Armands Pučs Ierakstīts Janvāris 23, 2016 Share Ierakstīts Janvāris 23, 2016 Gribu pirkt Zafira ~2002 g. Trīs jau apskatiju un visām pirmajā robā grūti ielikt Es jau īsto rokas kustību uztrennēju ka nav jālauž baigi Bet vai teh. apskatē par šādu lietu nevar piesieties? PS - Visas mašīnas ne Latvijas - un pēc reģistrācijas uzreiz T.A. būs jāiet - Saprotu ka ar laiku kārba būs jāremontē P.S.2. Pie reizes vēl pajautāšu: - vienai zafirai borta datora ekrānam puse no pikseļiem nerāda - es pieņemu teh. apskati tas nesatrauc, bet varbūt tomēr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
intervall Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 Tā var nebūt arī kārbas, bet kulises problēma. Tas, ka pikseļi nerāda - po. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Armands Pučs Janvāris 23, 2016 Author Share Janvāris 23, 2016 Jā. Vienu mašīnu pārdod īpašnieks un redzēju ka viņam viegli sanāk - paraustīju un sapratu kur tieši tā ieķeršanās ir - un tad jau aizgāja. Bet nezinātājam pirmo reizi mēģinot liekas ka vispār nevar ielikt. Ar lielu spēku var ielikt daudz nedomājot Tie T.A. onkuļi arī ar pieredzi un droši vien arī ieliks Bet drošības pēc tāpat jautāju jums Par kulisēm runājot Ja var ticēt šam: http://www.piksens.com/auto-meistars/opel-zafira-parnesumu-karbas-f23-pievada-regulesana/.html tad var pieregulēt pirms T.A. lai iet viegli uz citu robu rēķina Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 Kulise. Tehniskā apskatē pokui. Drošību uz ceļa tas neiespaido. Kādu komentu varbūt dzirdēsi, tas arī viss. Ja pārbaudītājam rokas no biezpiena, tad lampas pieregulēt arī jamam būs par grūtu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZzigizZ Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 Sveiki. WhatCar.lv lapā bija rakstīts kā viegli šo problēmu izlabot- pameklē, jo tā ir visticamāk kulises vaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoratsLV Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 Apskatē pilnīgi poh čaliem par to vai var ielikt vai nevar ielikt pirmajā, pats nesen savam opelim gāju apskati, jo man tāda pati problēma, pirmajā robā lieku parasti ieliekot vispirms otrajā un tad pirmajā un viegli ieliekas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 Bomži! sataisiet tak savas mašīnas! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 Tu strādā apskatē kaut kur? Tad neapskaužu. Rindā gaidot, esmu redzējis tādas miskastes, kurās kāpt iekšā pretīgi, sa.ista kulise ir pilnīga huiņa un to var pieciest, salīdzinot ar to, kas darās salonā, ja to vēl tā var nosaukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bomaars/C12 Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 (labots) tā pat gada zafira, ar tā pat problēma tikai uz skati slēdzās labi, to problēmu servisā teica ka var novērst ar piekombinētu šaibu pieceļot abolu(šaibu apakša paliekot), mājās to var izdarīt...vai arī tur tas plastmasas sūds(ābols/kulise) ar visām blīvēm jamaina kas ir padilis, man šķiet viņs maksā 20-30e jauns. Kkas tāds...tik jāskatās vai konkrēti istais tavam kārbas tipamhttp://www.ebay.com/itm/Vauxhall-OPEL-ASTRA-II-VECTRA-B-C-ZAFIRA-GEAR-LEVER-SELECTOR-REPAIR-KIT-/291422347634?hash=item43da202172:g:4UwAAOSwBLlVHTWM Labots Janvāris 23, 2016 - Bomaars/C12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Reinis Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 Kulise. Tehniskā apskatē pokui. Drošību uz ceļa tas neiespaido. Vot šitais mani vienmēr ir izbrīnījis - bļin, 'drošību uz ceļa neiespaido', ja? Es vēl neesmu redzējis