Jump to content

A4 1.8 uz 1.8T. Cik nopietni?


AUDI
 Share

Recommended Posts

Sveiki visiem. Man sanāca ķeza. Tātad man ir Audi B5 1.8 bez turbo(94.g), un gadījās sabeigt kārbu.
Iedomājos, varbūt nopirkt no ārzemēm donoru pa lētām naudām bet ar turbo un pārlikt gan kārbu, gan motoru.
Nekad neesmu mainījis motoru, bet pirksti niez izmēģināt, un plus vēl vienmēr esmu gribējis turbīnu.
Viens čalis teica, ka esot ārprātīgs čakars ko tādu darīt, nav tas pac kas samainīt vienkārši identiski vienādus motorus, jo motoram ar turbīnu vēl nakot zondes un vēl savādāki kabeļi būšot, un daudz kas cits.
Vārbūt kādam ir bijis līdzīgs projekts un var ko ieteikt, vai ir tiešām tik liels čakars kā stāsta vai ne-e. Paldies jau iepriekš par atbildi!

 

P.S. audi*****.lv serv. ir nokāries un nevar piereģ. bet jaut. ir steidzams.

Link to comment
Share on other sites

Kopš kura laika 20 gadus vecam autiņam donoru jāmeklē ārzemēs? Vai tad tiešam pie mums nav atrodami eksemplāri? Cik daudz naudas gatavs ieguldīt?

 

Man ir aizdoma, ka šādas izvirtības veic fetišisti, kam īpašas jūtas pret šādiem pusretro autiņiem, vai arī ir atbilstoši donori tuvu ideālam stāvoklim. Un jā, bez taisnām rokām nekas nesanāks.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

bet pirksti niez izmēģināt


izmēģināt ko? servisā samainīt? noplēsīs tādu naudu, ka tā lamata būs jau zelta vērtē. Pašam? Nu OK, uz priekšu. Mainīsi motoru, kārbu, visādas provodkas un vadības blokus, pēc tam nāks imobilaizeri un panelis, kurš var atšķirties no tava. Ja pilnīgi visu proti pats, ir donors par KAPEIKĀM blakus no ka ņemt visu kas vajadzīgs un ir laiks jāties, nu var jau protams. Ne tādus vien projektus cilvēki bīda.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu super, tik daudz atbilžu tik īsā laikā thx visiem.
Nu izklausās ka man atliks tik nopirkt kārbu šrotā, samainīt, un braukt tālāk.
ok tēmu varam slēgt.
 


Jautājums kārbas iegādē.

Beigtā kārba man ir baigi īsa (5.robā pie 90 km/h ir ~2,6 tūkst. apg./min). Parasti braucu ~110 -tad motors vispār kauc un patērīnš arī kāpj bet lenāk nevaru izturēt. Kā arī robus mainiju tā: pirmais, trešais, piektais;

Nākamo negribu tik īsu, tādēļ varbūt kāds var pateikt kādu man pirkt (varbut konkretu kodu varat nosaukt)

Link to comment
Share on other sites

 

 

5.robā pie 90 km/h ir ~2,6 tūkst. apg./min


Pie simta tām lamatām ta arī ir - 3000 apgriezienu. A ko tad tu no tāda mazmotora gaidīji? :mrgreen: gribi 2000 ar kapeikām, ņem 2,8 :)
Link to comment
Share on other sites

Nez vai kaut kas cits kā vien dabūt kārbu ar +1 ātrumu tur spīd, ja tāda iespēja vispār ir pieejama konkrētajam dampim. Gribi mazus motora apgriezienus pie 100 km/h skaties Opeli - tas kā teikt ir autiņa regulējums pēc katras firmas ieskatiem, nu tipo AUDI ir šerpāk jāpaātrinās konkrētajā ātrumā un pārnesumā un punkc


 

 

ņem 2,8

 

Tak tam būs tieši tie paši rpm, nu apmēram 

Link to comment
Share on other sites

Motors šitam dampim atbilst teicienam- mazs cinītis gāž lielu vezumu. Tākā nevaig nekādu 2,8 ;)

Bet neticu ka konkrētājam modelim ir domāta tikai šāda kārba un ne garāka, bez nekādām izvēles iespējām. Cik nav dzirdēts ka ir gan īsās gan garās kārbas vienam un tam pašam modelim ! Hmm?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pie simta tām lamatām ta arī ir - 3000 apgriezienu. A ko tad tu no tāda mazmotora gaidīji? gribi 2000 ar kapeikām, ņem 2,8

 

nepareizi, jāpērk dīzels, ja grib mazus apgriezienus, vēlams jauns un ar 6/7 robiem 

Link to comment
Share on other sites

nu apmēram

 

ņuņu...

 

1,8 ir 4 cilindru lamata, kuras motors ir smalks un izmēros kā bardačoks, kur pretī 2,8 ir V6 stipri lielāks un  nopietnāks agregāts. Nu labi, nebūs tur 2200, smejos protams, bet arī ne 3000. A tie 200-300 apriezieni jau bieži daudz ko spēlē.

