Veckalnins Ierakstīts Jūnijs 1, 2015 Share Ierakstīts Jūnijs 1, 2015 Sveiciens visiem auto/moto/tehnikas ekspertiem! Problēma sekojoša. Pirms dažiem gadiem Fordam tika izbraukta tukša bāka. Salēja degvielu, mēģināja palaist, bet nekā. Daži gadi pagajuši, laiks mēģināt dabūt Fordu dziesmā. Nelec. Filtrā degviela ir, pumpis strādā. Pumpējot degviela iet līdz sūknim un atpakaļejošā iet gar sūkni atpakaļ uz bāku. BET pa sprauslām degviela nenāk. Kur problēma??? Ir slepenais slēdzis, vai tas var gļukot un noslēgt kko, kā rezultātā neiet degviela no sūkni uz cilindriem? Kāds ir "slepenā slēdža" darbības princips, nepadot degvielu uz cilindriem pirms šis slēdzis netiek aktivizēts?? Kas notiek ar dīzeļa augstspiediena sūkni, kad ir izbraukt bāka un beidzas degviela? Paldies jau iepriekš par palīdzību! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 droši vien sprauslās sarāva drazu no bākas apakšas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 1, 2015 Author Share Jūnijs 1, 2015 (labots) Tātad, nenāk degviela no sūkņa uz cilindriem, ir noņemtas sprauslas pie motora. Bet filtrs taču ir, pat divi. Saki no pieredzes par tām drazām?? Labots Jūnijs 1, 2015 - Veckalnins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubenis Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 (labots) Kas notiek ar dīzeļa augstspiediena sūkni, kad ir izbraukt bāka un beidzas degviela? Sūdi notiek. Ierauj gaisu un nosvilst/nobeidzas/sabeidzas kā nu kuram laime uzsmaida. Un pat ja sūknis tev tagad dod degvielu, kā zini, ka spiediens ir pietiekams?? Tikpat labi sūknis dod tik pa riņķi, bet uz sprauslām spiediens par mazu??!! Turklāt, tad kad dīzeļdegviela beidzas, visa degvielas sistēma ir jāatgaiso, lai varētu strādāt tālāk. Kāds ir "slepenā slēdža" darbības princips, nepadot degvielu uz cilindriem pirms šis slēdzis netiek aktivizēts?? Visbiežāk bez slēdža nospiešanas nestrādā degvielas sūknis. Bet visādi sētas meistaru darbi ir redzēti. Labots Jūnijs 1, 2015 - Rubenis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 1, 2015 Author Share Jūnijs 1, 2015 (labots) Kā var atgaisot degvielas sistēmu? P.S. ieplūdes kolektõrs jau ir noņemts lai labāk tiktu klāt pie sūkņa. P.S.S. ar traktõrtehniku un degvielas beigšanos ir pietiekama pieredze. Labots Jūnijs 1, 2015 - Veckalnins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 Turklāt, tad kad dīzeļdegviela beidzas, visa degvielas sistēma ir jāatgaiso, lai varētu strādāt tālāk. Kas tās par muļķībām? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 1, 2015 Author Share Jūnijs 1, 2015 Fruzz, traktõrtehnikai tā ir gan ka jāatgaiso. Varbūt vieglajiem ir savādāk. Lai gan ir dzirdēts ka New Holland'iem ir automātiskais atgaisošanās mehānisms. Ja arī ir, tad viņš kkā interesanti strādā un traķi vajag diezgan palielu gabalu vilkt lai dabūtu "dūmā". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 Kas tās par muļķībām? Augstspiediena sūknis nestrādās, ja degvielas sistēmā ir gaiss! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 1, 2015 Author Share Jūnijs 1, 2015 Knābi, KĀ ATGAISO DEGVIELAS SISTĒMU? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubenis Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 Kas tās par muļķībām? Nav jau benzīns, kur pofigā griez tik atslēgu kamēr sāk rūkt, lai gan Astrai man tāpat 2 sūkņi augstspiediena aizgāja, jo bija maz benžas un baigo slodzi uzlika uz pašu sūkni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 (labots) Es pēc degvielas filtra maiņas esmu vienmēr vieglos dīzeli pielaidis tik nedaudz vairāk pazāģējot. Krievu traktorus takš atgaiso paskrūvējot vaļā abratku... Domāju ka sūdus no bākas būs sūknī sarāvis - bet jebkurā gadījumā ja jau nav degvielas uz sprauslām sūknis uz remontu. Saviem spēkiem domāju ka nereāli sataisīt. Labots Jūnijs 1, 2015 - ronalds_ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
