Jump to content

Range Rover noma


laub
 Share

Recommended Posts

tarakāniem problēmas ar tiem dīzeļiem  bija un transmisiju. Vismaz man tās info ir. Ne parvelti tā cena tik zema...ja nav nobraukts, tad ok, , bet tā vismaz man no viņiem ietaica izvairīties.

Link to comment
Share on other sites

 

 

griesti ir kādi 3tk.

 

 Te es pilnīgi piekrītu Žaks Noriss, pa 3k eur +/- sakarīgu vieglo auto vēl ir jāpameklē. Par džipveidīgo nemaz nerunāsim. 

 

Sievastēvs pirms kādiem 3 gadiem nopirka renault kangoo 4x4 2004 gada. Kad skatījāmies +/- ciešami džipi bija sākot no 5k Ls 

Bet nu tas kangoo izrādījās viena liela miskaste - kaut arī kārpās normāli pa lauku, bet plīst vienā laidā, remonti dārgi, vainas mistiskas - nevar atrast kas par lietu, detaļas dārgas, mezgli neremontējami - piemēram jāmaina viss kardāns - nevar tikai gultni nomainīt.

 

Tā ka autoram varu ieteikt vai nu pacelt budžetu vai aizmirst.   

Link to comment
Share on other sites

jā kangoo bija laža ar kardāniem, man zināms cilvēks autokadā tos ķīlēja priekš Latvijas pasta vai kam tie kangoo bija.

Link to comment
Share on other sites

Da tam kangoo ir lažas ne tikai ar kardāniem - tā ir viena liela laža, ne auto.... 

 

Es jau sievastēvam saku - nah to sūdu - pārdod un pērc ko sakarīgāku vietā. Bet nu viņam žēl - jau tik daudz naudas remontos ir iegrūdis, domāju ka jau ir pārsniegta summa pa ko viņš to auto nopirka.. Cer ka nu viss ir sataisīts - ies ;) he he.... 

Link to comment
Share on other sites

Nu, viedoklis subjektīvais, bet lētu džipu labu nevar nopirkt, visi tie lielie un vecie monstri var sagādāt pamatīgu ieberzienu.

īsti ar autoru nevar saprast, kaut kādu dēļus vadās, 120 km, otrais auto - neko nesaprotu, kam īsti paredzēts. Ja gribi lētu un tomēr samērā labu caurgājēju, tad šis

https://www.ss.lv/lv/transport/cars/suzuki/jimny/

 

Ja gribas smukāku, lielāku un biki ērtāku, tad

https://www.ss.lv/lv/transport/cars/suzuki/sx4/

 

Ar otro esmu pāris k nominis pa pilnīgiem neceļiem, neskatoties uz pieticīgo ārieni, viņš ir labs bezceļos ar labām riepām. Dabīgi, pa pusotrmetrīgu dubļu zampu ar viņu 4x4 sačos nepiedalīsies, bet ar kapotu vilnīti var stumt zem Maskavas šosejas applūdušajos tuneļos :)

Link to comment
Share on other sites

labi atmetu domu... jameklē kēds cits ..kurā nav žēl cementa maisu iemest... un dēļus iekraut...

Mums celtnieki savulaik cementu krāva savos X5

Pašlaik zinu vienu santehniķi, kas visu sakrāvis savā Forester, mauc un bēdu nezin - saka, ka nekas nekur nav noplīsis, neskaitot piekari un tā pati kapeikas maksā. Par caurgājību un klīrensu gan nezinu - pašam jāskatās.  

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

ehh, ja man buutu nauda, nopirktu Gelandwagen ... Bling bling + iet cauri visam ko dod pretii...

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

jimny ir labs tikai tad, ja jābrauc max 2 cilvēkiem un katram ir pa mugursomai. un neizbrauc uz šosejas.

tb, vietas naf un pie 100km/h ir kaut kas ap 3600rpm

pilsētai un mežam - jā, der.

ar sx4 tikko biju uz liepāju un atpakaļ - auto parastais, braukt var. bet no beņķa drausmīgi mugura sāp - hz ko viņi tur sačakarējuši.