 

AUDI

 

Es tev vēļreiz atkārtoju, neko tu tur nedabūsi. Ja tu domā, ka ieliksi citu kārbu un tas motors tev dos to pašu stiepienu jau pie 2700, tu maldies. Kārbas atšķīrās, jā, bet tur tiešām minimāļi (varbūt kādi 100 rpm) Ir braukts ar 1,8 bez turbo ar dažādām kārbām, apgriezieni bija gandriz nu identiski, īsajai bija priekšrocība un trūkums reizē - minimāli labāks tas cēliens. Bet tur ari ir vēl nianses kā vecākajiem motoriem nebija elektro vadības sadales vārpstas ķēdes spriegotājam, jaunākajiem tāds bija, līdzīgi kā VANOS sistēma iekš BMW, tas ari savu mazu, bet artavu, dod pie cēliena.

Edited by Konstatators
Link to comment
Share on other sites

 

varbūt kādi 100 rpm

Nu skaidrs, ja jau tiešām tik sīka atšķirība tad nav ko tur lieki galvu lauzīt. Nebiju domājis ka tās atšķirības ir tik nebūtiskas.. Nu thx ka pateici vismaz tagad zināšu :)

Link to comment
Share on other sites

Iespējams, ka pa gadiem tur kaut ko var sakombinēt, bet tā ir loterija ar ļoti maza laimesta iespēju, turklāt šrotā tev neviens nepateiks a vot cik šītā kārba ir gara vai tā īsa, pēc kaut kāda koda salīdzinās un viss, gribi pērc, gribi nepērc. Cik tad tu tās kārbas mainīsi eksperimentējot, nav jau lietie diski, ko var viegli pārmest novērtešanai. Un padomā pats, nu nez kādā tīri teorētiskā veidā tu dabūtu kārbu, kura tev piektajā roba grieztos ar 2700 apgriezieniem, kā tev pašam liekas, kā tas atsauktos uz auto veiktspēju? Kāda būtu braukšana? Nav jau tikai šõsejas kruīza ātrums svarīgs, bet vispār cik tā kārba ir labi salāgota ar pašu motoru.

1,8 ir jāsamierinās ar augstiem apgriezieniem un palielu troksni, tā ir nodeva, kas jāmaksā par samērīgu patēriņu pie 100 un kompaktiem izmēriem.

Edited by Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Nu man AUDI A6 ar 2,6 V6 bija, 5niece kārba - tur pie 90 km/h bij stabili stipri pāri 2000 rpm, ja nemaldos tad uz 100 km/h bij kaut kas ap 2800-2900 rpm - slinkums meklēt, esmu šeit kaut kādā diskusijā ar svaigaku atmiņu rakstījis precīzi. Tai pat rakstos bija arī tas ka Opelim 2,0 līdzīga baujāra pie 90/100 kaut kas ap 1900 rpm

 

Tie km/h / rpm nav atkarīgi no motora jaudas, bet gan no ražotāja uzskata par to kā ir jābūt un kas ir likts par pamatu sportiska braukšana vai lēts kilometrs

Edited by Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Iespējams, ka pa gadiem tur kaut ko var sakombinēt

Neko tādu negrasijos darīt. prasīju tikai, kura ir garā kārba pēc koda lai ar šo kodu tad arī varētu nopirkt riktīgo uzreiz nevis pārliekot kārbas experimentēt :D

 

 

 

kā tev pašam liekas, kā tas atsauktos uz auto veiktspēju

 

Domāju, būtu tīri ok, motors mierīgi varētu braukt uz 100 ar 2500 rpm EDIT: un līdz ar to samazinātos patēriņš

Edited by AUDI
Link to comment
Share on other sites

 

 

ražotāja uzskata par to kā ir jābūt


ražotāja uzskati, kā zināms, gadu gaitā mainījās ārēja spiediena un modes rezultātā un piemēram salīdzināt 2,3 litru 5 katlu meKānisko šprici ar 1,8 litru 4 cilindru motorīti ir ļoti grūti, kaut tilpuma atšķirība nav liela un šķir viņus tik daži gadiņi. Tā kā dažādu modeļu dažādu gadu vienādi tilpumi var tomēr diezgan atšķirties.
 
Link to comment
Share on other sites

protams, tik vai 4/5/6 cilindru motori ir vienādi novietoti un vai tur viss daudzmaz sapass savstarpējai ātrumkārbu samainīšanai ir vēl labs jautājums uz kuru iespējams nebūs tik viegli dabūt ticamu atbildi, ja vien tāds pasākums netiek jau masveidā veikts. Tur tak budžets nez vai atļauj nodarboties ar kādu nopietnāku pārbūvi, ja viss jau uzreiz no šrota nesapass

Link to comment
Share on other sites

Nē, nu par to taču vispār nav runas, ka iekš A4 tagad bāzis kārbu, kas nav paredzēta priekš A4...
 

 

motors mierīgi varētu braukt uz 100 ar 2500 rpm


Tu doma pārak taisnvirzienā. Tu pa pilsētu šobrīd vari braukt ar 4 ātrumu pie tiem 1500-2000 un motors neģībst, bet nu no vietas arī nekust :grin: vispār, ja uzdod gāzi. Tad tur vairs nevarēsi pat pabraukt, motors ģībs... Nu 1,8 nav nekāds tilpums, tas nu ir jāsaprot. Nopietnam 3,5 litru bembim un citiem lielmotoriem griezes moments ir tāds, ka met kura robā gribi, varēsi no vietas uzsākt bez drāmas. Šitiem mazmotoriem ir tā ganģene jārausta, lai to griezīti :mrgreen: no viņa izdabūtu.

