Kitai Ierakstīts Janvāris 15, 2015 Share Ierakstīts Janvāris 15, 2015 Daru pēc šādas pamācības, bet nesanāk... Varbūt kāds ir saskāries. Magnetola CDR500. Firstly switch off the radio. Then switch on the ignition. Press and hold the AS button. Switch on the radio keeping the AS button held Once the radio is powered up let go of the AS button. A number plus 4 dashes should appear (10 - - - -) Press 1 repeatedly for the first digit of your radio code. Press 2 repeatedly for the second digit of your radio code. Press 3 repeatedly for the third digit of your radio code. Press 4 repeatedly for the fourth digit of your radio code. Once your radio code is showing on the display, you will need to store it & activate the radio, to do this press & hold the AS button until you hear a beep. Sākās viss ar vienkāršu aķa klemmes noņemšanu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlCohol Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 kas tev nesanāk, tikt līdz koda vadīšanai, vai pašu kodu nepieņem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Janvāris 15, 2015 Author Share Janvāris 15, 2015 Līdz koda vadīšanai pat nevar tikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazarma Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Ko lai saka līkas rokas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Janvāris 15, 2015 Author Share Janvāris 15, 2015 Arī tas tika skatītes, nu bet neiet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Nav kādreiz kaut kas ar vadiem pārmests? Aptuveni lai pie atslegas izraušanas izslēdz vai tieši pretēji neizslēdz radio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Janvāris 15, 2015 Author Share Janvāris 15, 2015 Auto it kā atvilkts no Francijas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Vēl par aizdedzi - puspagrieziens lai ieslēdzas kondiška un ventilācija vai jāstartē arī dzinējs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Janvāris 15, 2015 Author Share Janvāris 15, 2015 puspagrieziens un ieslēdzas kondiška. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Then switch on the ignition Šis man izklausās pēc dzinēja startēšanas, nevis puspagrieziena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Janvāris 15, 2015 Author Share Janvāris 15, 2015 Nē, dzinēju nedarbināju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markei Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Tur tak skaidri pateikt ieslēgt aizdedzi, tas ir- lai sāk mirgot visas lampiņas. Darbināt motoru neprasa, bet ja iedarbināsi, tad tas neko nemainīs. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 (labots) MUahahahahh. Atradi arī pareizo forumu kur pajautāt lai golfam imobilaizeru piekruķitu atslēgai mani šie tehnoloģiju giganti un hakeri aisūtijua uz vw rūpnīcu (jo tikai viņi to varot). Pēctam iegāju sava miesta visparastākajā atslēgu pievīlēšanas darbnīcā, kur čalis man par 85eur notirgoja gan pašu atšaujamo atslēgu ar 3 pogām un pieprogrammēja gan imo gan signalizāciju. imho lētāk nav nopirkt jaunu, nekā jāties atdzīvināt to veco hlamu? vai arī tev vienkārši nav ko darīt. Labots Janvāris 15, 2015 - meeris Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Kā reizi nedēļas 2 atpakaļ radiniekam bija precīzi tāda pati problēma tādam pašam autiņam. Arī bija aķīti nomainījis un nesaprata, kā rādžiņu atpakaļ dziesmā dabūt. Man kodu ievadīt izdevās, bet ne uzreiz - kādas minūtes 15-20 nočakarējos. Vairākas reizes slēgāju aizdedzi iekšā/ārā, slēgāju rādžiņu iekšā/ārā ar nospiestu AS pogu utt. līdz vienā brīdī parādījās tās svītriņas un iespēja ievadīt kodu. Precīzi tagad neatceros, bet pamēģini visādās kombinācijās to slēgāšanu, vajadzētu sanākt. @meeris - kādēļ gan jāpērk jauns? Tur tak tikai kodu ievadīt. Kods, ja pareizi saprotu, zināms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Var gadīties, ka tai AS pogai kāds nekontakts. Vajag pamēģināt to pogu pavingrināt un mazliet spēcīgāk paturēt. Man zafīrai arī tāds pats modelis, bet kodu pēc klemmes noņemšanas nekad nav prasījis. Pieņemu, ka iepriekš ticis atkodēts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Janvāris 15, 2015 Author Share Janvāris 15, 2015 Jā, zināms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OffSide Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Nu man Vectra C arī bija jāpačakarējas. Pirmkārt jau ir divi kodi-man derēja tikai otrais. Un ja pirmo reizi ko nočakarēji nepareizi-bija laikam jāaizslēdz mašīna, jāieslēdz signalizācija un pēc apmēram 30. min. varēja tikai nākamo mēģinājumu taisīt. Kopā bija 10 iespējas to kodu ievadīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janni Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Viss pareizi. Instrukcija pareiza un video arī. Darba zafirai un astrai ar CDR500 viss notiek tāpat bez jebkādām problēmām. Tev kas tur ekranā rādās pie ieslēgtas aizdedzes, un kas rādās pie mahinācijām ar pogām un aizdedzes atslēgu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
McB Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Ja nemāki aķi mainīt tad sēdi bez savām častuškām! Ieekonomēji uz servisu, jo pats gudrs sev šķieti - nu tagad maksāsi daudz vairāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Janvāris 15, 2015 Share Janvāris 15, 2015 Beton, labāk izmanto iespēju paklusēt, tu aķa mainītājs hrenovs 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Janvāris 16, 2015 Share Janvāris 16, 2015 Pēctam iegāju sava miesta visparastākajā atslēgu pievīlēšanas darbnīcā, kur čalis man par 85eur notirgoja gan pašu atšaujamo atslēgu ar 3 pogām un pieprogrammēja gan imo gan signalizāciju. Kurā miestā tas ir? Link to comment Share on other sites More sharing options...
McB Janvāris 16, 2015 Share Janvāris 16, 2015 labāk izmanto iespēju paklusēt, tu aķa mainītājs hrenovs Laikam vēl kāds āksts neprot nomainīt aķi un palicis bez rāāādiō. Pēc "laikiem" spriežot veseli 3 jau Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikonkulis Janvāris 16, 2015 Share Janvāris 16, 2015 Pēctam iegāju sava miesta visparastākajā atslēgu pievīlēšanas darbnīcā, kur čalis man par 85eur notirgoja gan pašu atšaujamo atslēgu ar 3 pogām un pieprogrammēja gan imo gan signalizāciju. ljoti diivaini, jo cik ir bijusi dariishana ar atsleegu pieviileetaajiem, tur parasti seezh vechuks un nekaadi programmeeshanas pribambasi nestaav. ir tikai atsleegu shabloni, viile un smirgjelis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Janvāris 16, 2015 Share Janvāris 16, 2015 bet lūdzu, Ādažu pašā centrā blakus supergetto. To pašu izdarīs arī cēsīs unītī sēdošais pulksteņmeistars/atslēgu pievīlētājs. Ādažos man vajadzēja pievīlēt pagraba atslēgu, tāpēc iegāju tajā vīlētavā. Skatos tur stāv izkarinātas arī auto atslēgas.. tajā skaitā atšaujamās, kāda man interesēja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikonkulis Janvāris 16, 2015 Share Janvāris 16, 2015 ceesiiis uniitii veljoprojaam tas vecais krakjis tur seezh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!