Jump to content

Kas ir braukšanas bauda vai prieks?


e = d
 Share

Recommended Posts

braukts ar dažādiem auto ir, lai arī cik īss tas stāžs man ir. sāks ar audi, turpināts ar vw (vairākās paaudzēs) un beidzot palikts pie volvo. pa starpām arī visādās miskastēs pasēdēts un tās paspīdzinātas. kaifīgākais bijis braukt ar 21. volgu, ne tik ļoti braukšanas ziņā, bet gan cilvēku uzmanības dēļ. ja par ērtāko braukšanu jādomā, tad priekšroku varētu dod jebkādam smagajam, iemesls - ļoti ērti pārredzi ceļu no augšas.

ja pašam jāizpīpē, kas tajā vadīšanā baudāmākais, drošvien, lai nobraucot savus 300-400km, nejūties noguris. beņķi, mašīnas stabilitāte (nu ļoti patīk, ka guļ uz ceļa kā pielīmēta), salona klusums un pats galvenais - AC. nekad no mašīnām nav prasīta jauda, jo braucis tik ar dīzeļiem esmu, bet nu no vw ar saviem 1.9 uz 2.4 pārvācoties bija krietni patīkamāk ripināt.

Link to comment
Share on other sites

Da labi, skaidrs, ka darba auto ir labākais auto pasulē! :) Topiks jau ir mazliet par citu tēmu.

 

 

 

Pa manam vislabākais auto ir tāds ar kuru vari atļauties braukt!

 

Pilnībā piekrītu.

 

 

 

Man priekšā pa šoseju brauc bmw m3 ar mega plānām riepām uz 70. Skaidrs - baidās sasist riepas, diskus, piekari! Es viņam ar vecu opeli kā stāvošam paeju garām! Retorisks jautājums - ta kurš auto ir labāks?

 

Tad, kad Tev būs m3, tad varēsi spriest - viss ir salīdzinājumā. :D Pats dažkārt (apstākļu sakritības pēc ir tāda iespēja) vasarās pavizinos kādu mēnesi ar Masreatti Quatroporte un varu skaidri pateikt, ka man personīgi mans Subārs patīk labāk. Un tas nav no sērijas, ka "vīnogas ir skābas". Esmu pabraukājis ar AMG Mersi un S8 un sapratis, ka kad būšu onka, kuram to vajag statusa pēc un kurš var to visu padarīšanu (apkopi utt.) atļauties (nopelnīt gana, lai tas būtu kapiekas no izdevumiem), tad varbūt... Tagad ir tā, ka po vai brauc pa skaisto Saulkrastu šoseju katru dienu vasarā, vai uz Gaiziņa puses laukiem, auto klausa un ir komforts. 

 

P.S. Par to jaudas rezervi - dziļi po - komforta jautājums. Ja vajag pārvest kādas mantas, vai cita vajadzība, aizņemos kādu Opeli vai busiņu un vienkāršii rēķinos, ka dinamika un bremzes ir tādas, ka nu ir (veicot apdzīšanas manevrus utt.). Smagākā problēma ir tā, ka mūsdienu vadītāji ļoti bieži neapzinās auto potenciālu attiecībā pret rīcību uz ceļa. Un tad nu sanāk kā nu sanāk, bet tā jau cita tēma...

Link to comment
Share on other sites

Gints_lv

Bauda tās ir izsklaides meitenes, konjaks, ''zāle'', cigārs ... Koncerts, pasēdēšana ar draugiem, ... .

Link to comment
Share on other sites

 Ja par braukšanu un meitenēm, atcerējos vienu anekdoti.