Edited by Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Jebkuram benzīna motoram neatkarīgi no litrāžas būs augsti apgriezieni, pretējā gadījumā tam autiņam būs nereāls degvielas patēriņš vai jaudas zudumi. Bez 6. ātruma neko tur labāku nevar iegūt. Visas īpašās kārbas tika domātas sportam, lai varētu maksimāli paātrināties un pilnīgi noteikti ne apgriezienu limitēšanai.

Link to comment
Share on other sites

Veči ko jūs te filozofējāt es netaisos no kautkāda cita motora ātrumkārbu pievienot pie savējās un kko pārbūvēt :D Gribēju tikai savam konkrētajam modelim atbilstošo garo ātrumkārbu, bet t;aka Konstatators atbildēja ka atšķirības neesot lielas tad jautājums ir izsmelts. Proti janjem pox kura :)


 

 

bet nu no vietas arī nekust :grin:

Nav taisnība. Acimredzot tie A4-rinieki ar kuriem tu brauci bija nodzīti. Manejais iet lopā

EDIT: kā jau iepriekš teicu, motoriits ir tik ņiprs, ka ieskrienos šādi: pirmais, trešais, piektais ātrums

Mož manējām īsteniiba ir turbiina tikai nosleepta zapaskā :D

Edited by AUDI
Link to comment
Share on other sites

nu orģinālā tak skaidrs ka būs tikkai 1, nu varbūt vēl lux variants ar 6 gaņģiem, ja tāds ir kādreiz bijis pieejams, bet Tu tak arī vēlies neorģinālu kārbas pārnesuma skaitli un tādu varbūt arī var dabūt, bet nu orģināls un ražotāja paredzēts tieši Tavam autiņam tak skaidrs ka tas nebūs

 

Ja tādu variantu sameklēsi un uzstādīsi, tad gan jau kaut ko iegūsi, ne fakts ka tieši to ko gribēji kopumā ņemot, bet braukt točna varēs, tik liela starpība ka nevar uzsākt braukt utt. tur nebūs. Es saviem autiņiem parasti pa 10% pamanos pamainīt parnesuma skaitli tīri uz riepu rēķina, un neko, ir varbūt momenti kad ir kaitinoši ka kāds pa priekšu pindzelējas, jo vienādi ierastā laiskumā paātrinoties mans autiņš būs par 10% ātrāks un attiecīgi skrien virsū priekšā braucošajam, bet nu pierod un ir OK.

Edited by Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

nu orģinālā tak skaidrs ka būs tikkai 1

Ko? Tač ir dzirdēts ka ir izvēles iespējas starp garo un īso un abas orģinālās skaitās vaitad tā nav?

Link to comment
Share on other sites

Manejais iet lopā

 

Nē, draugs, esmu braucis ar vismaz 4 šādiem motoriem un neviens viņi tolkam negāja tb gāja tā ka viņiem jāīet. :grin: Tāpat arī domā pārējie, kas internetā par viņiem izsakās. Tā nu tas ir. Vienkārši tev laikam nav ar ko salīdzināt, jebšu viss, ar ko esi braucis pirms šitā, ir bijis vēl lielāki sprāgoņi. Pēc taviem spriedumiem izskatās, ka ja tu izbrauktu ar 1,8T ar lielāko turbīnu, tad tev droši vien liktos, ka vispār esi šāgada Ferrari iekāpis... :mrgreen:

Edited by Konstatators
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir braukts ar 1,8 bez turbo ar dažādām kārbām, apgriezieni bija gandriz nu identiski, īsajai bija priekšrocība un trūkums reizē - minimāli labāks tas cēliens.

Pat Konstatators atbildēja ka ir gan iisa gan garaa.

Link to comment
Share on other sites

jā, tik gan jau ka tās ir teiksim domātas modelim A4, tikkai pilnīgi dažādām komplektācijām un motoriem, nu teiksim 1 kārba 1,6 nīkulim a cita S-line modelim. Saucas autiņš A4, bet tās ir pilnīgi dažādas mašīnas, varbūt pat kādai motors ir šķērsāma citai gareniski, a izlaiduma gads un modeļa kopējais nosaukums vienāds, tā var būt, tāpat var būt ka ir iespējams uzlikt to kārbu no vecākas vai jaunākas paaudzes AUDI, vai tas ir tieši Tavam autiņam nezinu, nav bijusi vēlme iedziļināties to gadu AUDI modeļu saimē tik dziļi

Link to comment
Share on other sites

Nu nav teikts, ka tanī gadā, kad tavs pepelacs izripoja no zavoda, bija izvele starp īsā un garā. Tur pa gadiem daudz kas mainījās. Varbūt piemetot jaunāku kārbu atbilstīgu pēc koda pie vecāka motora vai otrādies, iegūst šādu efektu, ka ir kaut kādas nelielas izmaiņas.

Re, Bonis pasteidzās. Tik tiešām, komplektācija un aprīkojums ari daudz ko ietekmēja.

Edited by Konstatators
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nē, draugs, esmu braucis ar vismaz 4 šādiem motoriem un neviens viņi tolkam negāja tb gāja tā ka viņiem jāīet. :grin: Tāpat arī domā pārējie, kas internetā par viņiem izsakās. Tā nu tas ir. Vienkārši tev laikam nav ar ko salīdzināt, jebšu viss, ar ko esi braucis pirms šitā, ir bijis vēl lielāki sprāgoņi. Pēc taviem spriedumiem izskatās, ka ja tu izbrauktu ar 1,8T ar lielāko turbīnu, tad tev droši vien liktos, ka vispār esi šāgada Ferrari iekāpis... :mrgreen:

 Nu, iespējams tev taisnība.

