Robs Ierakstīts Februāris 27, 2015 Share Ierakstīts Februāris 27, 2015 Sveicināti! Varbūt kāds varētu padalīties pieredzē ar opel astra plusiem, mīnusiem, izdevumiem. Interesē konkrēti astra G, tā ap 2000 gadu. Cik manīju kaut kur, esot cinkoti, detaļas nav dārgas. Vienīgi, cik attēlos izskatās, ka ar komfortu ir kā ir, taču to es spriežu tikai pēc bildes. Gaidu jūsu pieredzi un atsauksmes par šo auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Februāris 27, 2015 Share Februāris 27, 2015 Opelim ir tikai plusi, ja salīdzini ar MB cenām, pārējais, ir tik pat lieli mīnusi salīdzinot ar MB! Būšu rupjš, blāvie viens, kur tu gribi uzzināt domas par opeli, tehniķu forumā, TAD TEV der Opel, jo tu pat lasīt neko citu nemāki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Februāris 27, 2015 Author Share Februāris 27, 2015 Redzu atbildi no cilvēka, kam opelis nav bijis. Redz bled, man sāk šķist ka es savā nakuj vecajā bembī sāku likt piķi pārāk daudz, tāpēc sāk uznākt pohujs uz visu un iedomājos, a mož opelis, kas nerūsēs kā sūds, būs 10 gadi jaunāks, mož būs labāks? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 27, 2015 Share Februāris 27, 2015 Par astru neko pateikt nevaru, neesmu lietojis. Bet braucu ar vectra b. 1999 gads. Labākā mašīna pēc price/performance ar ko esmu braucis! Izturīga un remonti lēti! Ar astru gan jau ka būs līdzīgi. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Februāris 27, 2015 Share Februāris 27, 2015 Redzu atbildi no cilvēka, kam opelis nav bijis. Redz bled, man sāk šķist ka es savā nakuj vecajā bembī sāku likt piķi pārāk daudz, tāpēc sāk uznākt pohujs uz visu un iedomājos, a mož opelis, kas nerūsēs kā sūds, būs 10 gadi jaunāks, mož būs labāks? Redzi kur ir problēma, Opel man ir bijis, es atdzinu no DE 92 gadā, Opel Record, sapnis ne mašīna, ja viņai nerūsētu amartiņu pakaļējiem balsti, tad tā būtu mīkstākā mašīna musu sapsitajiem ceļiem.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubenis Februāris 27, 2015 Share Februāris 27, 2015 Laba piekare, ar zema spiediena dīzeļiem tā prātīgi, komforts gana labs, detaļas vidēji dārgas, bet normāli uzturot auto izteiktas problēmas nav. Rūsa ir arguments tikai ja tas ir slīkonis vai ir noskrāpēts cinkojums no konkrētās virsmas. 1.6 ir pavājš, nav slikts bet pavājš, tomēr 1.8 benža ir labāks, ar dīzeli kā jau teicu, ja ņem tad augstspiediena turbīnu. Stulbums ir, ka gultņi nāk ar visu stupicu kopā, attiecīgi mainot gultni jāmaina visa stupica. ABS dačiki mēdz atņirgties. Nedaudz jāseko līdzi ir šķidrumiem, jo nedaudz eļļu patīk ēst un viens radiators arī ir mainīts, bet tas nebija labs jau no paša sākuma. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Februāris 27, 2015 Share Februāris 27, 2015 ka gultņi nāk ar visu stupicu kopā Paldies dievam , visiem jaunajiem auto tā nāk! Volvo, MB Infinti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 27, 2015 Share Februāris 27, 2015 (labots) Par motoriem jāņem vismaz 1.8 ecotech 16 vārsti. mazākiem arhaiska degvielas padeves sistēma. Labots Februāris 27, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Garlaicīgāku auto grūti atrast, komforta tur nav un izskata netik, bet toties ir lēts un uzticams auto, kas nogādās no a uz b. Dīzeli tik vecai ļerkatai var aizmirst, bet 1.6 16v vai 1.8 16v der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 (labots) Nē Gestapo, ar 1.6 motoru nebūtu ieteicams ņemt, jo 1.6 ir