Jump to content

Vai atteiks garantijas remontu?


imperial
 Share

Recommended Posts

Septembrī nopirku Lenovo g50-80. 

Sāka parādīties defekti. Sākumā kursors reizēm pats dara,ko vēlas. Ar to samierinājos,pieliku peli.

Tad sāka ekrāns automātiski palikt tumšāks par kādiem 30%,bet uzstādījumos rādās,ka 100% spilgtums.

Tagad kreisā pusē taustiņi reizēm vai nu nenoreaģē vai stingri jāspiež...

Ko darīt? Būs iespēja atdot atpakaļ vai jāsamierinās?

Vel viena problēma,ka nav windows license. Ir iespēja uzlikt kādu triāli?

Link to comment
Share on other sites

Par win licenzi nesatraucies - uz to servisā neskatās!

 

Te es teiktu sekojoši - ja esi lietojis pc saudzīgi, neesi dauzījis, (arī klavieri un peli) neesi ne ar ko aplējis, neesi mētājis. utt utjp. tad te 100% garantijas gadījums.

 

BET - tomēr te izskatās, ka pats esi pc salauzis - kaut kas nenostrādā (lasi spēlē pretinieks nemirst...) - sitam pa klavieri vai peli.... Nu nav lētā gala laptopi pietiekami izturīgi lai sadzīvotu ar geimera smago roku! 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

uzliec freedos vai linuksi un viss. Ja neesi fiziski aplējis dzelzi vai brutāli izjaucis pazaudējot skrūves un nolaužot kājiņas, tad garantijā pieņems.

 

Par kursoru - paskaties vai tauchpads nav pārāk jūtīgs, attiecīgi rakstot aizskar to ar piedurkni, vai labs trieciens pa to ir bijis (ja kursors raustās kā puņķis uz drāts)... 

Par pogu - drīzāk zem tās pakritušas drupačas, vai izgājuši no vietas plastmasiņi, kas tur pogu

Par ekrānu - paskaties vēlreiz uzstādījumus, vai tik nav atstāts iestatījums, ka apgaismojums mainās pēc apkārt esošā apgaismojuma, un kas ir uzlikts kad ekrāns ir pie strāvas un kad barojas no baterijas ....

 

Lapša aprakstu neesmu skatījies - vienk. automātiski pirmās darbības pēc pieredzes. 

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Man te arī bija nesen cirks ar vienu G50. Ieslēdzu, skatos, ka touchpads jūk prātā. Jau sataisījos tālāk sūtīt uz garantiju, bet labi, ka neaizsūtīju. Vainīgs izrādījās universālais barošanas bloks, kas dod laukā kaut kādu zāģi, kas, acīm redzot, netiek nofiltrēts, un gala rezultātā toučpadam liek jukt prātā :D Samainīju barokļus, viss štokos.

 

Ne velti šitos visus lētučus pārdod par 250 rubļiem kilogramā :D

Link to comment
Share on other sites

Laptops ir manai mātei, stāv uz galda, mint kondišen. Neesmu no tiem,kas tīši mantas bojā. Tapēc arī esmu sīkumains.

Touchpad jūtība normāla. Kursors reizēm vienkārši pars kkur pārvietojas kādas 2min un tad pāriet,tas nenotiek visu laiku,bet reizēm uznāk tādi untumi.

Laptopam nav gaismas sensors,arī sākumā domāju,ka pielāgojas,bet kad gaisma pilnā sparā spīd ekrānā un viņš pašaptumšojas,tad es to domu atmetu.