 

Anyway atbildi esi man devis tākā viss ir skaidrs .Čaļi tēma ir izsmelta varat iet gulēt un lielais paldies par atbildēm :)

Link to comment
Share on other sites

Tu tak nedomā ka AUDI kundēm pērkot vāgen aizpilda tabuliņu, modelis, izpildījums, motora tilpums, diski uz kādu rādiusu un vēl a kādu kārbu Jūs vēlaties garo vai īso, a? Nu nav tak tā. Katram šasijas nummuram/komplektācijai iet tāda vai savādaka kārba ar konkrētiem pārnesuma skaitļiem

Edited by Bonifacijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

komplektācijai

 

aga, atsperes arī atšķiras pēc aprīkojuma. Uzliec tukšākai 1,8 lamatai no 2,4 vai kaut smagi nopakota 1,8 un iegūsti Audi Allroad pret savu gribu, jopta... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja godīgi tad es tā domāju bet nu paldies ka mani apgaismojāt. Cepums jums no maniim :)

EDIT: Bet vispār dīvaini ka pērkot jaunu mašīnu nav izvēlas starp sportisku, vai ekonomisku kārbu..

Edited by AUDI
Link to comment
Share on other sites

Atceries pie neorģinālās kārbas uzstādīšanas papildus var nākties mainīt vēl pusasis ,stupicas,kulisi utt.,jo tur ir daudz variantu. :wacko2:

 

 

