Jump to content

Auto durvju logu problēma


VebKamera
 Share

Recommended Posts

Sveika, tauta!

 

Problēma tāda, ka autiņš nav gluži šī gada ražojuma (Honda CR-V 2, ja nu kādam interese). Problēma - laikam mūsu "maigajos" klimata apstākļos (laikam) piesārņojusies / piedrazojusies sliede(s), pa kuru slīd durvju stikls. Katrā ziņā, ir problēma nolaist šofera puses logu. Pārējie logi arī ir palikuši gausi. Jautājums - vai ir ieteikumi kā to iztīrīt vai uzlabot darbību neizjaucot 1/2 mašīnu; un ar ko zieķēt, berzēt vai pulēt, lai uzlabotu slīdamību?

Šitāda lieta novērota arī citiem autiņiem, bet konkrētajā gadījumā sāk reāli kaitināt.

Link to comment
Share on other sites

Kaut ko tur var līdzēt tikai izjaucot durvis. Tikai tad redzēs kur ir vaina. Varbūt trosīte sadilusi, tad tai atplīsušas stiegras ķeras kaut kur.

Link to comment
Share on other sites

Tā gumija, pa kuru slīd logi parasti ir klāta tādiem maziem matiņiem, kā samts slīdamības uzlabošanai. Matiņi nodilst, logs vairs neslīd un tiek salauzts mehānisms. Var mēģināt ar silikonu gumijas ieziest, bet reāli palīdz tikai gumiju nomaiņa pret jaunām.

Link to comment
Share on other sites

Man domāt, ka nav tur nekas ar mehānismu. Vienreiz esmu jaucis pirms pāris gadiem. Šitam modelim nemaz trosītes nav - viņam ir tādi jocīgi krusteniski salikti dzelži ar zobratu, kas "taisa špagatu". Toreiz, jaucot ārā man likās bezgala jocīgi, bet to mehānismu pārāk nepētīju - toreiz strādāja oki doki.

 

Tagad, domāju, ka pie vainas ir draza, kas sapūsta plastmasas/gumijas/velūra vai vvz kāda tur materiāla sliedēs, pa kurām tas logs staigā. Protams, tas stikls ir arī padilis, kaut kur tajos turētājos  matētāks palicis pa šitiem gadiem - gan jau tur smiltis sabirušas, pagrauzušas tās virsmas, tas piedod pretestību.

 

Silikonu uz stikliem neviens manuprāt tā īsti nesmērē, jautājums - kādas ir alternatīvas??? Iztīrīt un nopūst ar teflona smērvielu??? Man kaut kur bija  tāda kādreiz pa dārgo pirkta.

Edited by VebKamera
Link to comment
Share on other sites

ar smērēšanu jābūt uzmanīgam. tas mehānisms ir plānots ar noteiktu stikla pretestību stumšanai. ja sasmērēsi un kāda puse slīdēs labāk, tad vispār būs šķībi logs un ciet nedabūsi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

kādas ir alternatīvas???

Nekādas! Manējam auto arī tā bija - tik ilgi čakarējos, kamēr nobeidzu logu pacēlājmehānismu..

Link to comment
Share on other sites

ar dіršanu jābūt uzmanīgam. tas mehānisms ir plānots ar noteiktu pretestību sūda stumšanai. ja sasmērēsi un kāda puse slīdēs labāk, tad vispār būs šķībi vāks un ciet nedabūsi.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Takš ka tev saku - "matiņi" tai gumijai ir nodiluši un stikls vienkārši neslīd! Tīrīšana, eļļošana - efekts būs īslaicīgs vai vispār nebūs!

Link to comment
Share on other sites

Man vasarā (siltā ziemā arīdzan)  stiklu pacēlāji strādā ideāli, bet lielā aukstumā  cenšos tos nelietot, jo braucu samērā maz, autiņš nepaspēj kārtīgi sasilt un  uz durvju mehānisma daļām dēļ salona un āra temperatūru starpības varētu veidoties kondensāts, kurš, pēc brauciena sasalstot, kārtīgi "īelīmē" stiklu iekš sliedēm. 

 

Man ir VW Bora (Golf 4) , bet domāju, ka līdzīga vaina varētu būt arī citu autiņu stikla mehānismu slinkā darbībā. 

 

Pagājušā ziemā paliku Rīgā ar vaļēju pasažiera durvju stiklu- netīšām nospiedu kņopi, atskanēja brakšķis un stikls iekrita durvīs- aukstumā bija nolūzis stikla apakšējais turētājs (no plastmasas). Labi, ka instrumenti vienmēr līdzi- atjaucu durvis, pie miskastēm atradu drāti un uztaisīju āķus- turētājus, pēc Rīgas izbraukāšanas dabūju šrotā jaunu plastmasas turētāju un saliku atpakaļ. Sasmērēju arī stikla sliedes u.c daļas ar silikonu, bet tomēr vairāk ziemas aukstumā neriskēju logu atvērt- man tas arī  nav aktuāli, jo nepīpēju, bet klimatu autiņā gana labi nodrošina klimatkontrole.  

