Jump to content

[Pārdod] Audi A4 3.0 ar gāzes iekārtu Vialle Liquid Si


Recommended Posts

deddlinexxx

Sveiki visiem.

Šefs ir nolēmis tirgot nost savu loloto Audi A4.

 

Saite uz ss ar aprakstu krievu valodā: LINKS

 

Šeit apraksts būs LV valodā.

 

  • Audi A4 B6 sedans
  • 3.0 litru motors Benzīns/Gāze 162Kw(220Hp)
  • Krāsa: Melna metālika
  • 2002.gada izlaidums
  • Automāts, 6.ātrumi
  • Nobraukums 157`000 km.
  • Tehniskā apskate 07.2016

Auto ir lieliskā tehniskā un vizuālā stāvoklī. Nomainītas siksnas, eļļa, jauni bremžu diski, eļļa ātrumkārbā. Piekare ir lieliskā stāvoklī, kārba strādā teicami, motors saus un tīrs.

Melns ādas salons ar papildus balstu jostas vietā. Mašīnā nav smēķēts. Ir uzstādīta jauna MMI NAVI Plus sistēma,  DVD ar tālvadības pulti, telefons. Divas atslēgas. Priekšējie lukturi un diski ir no S-Line. Vasaras riepu komplekts.

Ir uzstādīta pēdējās paaudzes gāzes iekārta Vialle Liquid Si ar gāzes padevi šķidrā veidā (~ +5% klāt pie jaudas).

Patēriņš tāds pats kā uz benzīna. Pilsētā 13.litri (6€) . Garantija. Gāzes iekārtas cena 2000€.

Papildus došu atlaižu karti gāzes uzpildei 2.8 centi no litra.

Mašīna taisīta priekš sevis.

 

CENA: 4900€  Ar reālu pircēju ir apspriežama

 

FOTO:

post-80288-0-60790900-1456754331_thumb.jpg

post-80288-0-30141200-1456754403_thumb.jpg

post-80288-0-44203900-1456754413_thumb.jpg

post-80288-0-02512900-1456754566_thumb.jpg

post-80288-0-42045300-1456754602_thumb.jpg

post-80288-0-05706900-1456754689_thumb.jpg

post-80288-0-63329400-1456754756_thumb.jpg

 

Rakstam šeit pat vai zvanam : 20-360-670 Dmitrijs

 

 

Link to post
Share on other sites
deddlinexxx

Pēc stāvokļa spriežot un pētot dokumentus izsktās ka ir īsts.

Ir visu tehnisko apskašu dokumenti sākot no 2007.gada kad viņa tika ievesta Latvijā.

Tapēc ka nummurs netiek tirgots kopā ar mašīnu :)

Edited by deddlinexxx
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

3.0L motors ar tādu nobraukumu ir ticami, ja vien servisa grāmata nav uzburta un informācija ir pārbaudāma. Parasti kapeikdrāzēji ar tādiem motoriem nebrauc.  Manam 2001.g. mersim ir 188k un servisa grāmatiņa ar pilnu vēsturi mercedes centros IT un LV. 

Link to post
Share on other sites

nu jā taisīta priekš sevis, bet nu domājams, ja pa šādu ciparu var paņemt 2005-2006 gada modeli ar 2.0d - šo paņems vienīgi kāds nelabojams audi fans...da tam nobraukumam tikai naivais noticēs...10k gadā braukts... :shok:

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

bet tā specifiskas auto - tik liels motors priekš tik maza auto..ok ja vēl kaut kāds  s-nieks būtu..bet tā parastam pilsonim šāds  100 gadi nebūs vajadzīgs imho.


nu par 13 L pilsētā es paklusēšu.


da viņam pēc papīriem jau ir 14 uz 100...realitātē gam jau vēl klāt.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Nu jau tu konkrēti samuldējies. Taksis sanāks n reizes dārgāk vai arī galīgi rēķināt neproti :) Un pa Eiropa uzreiz 5k vienā braucienā nāk klāt. Pat uz Igauniju bez 2k nekur nevar doties. Turklāt jau visi kā tu nebrauc ar visām mašīnām (ieskaitot sievas, bērnu, sievastēva)  bariņā uz Alpiem. 

