Jump to content

Ebay preces atgriešana


markei
 Share

Recommended Posts

      Sveika tauta.

 

         Atvainojos, ka neliku tēmā par ebay, kur viena liela putra. Situācija- tirgotājs esmu es. Notirgoju portatīvā plati 52usd + 20shipping uz Krievzemi. Pārdošanas datums 31.10.2015. Pēc trackinga prece nonāca viņa pasta nodaļā gatava izsniegšanai 14.11.2015. vairāk ierakstu nav. Nedēļu pēc šī datuma nosūtīju ziņu ar jautājumu, vai ir saņēmis? Atbildi nesagaidīju. Šodien 29.11.2015. saņēmu ziņu, ka šis grib atgriezt un savā krievu mēlē uzrakstījis vēstuli, ka pa šo laiku ir salabojis savu plati un viņam mana vairs nav nepieciešama. Man izsolē ir automātiski jau ielikta opcija, ko nebija izņēmis, ka pieņemu atgriešanu 14 dienas pēc saņemšanas. Tagad man ebay jāreaģē līdz 03.12.2015.- pieņemt atgriešanu, atgriezt pilnībā vai daļēji naudu vai kontaktēt ar viņu, bet nav opcijas nepieņemt atgriešanu.

         Kādi varianti. No savas puses esmu visu izdarījis pēc vislabākās gribas un pircējs atzīst, ka viss kārtībā, tik viņam tā plate vairs nav nepieciešama. Pārdevu pa 52+20=72 Saņēmu paypal 68 (četri aizgāja par pārskatījumu), tad vēl ebay jau noņēma vai tūlīt noņems 7 par notirgošanu. Cik nu loģiski spriežu, tad tos 20 par sūtīšanu atgriezt nevajadzētu. Kas notiks ar tiem 4+7, it kā arī man būtu jāatgriež, ja jau prece tiks atgriezta. Plus vēl vai LV muita neuzliek savas nodevas. It kā jau atgriešana, bet man tad būs vēl jāpierāda sava taisnība, ka prece tiek sūtīta man atpakaļ nevis es viņu pērku.

         No viņa puses viņš, domājams, cer saņemt tos 52, bet viņam vēl jāmaksā par sūtīšanu un vai es varu teikt, ka viņam būs jāsedz iespējamie muitas maksājumi, jo Krievija jau trešā puses valsts kā nekā. Protams pieņemu, ka iespējams ir krāpšanās un viņš var sūtīt man atpakaļ savu beigto plati, tik kā pēc tam pierādīt pretējo? Savējo biju nomarķējis ar uzlīmi, ko nevar noplēst nesabojājot.

        

Link to comment
Share on other sites

Pircējam ir jāsedz atgriešanas izdevumi (un atgriešanai jābūt ar trackingu) tā kā tā. Ja viņš atver case, tev ir iespēja diskutēt ar ebay izskatītāju, jo ja jūsu komunikācija ir notikusi ebay, un viņš pats atzīst, ka ir sap*sies meistarībā, tad tev nevar neko izņemot negatīvu feedback ielikt (kuru tu arī vari pārsūdzēt).

 

Man bija līdzīga situācija ar vienu extension boardu, kuru nopirka vācietis, bet kad jau prece bija aizgājusi viņš esot atradis esošajā platē vienkārši īssavienojumu, ko salabojis un viss strādājot. Es teicu ka nav problēmu - lai sūta atpakaļ neatvērtu, un būsim kviti. Šis kaut ko tielējās, iztecēja 4 dienu noilgums viņa galā, un viņš varēja beigās iesālīties par savu muļķību.


 

 

Plus vēl vai LV muita neuzliek savas nodevas. It kā jau atgriešana, bet man tad būs vēl jāpierāda sava taisnība, ka prece tiek sūtīta man atpakaļ nevis es viņu pērku.
Jā, šis ir tiešām aktuāli, ja sūti ārpus ES - manuprāt muitai būs pajāt, ka tā ir atgriešana, un vienalga uzliks nodokli just because. Beigās degvielā uz muitu braucot skaidroties nobraukāsi trīsreiz vairāk, kā tā prece vērta. Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

ceru ka tiksi ārā no ķezas,bet piebildīšu ka nākamreiz attceries ka,

a) privātie pārdevēji ebay gandrīz nekad nedod garantijas, naudas atgriešanas vai citādus labumus..to ne bez iemesla dara tikai firmas un vairumnieki

b) nesūtīt neko uz neEU valstīm..izpaliks jāšanās ar muitu,ja nu kas ;)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

, klau, kā ir ja otrā galā preci neizņem un tā tiek sūtīta atpakaļ?

sūtītājam ir kaut kas jāpiemaksā vēl?