Link to comment
Share on other sites

Hvz, braucu vairākas nedēļas no vietas pa 10h un nekas nesāpēja, bet nu, kā jau neceļos, bija ik pa brīdim jālec ārā un jāvērtē kā kur izbraukt.

Man vienīgi viņam pietrūka jaudas, ar 1.6 bendžu uz šosejas ir paknapi, jāmet ceturtajā robā, ja grib kādu apdzīt un arī tad tas nenotiek dinamiski, pa mežu, protams, pietiek ar atliektiem galiem.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

žak

Un ka 20gadniece? Tajā laikā ražotajiem vēl vismaz bija kaut kāds resurss, a tiem, kam tagad gadi 10, tur ir tas resurss? Un jo jaunāks, jo trakāk... Ķipa biki svaigāks? Un tapēc nelūzīs, it sevišķi dīzeļi kam notītas 300+ štukas jau uz odometra? Paskatam kaut vai pāra gadus vecus auto, kam jau krāsa vērpetēm lobās nost.. lūk tik kvalitatīvas ir tās leduslāčiem draudzīgās krāsas.. Tas pats ar daudz ko citu, nāk beigas tam resursiņam, toties rezerves daļu cenas... mm ooojā, kā jau te viens uzskaitīja - n simtos...

Piekristu, ja ieteiktu pirkt stiiipri mazlietotu vai jaunu, bet ieteikt 10 gadus vecu lamatu, no kura kāds mēģina atkratīties labi saprotot kādas izmaksas tuvākajā laikā draud. Un ierodas kāds žakveidīgais, kam "nu bik svaigāku" gribās un tavu laimi, nopērk arī... :sarkasms:

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Kad Tu viņu pēdējo reizi redzēji vecā audi? Tas bija fachin sen, kad to viņa pelēko A4 pa žurnāliem vazāja. Sen puika jaunā Lexī moš pārkāpis? :)

 

+ Andrim štuka euro par divmasu spararatu ir pupu mizas, toties man te vienam paziņam, kurš bik svaigāku modelīti krītā iegrāba, tā tagad ir traģēdija... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Vīri vīri  nevajag pārsīlēt, netaisos pirkt  auto pa 5 un vairāk tk lai iebāstu un aizvestu uz laukiem trīs  brusas  un  trīs maisus cementa pēc darba . Jo meistariem to ātri vajag... ja es savam a4 uztaisu zirnekli vai izsitu aizmugurējo lukturi tik pasaku b.e,  par glaunu auto  jau skrobe biki lielāka būtu.    Vajag darba dampi (bet lai nav pilnīgs ubļuds) .!!

Link to comment
Share on other sites

nu nav tik traģiski ar tiem agregātiem pa 3k

ja grib tādu, kam tikai eļļa jāmaina un jānomazgā, tad protams nedabūt.

Bet ja samierinās ar to, ka reizēm kaut ko vajadzēs pieremontēt un neiepērk absolūti sapuvušu vai ar skaidri redzamām problēmām, tad globālas ziepes nav. 

Faktiski lielākajai daļai 90to vidus pilnpiedziņas agregātu viss vēl ir taisīts pareizi un ar domau par lietošanu tiešām ārpus ceļa. Ok - rūsē gan.

Bet tajās naudās sanāk Grand Cherokee par 4,0 un gāzi, Pajero II ar 2,8 vai 3,0/3,5 , ciešams foresters, Opel Monterey/Isuzu Trooper (made in japan only), Terrano II, pat kāds Patrols (ja nu gribi kaut ko nesalaužamu). Vai no jaunākiem - Suzuki Grand Vitara, tas pats tarakāns. Galvenais neņemt pirmo kas pie rokas, bet pameklēt normālu eksemplāru.

