Jump to content

Makita u.c. urbju akumulatoru atjaunošana


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

Sāksies tūlīt aktīvā dāčas remontu sezona - jāpārlasa dažādas koka konstrukcijas. Papētīju, ka Makitas urbja akumulatori padzīvojuši. Ir kur tos atjauno par saprātīgu cenu?

 

eBay rāda, ka čainas aizvietotāji akumulatori maksā 30 eur (modelis PA12). Oriģinālais šķiet bija ap 50 eur.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Didzis

    8

  • Žaks Noriss

    8

  • vvv

    9

  • e = d

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Labs 18650 elements maksā no 5 eur uz augšu. Uzzini, cik tavā to ir un parēkini, vai vērts maksāt par nezināmas izcelsmes ķīniešu sūdiem.

Link to comment
Share on other sites

Katrā ziņā esmu mainījis elementus NiMh elementus  vajag tikai lodāmuru un izolācijas lenti.

Link to comment
Share on other sites

Paskatījos, tam nav litija. Vecie NiCd. Ved uz Bieķensalas ielu.

NiMh ir reti kuram elektroinstrumentam.

Link to comment
Share on other sites

Nu jebkurā gadījumā NiCd vai NiMh elementus nomainīt ir kā divus pirkstus apčurāt, ja vien zina aiz kura gala lodāmurs jātur!  Nopērkam elementus, vajadzīgajā skaitā un izmērā piemēram iekš lemona, salodējam ar vadiņiem tieši tāpat, kā bija vecajam.  

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Izmantošu iespēju pajautāt :

Kā pareizi (labāk) lodēt tos akumulatoru elementus? Man kaut kā štruntīgi sanāk - negrib turēties lodalva ne pie aķiem, ne "tabiem". Izmantoju it kā normālu alvu un kalifoniju. Rezultātā elementi pārkarsēti, bet lodējums traģisks :(

Link to comment
Share on other sites

tur izmanto punktveida metināšanu. var ar lodēšanu, bet tad ar skābi jāapstrādā virsmas un pēc tam labi jānomazgā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kā pareizi (labāk) lodēt tos akumulatoru elementus? Man kaut kā štruntīgi sanāk - negrib turēties lodalva ne pie aķiem, ne "tabiem". Izmantoju it kā normālu alvu un kalifoniju. Rezultātā elementi pārkarsēti, bet lodējums traģisks

Ja nav punktveida metināmā iekāreta, ir jāpērk elementi ar jau piemetinātām spailēm, kuras tad arī var lodēt kopā.

Lemonā viss vajadzīgais ir.

Vēl ir variants paprasīt NTG - šiem ir gan elementi, gan punktu "svarka". 

Domāju, maz šeit ir palicis tādu cilvēku, kas tic pa 30$ no ķīnas atsūtītu akumulator kvalitātei. Lai gan NiMh gadījumā pa 30$ varētu būt oki.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es lodēju ar tādu pelēku pastu, pirktu santehnikas veikalā, domāta kapara trubu lodēšanai. Zvērīgs pasākums, ņem visu. Tikai rūpīgi jānotīra.

Link to comment
Share on other sites

Sūdīgi arī ar tām jau piemetinātajām spailēm,viena tikpat jāravē nost, jo celles nav visas rindā bet kkādā zigzagā, plus vēl tie elementi, kuri slēdzas klāt urbenei.

Baigi akurāti jāstrādā, lai pēc tam korpusu bez problēmām saliktu kopā.

Link to comment
Share on other sites

ieteiktu pardot kadam tos nicd instrumentus un nopirkt jaunus litija.. neiznaks ipasi dargak.

pats pisos ilgi un dikti, pirku jaunus aizvietotajakumulatorus bet tik un taa bija jadzivo ar galigi veciem instrumentiem kuri atri izladejas, cita lieta tagad jaunie (lietoti mana gadijuma) instrumenti ir gan bateriju zinja gan pashaa izpildijuma un uzladejas 15-20minutes pilni makitai vismaz.

 

ja nu tomer tad tur pasam mainit tos elementus ir pornografija!! jauni ni-cd akumulatori ap 15eiro maksa jauni ebaya.