Link to comment
Share on other sites

Pašlaik viņam uzrakstīju, lai atgriešanas iemeslu uzraksta angliski. Citādi laikam uzskata, ka visai pasaulei jāzin viņa kirilica. Par neatvērta iepakojuma atgriešanu protams var prasīt, bet diez vai tas būs liels arguments lai nepieņemtu atpakaļ. Muitas izmaksas gan viņu var pabiedēt, bet vai ebay uzskatīs pareizi ieturēt muitas izmaksas preces atgriešanai.

Link to comment
Share on other sites

markei, Tu minēji ka pēdejais tracking ieraksts ir, citēju "viņa pasta nodaļā gatava izsniegšanai 14.11.2015. vairāk ierakstu nav". Tas nozīmē ka paciņa nav izņemta, un šajā gadījumā ja viņa tiks atgiezta sūtītājam (Tev) tad par to nekas papildus nav jāmaksā (ne muita, ne sūtīšanas izmaksas).

Link to comment
Share on other sites

Parasti izņemšanas faktu uzrāda tracking informācijā. Ja sūtīji ar LV pastu, paskaties Krievijas pasta mājaslapā, ja viņš ir izņēmis, tad Tu arī redzēsi precīzi kurā datumā viņš ir saņēmis. Varbūt viņš jau ir palaidis garām tās 14 dienas.

Link to comment
Share on other sites

Krievu trackingā jāparādās, ka izņemts. Ja nav, tātad - nav izņēmis. Refundu nekādā gadījumā nesniedz, kamēr paka nav atpakaļ. Viņš var vienkārši neiet tai pakai pakaļ un tad kādā brīdī atsūtīs atpakaļ "for free" un bez muitām.

Viņš arī var jebkurā dienā izņemt. Ebajā tu neko neizdarīsi - pircējs karalis. Pilns ar dauņiem, kas sabojā preci un tad kviec, ka pārdevējs vainīgs un ebajs tikai piekviec līdzi.

Principā, ja viņš uztaisīs dispute, pieliks tracking, tad arī nāksies refundot. Ja nepieliks tracking, tad es īstenībā nezinu. Bet 90%, ka tāpat nāksies refundot. Debīliķu sistēma ebrajs ir.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pārdevu pa 52+20=72 Saņēmu paypal 68 (četri aizgāja par pārskatījumu), tad vēl ebay jau noņēma vai tūlīt noņems 7 par notirgošanu. Cik nu loģiski spriežu, tad tos 20 par sūtīšanu atgriezt nevajadzētu. Kas notiks ar tiem 4+7, it kā arī man būtu jāatgriež, ja jau prece tiks atgriezta. Plus vēl vai LV muita neuzliek savas nodevas.
 

Tie 20 nav jāatgriež. Paypal un Ebay atgriezīs savas komisijas no 52. Muita atkarīga no uzrādītās vērtības un vai atzīmēts kā gift. Sūtītājs ir privātpersona, un zem 45$ ar PVN neapliekas.

Link to comment
Share on other sites

Jāatgriež ir preces cena + šippings.

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Jāatgriež visticamākais būs visa summa- prece + shippings, bet atpakaļ sūtīšana šajā gadījumā ir uz pircēja rēķina. Diemžēl eBay ir tāds sūdu kantoris un neko tur nepadarīt, man ir bijušas visādas situācijas, vienreiz idiots pats neižņāma no pasta paciņu, tā pastā pazuda, nācās refund veikt, a pastā paziņoja- tāda prece redz bija jāsūta kā īpaši apdrošināta un neko man nekompensēja. Par laimi, idiotu tur maz, tā kā, summā tāpat ieguvējs.

Link to comment
Share on other sites

Kā var būt jāatgriež summa, kas iztērēta viņam sūtīšanai. Un rezultātā šis ieliek, ka grib atgriezt- "Change my mind" un saraksta ķirilicā penteri, ka redz ir salabojis savu un no manis nopirkto šim vairs nevajag.


All other returns:

If you return an item for any other reason, including changing your mind about a purchase, the seller can keep any restocking fee specified in the listing Return policy.