Klaviatūra vienkārši ir diktam nekvalitatīva un ir laukums kur vairāki taustiņi slikti reaģē, rakstot kko vairāk,reāli tracina,kad bieži "f,s,d,e,r,t,y" iztrūkst

Paldies par padomiem ;)

Link to comment
Share on other sites

tādā gadījumā ved tik uz garantijas servisu, apraksti visu sāpi un paņem papīrus par nodošanu, tiesa piefiksē sīkums skrāpējumus un pārējo, lai nebūtu tā, ka atdot atpakaļ - a tur atslēgas pēdas parādās.. Pats jaunnedēļ vedīšu vienu Leonovo uz garantiju :D

Link to comment
Share on other sites

Viss ir orğinālā komplektācijā,kastes un dokumenti,pat ekrāna un web cam plēve :D

Šie laptopi ir briesmīgi. Draugs jau atdeva vienu atpakaļ,jo klaviatūra uzpūtās.

Vienīgais,kas vilināja bija jēdzīgs pricesora,par jēdzīgu cenu. Biju ieguvis uzticību,kad iegādājos šī brenda lētā gala e531,kas ir vienkārši izcils par savu cenu. G modelī esmu vairāk kā vīlies...

Tad safotogrāfēt ar nodošanas dienas avīzi? :D

Link to comment
Share on other sites

Manējā lieto g50 - uzdāvināju.

 

Skaidrs, ka nav kvalitātes etalons, tomēr nav sastapta neviena imperial aprakstītā problēma. Bērns pāris reizes ir iemanījies uzkāpt virsū aizvērtā veidā - pagaidām nulle problēmu. 

Varbūt tiešām imperial  - tev kāds brāķis patrāpījies (Lētā gala laptopiem par to nebūtu jābrīnās) un garantija ir tavs draugs? 

Link to comment
Share on other sites

Stulbs man jautājums.

A kas to kompi instalēja? Windowsis jau taču līdzi nenāca? Pēdējā laikā tik daudz visāda cirka ar win10 bijis, ka gribētu ieteikt pirms garantijas šamajam pa tīro uzlikt win8.1 ar upd. un paskatities, vai neuzvedas savādāk.

Link to comment
Share on other sites

Miervalds

Es joprojām darbā izmantoju pirms 5 gadiem iegādātu ( 300Ls toreiz maksāja) Lenovo b550,  tas tā kā G sērijas priekšgājējs, izņemot cietā diska nomaiņu pa garantijai un apakšējā korpusa maiņa dēļ izjātām eņģēm, dators ir nokalpojis godam, pat barošanas bloks vēl  strādā. Joprojām pilda savas funkcijas.

Link to comment
Share on other sites

A kas to kompi instalēja?

 

Nu vismaz es spēju gandrīz ar 100% garantiju atšķirt vai tās ir softa vai dzelžu problēmas. (Labi, labi, drusku pārspīlēju..)  Šajā gadījumā pa 99% tās nav softa problēmas!

Vienkārši jautājums vai šīs problēmas ir radušās nesaudzīgi apejoties pret lētā gala dzelzi vai dzelzis brāķis!  

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Ak šī nevainīgā kafijas krūze! Ūdens, kāds ūdens, es tik saudzīgi ar to datoru apejos, kā ar jēlu olu! :mda: 

Link to comment
Share on other sites

versatile

Manam lenovo (z50) tas pats gļuks ar tačpadu reizēm uznāk.

Izslēdzu, pēc pāris sek ieslēdzu un šancēju tālāk. Ne biežāk kā reizi dienā, tāpēc nesatrauc tik ļoti lai kaut kur nestu.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Ja pirkts šā gada septembrī, raksti veikalam adekvātu un smalki izklastītu prasījuma pieteikumu, un pieprasi naudas atgriešanu par preci (100% apmērā), jo lapsis pirkts pēdējo sešu mēnešu laikā, un tādēļ vari bez jebkādām problēmām jau uzreiz pieprasīt naudu atpakaļ. Pat ja to datoru esi pircis kaut pie 1a, ja defekti ir acīmredzami, uzreiz konstatējami, es visai šaubos, vai pretī spirināsies.

Katrā ziņā kategoriski pieprasi naudas atgriešanu, jo acīmredzami vispusēji neesi apmierināts ar šo mantu, līdz ar to domājams, ka remonts vai preces nomaiņa pret tādu pašu tāpat nākotnē radīs tikai jaunas galvassāpes.

