Jump to content

Skoda Octavia mk2 remonts


spainiss2
 Share

Recommended Posts

J.Reinis

 

 

Kaut ko arī nemāki?
Lielīties par to, ka nomainīju amortizatoru, nesalaužot sev procesā abas rokas. 

 

 

Nezkapēc D_L tā nesaki?
Tapēc, ka Lizardam ir smadzenes.  Ja gribētu, viņš varētu labot ortogrāfiju un interpunkciju teju visiem šeit rakstījušajiem.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nevertell

Neviens nekad neko jaunu neapgūs, ja pie pirmā mēģinājuma viņam bļaus virsū un sauks par stulbu, jo cilvēkam neesot zelta rokas un Einšteina starpausu superdators.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
Ja gribētu, viņš varētu labot ortogrāfiju un interpunkciju teju visiem šeit rakstījušajiem.

 

Klauns neesi? Es ja gribētu arī? Nu un tad?

 

Internetā kur nav oficiālas runas, es rakstu kā rakstu, bez pārbaudīšanas, bez baigās sekošanas līdzi komatiem. Tāpēc, ja gribētu, ja varētu ir galīgi nevietā šeit...Kā ir tā ir.

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

J.Reinis

Kas nav saprotams? Cilvēks uztaisa topiku par to, ka nomainījis amortizatoru, nevis dzinis uz servisu. Tas ir kaut kas pārsteidzošs, vai ārkārtējs? To var izlasīt automašīnas servisa manuālī, jopcik - ja abas rokas nav kreisās, un ir kaut cik saprašanas par to, ko dara, tā ir parasts auto remonts. Tas nav gluži tas pats, kas automātisko kārbu izjaukt un salikt atpakaļ (un arī priekš tā ir manuāļi) - vot par to gan es būtu pārsteigts.

 

Kad es biju pumpains tīnis savos sešpadsmit, es arī savai mantojumā atstātajai izrūsējušajai miskastei visu iespējamo remontēju un uzlaboju, visus šķūningus ieskaitot. Pats taisīju bremžu trubiņas, jo nebija naudas pasūtīt jaunas, valcēju tām uzmavas garāžā ar neatbilstošākajiem iespējamajiem instrumentiem, ātrumkārbu jaucu, karburatora sprauslu virpoju, un miljons citas bezjēdzības darīju, un pašam bija visu ar mēģinājumu-kļūdu metodi jāizbaksta, jāsaprot, jo nebija tuvāko 20 kilometru apkārtnē neviena, kam prasīt palīdzību. NU UN KAS? Tagad autobiogrāfiju par to visu rakstīt vai justies lepnam par tādiem sīkumiem? Tas savā laikā bija normāli, ka puika ar to visu ņemās, un apgūst. Dafuq vienkārši.

 

:sleep:

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Tu jau bez jebkādas infas dalīšanās jūties lepns...nevaru iedomāties ja tu taisītu kaut kam aprakstus, kāds tad tu guru būtu...

Link to comment
Share on other sites

J.Reinis
ja tu taisītu kaut kam aprakstus, kāds tad tu guru būtu.

Paskaties uz NC tagad. Tāds arī gan jau būtu.

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

Švaks autoram tas remonta apraksts!

Faktiski minēts ir viss izņemot pats remonts! (kur, kad pirkts auto, amortizatori un kas mainīts pa garantiju... par sētas servisiem....) 

 

Tad pēdējā rindkopa veltīta pašam remontam...

 

 

 

bez alus un cigaretēm aptuveni 1.5h laikā
 

 

un ar tik viens teikums par alu, pēcāk jau cik labi braukt ar cietajiem amortizatoriem... plus pāris bildes ar detaļām un pāris bildes ar auto arku....

 

Vāji... Gaidu labāku aprakstu....