AUDI 80 (72>81) 1.3 1272 40 55 ZA, ZF Mai 72 Jul 78
AUDI 80 (72>81) 1.3 1272 40 55 FY, FZ Sep 78 Jul 81
AUDI 80 (72>81) 1.5 1471 55 75 YJ, ZB, ZC Mrz 73 Aug 75
AUDI 80 (72>81) 1.6 LS, S, GLS (55, 63 kW) 1588 53 72 FS, WP, WY, YN, YP, YT, YY 4m, 5M Sep 75 Jul 83
AUDI 80 (72>81) 1.6 i GT, GTE, LE, GLE (74, 81 kW) 1588 74 100 XX, YG, YH, YK, YS, YW, YZ Sep 73 Jul 82
AUDI 80 (72>81) 1.7 i 1715 58 79 WT Aug 80 Jul 81
AUDI 80 (72>81) 2.2 i 2144 85 115 WE 5M Okt 80 Jul 81
AUDI 80 (81>86) 1.3 1297 44 60 EP 7M, 6V Aug 81 Jul 86
AUDI 80 (81>86) 1.3 1297 44 60 EP 7M, 6V Aug 81 Jul 86
AUDI 80 (81>86) 1.6 1595 55 75 DT, DTA, JU, SA 4, 5M Aug 83 Aug 86
AUDI 80 (81>86) 1.6 1595 55 75 DT, JU 4, 5M Aug 83 Aug 86
AUDI 80 (81>86) 1.6 1595 51 70 PP 4/5 Jan 86 Aug 86
AUDI 80 (81>86) 1.7 i 1715 58 79 WT Aug 81 Jul 83
AUDI 80 (81>86) 1.8 1781 66 90 DS, DZ, JN, JV, MU, PV, SF 4, 5M Aug 81 Aug 86
AUDI 80 (81>86) 1.8 1781 65 88 SF Sep 86 Aug 87
AUDI 80 (81>86) 1.9 1921 85 115 WN Jul 81 Jul 83
AUDI 80 (81>86) 2.0 1994 85 115 HP, JL, JS, SK Aug 83 Aug 86
AUDI 80 (81>86) 2.0 Quattro 1994 85 115 JS 6E Aug 83 Jul 84
AUDI 80 (81>86) 2.2 Quattro 2144 100 136 KK, KL 6E Aug 82 Jul 84
AUDI 80 (81>86) 2.2 Quattro, 2.2 i 2144 100 136 KK, WE 6E Aug 81 Jul 83
AUDI 80 (81>86) 1.6 Diesel 1588 40 54 CR, JK Aug 81 Aug 86
AUDI 80 (81>86) 1.6 Diesel 1588 40 54 CR, CY, JK Aug 81 Aug 86
AUDI 80 (81>86) 1.6 Turbo Diesel 1588 51 70 CY Feb 82 Jul 86
AUDI 80 (86>91) 1.4 1405 48 65 SE AKM Sep 86 Jul 88
AUDI 80 (86>91) 1.6 1595 75 102 ABB, PP, RN, RNA AKM, AKS, AMR, ATG, AXC, AXF Sep 86 Aug 91
AUDI 80 (86>91) 1.8 Quattro 1781 82 112 DZ, JN, NE, PM, SF AKT, AXK Sep 86 Sep 91
AUDI 80 (86>91) 1.8, 1.8 i 1781 82 112 DZ, JN, JV, NE, PM, RU, SF AKL, AKM, AKS, AXA, AXC Sep 86 Aug 91
AUDI 80 (86>91) 1.9 i 1857 83 113 SD AKL Aug 86 Jul 89
AUDI 80 (86>91) 1.9 i Quattro 1857 83 113 SD AKT Sep 86 Jul 88
AUDI 80 (86>91) 2.0 i, 2.0 i Quattro, 2.0 i 16V, 2.0 i 16V Quattro 1984 82 112 3A, 6A, AAD AKL, AUF, AXA, AKT, AKU, AXK, AXL Aug 88 Sep 91
AUDI 80 (86>91) 1.6 Diesel, Turbo Diesel 1588 40 54 JK, RA, SB AKM, AKS, AXC Feb 87 Aug 91
AUDI 80 (86>91) 1.9 Diesel 1896 50 68 1Y AXC Aug 89 Aug 91
AUDI 80 (91>95) 1.6 i 1595 75 102 ABB, ABM, ADA CCG, CGS, CGU, CMR, CMS Jan 92 Jul 95
AUDI 80 (91>95) 2.0 E, 2.0 S 1984 66 90 ABT CCE, CGT, CDY, CNW Sep 91 Jun 95
AUDI 80 (91>95) 2.0 E, 2.0 E 16V, 2.0 E 16V Quattro 1984 101 137 6A, ABK, ACE, ADW ATR, AXG, CCF, AXM, CCH, CPU Sep 91 Jul 95
AUDI 80 (91>95) 2.3 E 2309 98 133 NG AXG Sep 91 Jun 95
AUDI 80 (91>95) 2.6 E V6, 2.6 E V6 Quattro 2598 110 150 ABC, ACZ AXM, CDV, CPR, CPS, CDX, CMA, CPE, CPL Jul 92 Jul 95
AUDI 80 (91>95) 2.8 E V6, 2.8 E V6 Quattro 2771 128 174 AAH CAC, CBR, CPN, CNY Sep 91 Jul 95
AUDI 80 (91>95) 1.9 Turbo Diesel 1896 55 75 AAZ CCE, CDY Sep 91 Jul 95
AUDI 90 1.8 E 1781 82 112 DZ AKL Aug 89 Jan 92
AUDI 90 2.0 1994 85 115 HP, JS ABV Okt 84 Jul 86
AUDI 90 2.0 E 1994 85 115 PS ALR Apr 87 Jan 92
AUDI 90 2.0 E 20V, 2.0 i 20V Quattro 1994 118 160 NM AKU, ALP Jan 88 Jan 92
AUDI 90 2.2 E, 2.2 i Quattro 2226 100 136 KV AKU, ALP Apr 87 Jan 92
AUDI 90 2.2 i, 2.2 i Quattro 2226 100 136 HY, JT, KV, KX US, HD Aug 84 Mrz 87
Verkehrsrecht: StVO, Zulassungsrecht, Fahrerlaubnisrecht und Verkehrsstraftaten in Ausbildung und Praxis