 Satiekas divi gruzīņi, Gogi un Givi, un viens otram lielās. Viens stāsta otram, klau Givi, es tādu sapni redzēju - es, baltā mercedesā, baltā uzvalkā, baltā cepurē, braukājos pa Šota Rustaveli ielu туда-сюда, туда-сюда... Givi uz to atbild, a es, Gogi, arī sapni redzēju - es, sēdēju, jautri runājos ar trim meitenēm, blondīnēm, visas baltās kleitās, baltās cepurēs... Gogi klausās, šim patīk, šis Givi prasa - oj, Givi, a es tur arī biju, es tur arī biju... Givi atbild - biji tu, Gogi, biji tu arī tur, tu tur pa Šota Rustaveli ielu, baltā mercedesā, baltā uzvalkā, baltā cepurē, tik braukājies туда-сюда, туда-сюда...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kad kādreiz bija sūdīgs autiņš, tad arī tā domāju. Šogad vairākus tūkstošus izbraukāju ar normālu autiņu, kur ir arī komforts bez klasiskām lietām, kā stūre, sēdeklis un pedāļi. Ir būts ceļojumos ar lidmašīnu, autobusu un auto, bet pēdējais dod vislielāko brīvības sajūtu, ja nauda kabatu nespiež. Aizbildināšanās ar vecumu, lai neceļotu prasts slinkums. Esmu saticis 80-gadīgus onkas, kas bija puspasauli apbraukājuši, ieskaitot Āfriku, kalnos pabijuši. Līdz ar to stāstīt, ka savos 50-60 gados ir vecs, nozīmē, pieskaitīt pie pensionāriem, kas tik par miršanu vien runā :)

 

Nekad nesapratīšu, kāds kaifs braukt ar ģimeni ceļojumā, vai vienkārši izlaist līkumu.

 

Ja runā par komfortu, tad esmu braucis dažādos autiņos. Kaut kad sēdēju viena darba kolēģa 740 bembī  - tāds kuģis, tikai prasītos svaigāks. Arī E klases merši ir pietiekami komfortabli, lai būtu pietiekami ērti. Visi tie "sportiskie", piemēram, Z sērijas bembji un tamlīdzīgie nav domāti, lai ar tiem kaut kur garus gabalus brauktu. Man gan nav nekādu vecu auto fetišu, līdz ar to autiņš, kurā nav iekšā minimālās ekstras, kā klimata kontrole, nevar būt komfortabls. Arī salona izmēram ir nozīme, jo mikrocilvēku mazda 323, VW Polo sēdekli aizbīdot līdz galam, vienalga man sēdeklis pa tuvu stūrei, kas nozīmē drīzāk mocības. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

auto, bet pēdējais dod vislielāko brīvības sajūtu

Ar auto braucot, tiek ierobežota viena nozīmīga brīvība - tu nevari iečarkot. Tas var būt svarīgi.


Es par atpūtas ceļojumā braukšanu.

Link to comment
Share on other sites

Long John
Aizbildināšanās ar vecumu, lai neceļotu prasts slinkums.

 

 

Mežaveci, šeit Tev vajadzētu precizēt- "neceļot" ir domāts vispār, jebšu tikai pie sava auto stūres.

Es, kā jau EU penzim pieklājas, pēdējā laikā cenšos vismaz pāris reizes gadā kautkur aizbraukt ārpus LV, bet braukšana ar savu autiņu tomēr nereti ir arīdzan pietiekami liels traucēklis bezrūpīgai atpūtai- kaut vai dēļ auksta aliņa kausa, ko karstumā nevari ieraut... :yahoo:  Bet manā tuvākajā apkārtnē automīļu kompānijas, kur varētu uzmesties par kompanjonu  nav- tādēļ biežāk esmu spiests izvēlēties gatavu "produktu"- tūrfirmu pakalpojumus.

 

Ja par tēmu- baudai labprāt izvēlētos kautko no smuki restaurētās klasikas-  kādu Mustangu, Kobru, utml. kabrioletu.

Bet realitāte uzliek ierobežojumus un tādēļ pārvietojos ar mazu un praktisku VW Bora Variant. Bet ar lielo A6 2,6 kādreiz jutos gana komfortabli, lai justu baudu no braukšanas.... :yahoo:

Labots - Long John
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Vasaras tiešām sāk kļūt tādas, ka otro auto varētu ģimenē ieviest kādu 4vietīgu kabrio. Diemžēl tiešām sasēžamas 4 vietas ir tikai Audi A4 bez jumta :(

Link to comment
Share on other sites

androidz

Bauda un akujennākais prieks braukt ir kad serviss jāapciemo tikai, kad laiks pienācis kārtējai apkopei...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bauda parasti ir šitādos mirkļos, drīz tumsa, tuvākais traktors sētā bija redzēts pirms 20 km un nav lāgā neviena pazīstama, kas spētu izvilkt no zampas.