Link to comment
Share on other sites

J.Reinis

Labi, lai būtu - atvainojos autoram par to, ka bišku par skarbu uzbraucu. Kā jau daudzas reizes esmu sacījis forumā - man nekad nav bijis absolūti nekas pret to, ka cilvēki kaut ko māk darīt ar savām rokām, tieši pretēji. Manā ieskatā problēma sākas tajā, kad cilvēks bez īpaša pamata sāk sev pārāk daudz sist pa plecu, un šis topiks tieši pēc kā tamlīdzīga izskatījās. Un, jāatzīst, ka man ir arī automātiska nepatika pret cilvēkiem, kas pametuši dzimteni un strādā svešumā. It sevišķi, ja tā ir drīzāk vergošana, kā strādāšana - no sērijas "nafig tu kalpo kādam mērkaķim tur, nevis izcīni savu vietu šeit".


 

 

varbuut man iet un sabildeet kaa es vannas istabaa jauceeju mainu, mlje?
 Labāk ar šņukuru jauciet kamazu pa abiem. Būs riktīgs fotostāsts.
Link to comment
Share on other sites

It sevišķi, ja tas tiktu aprakstīts kā šajā tēmā!

Nopirku nevis lēto maisītāju, bet dārgo, kruto. Nomaiņa aizņēma pusstundu, nebija nemaz tik grūti!

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Atgriežoties pie Skoda Octavia MK2 modeļa,kas man liekas galvenais saistībā ar amīšiem un atsperēm,ka Octavijai ir vairāki piekares varianti-standarta,sporta-kā manā gadījumā,kad autiņš ir arī zemāks un slikto ceļu paketes versija plus Scout variants. Līdz ar to RS versijai amartizators nav tikai cietāks, bet ir arī īsāks(ko ļoti daudz interneta veikali neraksta).Kas notika ar Maxtrac amartizatoriem , kāpēc viņi nomira pēc pāris mēnešiem? Viņi bija paredzēti standarta Oktāvijas piekarei,kurai ,ja būtu uzlikti,vēl šobaltdien strādātu.Vienkārši onka rezervesdaļu veikalā mani uzmeta-pārdeva neatbilstošu detaļu,kaut gan meklēja kompī pēc manis iedotā VIN. Kāpēc Bilstein? Nezinu,gribējās to labāko un vācu,! Kāpēc dargāko modeli B8,viņiem mājaslapā, arī ievadot,ka man ir RS versija, izmet vēl  B4 un B6 amartizatoru versijas,kas der manam auto,kur pirmais maksā tikai 50mārciņas? Pirms veicu pasūtījumu pazvanīju viņiem un izrādās RS versijai der tikai B8 modelis,kurš ir īsāks,līdzarto viņu neizspiež,kad autiņš ir nokrauts vai kad vienkārši tiek vesti 4 pasažieri.

B8 part number 24-178006 cena bilstein uk 109mārciņas gab.

Dubļu aizsargus nemainīju,jo nomainīja servisā , kad lika Maxtrac amīšus,sešu mēnešu laikā viņiem nekas nenotiek.

Tagad papētīju skrūves arī varēja nemainīt ,bet nu domāju darīt visu pareizi.

post-85994-0-72984000-1465754436_thumb.jpg

post-85994-0-84173000-1465754423_thumb.jpg

post-85994-0-88622000-1465754449_thumb.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
aa, un bomaar, tev tika uztaisiits speciaals topic, kur tu vari savas nemirstiigaas mulkjibas netrauceets baarstiit. sjkic atpakalj buudaa!

 

Es tagad nevienā citā tēmā nevaru izteikties vai ? Nav tā ka es galīgas muļķibas būtu bārstījis ja jau daži cilvēki piekrita un beigās J.Reinis kaut ko sakarīgu pateica saistība ar saviem asajiem izteikumiem? 

 

Katrā ziņā, es ar vēlos tālāku infu redzēt no autora un jābeidz ne pa tēmai, bet ne es to aizsāku, es izteicos tāpēc, ka man likās ka bišķu jau nepieciešams...

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Vienkārši onka rezervesdaļu veikalā mani uzmeta-pārdeva neatbilstošu detaļu,kaut gan meklēja kompī pēc manis iedotā VIN

 

neuzmeta viņš tevi. Pēc VINa meklējot ļoti bieži izmet kaudzi ar detaļām. Un jo lētāka detaļa, jo mazāk informācijas par saderību norādījis ražotājs. Viņš vienkārši nezina tās nianses un nodefinē, ka tas štrunts der visiem. Tā tad nu tā detaļa arī katalogos uzrādās kā saderīga. Tu jau pats izvēlējies pēc cenas.