AUDI 90 2.3 E, 2.3 i Quattro 2309 98 133 NG AKU, ALP Apr 87 Jan 92
AUDI 90 2.3 E 20V, 2.3 i 20V Quattro 2309 123 167 7A AMX/AKU, AKU, ALP Apr 87 Jan 92
AUDI 90 1.6 Turbo Diesel 1588 51 70 CY 3M Okt 84 Jul 86
AUDI 90 1.6 Turbo Diesel 1588 59 80 RA, SB AKM Apr 88 Jan 92
AUDI 100 (71>82) 1.6 1588 63 85 YM 014.3 Aug 74 Mai 76
AUDI 100 (71>82) 1.6 1588 63 85 YV YS Aug 76 Jul 82
AUDI 100 (71>82) 1.9 1921 74 100 WH Aug 79 Jul 82
AUDI 100 (71>82) 2.0 1984 85 115 WA, WF Jun 76 Jul 78
AUDI 100 (71>82) 2.2, 2.2 i 2144 85 115 WB, WC, WE, WG Mrz 77 Jul 82
AUDI 100 (71>82) 2.0 Diesel 1986 51 70 CN Jun 76 Jul 82
AUDI 100 (71>82) 2.0 Turbo Diesel 1986 64 87 DE Nov 81 Jul 82
AUDI 100 (82>90) 1.8 1781 55 75 DR, DS, JW, NP, PH, RS, SH 4X, HE, HF Aug 82 Dez 87
AUDI 100 (82>90) 1.8 1781 66 90 4B, DS, JW, NP, PH, SH AKL, AMS, AOB, APM, AOE, APM, AUF, AMS, 4X, HE Jan 88 Dez 90
AUDI 100 (82>90) 1.8, 1.8 Quattro 1781 66 90 4B, NP, PH, SH AKT, AXK, AMW Jan 88 Dez 90
AUDI 100 (82>90) 1.9 1921 74 100 WH HE Aug 82 Jul 84
AUDI 100 (82>90) 2.0 1994 85 115 KP, SL Aug 84 Dez 87
AUDI 100 (82>90) 2.0 i 1994 85 115 RT AMK Jan 88 Jul 90
AUDI 100 (82>90) 2.2 i 2144 225 306 KW Jan 88 Jul 90
AUDI 100 (82>90) 2.2, 2.2 Quattro, 2.2 i 2226 88 120 HX, KF, KU, KZ, PX AAH, AGD Aug 82 Dez 87
AUDI 100 (82>90) 2.2, 2.2 Quattro, 2.2 i 2226 88 120 HX, KU AMK, AML Jan 88 Dez 90
AUDI 100 (82>90) 2.2, 2.2 i 2144 225 306 KW, WB, WC Aug 82 Dez 87
AUDI 100 (82>90) 2.3, 2.3 Quattro, 2.3 i 2309 100 136 NF AGD Aug 86 Dez 87
AUDI 100 (82>90) 2.3, 2.3 Quattro, 2.3 i 2309 100 136 NF AMK, AML Jan 88 Dez 90
AUDI 100 (82>90) 2.0 Diesel 1986 51 70 CN AMN Aug 81 Jan 88
AUDI 100 (82>90) 2.0 Diesel 1986 51 70 CN B80 Jan 88 Jul 89
AUDI 100 (82>90) 2.0 Diesel 1986 51 70 CN AMN Jan 88 Jul 89
AUDI 100 (82>90) 2.0 Turbo Diesel 1986 64 87 DE, NC APN, AUR, AUS Aug 82 Jan 88
AUDI 100 (82>90) 2.0 Turbo Diesel 1986 74 100 NC APN, AUR, AUS Jan 88 Dez 90
AUDI 100 (90>94) 1.6, 1.6 i 1595 ABB, ADA CGS, CMS Mrz 92 Jul 94
AUDI 100 (90>94) 2.0, 2.0 i 1984 74 100 AAE AXP Dez 90 Jul 94
AUDI 100 (90>94) 2.0, 2.0 Quattro, 2.0 i 16V, 2.0 i 16V Quattro 1984 85 115 AAD, ABK, ACE AXN, ATR, AXP Dez 90 Jul 94
AUDI 100 (90>94) 2.3, 2.3 i 2309 98 134 AAR AXG Dez 90 Jul 94
AUDI 100 (90>94) 2.6 V6, 2.6 V6 Quattro, 2.6 i V6 2598 110 150 ABC, ACZ CDV, CAM, CDX Mrz 92 Jul 94
AUDI 100 (90>94) 2.8 V6, 2.8 V6 Quattro, 2.8 i V6 2771 128 174 AAH CAC, CAB Dez 90 Jul 94
AUDI 100 (90>94) 2.5 TDi Turbo Diesel 2460 85 115 AAT, ABP ABZ, ARX Jun 91 Sep 94
AUDI 200 2.1 2144 100 136 WC 3V, 3V, 3U, WV, MQ Okt 79 Jul 85
AUDI 200 2.2 2226 101 136 KU AAZ Aug 84 Jul 85
AUDI A2 1.4 i 16V 1390 55 75 AUA MQ200 Jun 00 Okt 01
AUDI A2 1.4 i 16V 1390 55 75 BBY MQ200 Nov 01
AUDI A2 1.6 FSi 16V 1595 81 110 BAD FHY Jan 02
AUDI A2 1.4 TDi Turbo Diesel 1422 55 75 AMF EEA Jun 00
AUDI A3 1.6 i 1595 74 101 AEH, AKL, APF DLP, DNZ, DUU Sep 96
AUDI A3 1.8 i 20V 1781 92 125 AGN CZM, DYN Sep 96
AUDI A3 1.8 i Turbo 20V 1781 110 150 AGU, AQA DBZ, DYP, EBN Dez 96
AUDI A3 1.8 i Turbo 20V 1781 132 180 AJQ, AUQ DUE, EHR Dez 96
AUDI A3 1.8 i Turbo 20V 1781 132 180 AJQ, AUQ DUE, EHR Nov 98
AUDI A3 1.8 i Turbo 20V 5 Speed 1781 132 180 APP 5M Nov 98
AUDI A3 1.9 TDi Turbo Diesel 90 1896 66 90 AGR CZL Sep 96 Jun 97