 

man pa copi braukājot + uz Eiropu reizi gadā - 25 salasās neiespringstot...ja 8k gadā brauc - lētāk ar taxi sanāk

 

P.S. Rados joprojām ir 14 gadus vecs VW Polo, kas vēl joprojām nav sasniedzis 100k nobraukumu. Neviens normāls domājošs cilvēks ar tādu mašīnu nebraukā pa Eiropu. 

Link to post
Share on other sites

nu šis jau biku lielāks par polo. man vidēji 2k sanāk menēsi - pa rīgu + biku weekendos ārpus. bet nu tam jau auto domāts. vēlu veiksmi autoram tirgošanā.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Pēc aprīkojuma skaidrs, ka tas nav bijis darba auto. Droši vien, ka stāvoklis ir arī labs priekš tāda gada autiņa.

 

Tikai nav pateikts, kā sastāv ar rūsu, jo 15 gadus vecam autiņam jābūt kaut kur vienreiz piekrāsotam arkās, sliekšņos un citās jūtīgās vietās. 

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
_dunduks_

Tiešām cilvēks visus šos 8 gadus ir braucis ar to vācu (vai kādas tur citas valsts) telefonu viduskonsolē?

Pēc pievienotās bildes man tā sanāk

Link to post
Share on other sites
deddlinexxx

 

Pēc aprīkojuma skaidrs, ka tas nav bijis darba auto. Droši vien, ka stāvoklis ir arī labs priekš tāda gada autiņa.

 

Tikai nav pateikts, kā sastāv ar rūsu, jo 15 gadus vecam autiņam jābūt kaut kur vienreiz piekrāsotam arkās, sliekšņos un citās jūtīgās vietās.

Tieši tā. Šefam ir otrs auto brīvdienām Outlanders kuršs tiek darbināts ar gāzi.

13l patēriņs pilsētā ir pēc borta datora un braucot uz gāzes.

Rūsa pagaidām vēl nelien arā jo glabājas auto siltā privātmajas garažā un tiek regulāri mazgāts.

 

 

Tiešām cilvēks visus šos 8 gadus ir braucis ar to vācu (vai kādas tur citas valsts) telefonu viduskonsolē?

Pēc pievienotās bildes man tā sanāk

 

Jep + vēl reta komplektācija.

Tieši pirms šefs autiņu nopirka,ar to pārvietojās sieviete kurai pārplīsa siksna ar visām izrietošajām sekām.

Motors pilnībā pārlasīts ar jaunu galvu utt. Tehniski točna ir labā stāvoklī. Tiklīdz kkas sāk grabēt vai kas cits, uzreiz tiek mests uz pacēlāja un taisīts. Takā neticētāji var neticēt ,ticētēji var dabūt labu autiņu ;) Ja interesē uzdot kādu specifisku jautājumu,labāk zvaniet pa norādīto nummuru vainu gaidīt atbildi šepat.

 

P.s. Pārdošanas iemesls: Grib uztaisīt projektu.Nopirkt Subaru Impreza WRX un viņā ielikt Vialle Liquid Si gāzes sistēmu un tad veikt šādus tādus eksperimentus. Nav tak loģiski pārdot labu auto un meklēt citu vietā lai grūztu naudu iekšā. Kaut kā tā

Edited by deddlinexxx
Link to post
Share on other sites
_dunduks_

 

 

Rūsa pagaidām vēl nelien arā jo glabājas auto siltā privātmajas garažā
Vispār jau Latvijas ziemā aktīvi lietojot auto un ikdienā to turot siltā garāžā, tā sarūsē ātrāk nekā turot uz ielas. Vienīgi ja regulāri tiek mazgāta arī no apakšas, tad varbūt tas var paildzināt rūsas iestāšanos.
  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

 

 

Ta nu sākās... Es biju domājis, ka tieši šādu auto (gāze, audi, A4) zābaka diskutētāji cienīs visvairāk.

nu bet jēga no auto kurš jau tā ir mazs stutēt iekšā gāzes iekārtu pa 2 k lai iesipinātu santīmu pie tyik maza nobraukuma ? kur ir jēga...ja vien tā nav slēptā reklāma....wrx likt gāzi - tas ir psc...projekts.

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Nu noslīpējam galvu, lai paceltu kompresiju, pārprogrammē kompi lai ātrāka aizdedze - var diezgan ievērojami jaudu pacelt jo LPG oktānskaitlis virs 100 - pat vairāk kā sacīkšu benzīnam. 