arhaiska degvielas padeves sistēma! Izskats - vienam māte, otram meita - man personīgi auto vajag lai brauktu, nevis izstādēs piedalītos. Un no veca dīzeļa jāturas pēc iespējas tālāk, ja nevēlamies problēmas! Labots Februāris 28, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Nu un, ka arhaiska? Zato vienkārša kā pieckapeika un jaudu tāpat neviens nemeklē auto, kad pērk opel astra 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilija Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Nu man ir Opel Astra 2003.gada, 2.2 DTI. Braucu jau ceturto gadu. Visus šos gadus tehnisko apskati izeju bez problēmam. Vienreiz sametināju izpūtēju, nomainīju priekšējās atsperes un bremžu diskus (protams, arī bremžu uzlikas). It kā vajadzētu nomainīt kondiškas radiātoru (astras vājā vieta). Noskrējiens 230 000. Bet tā, detaļas nemaksā kosmosu un serviss arī nav no dārgajiem. Motoram nav zobsiksna, bet ķēde. Nav regulāri jāmaina. Pilnā apkope servisā (kā kurā, protams), ap 100 EUR. Neko sliktu nevaru teikt par Astru. Protams, komforta līmenis nav kā Mersī, Audī, Toijotā. Bet tā, uzticams un salīdzinoši vienkāršs auto. Man palaimējās nopirkt ar Webasto un kruīza kontroli, kodicionieris ir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Nez pat pārtikušajos rietumos cilvēki brauc ar opeļiem, bet mums "nabagiem" ir pāri savam godam braukt ar opeli Mums vajag BMW, AUDI sliktākajā gadījumā WV. Ja tas opelis nav nodzīts tad ņem ciet būs labs transports Lai gan kas gan uz Latviju atnāk nenodzīts? Gandrīz nekas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Ar astru gan jau ka būs līdzīgi. Ar Astru būs vēl lētāk, jo Astrai vienkāršāka aimugurējā piekare. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 vispār jau parastu četrcilindra ielas auto, bez turbinām, ar mehāniskām kārbām un konkrētā modeļa mīlestību pret rūsu, uzturēšanas izmaksas sasniedzot kaut kādu noteiktu vecumu (virs 6-7 gadi, kad ir nomainījusies modeļu rinda) stabilizējas. Tas ir - atšķirīgu ražotāju un pat 2x atšķirīgu vecumu auto ilgākā laika periodā (3 gadi un uz augšu) lietošana izmaksās apmēram vienādas summas. Ka kādam ir lētākas detaļas, tad tās ir biežāk jāmaina, utml... Tas nozīmē, ka braucot ar vienu auto vismaz 3 gadus, modeļa izvēlei ir tīri sekundāra nozīme - skaties, kas labāk patīk, ņemot vērā pirmā teikuma kritērijus. Un tas pats attiecs arī uz ideju, ka auto jāmaina, jo izmaksas par remontiem lielas. Te parasti vislielākā kļūda ir izmaksas attiecināt procentuāli pret auto tirgus vērtību. Tad izskatās lielas. bet,ja esošais auto ir braukts 5-7-10 gadus, visu laiku uzturēts un nav nopietnas problēmas ar rūsu, tad lētāk būs turpināt braukt ar to pašu. Jo vietā jau tāpat pirks lietotu, kurš tāpat būs jāremontē un jāatstāj tādas pašas naudas summas. Vienīgais iemesls nomainīt ir nevis ekonomisks, bet gan emocionāls - apnikusi tā vecā lamata vai visiem paziņām ir jaunāks un es izskatos pēc lūzera. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xirx Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 http://www.opelclub.lv/phpbb/index.php Gana daudz info var salasīt, ja prot krieviski. Ja pieklājīgi paprasa latviski, tad pieklājīgi arī atbild. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_J Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Ja ņem benzīnnieku jāuzmanās no auto ar Siemens motora vadību. Motora vadības elektronika pieskrūvēta tieši pie motora, līdz ar to izbauda visus tos "labumus" ko nodrošina šāds novietojums - nepārtrauktas temperatūras izmaiņas plašā diapazonā, vibrācija. Visa tā rezultātā + vēl Siemens "kvalitāte" šie vadības bloki ļoti bieži iziet no ierindas. Un tad laimīgais īpašnieks uzzina, ka to Siemens sūdu saremontēt ir praktiski neiespējami, jo tas izgatavots izmantojot idiotisku tehnoloģiju, sauktu arī par "mēle želejā", bet iegādāties citu, kaut lietotu - dārgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 (labots) cilvēka, kam opelis nav bijis Vai Tevi interesēs atbildes no cilvēka, kurš braucis ar Opeļiem no 96. gada ? Sākot ar Asconu. Esmu pietiekami daudz braucis ar visu 4 paaudžu Astrām. Arī patreiz ģimenē lietošanā joprojām ir 2006. gada Astra H. Lietošanā kopš 0.0km. Astra G bija 2003. gada. 1.7DTI, pirkta jauna. Ar to braucu 3 gadus. Nepaspēja sarūsēt. Pirmos gadus eksplutācijas izdevumi bija tuvu nullei. Rūsē viņas .. nu es teiktu ne vairāk par citiem auto. To Astru šad un tad redzu Rīgā - neesmu manījis ne mazākās rūsas pēdas, speciāli skatījos. Detaļas relatīvi lētas, ir pietiekami daudz analoģisku detaļu ar labu kvalitāti. Remontēt prot visi. Vēl būtiski ir komplektācija - skaties labāk uz Comfort vai Elegance, nJoy kā mininums, jo bāzē Astras, īpaši Latvijā pirktas, ir plikas kā baznīcas žurkas. Ar 1 airbagu un bez ABS. Par kondicionieri pat nerunāju. Elegance komplektācijai ir uzlabots salons. Labi beņķi. Var jau būt arī ādas sporta krēsli (GTC modelim teiksim) bet nu tādi ir speciāli jāmedī. Dzinēji - pēc bembja Tev Astra liksies lēnīga un smagnēja. ieteiktu vismaz 1.8 benzīnu. Vēl ir 2.0 un 2.2. 1.6 tikai svētdienas braukšanai. Uz apdzīšanu pavājš. 1.4 - labāk ne. Dīzeļi - 2.2 DTI ir retums, bet var uzrakt. Parasti ir 1.7 vai 2.0. Labots Februāris 28, 2015 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubenis Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Paldies dievam , visiem jaunajiem auto tā nāk! Volvo, MB Infinti 3 markas, un ne tā lētā gala noteikti ir salīdzināmas ar ~15 gadus vecu budžeta vāģi. Salīdzinot ar ~15 gadus veciem modeļiem tas ir salīdzinoši liels retums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcane Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Nez pat pārtikušajos rietumos cilvēki brauc ar opeļiem, bet mums "nabagiem" ir pāri savam godam braukt ar opeli Mums vajag BMW, AUDI sliktākajā gadījumā WV. UN KAS TUR SLIKTS? Ja cilveekam ir iespeeja un veelme dziivot labaak vai citaadaak tad kaapeec lai to nedariitu? Probleema ir nevis tajos ko apliek bet tajos kas apliek. Skauzh laikam. Neviens jau nesaka ka Opel ir "mests" bet arii taam mashiinaam ir savi knifi un taapeec arii taas lieto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peleecis Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Nez pat pārtikušajos rietumos cilvēki brauc ar opeļiem Opelis būtu ok mašīns , ja mūsu ceļus tā nebarotu ar sāli . Pieminētajos rietumos šādi nenotiek ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 UN KAS TUR SLIKTS? Ja cilveekam ir iespeeja un veelme dziivot labaak vai citaadaak tad kaapeec lai to nedariitu? Probleema ir nevis tajos ko apliek bet tajos kas apliek. Skauzh laikam. Neviens jau nesaka ka Opel ir "mests" bet arii taam mashiinaam ir savi knifi un taapeec arii taas lieto. Paskat, paskat, šis cilvēks dzīvo ļoti labi, paskatieties kāda labklājība staro no šī forma ieraksta ārā. Prātam neaptverama labklājība, laba