AUDI A3 1.9 TDi Turbo Diesel 90 1896 66 90 AGR CZL, DQY, ECN, EBJ Mrz 97
AUDI A3 1.9 TDi Turbo Diesel 90 1896 66 90 ALH DQY, EBJ, ECN Mrz 97
AUDI A3 1.9 TDi Turbo Diesel 90 1896 66 90 ALH DQY, EBJ, ECN Jul 01
AUDI A3 1.9 TDi Turbo Diesel 100 1896 74 100 ATD, AXR EUH Jan 01
AUDI A3 1.9 TDi Turbo Diesel 110 1896 81 110 AFH, ASV DEA, DVK, EBF Nov 98
AUDI A3 1.9 TDi Turbo Diesel 110 1781 81 110 AFH, ASV DEA, DVK, EBF Jul 01
AUDI A3 1.9 TDi Turbo Diesel 130, 1.9 TDi Turbo Diesel 130 Quattro 1896 96 130 ASZ 5M Aug 00
AUDI A3 1.9 TDi 90/110 1896 66 90 AGR, AHF, ALH CZL, DEA, DQY, EBF, EBJ Mrz 97
AUDI A3 1.9 TDi 90/110 1896 66 90 AGR, AHF, ALH CZL, DEA, DQY, EBF, EBJ Mrz 97
AUDI A4 (94>2000) 1.6 i 1595 74 100 ADP, AHL AOE, CTD, DCM, DCN Nov 94
AUDI A4 (94>2000) 1.6 i 1595 74 100 AHL DVW, DWG, AOE, CTD, DCM, DCN Nov 00
AUDI A4 (94>2000) 1.8 i Turbo 20V, 1.8 i Turbo 20V Quattro 1781 132 180 AJL DHW, DVX, DJJ Aug 97 Nov 00
AUDI A4 (94>2000) 1.8 i, 1.8 i 20V, 1.8 i 20V Quattro, 1.8 i Turbo 20V 1781 92 125 ADR, AEB, AFY, ANB, APT, APU, ARG, ARK CPU, CTF, DJJ, DJV, DWQ, DWR, CPD, DHM, DHW, DJA, DWA, DWB, DWH, EHV, CTE, DDU, CZK Nov 94 Nov 00
AUDI A4 (94>2000) 2.4 i V6 30V, 2.4 i V6 30V Quattro 2393 121 165 AFM, AGA, AJG, ALF DDS, DHU, DJR, DJS Jul 95 Nov 00
AUDI A4 (94>2000) 2.6 i V6, 2.6 i V6 Quattro 2598 110 150 ABC, ACZ CYA, DJS, DHU, DJB, CPS, CTH, CTG Nov 94 Nov 00
AUDI A4 (94>2000) 2.8 i V6, 2.8 i V6 Quattro 2771 128 174 AAH CTK, CXW, CTJ, DHX Nov 94 Jul 97
AUDI A4 (94>2000) 2.8 i V6 30V, 2.8 i V6 30V Quattro 2771 142 193 ACK, ALG CWZ, DHY, DDL, DJR Feb 96
AUDI A4 (94>2000) 2.8 i V6 30V, 2.8 i V6 30V Quattro 2771 142 193 ACK, ALG, APR, AQD CWZ, DHY, DDL, DJR Apr 00
AUDI A4 (94>2000) 1.9 Diesel 1896 55 75 AFF DJE Mrz 96 Jul 97
AUDI A4 (94>2000) 1.9 Diesel 1896 55 75 AFF DJE Aug 97 Dez 98
AUDI A4 (94>2000) 1.9 TDi Turbo Diesel 90 1896 66 90 1Z CPC Nov 94 Jul 96
AUDI A4 (94>2000) 1.9 TDi Turbo Diesel 90 1896 66 90 AHU CPC Aug 96 Sep 97
AUDI A4 (94>2000) 1.9 TDi Turbo Diesel 90 1896 66 90 AHH, AHU DHL, DMV Sep 97 Nov 00
AUDI A4 (94>2000) 1.9 TDi Turbo Diesel 110, 1.9 TDi Turbo Diesel Quattro 110 1896 81 110 AFN, AVG DHL, DMV Feb 96 Nov 00
AUDI A4 (94>2000) 1.9 TDi Turbo Diesel 115 1896 85 116 AJM DUK Aug 98 Sep 01
AUDI A4 (94>2000) 2.5 TDi Turbo Diesel V6 24V, 2.5 TDi Turbo Diesel V6 24V Quattro 2496 110 150 AFB, AKN DQT, DQS, DES Nov 97 Sep 01
AUDI A4 (2001>) 1.8 i Turbo 20V, 1.8 i Turbo 20V Quattro 1781 110 150 AVJ ENN, FSD Dez 00
AUDI A4 (2001>) 2.0 i 20V 1984 96 130 ALT ENM, EVE Dez 00
AUDI A4 (2001>) 1.9 TDi Turbo Diesel 100 1896 74 101 AVB ENU Apr 01
AUDI A6 1.8 i 20V, 1.8 i 20V Quattro, 1.8 i Turbo 20V 1781 92 125 ADR, AEB, AFY, AJP, ANB, APU, AQE, ARK DJJ, DJY, DWR, CZW, DDU, DHW, DHZ, DVX, DWH, EHV Jul 95
AUDI A6 1.8 i Turbo 20V, 1.8 i Turbo 20V Quattro 1781 132 180 AJL DHW, DVX, DJJ Nov 97
AUDI A6 2.0 E 1984 74 101 AAE CPA Jul 95 Jun 96
AUDI A6 2.0 E, 2.0 E 16V, 2.0 i 16V, 2.0 i 16V Quattro 1984 85 115 ABK, ACE, ADW DJK, APD, CPA Jun 94 Sep 97
AUDI A6 2.0 i 20V 1984 96 130 ALT FRX, FLY Jun 01
AUDI A6 2.3 E, 2.3 i, 2.3 i Quattro 2309 98 133 AAR CNX, CPS Jul 94 Sep 97
AUDI A6 2.4 i V6 30V, 2.4 i V6 30V Quattro 2393 121 165 AGA, AJG, ALF, ALW, APC, ASM, APS, ARN, AMM, ARJ, APZ DSC, DJS, DJU Apr 97 Jun 01