Labots - kmna
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pāris urbju akumulatori ir veiksmīgi atjaunoti kaut kādā kantorī Bērzaunes ielā, pretī Dominas ieejai angārā no gala. Sen tur nav būts un tagad tur biš tālāk kaut kāda izkārtne par akumulatoru centru - figzin vai tie paši, vai citi. Bet nu kādreiz bija lēti, ātri un kvalitatīvi.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711
(modelis PA12). Oriģinālais šķiet bija ap 50 eur.

 

Reku k-rautā ir pa 33 jauns

 

https://www.k-rauta.lv/buvmaterialu-veikals/instrumenti-un-piederumi/elektroinstrumenti/akumulatora-instrumenti/akumulators-makita-1-3-ah-pa12--12-v

 

post-75980-0-36580100-1456270714_thumb.png

 

Links tik kaut kā korekti negribēja pievienoties. Aizmet uz produkta kopējo lapu.

Labots - viesturs0711
Link to comment
Share on other sites

Es jau gadiem skrūvmašīnai esmu piekombinējis melno 4Ah 12V signalizācijas skumulatoru. Griezes moments lielāks kā orģinālajam 18V aķim. Vienkārši bija man kaudze ar tiem akumulatoriem un neiešu tak jaunu orģināo pirkt. Vienīgi, nedrīkst skrūvmašīnu nomest ar izlādētu akumulatoru. Vienmēr, pēc darba jāuzlādē. Lādeju ar vecas Panasonic videokameras automātisko lādētāju. Esmu arī ccelles mainījis citoās akumulatoru baterijās. Pielodēt vadiņus nevar ar  mazjaudas lodēšanas staciju. Tur vajag vecu krievulaiku, vismaz 100W lodāmuru, bet labāk jaudīgāku.  Vārdu sakot, lodāmura galam vajag masu, kuru strauji nespēj atdzersēt elementa korpuss. Karsēt celli nedrīkst.

Link to comment
Share on other sites

 

 

piekombinējis melno 4Ah 12V signalizācijas skumulatoru. Griezes moments lielāks kā orģinālajam 18V aķim
paga, es šo nesapratu. Kāpēc piekombinējot mazāka sprieguma aķi, urbis pēkšņi stiprāk sāks griezt?
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Lielvārdē tak amerikāņu slepenās laboratorijas, tur izstaro enerģijas laukus apkārtējā vidē un visu pastiprina.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Skābes akumulatoram iekšējā pretestība mazāka par niķeļa kadmija akumulatoru. Tai laikā, kad pieliku melno kluci skrūvmašīnai, litija akumulatoru vēl nebija. Autiņā tak starteri arī griež skābes amumulators un griež ne pa jokam. Volti nosaka tikai griešanas ātrumu, bet skrūvējot skrūves vajag spēku, nevis ātrumu. Es jau teicu, manai konstrukcijai ir vājā vieta, skābes akumulators vienmēr jātur pilnīgi uzlādēts. Parastam lietotājam to grūti ieskaidrot un visdrīzāk tas, pēc darda, nometīs izlādējušos akumulatoru un tas būs beigts. Noturiet autiņa akumulatoru nedēļu neuzlādētu un tam arī būs kirdik..

Link to comment
Share on other sites

Nekas nenotiks, ja akumulatoram noņems slodzi. N reizes ir noņemtas autiņam klemmes un autiņš mierīgi ziemā var stāvēt dažus mēnešus. Pēc tam veiksmīgi dīzeli var pielaist. Ja aķis neatdzīvojas, tad bija sen laiks nomirt. 

 

Noturiet autiņa akumulatoru nedēļu neuzlādētu un tam arī būs kirdik..
Link to comment
Share on other sites

Par svina akum taisnība - griež ņiprāk pat ar zemāku spriegumu kā oriģinālajam.

Ebaj Ni celles ir laimes spēle. Mans viedoklis- nav vērts šādā gadījumā, kad paredzamas lielas izlādes strāvas.

+ tagad litijs modē. Ir tā vērts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tieši tā, skābes akumulatoru nevar turēt galīgi izlādētu. Nu ķipa autiņš nepielec,  griež starteri, kamēr vairs nemaz starteris nekustas un tad autiņu pamet uz mēnesi. Tāpat ir ar melnajiem UPS un signalizācijas akumulatoriem. Ja UPS galīgi izlādējies, tad tas, pēc iespējas ātrāk, jāpieslēdz strāvai. Vārdu sakot skābes akumulatoru var glabāt tikai 100% uzlādētu.