intervall Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 Krievu traktorus takš atgaiso paskrūvējot vaļā abratku... Vispār šiem pie sūkņa ir manuāls pumpis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 Domāju ka sūdus no bākas būs sūknī sarāvis Bet kā tu domā, kādam nolūkam auto ražotājs lieto degvielas filtrus??? Knābi, KĀ ATGAISO DEGVIELAS SISTĒMU? Brauc ka vien pie pie šiem večiem un tur Tev paskaidros! Katram auto savi knifi... \http://www.dizeluserviss.lv/lat/services.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 Vispār šiem pie sūkņa ir manuāls pumpis Jā, ir! atskrūvējam abratku un ar roku kačājam, kamēr degviela sāk tecēt. Bet kā tu domā, kādam nolūkam auto ražotājs lieto degvielas filtrus??? Degvielas filtrs ir plāna papīra membrāna, ja daudz mēslu, sūknis viņu var saplēst. nevajag aizmirst, ka runājam par 21 gadu vecu auto. bākā var būt pamatīgs kultūrslānis. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 Un ja šie mēsli nonāk augstspiediena sūknī - tad tas var slikti beigties. Īpaši ja lieto SCT, vai kādus citus degvielas filtrus no "lētā gala". Dīzelim ir viens nerakstīts likums - NEKAD neizbrauc bāku sausu. Benzīnniekiem tas vēl tā, bet dīzelim var būt slikti. Ja esi "laimīgais" Audi V6 dīzeļa īpašnieks, tad labāk turi bāku vienmēr pilnu, jo degviela var beigties arī tad, ja rāda, ka vēl ir vismaz pus bāka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 sūknis viņu var saplēst. Pats esi kādu saplēstu filtra elementu redzējis, ka tā apgalvo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 autor, to auto vajag ņemt uz šlepi kā traktoru, atskrūvē nedaudz vaļā pie viena smidzekļa degvielas pievades trubiņu, lai gaisam būtu kur izkļūt ārā, un velc kamēr uz tiem trim stroķiem pielec, un pievelc atpakaļ vaļā atlaisto skrūvi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 1, 2015 Author Share Jūnijs 1, 2015 (labots) Aliņ, tā jau tika darīts un apgriezieni līdz 2k uzdabūti. Nesanāk. :/ Visi četri bija vaļā(4 cilindru motõrs) un nekādu emõciju. Labots Jūnijs 1, 2015 - Veckalnins Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 pietiek ar vienu Visi četri bija vaļā( nu skaidrs, kā tad ies, ja visi četri vaļā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 1, 2015 Author Share Jūnijs 1, 2015 Alusbundža(!), degviela no sūkni neiet uz cilindriem. Tika vilkts arī ar visiem aizskrūvētiem. Tāpat - nekādu emõciju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 filtrā degviela ir? Filtrā degviela ir, pumpis strādā. ā..., ir, nu tad slēdzis, vai sūknis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 (labots) Vajag daudz maz ar spiedienu dabūt sūknī degvielu, jo sūknis pats to uzsūkt no bākas nevar. No plastmasas pudeles uztaisa tādu kā šprici - pudeles korķī iztaisa caurumu un tur ievieto šļūteni, kuru pa taisno pievieno augstspiediena sūknim. Spiežot pudeli radām degvielas spiedienu uz sūkni un tajā pašā laikā startējam dzinēju. Tā ir jau vairākas reizes ir iedarbināts auto iekrāvējs (dīzelis), jo to ievilkt nevar - automāts... p.s. Aizmirsu atgādināt - plastmasas pudelē ielejam dīzeļdegvielu! :) Labots Jūnijs 1, 2015 - Knaabis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 1, 2015 Author Share Jūnijs 1, 2015 Filtru pat noskrūvējām nost, salejām ar degvielu un uzskrūvējām atpakaļ. Piezvanīju vietējam automehāniķim, iepazīstināju ar situāciju. Ieteica paklausties, vai pie atslēgas iegriešanas dzird tikšķi, kuram ir jānāk no magnētiskā vārsta, kurš atrodas degvielas sūknī. Un lieta tāda, ka to "tikšķi" nedzird. Rīt vēl nopietnāk jāpieķeras klāt tai lietai, un tad jau varēsu noziņot par laimīgām vai nelaimīgām "beigām". Jā, arī automehāniķis ieteica iepumpēt sūknī degvielu, bet nevarējām saprast - kā to var izdarīt. Paldies Knābi par ieteikumu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 Pats esi kādu saplēstu filtra elementu redzējis, ka tā apgalvo? Esmu aizstāstitu augstspiediena sūkni redzējis - domāju ka iemesls tam - beigts filtrs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnis2002 Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 pievieno tam vārstam elektrību pa taisno no aķa un tad mēģini. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 Vai ar testeri pamēri vai spriegums pienāk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 dari tā, kā Arnis 2002 teica, un paklausies, vai tas tikšķis ir sūknī Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 1, 2015 Author Share Jūnijs 1, 2015 (labots) Nu tad man būs jāsameklē ta magnētiskā vārsta bilde, lai zinu pie kā slēgt, un tā arī jāizdara. Ļoti ceru, ka 'skāde" nekāda tur nebūs. Tiešām šis nav piemērotākais laiks izmest dažus simtus e par sūkņa remontu. Vai cik nu viņš tur maksā... Labots Jūnijs 1, 2015 - Veckalnins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 (labots) Nu tad man būs jāsameklē ta magnētiskā vārsta bilde Cik ir bijusi saskare, tur ir viens kontakts, kur pienāk 1 vads - ieslēdzam aizdedzi, tiek 12v padoti kad ieslēdzam aizdedzi un degviela var nonākt cilindros. Es pārbaudei testeri lietotu, bet var arī vadu no aķa + klemmes novilkt. Labots Jūnijs 1, 2015 - ronalds_ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 , lai zinu pie kā slēgt, paskaties, kur pie sūkņa pienāk vads, aizvelc jaunu vadu pa tiešo no aķa ja izdosies pielaist, tad iespējams, ka noslāpēt varēsi tikai atvienot to vadiņu nost 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 , tad iespējams, ka noslāpēt varēsi tikai atvienot to vadiņu nost Nu kapēc - 5 robā un metam sajūgu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 1, 2015 Author Share Jūnijs 1, 2015 Vai tādā gadījumā nevar vienkārši apstāties, atvērt vāku un noņemt to vadu nost? Vai tas nozīmē "gāzi grīdā"? Šaubos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 1, 2015 Share Jūnijs 1, 2015 atvērt vāku un noņemt to vadu nost? Protams ka var! Es tik alternatīvu variantu aprakstīju. Tomēr domāju ka pareizāk ir pārbaudīt vai uz vārsta pienāk 12v. Ja nav testera - kaut gabarītu lampiņu izmantojam. Un ja nepienāk, meklējam kāpēc. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 2, 2015 Author Share Jūnijs 2, 2015 (labots) Tātad. Uzmetu aci nopietnāk un kostatēju, ka sūknim vadi pieiet tikai divās vietās. Šī bilde ar 410 CJ2, kur apakšā ir droseles mehānisms. Domāju, ka tas 410 CJ2 ar trīs vadiem varētu būt kaut kāds konstatõrs lai mērītu, cik daudz ir nospiests gāzes pedālis un attiecīgi izdarītu kkādus aprēķinu. Vai kam nu viņš tur ir domāts... Šai bildē ir redzama otra vieta, kur sūknim pieiet vadi. Tā arī izskatās, ka šeit kkas varētu bīdīties pie sarkanā vada. Melnais vads pieslēdzas nedaudz zemāk. Mēģināšu pielikt strāvu pie sarkanā vada un tad jau redzēs, kkas notiek vai nenotiek. Labojums. Pieliku strāvu pie sarkanā vada un viss notiek - tikšķis ir. Tātad magnētiskais vārsts strādā. Vai laikā kad magnētiskais vārsts ir atvēries pumpējot degvielu tai ir jānāk pa sprauslām vai nav? Vai arī degvielai pa sprauslām ir jānāk tikai griežot motõru? Labots Jūnijs 2, 2015 - Veckalnins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Jūnijs 2, 2015 Share Jūnijs 2, 2015 Vai arī degvielai pa sprauslām ir jānāk tikai griežot motõru? Nu protams ka tikai startējot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veckalnins Jūnijs 2, 2015 Author Share Jūnijs 2, 2015 Nomainīju filtru pirms degvielas lielā filtra. Pamatīgs sūdu slānis. Izpūtu ceļu līdz bākai, ieliku jaunu filtru. pasūcot degvielu, var redzēt, cik ļoti netīra degviela nāk augšā. Duļķis un brūni nosēdumi kā no vīna. Un vecā filtra iekšējais siets bija deformēts un vienā vietā pat ieplīsis. ja nemaldos, tad viens no biedriem minēja ko līdzīgu pēc savas pieredzes. "Degvielas filtrs ir plāna papīra membrāna, ja daudz mēslu, sūknis viņu var saplēst." Tagad uzliku ar papīra membrānu, iepriekšējais filtrs bija ar plastmasas iekšējos filtru un sietu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 2, 2015 Share Jūnijs 2, 2015 Veckalnins, nu sanāca pie dzīvības dabūt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Jūnijs 2, 2015 Share Jūnijs 2, 2015 Ja jau siets saplēsts un netīrumu pilns slānis, ka tik tas labums nebūs nonācis jau sprauslās... Mēs manējo 1.9TDI piedarbinājām, pūšot iekš gaisa filtra speciālo Berner starta maisījumu, zinu, labi nav, bet toreiz nebija ideju, kā dabūt auto dūmā. Izrūcināja to iepūsto Berneri, uzsūca degvielu un aizgāja. - izrādījās gan ka bākas sūknis iet pēdējos metrus un prieks nebija ilgs... Vienam Mitsubishi karikam arī līdzīgi - čaļi bij izbraukuši tukšu bāku, veicām dejas gan ar tamburīnu, gan degvielas pievadu atskrūvēšanu pie sprauslām, tāpat beigās sanāca iedarbināt tikai ar starta gāzi gaisa filtrā.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Jūnijs 3, 2015 Share Jūnijs 3, 2015 Tavam golfam? Man tik jāatcerās kura gada precīzi un motora kods, bet līdzīgs motors cēlās augšā bez starta gāzes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!