Link to comment
Share on other sites

Opel monterey  man bija... braukt pa  asfaltu nebija nekadāda kaifa... pie 90km/h troksnis baigs...  tāpēc sākumā arī skatījos uz range rover jo pieļauju ka  ikdienā pa šoseju ir pietiekami komfortabls... un ko tur slēpt arī imidž dampim patīk! 

Link to comment
Share on other sites

kaut kādās imho pretrunās nonāc, neviens nopietns bezceļnieks nebūs uz šosejas komforabls virs 100 vai 110....esmu braucis gan ar lielo kruzaku, gan pajeru gan patrolu. jā parketnieki ir komfortablāki, bet atkal nespēj normāli nekur izbraukt vairums gadījumos. Kautkā tev vēlmes neiet kopā - vajag respektu, komfortu un all road :D tas viss kopā ir imho tikai uz papīra. Kā jau te Gestapo rakstīja , riepām ar ir nozīme - ar pajaunu x5 esmu bijis copēt -  slapjā zālē neiet ne velna ar savām platajām pastalām + zems kā vieglais. PAčots ir, a jēga ? vai atkal tik glauns gaišas ādas  salons , ka visiem kājas jātīra un jāliek uz avīzēm. tādus beceļu auto īpšaniekus ar zinu.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nu kā - Hummer H1 ar gludākām riepām būs pašā reizē, i respektiņš būs no citiem braucējiem, i sūdos varēsi iebraukt/izbraukt, i komforts pie low speed, nu high speed izpaliks varbūt, bet mūsu banānijā tāpat diži ātrāk par sotaku nav brīv rullēt... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vīri vīri  nevajag pārsīlēt, netaisos pirkt  auto pa 5 un vairāk tk lai iebāstu un aizvestu uz laukiem trīs  brusas  un  trīs maisus cementa pēc darba . Jo meistariem to ātri vajag...

 

 Tev drīzāk jāmeklē kādu universāli vai busveidīgo. Džipam vienīgā priekšrocība būs neceļos. Ja to nevajag, tad bēdas būs vairāk nekā prieki. Zinu cilvēkus, kas privātmājas remontam visu sagādājuši ar parasto kabluku. :)

Link to comment
Share on other sites

Autors, ta kā nav pieminējis bezceļus (vai es vismaz nepamanīju), bet spiež uz brusām, dēļiem, cementa maisiem un celtniekiem. Ja vajag kravnesību pa lēto - tad kāds minivens zafīra vai vojadžeris un miers.

 

Zibins jau priekšā pasteidzās, jā vai kāds prasts kabluks

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Nevajag tev to p38, īpaši šādam nolūkam.

Plikai kravnesībai paņem kādu omegas universāli, aizmugurē ieliec stiprākas pederes un brauc līdz izjūk. Vietas iekšā arī jūtami vairāk par A4

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kautkā tev vēlmes neiet kopā - vajag respektu, komfortu un all road :D tas viss kopā ir imho tikai uz papīra.

Tev būtu taisnība, ja vien nebūtu viens bet, pareizāk sakot gā. Tas ir vienīgais 4x4, ko gribētu redzēt savā pagalmā, bet tas nu tā, slapjie sapņi un nekāda sakara ar topiku :)

Link to comment
Share on other sites

Nu paldies par ieteikumiem, jaslēdz ātri šis topiks... savādāk vēl beigās noliņčos par to ka neesmu  jau ar jauno auto :D

 

Bet pirmā doma par range roveri ir pilnībā atmesta.... pētīšu foresterus... :D

Link to comment
Share on other sites

Foresteru (un vispār jebkuru subaru) pirms pirkšanas vajag aizvest pie markas speciālistiem, lai apskata. Auto izturogs, bet ar īpatnībsm.

Foresteru (un vispār jebkuru subaru) pirms pirkšanas vajag aizvest pie markas speciālistiem, lai apskata. Auto izturogs, bet ar īpatnībsm.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...