barošana, silts mājoklis un pietam vēl kruta mašīna. Tikai ar dievpalīgu es varēšu turpināt savu dzīvi neskausdams katru orto brīdi par šī cilvēka labklājību un sociālo statusu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janka71 Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 (labots) ieteiktu vismaz 1.8 benzīnu. Vēl ir 2.0 un 2.2. ir 1.6 benzīns + gāze opeļu astra ar opeļa motoru(8 vārstu)1999. gada(izlaida no 1998 - 2003 gadam cinkots. starp citu ar ļoti labu piekari). Remonti 3 gadu laikā esmu nomainījis 1 plauktu, bremžu diskus, riepas, pieregulējis izgāzes pirms skates, starteri nokūpināju nu jā h7 lampiņas uz trepi netur tās kādas 10 mainītas(īpaši mašīnu nežēloju arī uz trepi)!tikko lampiņa izdega panelim ). meklēju tieši šo variantu jo tas ir labs darba zirgs. Opelis būtu ok mašīns , ja mūsu ceļus tā nebarotu ar sāli . Pieminētajos rietumos šādi nenotiek ... , hmm neesu savai mašīnai rūsu vēl pamanījis! kopā plusi mīnusi mīnus nav 4 sekundēs 100km stundā ar 2.2 auģiku ātrāk(ir arsenālā), bet 12.78 sekundēs ieskrienās gan. pluss remonti nelieli, nedārgi, salīdzinoši ekonomiska, nekas negrab(salīdzinot ar vw pasat). Labots Februāris 28, 2015 - janka71 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 (labots) mīnus nav 4 sekundēs 100km stundāNu šis trūkums piemīt 99% mašīnām Labots Februāris 28, 2015 - marrtins Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazarma Februāris 28, 2015 Share Februāris 28, 2015 Tēvs ar Opel astra 93 gada nobrauca no 0 līdz 350 000 Km, mainija priekšējos spārnus 4 reizes. A tā lēts auto neko sliktu nevar pateikt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Marts 1, 2015 Share Marts 1, 2015 2.0 dīzelis, vienkāršs kā zābaks, iet pietiekoši, tērē arī pieņemami... Laikam no dīzeļiem šis ejošākais. 2.2 dīzelis protams labāks... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Marts 1, 2015 Share Marts 1, 2015 (labots) 2.0 laikam bija ar ķēdi, nevis zobsiksnu. 2.2 dīzels ir samērā rets. Par sportiskākām Astrām - pa Rigu vizinās medus krāsas kupeja Astra G GTC. Ar 1.8 laikam Vai tas ir ierindas 1.8 vai forsēts - neņemos spriest. Bet autiņš smuks, sporta krēsli arī. Vai tik nebija OPC edition. OPC=Opeļa oficiālais tjuninga kantoris. Vēlreiz gribu uzsvērt, ka Astras komforts atkarīgs no komplektācijas. Latvijas bāzes komplektācijas bija drausmīgas. Ērtāki beņķi un salons ir Elegance komplektācijā. Šīs paaudzes Astrām komplektācija nosakāma viegli - rakstīta uz priekšējām durvīm. Labots Marts 1, 2015 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Saint Marts 1, 2015 Share Marts 1, 2015 Bija 1998. Gada astra g 1.6 8v, dēļ rūsas tika pārdots. Tagad ir 2006. Gada astra g 1.6 16v twinport dzinēju. Trūkumi - redzēs, kā jaunajam būs ar kondišku, bet vecajam galīgi švaka bija. Vēl logi abiem svīst reizēm vairāk ciet, kā gribētos. Jaunajam opelim dinamika daudz labāka, kā vecajam. Uz šosejas man gana laba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 Nu šis trūkums piemīt 99% mašīnām Mīnus jau tāds, ka lielmotoru īpašnieki parasti no krusta izkustās lēnāk kā mazmotori, jo redz patēriņš kosmisks pie ieskrējiena. Divi radi brauc ar Opel astra G, priecājās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 (labots) Kādus septiņus gadus Man lietošanā ir Opel Astra 2001(G) ar 1.4 Ecotec benzīna motoru. Auto ir Ok, ir pat komfortabls, dzinējs pilnīgi pietiek, ja brauc ar "galvu"... Remonta izmaksas