 

P.S.

Palasi likumu par patērētāju tiesībām šeit. Tev interesējošie galvenokārt būtu 13., 14., 27. un 28. panti.

Labots - Emilz
Link to comment
Share on other sites

Autor - protams, ka kastē ar pričendāļiem iekšā un prom uz garantiju. Par opsistēmu neviens nepiesiesies, jo nav likumiska pamata. Neaizmirsti nododot garantijā arī aiznest divos eksemplāros izdrukātu visu novēroto defektu sarakstu, un cilvēkam, kas pieņem garantijā lūdz parakstīties uz savas kopijas.

 

 

izņemot cietā diska nomaiņu pa garantijai un apakšējā korpusa maiņa dēļ izjātām eņģēm, dators ir nokalpojis godam, pat barošanas bloks vēl  strādā.

Atļauj pasmieties :D Ja pa pieciem gadiem cietā nomaiņa, sap*stas eņģes un pat vēl strādājošs barošanas bloks tev skaitās kā pierādījums datora 'kvalitātei', man vienkārši trūkst vārdu - tev laikam ir visnotaļ zemas ekspektācijas pret datoriem, un uzreiz pēc garantijas termiņa beigām tā nosprāgšana skaitās norma?

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

Ok. Paldies. Uzinstalēšu 8.1. Intereses pēc,to pašu,kas manam e531.

Klaviatūra izskatās,ka točna nav softa vaina. Ekrāns varētu būt...visus draiverus ņēmu no ražotāja piedāvātajiem. Secība no ražotāja ieteiktā. Katrā ziņā ar e531 problēmu nebija, z500 arī tādas problēmas nebija.

Mēğināju ignorēt problēmu ar touchpadu uzliekot ārējo peli. Arējo klaviatūru negribu :D

Link to comment
Share on other sites

Imperial - nu bet beidz māžoties un nes uz garantiju. Tev nav jāsadzīvo ar nekādiem defektiem lietojot jaunu datoru - visam jāstrādā kā pulkstenim.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

Atļauj pasmieties Ja pa pieciem gadiem cietā nomaiņa, sap*stas eņģes un pat vēl strādājošs barošanas bloks tev skaitās kā pierādījums datora 'kvalitātei', man vienkārši trūkst vārdu - tev laikam ir visnotaļ zemas ekspektācijas pret datoriem, un uzreiz pēc garantijas termiņa beigām tā nosprāgšana skaitās norma?

Piemetināšu, mans IBM R52 strādā jau 9 gadus un defekti nav novēroti. Tik vien kā tas, ka kompis ir morāli novecojis un pamazām ir kļuvis par rakstāmmašīnu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Šodien man zvanīja no 1a.lv un paziņoja,ka no 1.janvāra vairāk nevar izvēlēties tādu opciju kā naudas atgriešanu. Sāku diskutēt un atklājas,ja var,bet tad mēnesī 4% iet prom no preces vērtības + atkarīgs kādā vizuālā stāvoklī. Man sanāk 20% no brāķa preces.

Kas ar šo valsti notiek...drīz parastam cilvēkam nebūs nekādu tiesību...kapēc man jāmaksā kaut kādi 4% par brāķa preci..

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Gribētu uzzināt likuma grozījumus par šitādiem brīnumiem kur ja es vēlos 14 dienu laikā atpakaļ naudu man vel kko atskaitīs? Vai tik te 1a saodmāja ko tādu?

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Es vairāk par imperial teikto jo viņš runāja par naudas atgriešanu pieņemu to 14 dienu laikā?

Link to comment
Share on other sites

#Bomārs, tu lasi arī, vai tikai spamo ?

Septembrī nopirku Lenovo g50-80

Kādas 14 dienas ???  Un otrkārt - 14 dienas attiecas tikai uz precēm kuras tev piegādā (Kurjers, paku bode, pakomāts u.t.t.), nevis kuras esi pats veikalā saņēmis.