Ja būtu daudz naudas man arī būtu interesanti ko līdzīgu izveikt. 

Edited by ronalds_
Link to post
Share on other sites

Any way, tā gāzes iekārta tak piektā paaudze? Kāds ir ~ ceņņiks uz V6 atmo benzīnnieka < 200Zs? Nu jeb vismaz cena šim konkrētajam dzinējam :)

Edited by rubb
Link to post
Share on other sites
versatile

Nu, autors var palabot, ja kļūdos, bet, izskatās, ka šitas autiņš bijis kādam ar servisu saistītam un izmantots +/- kā demo verķis - uz to norāda, pirmkārt, pedantiskā instalācija, otrkārt, precīzs gāzes iekārts modeļa nosaukums, runājot par mašīnu, kuru tikai taisās pirkt - patiesībā, tieši tā arī atradu. Meklēju kas tad šitai iekārtai tik super un uzgāju bildi - ja nav konkrētais auto, tad ir baigi līdzīgi uztaisīts.

Tādā ziņā, nav jau slikts variants un izskaidro, kāpēc maz brauktai mašīnai ir tāda gāze.

Bet... Tur tomēr galva kaut kur jāiespiež, lai par tādu ciparu pirktu tāda gada a4.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Nuu... IMO labāk tādu, nekā jaunāku Audi dīzeli. Šis gan nav tas ideālākais Audi dzinējs, tomēr salīdzinot ar vēlāka gada gājuma dīzeļiem (kurus varētu par to pašu ciparu nopirkt), ir pat ļoti OK. Pie tam gāze ir piektās paaudzes, kas ir tiešām liels pluss(nezinu gan cik maksā apkopes un programmēšana, tomēr ceru, ka tajos pašos 15EUR uz 30k km salīdzinot ar ceturto,  iekļaujas).

 

Lai nu kā, vismaz mani no šā auto pirkšanas atturētu tas, ka auto nav ar pilnpiedziņu... attiecīgi konkurence liela. Ja būtu pilnpiedziņa tad OK, vēl ir Subarru, bet tie pūst kā traki.

Edited by rubb
Link to post
Share on other sites
viesturs0711

Pie mums te tā pieņemts, vienam uz otru skatīties caur žuļika prizmu!  :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Zin...

 

 

da tam nobraukumam tikai naivais noticēs...10k gadā braukts...

Bijušās draudzenes mamma paņēma no salona mašīnu pilnīgi jaunu pirms 10 gadiem, nobraukums ir zem 70tkm, tam arī neviens īsti neticētu, es arī no sākuma neticēju, līdz uzzināju cik un kā ar to mašīnu tiek braukts :)

 

 

 

Ta nu sākās... Es biju domājis, ka tieši šādu auto (gāze, audi, A4) zābaka diskutētāji cienīs visvairāk.

 

Par šo arī brīnos, moska paletes pārvadāt nevar īsti?

 

 

 

Tiešām cilvēks visus šos 8 gadus ir braucis ar to vācu (vai kādas tur citas valsts) telefonu viduskonsolē?

 

Man 20 gadus veca mašīnai stāvēja orģinālā klausule līdz pagājušogad tikai nahrenizēju viņu, jo mazliet tomer traucēja blakus sēdošajam

 

 

IMHO cena normāla ja tiešām mašīna ir kopta, šis tomēr nebūs praktiskais, bet emocionālais pirkums kādam...  labāk šādi, nekā nopirkt 1,9 tdi universālu ar wanabī "s-line" paku un "220 000" km

Link to post
Share on other sites
guntis456

 

 

bet, izskatās, ka šitas autiņš bijis kādam ar servisu saistītam un izmantots +/- kā demo verķis

 

Ja paskatās sludinājumā epastu, tad arī izskatās ka tā ir

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Bruketajs

 

 

bet nu domājams, ja pa šādu ciparu var paņemt 2005-2006 gada modeli ar 2.0d

Redz, un saka ka gāzes auto mīļotāji vienmēr visiem cenšās uzmākties.

Es izvēlētos šo, ņemot vērā John Deere efekta trūkumu mašīnas salonā. 