viņam līdz šim sanākušas lielākas, nekā mūsu otram auto, kurš tika pirkts tajā pat laikā - 2002 gada Audi A6 Quattro/2.4 benzīns. Opelim vienkārši ir daži specifiski risinājumi - viens no tiem, par kuru augstāk jau minēja. Tas ir - stupicu gultņi, kuri apvienoti ar stupicu. Vēl šiem 1.4 motoriem - svečvadi apvienoti ar aizdedzes spolēm. Tas ir nevari nopirkt atsevišķi vienu svečvadu, jāpērk viss kopā. Tā jau auto ir OK - nedaudz augstāks par mūsu Audi (ar opelīti braukājam pa vietām, kur Audi jau sāk "ķerties" apakša). Protams, Opel komforts ar mūsu Audi nav salīdzināms. Tālos gabalus braucam tikai ar Audi... Opels ir arī ekonomisks - pa pilsētu kādi 7.5 litri, pa šoseju ~6. Rūsa - virsbūvē vēl tā nav iemetusies. Principā nevienu sliktu vārdu par šo opelīti teikt nevaru - auto ir OK. Labots Marts 2, 2015 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 2.0 dīzelis, vienkāršs kā zābaks, iet pietiekoši, tērē arī pieņemami... Laikam no dīzeļiem šis ejošākais. 2.2 dīzelis protams labāks... Vai prāts?! Paskaties šim te dīzelim EGR un turbīnas vārsta kombināciju un tad lūdzu atkārtotu viedokli studijā. Nu un 2000 gada auto par dīzeli domāt ir perversija, kā minimums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 (labots) Papildinājums manam postam. Pērkot šos auto - dīzeļa pirkšana netika izskatīta. Tik vecu(6+ gadi) dīzeli var pirkt tikai tad, ja esi bagāts, vai arī ir pieejama ļoti lēta degviela. Ja dīzeli, tad tikai jaunu. Labots Marts 2, 2015 - rubb 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chieris Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 Opel man ir bijis, es atdzinu no DE 92 gadā, Opel Record, sapnis ne mašīna, ja viņai nerūsētu amartiņu pakaļējiem balsti, tad tā būtu mīkstākā mašīna musu sapsitajiem ceļiem.! Priekšējie "stakani" arī rūsēja, bet par braukšanu un zirgiem zem motora pārsega labas atmiņas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 Ir tēvam Opel Astra 2007.g. Ikgadējās tehniskās.. un pēc 5 gadiem bija mazliet nopietnāks remonts ritošai, ja nemaldos.. visādi citādi.. nu jau 8 gadi mašīnai un ripo, ka prieks.. Pašam.. pareizāk gan sievai ir Opel Vectra B, 1998.g. 1.8l.. vienīgais mīnuss, ka drīz paliks par šauru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 2007. gada Astra ir Astra H, pie tam 2007. gads jau ir pēc feislifta, tēmas autors prasa par iepriekšējo modeli - Astra G. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Kitai Marts 2, 2015 Populārs ieraksts Share Marts 2, 2015 (labots) Kas jums visiem ir pret tiem diizeljiem? Mljin, ja nav no salona vai gadu vecs, tad tikai tad tas diizelis ir jeedziigs? Cilveeki brauc ar 20 gadiigiem 3. golfiem, audaariem, bembjiem u. c. diizeljiem un nesuudzas... Aitu bars! Ja cilveeks nevar atljauties, tad hi-end audio, jaunu tachku, kompi ar i7 utt., tad vispaar viss paareejais ir meesls. Labots Marts 2, 2015 - Kitai 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzincha Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 Ar vecu dīzeli ieberziens var saākt lielāks, nekā ar benju vai LPG. BRačka paņēma astra g ar LPG. Apakšā rūsa nav. Tērē ļoti maz. Tik maanīs vēlāk kas ar eļļas apetīti un vai tosols nezūd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 Kitai, Personīgi man nav nekas pret dīzeļiem, pašam ir bijuši(viens no tiem - leģendārais Audi A6 C4 2.5TDi(140Zs R5 motors) - pirkts, kad auto bija astoņi gadi). Diemžēl mūsdienās dīzeļi