Labots - raiviic
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

@@raiviic, par otrkārt lūdzu kādu atsauci, vēlams no MK. Tāpat tas ir distances līgums (preci esi izvēlējies un nopircis neredzot) vienalga vai tā tiek piegādāta vai brauc tai pats pakaļ.

 

 

Starp citu, ja pārdevējs nav sniedzis informāciju par atteikuma tiesībām likumā noteiktajā kārtībā, atteikuma tiesībās var izmantot 1 gadu no pirkuma brīža :>

Labots - maize
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par atteikuma tiesībām, kas ilgst gadu, gan neesmu dzirdējis, bet, jā, distances līgums ir visu interneta veikalu gadījumā, kad preci pasūta internetā, līgumu noslēdz pasūtīšanas brīdī, un preces saņemšanas veids to apstākli neietekmē.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

 

 

Kādas 14 dienas ???  Un otrkārt - 14 dienas attiecas tikai uz precēm kuras tev piegādā (Kurjers, paku bode, pakomāts u.t.t.), nevis kuras esi pats veikalā saņēmis.


raiviic, nepaskatījos ka šo topiku jau laiku atpakal veidojis pacs imperial...lai vai kā maize jau pasteidzās šie noteikumi pamatā ir par distances līgumu un distances līgums tik un tā tiek noslēgts saņemot preci arī biroja

 

 

Par atteikuma tiesībām, kas ilgst gadu, gan neesmu dzirdējis
  • Atteikuma tiesības ir izmantojamas 1 gada laikā, ja tirgotājs nav informējis par atteikuma tiesībām vai nav nodrošinājis "atteikuma veidlapu"
Link to comment
Share on other sites

Skaidrs, to par 1 gadu nezināju, bet diez vai kāds iveikals ir tik tups, ka nav savā mājas lapā izvietojis informāciju par atteikuma tiesībām ar visu veidlapu, lai patērētājs uz to gadu varētu cerēt.

Kaut mana saprašana par atteikuma tiesībām ir tāda, tās nav tiesības patērētājam nopirkt preci un 14 dienas ar to pilnvērtīgi darboties, strādāt... Tas laiks patērētājam tiek dots, lai viņš varētu ar preci iepazīties, apskatīt, uzmērīt..., kaut kā tā es to saprotu. Parastā veikalā tev tāda iespēja ir, internetveikalā nav, tad nu internetveikalā pērkot tev ir tās atteikuma tiesības.

Link to comment
Share on other sites

Patinot atpakaļ īsto sāpi, manuprāt, autoru nes cauri un mēģina novilkt laiku, lai nebūtu iespēja saņemt pilnu atmaksu. Jā. 2016.01.01 stājās spēkā jauni noteikumi, bet prece ir iegādāta pirms šī datuma, kad garantijā nebija punkts, ka tiek ņemts vērā nolietojums, jūs neesat par to vienojušies, tāpēc var prasīt, lai maksā visu summu.

Link to comment
Share on other sites

Atteikuma tiesības vairumā gadījumu tiek pielīdzinātas distances līgumam, līdz ar to praktiski vienmēr ir 14 dienas.
Par garantiju - veikalam obligāti ir jāveic remonts vai preces maiņa, ja remonts nav veicams 30 dienu laikā. Par kompensācijām kā vienojas pircējs/pārdevējs - 20% no summas, ja gribi naudu atpakaļ par 5 mēnešu lietotu preci seems legit, tāpēc arī viņi piedāvā to kredītu viņu veikalā - citādi paņemsi naudu un nepirksi pie viņiem.

Link to comment
Share on other sites

Nu, viņi jau reāli nav vainīgi pie tā, ka tehniskais brāķis. Un paļubomu tur kaut kādas izmaksas viņiem rodas no tā, ka apstrādā pieprasījumu, no noliktavas ved, izsniedz, apstrādā garantiju utt, un ja beigās jāatdod visa nauda atpakaļ, tad sanāk, ka iet mīnusos par to pirkumu. 
Ja viens gadījums gadā, tad nekas, bet jo lielāka kompānija/apgrozījums, jo vairāk tādu gadījumu un līdz ar to arī lielāks procents kas aiziet izmaksās.