In these situations, your original shipping charge usually isn't refunded. Check the listing Return policy for specifics on shipping charges. You may also have to pay the return shipping charges.

For this type of return, your refund is usually the total purchase price, including item cost, sales tax, and other charges, less:

  • Original shipping (unless specified otherwise in the listing Return policy)

  • Restocking fee (if specified in the listing Return policy)

  • Return shipping (if specified in the listing Return policy)

Link to comment
Share on other sites

Godīgi būtu cik saprotu ka viņš sūta atpakaļ pa savu naudu un tu viņam atgriez 41 eiro. izejot no šiem skaitļiem

 

Pārdevu pa 52+20=72 Saņēmu paypal 68 (četri aizgāja par pārskatījumu), tad vēl ebay jau noņēma vai tūlīt noņems 7 par notirgošanu. Cik nu loģiski spriežu, tad tos 20 par sūtīšanu atgriezt nevajadzētu.

Tā arī uzraksti viņam vairāk pa 20 eiro tāpat viņam nauda nepaliks,nezinu cik gan maksā sūtišana pretējā virzienā. Vai ir vērts. Plati atpakaļ dabūsi,bet tāda matu skaldīšana vien sanāk. Atrēķinot pastu ko sedz protams pircējs abos virzienos un Ebay,Paypal ieturēto komisijas naudu.

Link to comment
Share on other sites

šajā kontekstā sāku justies slikti :D ir nesena pieredze ar EBAY pirktas preces atgriešanu uz DE - pēc intensīvas sarakstes ar pārdevēju/ebay, ar bilžu un pasta rēķinu nosūtīšanu pārdevējs man beigās sedza  ne tikai pirkšanas summu un sūtīšanu uz LV, bet arī pašu atpakaļ sūtīšanu un pat paypal % par atgriezto naudu :D bet nē, viss pieklājīgi un bez lamāšanās :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

ir nesena pieredze ar EBAY pirktas preces atgriešanu uz DE
Kāds bija preces atgriešanas iemesls? Tā bija bojāta, vai atsūtīja nepareizo preci? Ja  tā, tad tas ir pilnīgi normāli ka pārdevējs atdod atpakaļ visu naudu, kura tika iztērēta preces ieg­­ādei - gan preces cenu, gan piegādes maksu, gan nodokļus. Bet, ja pircējs preci vairs negrib ņemt, tāpēc, ka tā vairs nav vajadzīga, vai tāpēc, ka preces krāsa tomēr nesaskan ar viņa tapešu krāsu, tad labākajā gadījumā viņš var dabūt atpakaļ preces cenu, bet maksa par tās vizināšana pa pasauli turp un atpakaļ ir pircēja problēma.
Link to comment
Share on other sites

 

 

maksa par tās vizināšana pa pasauli turp un atpakaļ ir pircēja problēma.

 

un tāpēc uzskatu ka konkrētais pircējs ir muļķis :D būtu uzrakstijis ka plate neiet/defektaina(a pēctam tik izrādīsies ka barošanu nebij pieslēdzis) un būtu dabūjis visu naudu atpakaļ, bez ierunām! a tagad "salaboja" veco un dabūs "jāties" ar preces atgriešanu.. 

 

un jā - man bij atsūtīta prece ar aprakstā neminētu defektu..

Link to comment
Share on other sites

Kā var būt jāatgriež summa, kas iztērēta viņam sūtīšanai.

Tāpēc, ka ebrajs ir dauņu un debīliķu paradīze.

 

Eiropas savienībā ir savādāk - var atgriezt 14 dienu laikā.

Vācijas privātie pārdevēji vienmēr (laikam kaut kāds likums), piemetina, ka "privatverfauf, kein garantie, kein zurukk nahmen". Kā tas darbojas, nez.

Lai arī pāris gados ir bijuši daži piespiedu return, original shipping costs vienmēr ir bijis jārefundo. Tāpat arī man refundo, ja sūtu atpakaļ (neesmu gan izmantojis 14 dienu return, bet vienmēr defektīvs).