Šis ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc vienmēr ar saviem auto braucu uz servisu. Es viņiem maksāju par to, lai šie sipās ar to detaļu saderību., Reiz bija kaut kādus 4 dažādus bremžu cilindrīšus nomainījuši, kamēr atrada derīgo. Pēc kataloga visi derīgi.

Labots - e = d
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Jā, noderēja gan,,,man tik maziņa atslēdziņa nebija,lai noturētu amītim pašu galu,bilsteinam nevajadzēja,tur ar hex key!post-85994-0-84394900-1465759981_thumb.jpg

post-85994-0-46081700-1465759998_thumb.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Par sava autiņa remontu man arī ir pretrunīgs viedoklis un daļēji piekrītu J.Reinim.

 

Internetā manuāļi utt. ir domāti pārsvarā tiem, kas tos saprot. t.i. Ja es tev iedotu manuāli, bet Tu nesaproti kāpēc tā jādara var sanākt ziepes. 

 

Piemēram izjauci un saprati, ka tev nav kaut kādas spec-atslēgas un vairāk kopā salikt nevari = rezultāts iztērēts laiks un tā pat beigās aizvilki uz servisu.

Variants B. aizņēmies no drauga atsperu savilcēju kaut kādu ķīnieša variantu un tagad staigā ar salauztu plecu vai bez acs labākajā gadijumā un tik un tā nospļavies un aizvedi un servisu.

 

Ir darbi kurus var izdarīt pats, ir darbi kur tomēr labāk neriskēt, jo šādus gadījumus diez vai tev manuāļa licējs stāstīs, jo neviens jau negrib atdzīt savas kļūdas. 

 

Tāpēc visur kur ir šādi darbi forumos es redzu DO AT YOUR OWN RISK. Kas ir visai nopietns brīdinājums.

 

Ja māk to izdarīt UN ieliek manuāli (it seviški, ja netā tāda nav vai to ir grūti atrast), tas ir kas cits, bet stāstīt bloga veidā savus piedzīvojumus? Jāpiekrīt Drunk, tad katrs te liktu visādu piedzīvojumus un forums pārvērstos par Twitteri.

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Aizmugurējo amìti ,lai nomainītu, normālam vīrietim manuāli neko jaunu nepateiks,ja nu vienīgi,kam baigi svarīgi ir ,cik spēcīgi skrūves jānovelk. Atsperi aizmugurējo vispār maina bez savilceja. Nu un priekšā gan bez normāla servisa un pacēlāja neiztikt.

Link to comment
Share on other sites

 savam autiņam mēģinu cik varu darīt pats. Nav ticības, ka visu izdarīs rūpīgi un kā vajag. Pirms nedēļas nomainīju motoram podušku laukos pagalmā. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Nav ticības, ka visu izdarīs rūpīgi un kā vajag

Vot man kā reiz nav ticības, ka es izdarīšu, kā vajag - tobiš, nomainīšu tās skrūves, kas vienreizlietojamas, ar pareizu spēku pievilkšu, utt.

Turklāt, jāpiekrīt, ka nav nekā krutāka kā 3os naktī attapties pie izjaukta mehānisma, kura salikšanai un nostiprināšanai vietā vajag ļoti garu un samērā tievu seškanti (sastiķēt nevar).

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Principā viss ,kas bija salūzis autiņam tika salauzts servisos, arī škodas centra.Par servisiem var sarakstīt te pilnu forumu.

Link to comment
Share on other sites

Tāpēc jāzin uz kurieni dzīt mašīnu. Visbiežāk noskaidrošana notiek uz sava maka rēķina.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu, arī zobus jāzina, kur labot iet. Celtniekus jāprot izvēlēties. Tā tas ir visās jomās. Pie kam, vakar tas kantoris varbūt bija labs, bet mehi aizgāja un uztaisīa savu kantori, pieņēma jaunus, a tiem pofig... Arī tā gadās.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...