eddge Ierakstīts Janvāris 21, 2015 Share Ierakstīts Janvāris 21, 2015 Labvakar! Man interesē vai starp Latviešiem facebookā notiek grupu/lapu pirkšana? Reklāmas kāds arī ievieto par samaksu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Janvāris 21, 2015 Share Janvāris 21, 2015 Latvijā naudu tērē vai nu daudz gudrākos vai stulbākos veidos. Specifiski šitik stulbā līmenī nauda netiek tērēta. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.ed Janvāris 21, 2015 Share Janvāris 21, 2015 Reklāmas pērk, ir pat lielāka jēga un letāk nekā draugiem.lv. Pārsvarā jau aģentūras (mediju/reklāmas). Privātpersonām acīmredzot nav vēlams, jo tad tas izrādās ir "specifiski stulbs līmenis" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 21, 2015 Share Janvāris 21, 2015 Reklāmām jēga ir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Janvāris 21, 2015 Share Janvāris 21, 2015 Reklāmām jēga ir. tikai ne sejasgrāmatā. vidējais click through rate ir 0.05% Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Janvāris 21, 2015 Share Janvāris 21, 2015 Godīgi sakot, tas, ko te cilvēks domāja ir grupas/lapas feisbukā, nevis plikas reklāmas. Un ar tām lapām tā- es saprotu, ja es nolaikoju vietējo mūziķu grupas feispurkšķa lapu, es zinu ko es dabūšu- informāciju par šo grupu savā sejaspurkšķī. Protamistiski, ir arī cilvēki, kam 'patīk' visvisādas 'smieklīgo joku lapas', kuras ik pa laikam ieliek arī kādu reklāmu pa vidu. Gribēšu nu redzēt, cik ienesīgs pisnes tas ir. Protamistiski, ja tev pieder pisnes, piemēram telefonremonts, vari vērt vaļā savu lapu, teikt klientiem lai laiko, tad šie dabūs 5% atlaidi, tiri piri. Bet kāda tad tev jēga pārdot to lapu ? Un ņemiet puikas vērā, ja gribi, lai tavus rakstus feisbukā spamotu citiem un bāztu sejā, nāksies piķot cukurkalnam. Jepšu, lapas, ar kurām var effektīvi reklamēties, ir tās, kas ir piesaistītas precei/pisnesam. Prosto lapa 'cmuki pupi' vai 'forši joki' neko nepārdos. Jo cilvēki, kas arī netīšām vērs vaļā kādu reklāmu, kas ir tikusi ielikta lapā 'cmuki pupi' visticamāk nebūs maksāt spējīgi. Nu, izplūdu par tēmu, tagad ejiet mājās un praktizējiet dažāda līmeņa stulbumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddge Janvāris 22, 2015 Author Share Janvāris 22, 2015 Kur minēts, ka kāds kko taisās pārdot? Nevajag umničīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Janvāris 22, 2015 Share Janvāris 22, 2015 Man interesē vai starp Latviešiem facebookā notiek grupu/lapu pirkšana? Ja jau pērk, tad kāds arī kautko pārdod. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HTC Janvāris 22, 2015 Share Janvāris 22, 2015 nevertell, laika patēriņš attiecībā pret izdevumiem, ja ir normāla summa, tad gatavas lapas/grupas nopirkšana sanāk daudz lētāk nekā visu bliezt no nulles spamojot/reklamējot apkārt. Daudzi uz to arī pelna, ka savāc grupas/ uztaisa lapas un tad jau ar visiem sekotājiem pārdod, protams, pircējs skatīsies vai šis klientu loks būtu viņam piemērots... bet tas notiek ne tikai iekš fbook, tas jau reāli notiek ar uzņēmumiem un t.t., ka lielie nopērk mazos, tikai dēļ klientiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Janvāris 22, 2015 Share Janvāris 22, 2015 Tas ir kupi prodaj pisness, kur tu tirgo kretīnpurnu uzmanību feispukā. Ja nu vienīgi neesi baigi internacionāls, tad latvijā tam pisnesam nav pamata. Protamistiski, varat dorši iet un ravēt eirikus, kamēr tie tur vēl ir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KillerBiz Janvāris 