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

un tāpēc uzskatu ka konkrētais pircējs ir muļķis

 

Nepiekrītu. Šajā ziņā pircējs ir rīkojies godīgi (norādot iemeslu: changed my mind). Ja viņš būtu norādījis ka plate ir defektīva (kaut tā nav), pārdevējam rastos finansiāli zaudējumi viņa melu dēļ, gan zaudēta šippinga dēļ, visādu komisijas maksu deļ, kā arī preci varētu norakstīt, jo pārdevējs domātu ka prece tiešām ir defektīva (ja nu vienīgi viņam būtu iespēja plati atkal notestēt).

Līdz ar to, pirms paši tā darāt, ir vērts padomāt  - tā pat var izrīkoties arī ar jums.

 

p.s. Par muitas nodokli atpakaļ sūtītai precei - tikko paskatījos muitas deklarācijas veidlapā, tur pie kategorijām var atzīmēt "Returned Goods", varbūt tad muitas maksu neiekasē.

Labots - millers
Link to comment
Share on other sites

p.s. Par muitas nodokli atpakaļ sūtītai precei - tikko paskatījos muitas deklarācijas veidlapā, tur pie kategorijām var atzīmēt "Returned Goods", varbūt tad muitas maksu neiekasē.

Tas ir tāpat kā ar jebkurām paciņām. Uz random. Var gadīties, ka pieprasa PVN un tad var doties skaidroties.
Link to comment
Share on other sites

Tieši tā. Muitā jau arī muļķi nestrādā. Tad jau visi tirgotu uz trešajām valstīm un sūtītu ar ķeksi, ka preces atgriešana. Reāli šo preces atgriešanu vēl var nākties pierādīt.

Link to comment
Share on other sites

7x nomērīt, 1x nogriezt.

šis ir lielākais grābeklis - "pieņemu atgriešanu 14 dienas pēc saņemšanas"

Un jautājums vai var sūtīt atpakaļ, ja viss strādā - saprotu atgriešanu, nestrādā, beigts, bojāts.

 

1x ir nācies sūtīt atpakaļ, diezgan liela nervu bojāšana, 2x negribētu, zaudēju tik cik atpakaļ sūtīšanas izmaksas.

 

p.s. sūtot paciņu, viņu ar vajag apdrošināt par tādu summu cik tā maksā, pretējā gadījumā pie pazušans arī dabūsi tot 5-20$ kas norādīti uz pakas vai pēc pasta likmes par kg

Labots - zaabaks
Link to comment
Share on other sites

Manuprāt tās 14 dienas ir standarta noteikumus distances iegādei iekš EU.

Taču vai tas jānodrošina arī ne EU patērētājiem ?!

Protams, šajā gadījumā Ebay likumi augstāki par citiem.

 

Varbūt spiest uz to, ka nemāki krievu valodu, nesaproti ko no tevis grib un novilcinātu laiku ?!

Link to comment
Share on other sites

Šis jau pārtulkoja angliski savu penteri. Novilcināt laiku nevaru, jo jau nospiedis ebay opciju preces atgriešana un ebay jau skaita dienas man, lai es reaģētu. Ja ignorēšu, tad ebay paņems un vienkārši atgriezīs viņam naudu no manis un viss.

        Nekādu variantu jau nav, jāpiekrīt atgriešanai.

Link to comment
Share on other sites

Bet nu tas lietas būtību nemaina. Ja pircējs grib atgriezt un norādīts, ka atpakaļ nepieņem, tad jau arī var pateikt, ka prece defektīva un tad tas izmaksās dārgāk. Ja arī precei nebūs nekādas vainas, ebay ir pircēja pusē un tirgotājs neko tur nepierādīs.

Link to comment
Share on other sites

Ebay ir dauņu pusē vienmēr. Defektīv, nedefektīvs - viens un tas pats. Dauns atver case un tu kā pārdevējs maksā.

Nekādi savējie policy par 14 dienu back, vai 7 dienu back, vai vispār nekāds back - nedarbojas. Ir 45 dienas, ja nemaldos, kamēr pircējs var ar āmuru sašķaidīt tavu preci vai sūtīt atpakaļ čiekurus. Par tādām izlaidēm maksā pārdevējs. Ebrajs/paypal tur galīgi neiedziļinās.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Šodien preci saņēmu atpakaļ no krieva. Plate tā pati un strādā, tā ka atgriezu naudu par preci, bet ne sūtīšanas izmaksas. Tur gan biju mazliet ieguvējs, jo kā sūtīšanas izmaksas bija 20usd, bet reāli pastā samaksāju 6.50eur. Tāpat ebay atsūtīja ziņu, ka atskaitīs ieturēto.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...