 

altAn5dSuV04T7334S6wu74g6cTGLs2ge29OZYwG

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Braukšanas bauda, runājot dzejnieka vārdiem, tas ir paātrinājums un jauda!!

nekad no mašīnām nav prasīta jauda, jo braucis tik ar dīzeļiem esmu

Tipo dīzeļi ir mazjaudīgi :lol:
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tantes pieturā runā, ka 535D + čips ejot drusku veiklāk kā trambajs :> 

Link to comment
Share on other sites

marrtins

535D + čips rauj nedaudz ratā :sarkasms:

Bet nu trolejbusi visus izkož startā pie luksoforiem :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

ko jūs par to braukšanu....., bauda ir sēdēt Taiti, dzert mūsu pašu alu, un vērot, kā vietējās meičas dejo riņķī.....

 

taiti-44822254.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vasaras tiešām sāk kļūt tādas, ka otro auto varētu ģimenē ieviest kādu 4vietīgu kabrio.

 

Nu mani kabrio kaut kā neuzrunā. Viena lieta ir mūsu klimats, bet otra - nez vai 30 - 40 grādos ir forši saulē sēdēt - pa manam daudz komfortablāk ir atrasties kondicionētā salonā.

 

 

 

Bauda parasti ir šitādos mirkļos, drīz tumsa, tuvākais traktors sētā bija redzēts pirms 20 km un nav lāgā neviena pazīstama, kas spētu izvilkt no zampas.

 

Jo krutāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora :D

 

Moš kāds šo nav lasījis - stāst vecs, bet jautrs https://auto.mail.ru/forum/topic/rasskaz_pro_dzhip_i_traktor/

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jo krutāks džips

 

Nu kā redzi, tur no krutuma nav ne pēdas, mopēdu ražotāja 4ritenis ar 1.6 benzīna kratekli :/  

Link to comment
Share on other sites

Nu es savu Q arī esmu dārzā noracis - iepēros līdz tiltiem un gatavs (bija vasaras lietus sliki virsū ) - slapjš, samircis mīksts zālājs un vuaļā :D

 

Tiesa, tad vēl bija sēdinātais klīrenss.

 

Kāpēc saku Q, tamdēļ, ka Passat 4Motion 2001 gada b5.5 = identiski piedziņas ziņā ar Audi A4 Quattro :)

 

- vecais labais torsens nevis Haldex.

 

Torsens = full time AWD

Haldex = pakaļa pieslēdzas tikai tad kad priekša sāk izspolēt :)

 

Ja vēl varētu asis sabloķēt, tad vispār būtu ideāls auto :)

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

Kāpēc saku Q, tamdēļ, ka Passat 4Motion 2001 gada b5.5 = identiski piedziņas ziņā ar Audi A4 Quattro

 

 

Nosacīti - ņemot vērā kā grabēja bundža Passatam, pieļauju, ka nianses tomēr bij, lai gan mezgli bij praktiski vienādi. :)

 

 

 

Torsens = full time AWD

 

Ū-ja, kāds tur Full time - slēdza starpasu differi tik pie slodzes, dažiem modeļiem arī aizmugurējo. Bij vēl versijas, kur A6 starpasnieks bij torsens un pakaļai bij poga. Īstā kvatra beidzās kādos 86-87. gada ražojumos, pats ar tādu vēl  raļļus braucu. Tur bij vienkārši - slēdzis ar 3 stāvokļiem. 0 - griežas viens no 4 riteņiem, kam vieglāk; 1 - cieti sabloķēts starpasu diferenciālis; 2 - starpasnieks un pakaļējais ir sabloķēti. Pasākums regulējās ar vakuum trubiņām, bet bij jautri taisnēs saslēgties un līkumos "atvērt". Ja nu kas, tad par kvatro nav īsti korekti saukt Audi, jo priekšējais differs vislaik ir vaļā un griež to riteni, kam vieglāk - attiecīgi pilntiesīga 3 riteņu pastāvīga piedziņa. :)

 

 

 

Haldex = pakaļa pieslēdzas tikai tad kad priekša sāk izspolēt

 

Piekrītu, jo varam runāt par pilnpiedziņu un parodijām par to... :D

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...