Jump to content

Piedāvāju darbu ceļu projektēšanā


andriigais
 Share

Recommended Posts

Ceļu projektēšanas uzņēmums piedāvā darbu.

Pienākumos - ceļa projektēšana no A-Z.

Tas ietver rasēšanu (mēs strādājam Microstation, bet ar nelielām grūtībām var sadarboties arī ar AutoCAD), excel formulas un tabulas līdz sirmiem matiem, braukāšanu skaņot iestādēs, cīņu ar printeriem, objektu apsekošanu un reizēm arī uzmērīšanu, izspraušanu.

Samaksa - negribas teikt konkrētu ciparu cilvēkam, kura spējas neesmu redzējis. Ja pats bez manas piedalīšanās spēj novest projektu no sākuma līdz rēķina un akta iesniegšanai, varēsi pelnīt sākot no 1000. Ja man būs kaut kas jāmāca rasēšanā vai exelī... neko vairāk par minimālo nav ko cerēt.

Nav nekāds valsts uzņēmums, esam piesaistīti realitātei. Bet ja darbus māk darīt ātri, samaksa noteikti būs adekvāta.

Birojs Ogrē. Ja liela vēlme, var atrast telpas arī Rīgā, bet tad jābūt uzreiz spējīgam vienam pašam novest projektu līdz galam.

 

Link to comment
Share on other sites

Tiešām ceļu būves specam ir tik sūdīga alga? Tad jau tiešām nav jābrīnās par ceļu stāvokli.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nav nekāds valsts uzņēmums, esam piesaistīti realitātei.

Šo laikam dzirdu pirmo reizi: algas valsts uzņēmumos augstākas nekā privātajiem.

Gan 1000+ uz rokas Ogrē nav jau arī nemaz tik slikti.

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

andriigais
(labots)

 

 

Tiešām ceļu būves specam ir tik sūdīga alga? Tad jau tiešām nav jābrīnās par ceļu stāvokli.

Ja gribi labāku algu, pamēģini konkursu uzvarēt ar lielāku ciparu. Man nav iebildumu maksāt cilvēkam, ja ir no kā maksāt un ir par ko maksāt.

 

Šo laikam dzirdu pirmo reizi: algas valsts uzņēmumos augstākas nekā privātajiem.

Šāda problēma sākās līdz ar krīzi. Vairāku gadu dempings nozari krietni satraumējis. Ja kādreiz Valsts ceļos sēdēja tikai sliņķi, tad tagad tur skaitās siltas vietiņas.

Labots - andriigais
Link to comment
Share on other sites

 

 

Šo laikam dzirdu pirmo reizi: algas valsts uzņēmumos augstākas nekā privātajiem.

Nu gan. Tad tu neko neesi dzirdējis.

Ir valsts uzņēmumi viena paralēlā pasaule, kas pamatīgi atšķiras no reālās.

Un tas, ko valsts amatpersonas sludina par zemajām algām valsts sektorā ir ar vienu mērķi - dabūt sev lielākas algas. Kopumā privātais sektors varbūt vidēji ir ar lielākām algām, bet tas tāpēc, ka vadošie sev pagrābj, cik vien var, tai pat laikā parastie darbinieki saņem, cik maz vien iespējams.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir valsts uzņēmumi viena paralēlā pasaule, kas pamatīgi atšķiras no reālās. Un tas, ko valsts amatpersonas sludina par zemajām algām valsts sektorā ir ar vienu mērķi - dabūt sev lielākas algas.

Piedod, bet es nu dien nesapratu šī teksta domu. Un vai ta ir vēl kāds iemesls sūdzēties par zemajām algām?

 

 

 

parastie darbinieki saņem, cik maz vien iespējams.

Nerunājot par apkopējiem un tamlīdzīga ranga/veida darbiniekiem, man gribētos teikt, ka izglītots cilvēks, kas strādā savā sfērā, lielākajā daļā nozaru ar visu to "saņem, cik maz vien iespējams" privātajā sektorā nopelnīs vairāk nekā valsts sektorā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Homer J. Simpson

iepirkumos vienmer uzvar firma kas piedava visletako cenu. protams visletaka ari ir vissliktaka

Link to comment
Share on other sites

Arī jau beztēmā, bet kāds var paskaidrot kas tās par metāla līnijām ik pa posmam uz Kalnciema ielas tilta un citur, kas iet perpendikulāri ceļam un lauž ritošo nenormāli? Vai tās tiešām nav iespējams uztaisīt normāli?