Par to pedantisko instalāciju - ņefiga - man tāda ir katrā autiņā ar ko braucu, jo liek meistars, kuru izvēlējos tieši ši neprātīgā pedantisma un darba kultūras dēļ.

Principā, tiešās iešprices gāzes iekārta ir unikums, tieši savas lopiskās cenas dēļ. Pieļauju, ka arī sprauslu maiņa, kad būs nepieciešama, mazliet ielauzīs budžetu. Bet tā, domāju, šis varētu būt ļoti interesants autiņš ar smuku kampienu, normālu patēriņu, ja nepsiho (atmo motors!) un klusu, patīkamu gaitu. 

Dīzeļu/benzīna-gāzes jautājums visiem vēl joprojām ir sensitīvs, bet nu taču palikām pie verdikta ka katram savs!

Link to post
Share on other sites
androidz

Pag, a šitās Vialle gāzes plītis Latvija instalē un servisē?

 

Un, kaut kā atmiņā palicis, ka VW grupas automāti baigi bieži un dārgi plīst!

 

Savādāk auto na ljubiteļa - mazs ņiprs sedans, audi cienītājs var pavilkties.

Link to post
Share on other sites
androidz

 

 

Ņemot vēra lielo degvielas/gāzes patērīnu
Un kāda vaina gāzes patēriņam? Lai tak viņš rij to 16 litrus, naudas izteiksmē tas būs kā 8-9 litris tīzeļa, ļoti ekonomiski ņemot vērā jaudu un A/T.

 

 

Pie mums te tā pieņemts, vienam uz otru skatīties caur žuļika prizmu! :mrgreen:
Bez iemesla?
Link to post
Share on other sites

 

 

Nu bet tā plīte jau ir virsū, nākamis saimnieks brauks un priecāsies par lētiem kilometriem, lai cik tie būtu - 10K vai 20K gadā. Kāpēc šāda dārga iekārta tika uzstellēta? Da pofig, par to lai uztraucas iepriekšējais saimnieks, iespējams uzlikta tajos tālajos gados kad benža bija latrs litrā un gāze 40 santīmi..

 

bet nu tu pirktu tik vecu auto pa 5K ? kur puse cenas ir tā gāzes plīts ? es nē.

Link to post
Share on other sites
androidz

 

 

bet nu tu pirktu tik vecu auto pa 5K ? kur puse cenas ir tā gāzes plīts ? es nē.
Neviens nepirks tik vecu Audi drapaku pa 5K. Ja arī gāzes plītes cena ir 2K, tas pie pārdošanas maz ko nozīmē.

 

 

Pēc cita kolēģa pieredzes ... un jā reizēm apdedzinātas rokas pie uzpildes.
Nevajag murgot.
Link to post
Share on other sites
Savādāk auto na ljubiteļa - mazs ņiprs sedans, audi cienītājs var pavilkties.

Kā jau minēts, nav kvatras. Līdz ar to...  

 

+ Jautājums par Multitroniku paliek atklāts.

Edited by Smii
Link to post
Share on other sites
androidz

 

 

Kā jau minēts, nav kvatras. Līdz ar to...
Nav gan, uz tādu jaudu kvatra prasās. Savādāk spolēšana ne braukšana :)

 

Aij labi, pietiks spamot, es personīgi sedanus, vēl jo vairāk tādus nelielus, vairāk par mašīnām neuzskatu. Bet jauniešiem kam nevajag daudz rūmes, un gribas žiperīgu un ekomisku braucamo, why not, tikai par to cenu nepirks.


 

 

Ja nejaudā palasīt LPG staciju plakātos rakstīto un uzvilkt cimdus, tad rokas uzpildes laikā jātur taisnajā zarnā!
Nju, tikpat labi var sūdzēties, ka lejot dīzeli/benzīnu sanāk regulāri bikses un kurpes samaitāt.
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Tak tas jau tika pieminēts, šis projekts ir realizēts, autiņš kļuvis vecs un vajag naudu nākamam projektam. Mūsdienās tak auto nav uz mūžu un 99% tiek agrāk vai vēlāk pārdoti vai aizvesti uz šrotu. 

 

 

Neatbildēts (neuzdots) palika jautājums - kāpēc pārdod, ja auto taisīta kā priekš sevis???