vairs nav tādi, kādi bija 20 gadus atpakaļ. Tāpēc salīdzināt 20 gadus vecus dīzeļus ar jaunākiem nebūs īsti korekti. Ja kas, auto lietas tīri labi saprotu un varu diezgan objektīvi izvēlēties 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazarma Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 (labots) @Kitai Problēma ar dīzeļiem ir tā ka šis motors ir sarežģītāks par benzīnu (turbīna, interkolers, sprauslas, kompresija cilindors utt) un attiecīgi dārgāks. BET lielākais mīnuss ir tas, ka dīzelim ir ļoti svarīga apkope un pērkot kaut vai 10 gadu vecu, bez vēstures nav iespējams noteikt cik lielā iegrābienā tu ej. Paziņa paņēma škodu un kā nu ne pēc mēneša turbīna beigta un tad sākās visi remonti viens pēc otra, lai gan pārdevējs stāstija, ka viss nesen nomainīts. Ar benzīnu ir vienkāršāk tur nav tik daudz kam plīst, ziemā arī nav tik kaprīzs ar lekšanu. Tāpēc jau arī saka, ka dīzeli labāk ir ņemt jaunu vai ne vecāku kā 3 gadus(ja gribi garantiju tev būs jābrauc pie officiālā dīlera un jāveic visas apkopes un tās būs uzskaitītas attiecīgi auto grāmatiņā) savādāk var iegrābties ne pa jokam. Ja ir runa par auto, kuriem detaļas iet uz svaru visi vecie golfi, audi, tad tiešām nav starpības ko tu ņem benzīnu vai dīzeli jāskatās, kurš ir labāk saglabājies. Labots Marts 2, 2015 - kazarma 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Marts 2, 2015 Share Marts 2, 2015 (labots) Nu dzinējs, ja to kopj un tas nav kāds forsētais variants, tam ir jānokalpo vismaz tos 500 000km. Ir savlaicīgi eļļas jamaina - ietecams katrus 10000km. Long life - tas tāds mārketings, esmu redzējis, kāds ir dzinējs pēc 5 gadu lietošanas...Jāseko dzinēja ventilacijas sistēmai (tajā skaitā EGR bendzīniekiem un dīzeļiem biežāk) līdzi, reizi divos gados to būtu jāiztīra - atkarībā, cik gadā km nobrauc. Dēļ šīs netīrības" cieš turbīnas, sadaleņu eļļošana, aizaug eļļas sūkņa siets, palielinās kartera spiediens, var sākt spiest eļļu caur galvas vāka blīvēm, VVT sistēma nekorekti strādā un viens no iemesliem, dēļ kā ĒD EĻĻU!!! Par dīzeļiem (modernajiem) tur elektronikas tik, cik bendzīniekam. Par iedarbināšanu ziemā - es pat teiktu, ja viss ir ok ar degvielu, akumulātoru, kvēlsvecēm, tad tad dzinējs ir pielaižams vieglāk, JO degkamera pirms dzinēja palaišanas tiek karsēta, kas savukārt bendzīniekiem nav! Pie kam tas "biobendzīns" (95) pie lieliem mīnusiem paliek tāds "netvaikojošš" - rezultātā dzinējs tiek pārliets un nevar to piedarbināt. Bet nu mūsu klimatiskajiem apstākļiem ne ar bendzīnu ne dīzeli palaišanas problēmām nevajag būt! Ja dzinējs nepielec tajos -15, tad nav kārtībā ar kādu no mezgliem, par kuriem es biju te minējis i vsjo. Pie lieliem noskrējieniem 500tk.+ iespējams var būt problēma ar kompresiju (arī nekoptiem dzinējiem un pie krietni mazākiem nobraukumiem), kas savukārt ietekmē gan dzinēja palaišanu, gan jaudu. Par OPEĻIEM Ir bijušas gan Vectras, gan Astra 2,0dti 2000 edišen (universāls) ar automātu. Astras salons - samērā ērts, kluss (ja salīdzina tās klases auto) samta beņķi, mīksta piekare. Nekas negrabēja, jo panelis ir no "mīkstās" plastmasas. Varēja būt klusāks dzinējs, jo ja ceļa trokšņus nedzird, bet dzinēja ņurdoņu gan. Pieņemu, ka ar bendzīniekiem cits stāsts. Virsbūve - ir apstrādāta pret koroziju, bet ja auto sists un ir saliktas Taivānas daļas, tad pēc kāda laika ir čau. Labots Marts 2, 2015 - DeEK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!