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

 

 

ja šitā meklē ceļu projektētājus

Tak visādi meklē. Gan jau nozarē ir tā, ka nemaz tik viegli nav atrast.

Tik nedaudz mulsina tas "no A līdz Z" darba pienākumos. Iestādīte, kas ir daudz maz līmenī, tomēr indusrializē savu darbu, ir kaut kāda pienākumu dalīšana, ir spečuki, ir tie kas spečukus apkalpo (visādi projektu vadītāji)...

Link to comment
Share on other sites

andriigais

 

 

ja šitā meklē ceļu projektētājus,

pamēģini pameklē savādāk :D

RTU pie ziņojumu dēļa stāv 3 sludinājumi jau pāris gadus. Darbinieku reāli sāk trūkt. Pats zinu kādus 6 Dānijā, Anglijā, Zviedrijā.

Link to comment
Share on other sites

andriigais

 

 

Tik nedaudz mulsina tas "no A līdz Z" darba pienākumos. Iestādīte, kas ir daudz maz līmenī, tomēr indusrializē savu darbu, ir kaut kāda pienākumu dalīšana, ir spečuki, ir tie kas spečukus apkalpo (visādi projektu vadītāji)...

Jā, industrializē. Bet pie tiem garlaicīgi strādāt. Visu mūžu rēķināt caurtekas... Cik no jums grib strādāt konveijerā?

Iestādīte, kas daudz maz līmenī, kādreiz arī ir bijis mazs uzņēmums. Par tādu lietu iedomājies? Viss no kaut kā sākas.

 

 

kas tās par metāla līnijām ik pa posmam uz Kalnciema ielas tilta un citur, kas iet perpendikulāri ceļam un lauž ritošo nenormāli? Vai tās tiešām nav iespējams uztaisīt normāli?

Šuves starp tilta laidumiem. LV neviens būvnieks nemāk tās uztaisīt kvalitatīvi, tāpat kā bedrītes lāpīt. Paskaties, kā Polijā lāpa bedrītes - izfrēzē kvadrātu, ieklāj ar ieklājēju un noblietē ar rulli. Pie mums ielāpsto asfaltu (labi, ja asfaltu, nevis šķembas + bitumenu) un pneimatisko blieti uzliek virsū īsu brīdi.

Labas šuves arī maksā ievērojami lielāku naudu, tā man teica meistars Čehijā.

 

Par pašu veidu, kā meklēt personālu - nesen te bija kāda tēma par rasēšanu. Tur bija ļaudis, kas vismaz izlikās to mākam. Cerēju, ka viņi vēl tepat ir.

Cilvēki, kas citiem ir taisījuši kursa darbus un rasējumus par samaksu ir spējīgi arī strādāt. Kursa darbu pircējus gan negribu tuvumā redzēt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

nesen te bija kāda tēma par rasēšanu. Tur bija ļaudis, kas vismaz izlikās to mākam.

Rasēšana taču nav tikai ceļu projektēšana.

Link to comment
Share on other sites

projektēšana

 

 

Par pašu veidu, kā meklēt personālu - nesen te bija kāda tēma par rasēšanu. Tur bija ļaudis, kas vismaz izlikās to mākam. Cerēju, ka viņi vēl tepat ir.

Tepat jau, noteikti ka ir, tikai, it sevišķi sezonas laikā, projekti ir vairāk, nekā spēj uztaisīt :D

Iz pieredzes varu teikt, ka vistizlākais šādos "pasākumos" ir skaņošana- jaunie noteikumi (no 2014 gada), kurus pašas būvvaldes vēl nav sapratušas tā īsti.  

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Varējāt kāds savākt ģēnijus, kas Jelgavā projektē... :D Bez tiem indigo, dzīve būtu bijusi daudz baudāmāka. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...