ar rusu nav problemas ir Toyota, skatijos nesen paris 10+ gadus vecas toyotas, visaam apaksha kaa jauna. protams kursh gan negribetu istu 4x4 ar kuru var izbraukt metru dzilas kraaces uzbraukt 60gradu slipuma un pavilkt veselu maaju aiz sevis,tikai reali normala brauksana (99% atlikusaja laika) tie strebs benzu nejeega. Labots Jūnijs 21, 2016 - wau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Kā teicu sākumā, ka meklē neeksistējošu auto. Vai nu sakrāj naudu normālam auto, vai pieņem esošos trūkumus vai arī brauc ar sabiedrisko transportu/velo/K2, kas ir vislētākais varints. Parādiet man nerūsējošu 10-15 gadus vecu auto, kas visu periodu nobraucis Latvijā? Man te arī viens stāstīja, ka nav sarūsējis Audi. Protams, visu arku iekšpuse ir uzburbējusi, tikai vēlā uz ārpusi nav izlīdis. Ja parakātos, tad vēl varētu atrast. Vienīgā problēma - rūsēšana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 meklē neeksistējošu To sauc par "javera sindromu". Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Mežaveci, ar "rūsēšanu" vismaz es saprotu nevis tikai kosmētisko rūsēšanu, bet gan nesošo konstrukciju rūsēšanu - konkrētajiem Subarru, par kuriem runāju, ir lielas problēmas ar sliekšņiem un pat ar jumtu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Mašīna ar nedilstošiem bremžu klučiem, un pasaku stāstnieku pie stūres. tak teikts ka kapeikmīlētājs- bramzē ar kārbu un pirms krostojuma 2km iepriekš tiek iemests neitrālajā un pieripots Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huan Kaktus Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Nu jods viņu zina, neesmu pamanījis, ka Subaru briesmīgi rūsētu. No apakšas mans izskatās gana atbilstošs savam vecumam, tobiš, bez kādiem īpaši kritiskiem rūsējieniem. Ar jumtu gan ir tā, ka akmentiņi pamanās nodauzīt krāsu, un sāk rūsēt. Jods zina, kāpēc tā. Pazīstamam ir 1998. gada Forester, un arī vēl gluži pieklājīgā stāvoklī. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Subāri ap vējstiklu mēdzot izrūsēt. Kad pamana, par vēlu. Vismaz legāciji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Subāri ap vējstiklu mēdzot izrūsēt. Kad pamana, par vēlu. Vismaz legāciji. Pēc cik gadiem? Man kaut kā pēc 9 vispār rūsas Legacim nav. Foriki un Imprezas rūsē mazliet vairāk, bet ar ne stipri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huan Kaktus Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Man 12 gadīgam Outbackam pie vējstikla bik rūsa ir. Ne kritiski . Šovasar būs jāsaved bik kārtībā Link to comment Share on other sites More sharing options...
labiitis Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 VW Tiguan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Pēc cik gadiem? Nemaz ne pēc tik. Pašam nav subārs bijis, bet no draugu stāstītā, zem gumijām ieperinoties ne pa jokam. Kad sāk skatīties, vairs neesot, ko metināt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wau Jūnijs 21, 2016 Author Share Jūnijs 21, 2016 (labots) tak teikts ka kapeikmīlētājs- bramzē ar kārbu un pirms krostojuma 2km iepriekš tiek iemests neitrālajā un pieripots vainigs...bet 2km gan ne -tas jau pa daudz, trauce satiksmi un tik talu nemaz nevar aizripot -paliek garlaicigi, 700-800m gan easy nevienam citam pratu necakarejot isti.. a pilseta vispar ja labi zina kur brauc tad var braukt bez benzina, uzgaze lidz 60km/h un tik lai ripo neitralaja lidz 40km/h kad atkal uzgaze, easy tur var 0.5km tada veida noripot katra reize- pretveja ietekme vispar nav, uzpumpe tik riepas vairak lai mazaka rites pretestiba un vsje ok! nakotone vienigi gribetu lai masina pati noslapst/piedarbojas pie krustojuma gaidot, pasam baigais chakars visulaiku slapet nost gaidot zaljo. Labots Jūnijs 21, 2016 - wau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito Ventura Jūnijs 21, 2016 Share Jūnijs 21, 2016 Trollis vai tiešām saspiedies? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 nakotone vienigi gribetu lai masina pati noslapst/piedarbojas pie krustojuma gaidot, pasam baigais chakars visulaiku slapet nost gaidot zaljo. Tādas mašīnas ir - debīls izgudrojums bez ekonomiskā pamatojuma.... tomer pavadu diezgan daudz laika masina un negribetu to laiku pavadit moderna zhiguli francu izpilijuma. Viss vienmēr atdurās naudā - ja ir, tad var pirkt to ko vēlas, bet ja nav, tad jābrauc ar lielajiem zilajiem autobusiem vai Daccia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 Labāk vecāku Mašīnu, nevis jaunu sviesta izstrādājumu. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 Auto, kuri noslāpē motoru, apstājoties, nav nekas jauns, tiesa, starp 10-20gadīgiem tos nemeklēt. Jauno paaudžu golfiem, ceed'iem un kam tik vēl ne - visiem ir šī iespēja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 Vienīgais jautājums, cik ilgi tas starteris dzīvo pie tāda ritma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 (labots) Tādas mašīnas ir - debīls izgudrojums bez ekonomiskā pamatojuma.... Jāsaka paldies EURO 5+ izmešu normām. Ekoloģija bieži vien vispār nav ekonomiski pamatota. Labots Jūnijs 22, 2016 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 Vienīgais jautājums, cik ilgi tas starteris dzīvo pie tāda ritma?Nē, tas nav vienīgais jautājums. Many people think that long term use may induce additional wear due to lack of oil lubrication, and this is true. (..) Consequently, future engines for start-stop applications need to be designed for 250,000 to 300,000 starts. Traditional bearing shells with aluminum or copper lining show severe wear after only 100,000 cycles. Bet ja reiz tevi uztrauc startera resurss, tad: Some implementations do not use a starter motor, eliminating concerns of starter motor wear. Avots - wikipedia -> Start-stop system -> Concens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 (labots) jema - man ir tieši tādas pašas domas. Neticu ka tas uzlabo motora un startera resursu, korķī stāvot, raustīt tos ik pa brīdim. Labi ka tam ir poga, ar kuru šo lietu var atslēgt. Mani vispār moka kārdinājums servisā palūgt šo brīnumu atslēgt. binary - tur ir runa par hibrīdiem. Es runāju par "parastu" auto ar benzīna vai dīzeļa iekšdedzes dzinēju. Bez hibrīdelementiem. Manā gadījumā - KIA cee'd ar 1.6 dīzeli. Tās ir nodevas ekofašistiem, nevis kaut kā uzlabošana. Tai wiki rakstā arī pieminēts iespaids uz akumulatoru. Dēļ visa šī te idiotisma mans ceed's negrib spēlēt radio ar izslēgtu dzinēju ilgāk par 5 minūtēm, rūpes par bateriju saproties. Nekad nebiju iedomājies, ka lai spēlētu radio, vajag ieslēgtu dzinēju. Nu fantastisks eko... Labots Jūnijs 22, 2016 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 (labots) Tādas mašīnas ir - debīls izgudrojums bez ekonomiskā pamatojuma.... Debīls ir tavs neargumentētais komentārs. Īstos korķos, kādi pie mums ir retums, tā sistēma var ietaupīt līdz pat 10% degvielas. Avots: http://www.edmunds.com/car-reviews/features/do-stop-start-systems-really-save-fuel.html Vienīgais jautājums, cik ilgi tas starteris dzīvo pie tāda ritma? Visticamāk ilgāk nekā pirmais jauna auto īpašnieks vidēji ar to auto brauks. Labots Jūnijs 22, 2016 - itanium 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 Jā, auto ražotājs arī tā apgalvo. Jebkurā gadījumā, man būs iespēja uz savas ādas pārbaudīt, kādu iespaidu tas atstās uz auto dzinēja un aizdedzes sistēmas resursu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 Pabraucu pāris dienas ar Mini Cooperu kam bij poga, kas šo idiotismu ļāva atslēgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 Nevajag jau dzenāt starteri, var tač dzenāt spararatu apkārt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 benziiniekam start-stop toch nekaitina, diizelis arii daudzos citos aspektos kaitina, iznjemot degvielas izmaksas ja kas, visa slodze negulstas uz starteri, cilindros tiek saglabaats spiediens un modina ar dzirksteli nu jaa, reizi meenesii kaads aizmuguree patauree, kamdeelj es neiedarbinu dzineeju lai paripotu vienas mashiinas korpusu uz priekshu - cieshaak sabraucot sastreegumaa laikam tak siltaak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 Debīls ir tavs neargumentētais komentārs. Īstos korķos, kādi pie mums ir retums, tā sistēma var ietaupīt līdz pat 10% degvielas. Iesipt katru dienu 1 Eiro, lai pēc gada izliktu 500? Labi, man ta kas... Nu un ticēt sponsorētiem blogiem ir bērnišķīgi, lai gan... šajā forumā ir daudz tīņu - tiem drīkst. Ja jāstāv Rīgas sastrēgumos, vajag sasodīto Priusu. Visticamāk ilgāk nekā pirmais jauna auto īpašnieks vidēji ar to auto brauks. Jo pārdos kādam tērētajam un pārsēdīsies uz normālu auto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 22, 2016 Share Jūnijs 22, 2016 Iesipt katru dienu 1 Eiro, lai pēc gada izliktu 500? Iedosi lūdzu arī kādu statistiku, kas to apstiprinātu? Vai arī viena tante teica? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wau Jūnijs 22, 2016 Author Share Jūnijs 22, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 23, 2016 Share Jūnijs 23, 2016 Iedosi lūdzu arī kādu statistiku, kas to apstiprinātu? Vai arī viena tante teica? Pats izdomāju. Paņem vidējo startera darbmūžu, izdali to ar, teiksim, 5 un būs tev statistika. Startera izmaksas ar nomaiņu, pajaunam VW neliks vilties. Par dzinēja resursu vispār nav vērts runāt. Tas, ka dzinēji "tika speciāli pielāgoti" ir kārtējais mīts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Jūnijs 24, 2016 Share Jūnijs 24, 2016 (labots) Jājā, start/stop sistēmām starteris ir tieši tāds pats, kā auto vulgaris. https://en.wikipedia.org/wiki/Start-stop_system#BMW Daiļcirtēji. Labots Jūnijs 24, 2016 - nevertell 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 24, 2016 Share Jūnijs 24, 2016 Daiļcirtēji Cerams, ka pats izlasīji šo paragrāfu, ne tikai ielīmēji un tagad prieks. Es tajos BMW papildinājumos neredzu nekā, kas būtu labs - kaut kādi inženieriskie meklējumi... Pašam dzinējam nekas netiek darīts... Tas pats ir Renault - identisks dzinējs un nedaudz uzlabots starteris, kas maksā x3... mega ietaupījums, bitīt matos... Īsāk sakot, liekaties mierā ar to start-stop! Kas grib, lai māžojas, man tiešām nav žēl. Vairāk tracina, ka jau tā cilvēki nespēj izkustēt no krustojuma un tad vēl startēšanās nāks klāt. Jelgavā ar tupajiem luksoforiem iestāsies kolapss... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Jūnijs 24, 2016 Share Jūnijs 24, 2016 Un par Mazda start/stop palasīji ? Inženieri kas plāno un implementē šīs sistēmas apzinās, cik un kurai detaļai vajag resursu. Pārsvarā. Cilvēki mēdz kļūdīties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 Inženieri kas plāno un implementē šīs sistēmas apzinās, cik un kurai detaļai vajag resursu. Da labi - inženieriem "jāapzinās" tikai tik, lai detaļa izvelk garantijas laiku un pēc tam jau pašam pircējam būs "jāapzinās"... Un tas, ka detaļas noiet pārāk īsu laiku nav vis kļūda, bet apzināts gājiens. Piemēram, žOpel Meriva ātrumpārslēga kulise, kas ir uztaisīta, domājot ar gluteus, taču pie pāragrās nomaiņas neviens nepiedāvā normālāku mezglu - to pašu mikro ābolīti arī ieliek. Tas gan bija pie pirmās Merivas, bet ideja, domāju, nav mainījusies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 Varu tikai piebilst ka tagad praktiski visas mašīnas taisa priekš operatīvā līzinga- 5 gadi nobrauc un uz šrotu. Par to lai mašīna būtu remontējama nav domāts pilnīgi. Viens no šedevriem ir renault kangoo - sievastēvs ar viņu jau pāris gadus sexo. Plīst vienā laidā un dārgs remontos. Miroņgalvas mainās kopā ar pusasi, kardāns v sbore, Regulāri plīst zobsikna!!! Ar visām izrietošajām sekām. Tiko motoru nomainīja. Visi viņam saka ka no tā lūžņa jātiek vaļā, bet nu viņš cilvēks bagāts, var atļauties visu laiku remontēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 (labots) Varu tikai piebilst ka tagad praktiski visas mašīnas taisa priekš operatīvā līzinga- 5 gadi nobrauc un uz šrotu Ja jau uz šrotu, tad nez, kurš gan noraksta zaudējumos atlikošo vērtību? Labots Jūnijs 25, 2016 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 25, 2016 Share Jūnijs 25, 2016 Miroņgalvas mainās kopā ar pusasi, kardāns v sbore Oriģinālās, jā, bet alternatīvās ir jaucamas. Turklāt, renaultam pat SKF pusass maksā ap 100Eur pilnā komplektā un iet ilgi. Regulāri plīst zobsikna!!! Cik regulāri? Katrus 70k vai 3 gadus tiek mainīta? Nav tā ka no kaut kurienes pil virsū eļļa? Siksnas plīšna tiešām nav kāda specifiska dzinēja problēma - drīzāk draņķīga siksna vai invalīds nomainītājs. Renault lielākā sāpe ir dīleri, bet tas jau tā ir visām markām. Ja jau uz šrotu, tad nez, kurš gan noraksta zaudējumos atlikošo vērtību? Antiņš kas nopērk "gandrīz jaunu" auto, no bankas.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!