Edited by Long John
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Man gadījās šādi, pēc tam nejauši tika atvērti logi un ar to sākās jautrība - pāris nedēļu garumā bija "patīkama" skaņa virinot logus + ķērās. Izpūtu ar kerkeri, pēc tam ar spray-oil sapūtu kur vien varēja un pārgāja. 

Link to comment
Share on other sites

Takš ka tev saku - "matiņi" tai gumijai ir nodiluši un stikls vienkārši neslīd! Tīrīšana, eļļošana - efekts būs īslaicīgs vai vispār nebūs!

Matiņi ņepričom, motoriņš ir vienā korpusā ar pārnesuma mehānismu, kurš jau griež lielo zobratu, tas ir jāatjauc vaļā un jāieeļļo, kamēr nav par vēlu. CRV slimība. Tikt klāt varēs tikai izņemot visu logu mehānismu.

Jautājums - vai ir ieteikumi kā to iztīrīt vai uzlabot darbību neizjaucot 1/2 mašīnu

Nē. Tas viss ir durvju iekšpusē, jānolaiž logs, tad var stiklu noņemt. Pēc tam pašu mehānismu noskrūvē un pa lielāko caurumu var izdabūt ārā.

dgzmd7u6z2by7.cloudfront.net/partimage/WRG/1AWRG00399/large.JPG

post-1024-0-32804900-1453515732_thumb.jpg

post-1024-0-19644600-1453515716_thumb.jpg

Edited by Zuxters
Link to comment
Share on other sites

 

 

motoriņš ir vienā korpusā ar pārnesuma mehānismu, kurš jau griež lielo zobratu, tas ir jāatjauc vaļā un jāieeļļo, kamēr nav par vēlu

 

Paldies!! Jaukšu un ķēpāšu...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lasu un prātoju, vai tiešām, tik vienkāršai lietai vajag izdomāt tādas teorijas un sīkumaini iedziļināties katrā detaļā.

Vienreiz izjauksi, iztīrīsi, nākamreiz varēsi te umņičīt, stāstot par "matiņiem", ledu uz mehāniskajām daļām un citiem karlsoniem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

nākamreiz varēsi te umņičīt, stāstot par "matiņiem"

 

Apskaties uzmanīgi uz kāda auto logu stikla gumijām +/- jaunām! Skaidrs ka pēc foruma "grūti" noteikt šo gumiju stāvokli, tomēr spriežot pēc savas pieredzes un krievu auto forumos lasītā, šī ir diezgan tipiska kaite, kura noved pie tā, ka salūzt stikla pacēlājmehānisms. 

Link to comment
Share on other sites

Ja kas, remontēju logu pacēlāju mehānismus - izmaksas no 50EUR. Piem. SEAT Leon, Altea (2004+) 65 Eur gab. (jauns meh.no 170eur) Renault Laguna 2001-2008 - 75eur gab. VW golf 5/plus 65eur gab.

Link to comment
Share on other sites

DeEK, kā tieši notiek remontēšana? "Šķēres" parasti ielokās un šķiet, ja vienreiz ielocījies tas metāls, tad tur daudz neko neatremotnēsi un turpat locīsies nākamo reizi. Volvo S80 kādā cenā šķēres remonts, ja kas?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Apskaties uzmanīgi uz kāda auto logu stikla gumijām +/- jaunām! Skaidrs ka pēc foruma "grūti" noteikt šo gumiju stāvokli, tomēr spriežot pēc savas pieredzes un krievu auto forumos lasītā, šī ir diezgan tipiska kaite, kura noved pie tā, ka salūzt stikla pacēlājmehānisms.

 

Ir nojausma par ko runā, pašam ir bijusi pieredze, kad šī gumija iekš sliedes ir izkritusi, ņēmu ārā un pielīmēju, kopumā vismaz kādas 3 durvis ir taisītas dažādu problēmu dēļ, slēdzenes, logu pacēlāja, centrālās atslēgas u.t.t, bet tās ir lietas, kur jādara, nevis jāumņičī.

Link to comment
Share on other sites

Tik lieto pareizās smēres un smāķus. Lai aukstā laikā nebūtu problēmas, tad sasmērē sliedes un motora zobratus ar silikona smēri(Honda OEM tā saucas Shin-etsu, bet derēs arī cita), tā vismaz strādās arī zemās temperatūrās. Gumijas starp citu arī var no ārpuses ar to sasmērēt un atjaunot izskatu. Pie reizes būtu labi arī noņemt un izmazgāt gumijas, lai arī tā pūkainā puse ir tīra un neskrāpē logu.

Link to comment
Share on other sites

Ar "šķērēm" pagaidām nekrāmējos. Un beidziet smērēt logu gumijas! :D Viena no ķīlēšanas problēmām ir logu pacēlāja sinhronizācijas izmaņas. Logs sāk ķīlēties, ja tas  nedaudz šķībi sāk celties augšā. Tāpēc jālīmeņo loga mehanisms, jāseko, vai nav bojāta/sakorodējusi pati trosīte, kura var radīt ķīlēšanos...

Un smēri var izmanot Litija - vasarā nenotek, jo karstuma izturīga un ziemā nesabiezē.

Edited by DeEK
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...