nevienu pašu reizi, kad sarūsējis bamberis būtu nokritis priekšā braucošajam autiņam un ielidojis stiklā aizmugurē braucošajam, taču esmu redzējis neskaitāmas reizes, kad pa pilsētu braucot kādam zaļknābim ar veco BMW e36 vai Opeli (kam šīs kulises problēmas ir visbiežākā parādība) braucot pēkšņi neliekas robā, un viņš sāk skatīties uz ātrumkloķi, to raustīdams, un pat vienreiz pieredzēju, ka dēļ tā gandrīz ielika pakaļā citam auto. Manuprāt izļurkāta kulise ir daudz bīstamāka no "ceļu drošības" viedokļa, kā izrūsējis slieksnis...Jaunām braucējām dāmām tas vispār ir ļoti raksturīgi - viņas jau tā pirmos mēnešus brauc trīcēdamas pie visām miesām, un tiklīdz kā kaut kas autiņā nenostrādā kā nākas, ir momentāna panika, met pa bremzēm, utt. Tādām moments, ka pēkšņi neliekas ātrumā, var vispār sirdslēkmi piebiedēt uz šosejas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 (labots) Tos idiņus, kas skatās uz kloķiem, tai skaitā kārbas, nevis uz ceļu, vispār jālikvidē no satiksmes. Ja brauc ar autiņu, tad viņu ir jājūt un viss. Jājūt, kur ir kloķi un kā viņi slēdzas. (arī ar izjāto kārbu) Jāskatās ir visu laiku uz ceļu, apkārt notiekošo. Kulises problēma ir atrisināma, jautājums, vai to grib risināt. Bet problēmas iekļauties satiksmē un neradīt bīstamas situācijas, normālam braucējam tas nesagādā. Nepūt ziloni no mušas. Tavs salīdzinājums ar izrūsejušo slieksni nav vietā, jo arī tas neiespaido drošību uz ceļa. Uz ceļa drošību iespaido tevis pieminētie zaļknābji kā tādi un visādi idioti, kam patīk koplietošanas ceļus izmantot prasmju uzlabošanā, trases vai laukumus tie mērkaķi nejēdz atrast, vai žmiedzas par to, ka jāmaksā. Nevis tas, ka kulise ir pisdā. Kas tad vada to auto? Cilvēks, un ja viņš ir tups kā auns un nejūt savu, SAVU autiņu, tad atvaino, bet pat ideālā kārtībā esošu transportlīdzekli tāds murmulis nespēs braukt citiem saprotami, jo vienalga blenzīs uz kloķiem. Edit: Šitā beztēmā mēs varam runāt par situācijām uz ceļa līdz klinķim. Jautājums bija, vai tas iespaido TA iziešanu. Atbilde - nē Labots Janvāris 23, 2016 - NeticuNevienam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantamass Janvāris 23, 2016 Share Janvāris 23, 2016 Šitas laikam arī ātrumā neielika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Janvāris 24, 2016 Share Janvāris 24, 2016 Svilini sajūgu un brauc ar otro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antons ar lielo burtu Janvāris 24, 2016 Share Janvāris 24, 2016 Svilini sajūgu un brauc ar otro. https://youtu.be/e6-2daHqEXo?t=2m16s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito Ventura Janvāris 24, 2016 Share Janvāris 24, 2016 Manam 95.gada civic arī pirmais bija tāds mānīgs, bet skatē neviens pat neieminējās. Ikdienā vienīgi pie krustojumiem/uzsākot ik pa laikam nācās pieminēt kādu mātes vārdu un kādu sekundi vēlāk uzsākt braukt. Esmu nepieredzējis braucējs, bet uzskatu, ka par izļurkātu kulisi vairāk traucē nepareizās krāsas kurpjušņores. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ratz Janvāris 24, 2016 Share Janvāris 24, 2016 Noregulē to kulisi pareizi opelim un nebūs problēmu ar ātrumu slēgšanu, nesen manās rokās nonāca astra ar tādu pašu problēmu jo sajūgu mainot cilvji nepadomāja par kārtīgu salikšanu atpakaļ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bomaars/C12 Janvāris 24, 2016 Share Janvāris 24, 2016 (labots) Nu tipiski tas sūds ir izdilis,...slimiba tas sudiņs tāpēc ebay, daudz pirkuši rādas. Labots Janvāris 24, 2016 - Bomaars/C12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!