Jump to content

Zafira 2002 - 1.robā grūti ielikt - tehnisko var iziet?


Armands Pučs
 Share

Recommended Posts

Armands Pučs

Gribu pirkt Zafira ~2002 g.

 

Trīs jau apskatiju un visām pirmajā robā grūti ielikt

Es jau īsto rokas kustību uztrennēju ka nav jālauž baigi

 

Bet vai teh. apskatē par šādu lietu nevar piesieties?

 

 

PS

- Visas mašīnas ne Latvijas - un pēc reģistrācijas uzreiz T.A. būs jāiet

- Saprotu ka ar laiku kārba būs jāremontē

 

 

P.S.2.

Pie reizes vēl pajautāšu:

- vienai zafirai borta datora ekrānam puse no pikseļiem nerāda - es pieņemu teh. apskati tas nesatrauc, bet varbūt tomēr?

Link to comment
Share on other sites

Armands Pučs

Jā.

Vienu mašīnu pārdod īpašnieks un redzēju ka viņam viegli sanāk - paraustīju un sapratu kur tieši tā ieķeršanās ir - un tad jau aizgāja.

 

Bet nezinātājam pirmo reizi mēģinot liekas ka vispār nevar ielikt.

Ar lielu spēku var ielikt daudz nedomājot

Tie T.A. onkuļi arī ar pieredzi un droši vien arī ieliks

 

Bet drošības pēc tāpat jautāju jums

 

 

 

Par kulisēm runājot

Ja var ticēt šam: http://www.piksens.com/auto-meistars/opel-zafira-parnesumu-karbas-f23-pievada-regulesana/.html

tad var pieregulēt pirms T.A. lai iet viegli uz citu robu rēķina

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Kulise.

Tehniskā apskatē pokui. Drošību uz ceļa tas neiespaido. Kādu komentu varbūt dzirdēsi, tas arī viss. Ja pārbaudītājam rokas no biezpiena, tad lampas pieregulēt arī jamam būs par grūtu. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Apskatē pilnīgi poh čaliem par to vai var ielikt vai nevar ielikt pirmajā, pats nesen savam opelim gāju apskati, jo man tāda pati problēma, pirmajā robā lieku parasti ieliekot vispirms otrajā un tad pirmajā un viegli ieliekas.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Tu strādā apskatē kaut kur? :D Tad neapskaužu. Rindā gaidot, esmu redzējis tādas miskastes, kurās kāpt iekšā pretīgi, sa.ista kulise ir pilnīga huiņa un to var pieciest, salīdzinot ar to, kas darās salonā, ja to vēl tā var nosaukt.

Link to comment
Share on other sites

tā pat gada zafira, ar tā pat problēma tikai uz skati slēdzās labi, to problēmu servisā teica ka var novērst ar piekombinētu šaibu pieceļot abolu(šaibu apakša paliekot), mājās to var izdarīt...vai arī tur tas plastmasas sūds(ābols/kulise) ar visām blīvēm jamaina kas ir padilis, man šķiet viņs maksā 20-30e jauns.


Kkas tāds...tik jāskatās vai konkrēti istais tavam kārbas tipam

http://www.ebay.com/itm/Vauxhall-OPEL-ASTRA-II-VECTRA-B-C-ZAFIRA-GEAR-LEVER-SELECTOR-REPAIR-KIT-/291422347634?hash=item43da202172:g:4UwAAOSwBLlVHTWM

Edited by Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kulise. Tehniskā apskatē pokui. Drošību uz ceļa tas neiespaido.
Vot šitais mani vienmēr ir izbrīnījis - bļin, 'drošību uz ceļa neiespaido', ja? Es vēl neesmu redzējis nevienu pašu reizi, kad sarūsējis bamberis būtu nokritis priekšā braucošajam autiņam un ielidojis stiklā aizmugurē braucošajam, taču esmu redzējis neskaitāmas reizes, kad pa pilsētu braucot kādam zaļknābim ar veco BMW e36 vai Opeli (kam šīs kulises problēmas ir visbiežākā parādība) braucot pēkšņi neliekas robā, un viņš sāk skatīties uz ātrumkloķi, to raustīdams, un pat vienreiz pieredzēju, ka dēļ tā gandrīz ielika pakaļā citam auto. Manuprāt izļurkāta kulise ir daudz bīstamāka no "ceļu drošības" viedokļa, kā izrūsējis slieksnis...

Jaunām braucējām dāmām tas vispār ir ļoti raksturīgi - viņas jau tā pirmos mēnešus brauc trīcēdamas pie visām miesām, un tiklīdz kā kaut kas autiņā nenostrādā kā nākas, ir momentāna panika, met pa bremzēm, utt. Tādām moments, ka pēkšņi neliekas ātrumā, var vispār sirdslēkmi piebiedēt uz šosejas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Tos idiņus, kas skatās uz kloķiem, tai skaitā kārbas, nevis uz ceļu, vispār jālikvidē no satiksmes. Ja brauc ar autiņu, tad viņu ir jājūt un viss. Jājūt, kur ir kloķi un kā viņi slēdzas. (arī ar izjāto kārbu) Jāskatās ir visu laiku uz ceļu, apkārt notiekošo.

Kulises problēma ir atrisināma, jautājums, vai to grib risināt. Bet problēmas iekļauties satiksmē un neradīt bīstamas situācijas, normālam braucējam tas nesagādā. Nepūt ziloni no mušas. Tavs salīdzinājums ar izrūsejušo slieksni nav vietā, jo arī tas neiespaido drošību uz ceļa. Uz ceļa drošību iespaido tevis pieminētie zaļknābji kā tādi un visādi idioti, kam patīk koplietošanas ceļus izmantot prasmju uzlabošanā, trases vai laukumus tie mērkaķi nejēdz atrast, vai žmiedzas par to, ka jāmaksā. Nevis tas, ka kulise ir pisdā. Kas tad vada to auto? Cilvēks, un ja viņš ir tups kā auns un nejūt savu, SAVU autiņu, tad atvaino, bet pat ideālā kārtībā esošu transportlīdzekli tāds murmulis nespēs braukt citiem saprotami, jo vienalga blenzīs uz kloķiem.

 

Edit: Šitā beztēmā mēs varam runāt par situācijām uz ceļa līdz klinķim. Jautājums bija, vai tas iespaido TA iziešanu. Atbilde - nē

Edited by NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

Manam 95.gada civic arī pirmais bija tāds mānīgs, bet skatē neviens pat neieminējās.

 

Ikdienā vienīgi pie krustojumiem/uzsākot ik pa laikam nācās pieminēt kādu mātes vārdu un kādu sekundi vēlāk uzsākt braukt.

 

Esmu nepieredzējis braucējs, bet uzskatu, ka par izļurkātu kulisi vairāk traucē nepareizās krāsas kurpjušņores.

Link to comment
Share on other sites

Noregulē to kulisi pareizi opelim un nebūs problēmu ar ātrumu slēgšanu, nesen manās rokās nonāca astra ar tādu pašu problēmu jo sajūgu mainot cilvji nepadomāja par kārtīgu salikšanu atpakaļ :moil:

Link to comment
Share on other sites

Nu tipiski tas sūds ir izdilis,...slimiba tas sudiņs tāpēc ebay, daudz pirkuši rādas.

Edited by Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...