22, 2015 Share Janvāris 22, 2015 tikai ne sejasgrāmatā. vidējais click through rate ir 0.05% Un kas tev liedz klikus pirkt? Pašu lapu pirkšana/pārdošana kaut kāda notiek, bet ar stream algoritmu maiņu no tā ir maz jēgas. Visbiežāk izmanto vāji izglītotu klientu apčakarēšanai. Gadus 2-3 atpakaļ gan bija štelle, jo varēja bez lietotāja piekrišanas caur viņa profilu padot sev nepieciešamu ziņu (tāpēc bija bariem ļaudis, kuru profilā pēkšņi uzrādījās, ka viņš/a ir lasījuši/skatījušies lielus pupus, pornogrāfiju u.tml.). Varēja lēti sadzīt trafiku, ko pēc tam tikpat lēti pārdot tālāk lētajiem adnetworkiem, kas nepārbaudīja ģeogrāfiju vai darbības lapā. Reklāma kā tāda FB gan nav nemaz tik slikta. Tagad vēl videoformātus ieviesa - potenciāli var Youtube izkonkurēt reklāmā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Janvāris 22, 2015 Share Janvāris 22, 2015 (labots) scamspamnshit nodarbībām varbūt, bet šitas čalis saka, ka biznesa reklamēšanai pirkt reklāmas tur nemaz nav tik laba ideja. Labots Janvāris 22, 2015 - ImissimI 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 22, 2015 Share Janvāris 22, 2015 tikai ne sejasgrāmatā. vidējais click through rate ir 0.05% Nezinu, kad draudzene ar šito ņēmās priekš viena veikala, atlaižu akcijas tieši cauri turieni lika, gāja labi. Ļoti no svara, kāda ir reklāma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Janvāris 22, 2015 Share Janvāris 22, 2015 Bet te jau tirgošanās vienu līmeni augstāk- trigojam lapas caur kurām reklamēties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Janvāris 22, 2015 Share Janvāris 22, 2015 (labots) Lai nu kā, bet gudri un maksātspējīgi klienti parasti neuzķeras uz reklāmām. Tie ir spējīgi piedāvājumu novērtēt objektīvi, salīdzināt ar citiem un izvēlēties labāko! Jā - protams ka ne visi tādi ir - vienu daļu var paķer uz reklāmu - jaunais iphone6+ "bezprocentu kredīts uz 10 gadiem" :D Būs aitas būs cirpēji! Labots Janvāris 22, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedzamaisVards Janvāris 22, 2015 Share Janvāris 22, 2015 ir pāris idioti, kas ar viltus izlozēm mēģinājuši ātri uzģenerēt lielu sekotāju skaitu, tikai tāds sīkums, ka lapas nosaukumu var mainīt tikai, ja ir mazāk par 200 sekotājiem, bet tādu lapu jau nav jēgas pirkt. es neieteiktu pirkt no neviena lapu, ja tu nezini kā tā dabūjusi sekotājus, to visu var izsekot un sanāks apkaunojums zīmolam. ir arī jāzin pāris raksturlielumi, kāds ir reach, kas ir sekotāji, ne tikai viņu vecuma grupa un dzimums, bet arī izlases kartībā jāpēta viņu izglītība, cik lapas viņi laiko, to visu var palūkot fb meklētājā rakstot "people who like Lapas nosaukums". daudz un dažādu sīkumu, kas ir būtiski. 99% lapām, kurām saturs ir "smuki pupi hahahah", ir pirktnespējīgi klienti - bildīšu klikšķinātāji, līdz ar to no viņiem pirkt neko nav jēgas. vienīgi varbūt "Dieviete", viņai ir 20 tk sekotāju un, pieļauju, ka labs reach ar reklāmpostiem, jo ar tām motivējošām bildēm dalās kā negudri (drīzāk jau negudras). agrāk viņas prasīja 15 € par postu, 10 € par share, es gan neesmu izmantojis, efektivitāti nezinu. man pašam ir viens projekts ar 3 tk sekotājiem, vajadzēja kā atbalsta platformu vienam uzņēmumam, līdz ar to uztaisīju lapu, kas būtu ērtāka meklētājsistēmām, sanāca labāk kā girbēju. ja nu izdosies dabūt kādus 10 tk, tad būs dilemma, vai pārdot, vai taisīt savu mājaslapu par tādu tēmu un fb izmantot apmeklētāju plūsmai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!