Link to comment
Share on other sites

man liekas,ka kopš tēmas izveidošanas,uz doto brīdi garantija jau ir beigusies.

Link to comment
Share on other sites

Man tikko zvanīja no 1a.lv un teica,ka varot būt programmatūras vaina un ja man esot win 10,tad tā noteikti ir. Tās problēmas meistars neesot novērojis... Es pat nezinu,ko darīt... Tā pele periodiski nedarbojas,ekrāns tāpat, klavitūra ilgāk rakstot nereağē uz dažiem taustiņiem. To nevar noteikt vienkārši ieslēdzot datoru.

Viņam pēc idejas būtu jāstrādā arī ar windows 10,tas nevar būt attaisnojums.

Man kaut kā negribas no Ventspils braukāt uz Rīgu prom un atpakaļ. Vel viņi novilka visu šo pasākumu līdz pirmspēdējai dienai. Labi,ka man ir vēl viens dators, citādi mēnesi bez datora būtu nepatīkami. Nedomāju,ka ar 1a.lv būs tādas problēmas...

Link to comment
Share on other sites

1a malači, izdomājuši kā varēs atšūt visus garantijas gadījumus - Win 10. Nja...

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pēdējā laikā, pārinstalējot kastes, aiz neko darīt win10 vairs cenšos nelikt. Problēmu nav maz. OS ir pārāk zaļa, lai izdarītu viennozīmīgus secinājumus par defektiem un funkcionalitāti. Vajag pārbaudīt vismaz ar kādu otru OS (win 8.1), kuru dzelzis suportē.


Autora vienīgā izeja ir defektācijas akts, ko izdevis jebkurš cits sevi cienošs datorserviss.

Link to comment
Share on other sites

teica,ka varot būt programmatūras vaina un ja man esot win 10,tad tā noteikti ir.

Nu bet ar to, ka ir W10 arī vajadzēja sākt. Bļin, uzinstalē lielāko iespējamo mēslu un brīnās, ka nekas nedarbojas. Sāc ar to, ka uzinstalē W7, W8.1 vai kādu Linux un tad skaties kas notiek. Protams, var gadīties, ka tiešām dzelžu problēma, bet 99,9%, ka kretīniskās OS vaina.

  Ja kas - pašam ir viens Lenovo Think Pad, pirkts ar W7. Augustā humora pēc uzliku W10 (gan apdeitoju, gan pēc tam tīru). Visi draiveri salikās - problēmas gan ar touchpadu, gan bremzīgumu, gan hvz kas vēl (neatceros, jo pietika ar trīs dienām, lai būtu atpakaļ W7). Ne vienam vien klientam arī nācies risināt W10 problēmas, protams, to aizstājot ar lietojamu OS.  Nu nesaprotu, kādam dīvainim jābūt (bet ir tādi un pat te forumā apgrozās), lai lietotu W10.

Labots - raiviic
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nesaprotu, kādam dīvainim jābūt (bet ir tādi un pat te forumā apgrozās), lai lietotu W10.

Es lietoju W10. Kas man tagad jādara? Jāizliek sevi apskatei, lai visi varētu ieraudzīt - re, re, baiss dīvainis, ak, šausmas, ak, šausmas... :sarkasms: Mazi bērni uz tādu nedrīkst skatīties. :shok:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es arī

 

Sāc ar to, ka uzinstalē W7

Vai vispār konkrētajam dzelzim win7 ir paredzēts? Ja atmiņa neviļ, tad tikai w8.1 un uz augšu.

 

Es arī lietoju w10, bet kā problēmu katalizators, lai 100% objektīvi pateiktu, kas tieši ir pie vainas kādā konkrētā gadījumā, kad ir problēmas, neder!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...