Litija akumumulators protams ir labs, bet tam vajag speciālu lādētāju ar BMS sistēmu, kura kontrolē katru celli. Vārdu sakot, litija akumulators ir daudz prasīgāks pret pareizu uzlādes un izlādes režīmu.  Jāties un pārbūvēt vecā tipa akumulatora bateriju uz litija cellēm, diez vai ir vērts. Tapēc jau iesaku lēto variantu ar sauso skābes akumulatoru no signalizācijas sistēmām vai UPS. Ja visu dienu nav profesionāli riģipsis jāskrūvē, tad mierīgi var izlīdzēties. Savukārt profesionālis celtniecībā pelna tik daudz, ka var atļauties jaunu orģinālo aķi nopirkt,

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Man tā cena 32 eur par aķi šķiet nepareiza. Jā, konkrētā Makita ir ar triecienurbi (bišku LOL jau ir, bet ir darbināts un nedaudz palīdz) un skrūvēšanu, toties tagad kaut kādu Skil ar diviem aķiem var dabūt par 60 eur Cenuklubā. Baigi neceļās par 1 aķi atlocīt to pašu, ko es varētu jāt Skilu ar garantiju 2 gadus.

Labots - Žaks Noriss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Laikam aķiem skaitās 6 mēneši, bet tie tāpat ies labāk nekā pussprāguši Makitas aķi.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Pamēģināšu, bet man nepatika augstāk video redzamais akumulatora izjaukšanas triks.

Link to comment
Share on other sites

Īpaši maigi jau aizlīmētu korpusu dabūt vaļā nevar. Vai nu ar fleksi jāgriež, vai citas traktoristu metode jāizmanto.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vienkāršākais variants - aizvest uz šejieni savu veco aķīti, viņi saliks iekšā jaunus elementus. Kaut gan, ja vien instruments nav no dārgā pro gala, tad droši vien jēdzīgāk ir jaunu štrumentu nopirkt.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

Autiņa akumulatoru var glabāt sausu un krievulaikos tādus tirgoja. Tagad gan neesmu manījis. Upsim domāto gan nekā sausu nedabūsi.

Link to comment
Share on other sites

No pieredzes varu teikt, ka Skil instrumenti ir ok, ja tiem ir barošanas vads ar dakšiņu. Accu versijas nav vērts ;)

Link to comment
Share on other sites

Arī ar vadu ilgi nekalpo. Der tikai kā "svētdienas meistara" instruments. Tas par Skill.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

Man tā cena 32 eur par aķi šķiet nepareiza. Jā, konkrētā Makita ir ar triecienurbi (bišku LOL jau ir, bet ir darbināts un nedaudz palīdz) un skrūvēšanu, toties tagad kaut kādu Skil ar diviem aķiem var dabūt par 60 eur Cenuklubā. Baigi neceļās par 1 aķi atlocīt to pašu, ko es varētu jāt Skilu ar garantiju 2 gadus.

 

Nez, man pastrādājot ar Skill, Makita tomēr liekas ērtākā un labāka! 33 varbūt ir tāda nedaudz kodīga cena, smukāk būtu 25, bet tai pat laikā, neviens kantoris kas aķus atjauno, to nedara zem 30nieka, cik nu esmu zvanijies un jautājis (ja kļūdos, tad lai biedri mani palabo). Jauna makita tāpat maksās stipri vairāk! Pluss vēl tāds, ka manai makita nāca līdzi lukturis, tāds diezgan ērts un spilgts. Tā ka es vajadzības gadijumā bez jautājumiem jaunam aķim tos 33 noliktu. Senāk tie vispār kosmosu maksāja! 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja lietos labos elementus, tad labie elementi arī maksās tā, ka pazudīs jēga visai atjaunošanai. Tēmas autora gadījumā tiešām nav vērts atjaunot. Viņa akumulators nav no dārgā gala. Arī no ebaja sūtīt nav vērts, ir lietas, kas ebajā iznāk dārgāk, kā parastā Latvijas veikalā.

 Tajā PA12 ir 10 elementu. Cik viens elements maksā? Precīzāk, cik maz tam jāmaksā, lai būtu vērts kaut ko mainīt? Ja jauns urbjmašīnas akumulators nopērkams par 30 €. Nerēķinām paša darbu, tikai elementi. 3 € sanāk, dārgākus elementus pirkt neatmaksājas. Nu sameklējiet elementus cenā zem 3 €.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...