Jump to content

Opel Astra apsildes radiators


ziedlapa
 Share

Recommended Posts

Sveicināti forumieši! Vai var novērst teci apsildes radiatorā,ielejot kādu ķīmiju,piemēram šo ,,Hi-gear metallic block seal,,? Vai ko citu. Vai kāds 

autoīpašnieks ir ko līdzīgu darījis? Man ir Opel Astra G,bet domāju ka auto markai nav nozīmes. Vai aiztaisīs teces vietu,vai neaiztaisīs ciet visu radiatoru? Cik ilgi turēs? Dzesēšanas šķidrums (tosols) zūd apmēram 1 litrs uz 2000 km.Un to, ka tece ir apsildes radiatorā konstatēju ,ka ir slapja grīda,pasažieru pusē.Ar cieņu!

Labots - ziedlapa
Link to comment
Share on other sites

Pa lielam, jā, var, tikai uz brīdi. Tikai pēc tam sāksies visādi citi gļuki ar dzinēja dzešēšanu. Maini radiatoru - tas ir cīnies ar problēmas iemeslu, nevis ar sekām!

Link to comment
Share on other sites

vjaceslav

labak neko neliet, var "aizstāstities" tas kam nevajadzetu. var nonemt trubinas no radiatora un savienot pa taisno (pagaidam) bet labak mainit. izmaksas varetu but ap 100 euro.

Link to comment
Share on other sites

Vienreiz lietoju bija labi rezultāti.

Link to comment
Share on other sites

ir liets vecā lamatā, vēl šodien nekas netek.

par cik viņš tāpat jāmaina, un zaudēt nav ko, tak sagāz. aizdambēt dzesēšanas sistēmu viņš nevar, tikai nelielus caurumus.

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Long John

Neiesaku neko bērt, ja nu vienīgi tikai avārijas situācijā, kad ceļā nevar sataisīt un pēc tam iespējami ātrāk izskalot sistēmu.

 

Uzrāvos ar Audi A6 2,6 pirkumu- pusceļā līdz mājām (pēc pārdesmit km)  no CSDD motors  jau uzvārījās.

Ilgi un dikti izmeklējot vainas vēsturi, konstatējām, ka dēļ apkures radiatora ieplaisājušu plastmasas caurulīšu sūces kāds "gudrinieks" kādreiz bija iebēris to pulveri un tik  daudz, ka beigās  bija aizgājis ciet lielā radiatora apakšējais stūris, kur stāv temperatūras devējs. Attiecīgi arī viltus info kompim par temperatūru ar attiecīgām sekām. Dabūju mainīt gan lielo, gan pečkas radiatoru un pēc tam mocīties ar atgaisošanu, jo kāds "gāzes gudrinieks"  bija nekorekti iebūvējis reduktora dzesēšanu. Palīdzēja tikai rūcināšana un atgaisošana, autiņu noliekot slīpumā pret kalnu.

Pēc tam gan uzliku jauno gāzes sistēmu un pie reizes novērsu iepriekšējās montāžas kļūdas.  

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Krievu laikos sinepju pulveris bij manta. Ja atminja neviļ,karoti vajadzēja iebert radiātorā un viss bumbās līdz nākamai dzesēšanas šķidruma maiņai.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Neiesaku liet. Var gadīties, ka dzinēja galvā aizsērē arī kādi pāris dzeses kanāli ciet un tas viss var beigties ar galvas maiņu vai sliktākajā gadījumā ar visa dzinēja maiņu.

Domāju, ka tas salona radiators maksā 2x tā pulvera cenā. Vienīgais darbiņš iespējams dārgāk.. ja pats dara, tad nekāda bēda.

Link to comment
Share on other sites

Maksā jau viņš maz, tik darbs gan nenormāls. Vienreiz sev mainīju, jo sliki sildīja. Pēc tam bija karstums, ka roku nevarēja noturēt pie gaisa atverēm, ja uz max karstumu uzgriezu. Maini vien nost- gan būs problēma novērsta, gan labāk sildīs ziemā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Nomaiņa astrai nevarētu būt diez cik sarežģīta. Jānoņem pāris viduskonsoles plastmasas un no sāna var tikt klāt. Pagājušo gadu jaucu savai vektrai. Tās ķīmijas gan neber -  vai nebūs jēgas, vai aizdambēs kur nevajag.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...