 

Vispār ir atsevišķa tēma par gāzi. Vai tiešām jātaisa tieši tādas pašas diskusijas, jo kāds atkal no tantēm saklausījies basņas. 

http://www.boot.lv/forums/index.php?/topic/132847-benz%C4%ABns-d%C4%ABzelis-g%C4%81ze-vai-tie%C5%A1%C4%81m/page-23

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
androidz

 

 

Neatbildēts (neuzdots) palika jautājums - kāpēc pārdod, ja auto taisīta kā priekš sevis???
Nu a kāda starpība ko tev atbildēs. Atbildēs to ko grib dzirdēt pircējs.
Link to post
Share on other sites
deddlinexxx

 

 

Pievienots Vakardien, 15:56 Šitas?

 

Jā,tas pats.

 

 

 

Any way, tā gāzes iekārta tak piektā paaudze? Kāds ir ~ ceņņiks uz V6 atmo benzīnnieka < 200Zs? Nu jeb vismaz cena šim konkrētajam dzinējam :)

 

Gāzes iekārta ir 5.paaudzes. Kopa ar darbu sanāk 1700€ +PVN.

 

 

 

Pag, a šitās Vialle gāzes plītis Latvija instalē un servisē? Un, kaut kā atmiņā palicis, ka VW grupas automāti baigi bieži un dārgi plīst! Savādāk auto na ljubiteļa - mazs ņiprs sedans, audi cienītājs var pavilkties.

 

Jep liek. Lai nesanāktu kā reklāma ejiet uz sludinājumu,tur ir links uz mājas lapu un tur būs viss aprakstīts utt.

 

 

 

+ Jautājums par Multitroniku paliek atklāts.

 

Ar viņu viss ok. bija kautkādas problēmas ar bloku kārbā,to salaboja un atkal viss štokos.

 

 

 

 

Neatbildēts (neuzdots) palika jautājums - kāpēc pārdod, ja auto taisīta kā priekš sevis???

 

Tika atbildēts uz jautājumu :) Cītīgāk vajdzēja lasīt.

Pārdošanas iemesls: Grib uztaisīt projektu.Nopirkt Subaru Impreza WRX un viņā ielikt Vialle Liquid Si gāzes sistēmu un tad veikt šādus tādus eksperimentus. Nav tak loģiski pārdot labu auto un meklēt citu vietā lai grūztu naudu iekšā. Kaut kā tā.

 

Kas vēl nebija piebilsts. Uz arkām bija no akmentiņiem šur tur nosista krāsa.To pirms ziemas izlaboja un tika visas četras arkas pārkrāsotas.

Šodien pats pieliecos pačekoju durvju apakšas. Ne miņas no rūsas.

 

 

 

Tādā ziņā, nav jau slikts variants un izskaidro, kāpēc maz brauktai mašīnai ir tāda gāze.

 

Tapēc ka auto saimnieks ir gautogāzes servisa īpašnieks.Tiklīdz atvēra savu servisu, uzlika labāko gāzes iekārtu uz sava autiņa. Kurš gan neuzliktu rodas jautājums.

 

Cena ir arī adekvāta pilnībā.

Mazs oftop.

Zvana topošais klients.

Jautā cik maksās uzlikt 4.paaudzes gāzes iekārtu uz tāda paša autiņa.

Šefs jautā: Vai jūs gribat pirkt mašīnu un tad likt,vai jau automašīna jums ir?

Atbilde: Mēs gribam nopirkt un tad uzstādīt.

Šefs: Varu jums piedāvāt savu auto ar 5.paaudzes iekārtu.

Atbilde: kko tur parunāja un tā arī nepaņēma.

 

Nākamajā dienā atdzen autiņu.Panelī deg  Check engine, nestrādā teperratūras dačiks,salons bēšs, sačakarēts,sasmerets ar servisa meistaru rokām, krče grauzts. Pa cik nopirka? 3500€ + Gāzes uzstādīšana 750€ lol. Vot kur loģika . Ekonomija 300€ un brauc ar grabažu.

 

Cik vareju atbildēju uz jautājumiem.

Link to post
Share on other sites

Auto cena līdzvērtīga gadījumiem, kad cilvēki ieguldās nopuvuša žiguļa pacelšanā un pēc tam prasa n-tos tūkstošus ar argumentu - "vai tu zini, cik tur ieguldīts!!!"

Tirgus saliks punktus uz i.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...