AUDI A6 2.6 E V6, 2.6 E V6 Quattro 2598 110 150 ABC, ACZ CDV, DJF, DJN, CPR, CPS Jun 94 Sep 97
AUDI A6 2.8 E V6 2771 128 174 AEJ CUR Jul 95 Sep 97
AUDI A6 2.8 E V6, 2.8 E V6 Quattro 2771 128 174 AAH CAB, CPT, DJG, CNY Jun 94 Sep 97
AUDI A6 2.8 i V6 30V, 2.8 i V6 30V Quattro 2771 142 193 ACK, AGE, ALG, APR, AQD, AMX DJR, DJT, DBY, DHY, DHH Jul 95
AUDI A6 2.8 i V6 30V, 2.8 i V6 30V Quattro 2771 142 193 ACK, AGE, ALG, APR, AQD, AMX DJR, DJT, DBY, DHY, DHH Mai 01
AUDI A6 1.9 TDi Turbo Diesel 90 1896 66 90 1Z, AHU CUT, DHV Jul 94 Sep 97
AUDI A6 1.9 TDi Turbo Diesel 110 1896 81 110 AFN, AVG DHF, EEN Apr 97
AUDI A6 1.9 TDi Turbo Diesel 115 1896 85 115 AJM DUK Jan 98
AUDI A6 2.5 TDi Turbo Diesel V6 24V 140, 2.5 TDi Turbo Diesel V6 24V QUATTRO 140 2460 85 115 AAT, AEL DPJ, ARX, ARY, CUS, CPX Jul 94 Sep 97
AUDI A6 2.5 TDi Turbo Diesel V6 24V 150, 2.5 TDi Turbo Diesel V6 24V QUATTRO 150 2496 110 150 AFB, AKN DQS, DSE, DQT Apr 97 Jun 99
AUDI A8 2.8 E V6, 2.8 E V6 Quattro 2771 128 174 AAH, AEJ CUR, CPF, DAF, CVT Apr 94 Jun 96
AUDI A8 2.8 E V6 30V, 2.8 E V6 30V Quattro 2771 142 193 ACK, ALG, AMX, APR, AQD CUU, DJU, DDM, DPF Jul 95
AUDI A8 2.8 E V6 30V, 2.8 E V6 30V Quattro 2771 142 193 ACK, ALG, AMX, APR, AQD CUU, DJU, DDM, DPF Sep 02
AUDI A8 2.5 TDi Turbo Diesel V6, QUATTRO 2496 110 150 AFB, AKN CYB Jun 97 Nov 99
AUDI Cabriolet 1.6 i 1595 74 100 ADP DHE Jan 97
AUDI Cabriolet 1.8 E 20V 1781 92 125 ADR DHZ Apr 97 Aug 00
AUDI Cabriolet 2.0 E, 2.0 E 16V 1984 85 115 ABK, ACE CCF, CPD Jan 93 Aug 00
AUDI Cabriolet 2.3 E 2309 98 133 NG AXG Jun 91 Jul 94
AUDI Cabriolet 2.6 E V6 2598 110 150 ABC CDX, CPE, CPL Mai 94 Jul 96
AUDI Cabriolet 2.6 E V6 2598 102 139 ACZ CDX, CPE, CPL Mai 94 Jul 96
AUDI Cabriolet 2.8 E V6 2771 128 174 AAH CAC Nov 92 Jul 94
AUDI Cabriolet 2.8 E V6 2771 128 174 AAH CAC, CNY Jul 94 Aug 00
AUDI Cabriolet 1.9 TDi Turbo Diesel 1896 66 90 1Z, AHU CPC, DHL Jul 95 Aug 00
AUDI Coupe (80>88) 1.6 1588 55 75 DD, YN 1M, 2M/5M, MY, QJ/9Q Feb 81 Jan 82
AUDI Coupe (80>88) 1.6 1588 55 75 DD 1M, 2M/5M, MY Jan 82 Aug 82
AUDI Coupe (80>88) 1.8 1781 66 90 DS 2N, 2T Sep 82 Jul 84
AUDI Coupe (80>88) 1.8 1781 66 90 DS, DZ, JN, JV, SF 2N, 2P, 2T, Aug 84 Jul 88
AUDI Coupe (80>88) 1.9 1921 85 115 WN Okt 80 Aug 83
AUDI Coupe (80>88) 2.0 1994 85 115 HP, JS 5M Aug 83 Jul 86
AUDI Coupe (80>88) 2.2 2144 96 131 KE, KL, WE 5M Aug 81 Jul 83
AUDI Coupe (80>88) 2.2 2144 96 131 KE, KL 5M Aug 83 Aug 84
AUDI Coupe (80>88) 2.2, 2.2 i Quattro 2226 100 136 HY, JT, KV, KX 5M, HD, US Aug 84 Jul 88
AUDI Coupe (80>88) 2.3 i, 2.3 E Quattro 2309 100 136 NG US, HD Jan 87 Jul 88
AUDI Coupe (88>96) 1.8 E 1781 82 112 DZ AHX, ATG Aug 89 Jul 91
AUDI Coupe (88>96) 2.0 E 1984 82 112 3A, 6A, AAD, ABK, ACE ATR, AUF, AXA, AXG, CCF, CPB, CPD Aug 89 Jan 96
AUDI Coupe (88>96) 2.0 E 20V, 2.0 E 20V Quattro 1994 118 160 NM ASZ, AMK, AXG Nov 88 Jul 91
AUDI Coupe (88>96) 2.2 E, 2.2 E Quattro 2226 100 136 KV AMK, AXG, ASZ Nov 88 Jul 91
AUDI Coupe (88>96) 2.3 E, 2.3 E Quattro 2309 100 136 NG AMK, AXG, ASZ, AXM Nov 88 Jul 94
AUDI Coupe (88>96) 2.3 E 20V, 2.3 E 20V Quattro 2309 123 167 7A ASZ/12, ASZ/13, AEC, AXM Nov 88 Jul 91
AUDI Coupe (88>96) 2.6 E V6, 2.6 E V6 Quattro 2598 110 150 ABC CDX, CPE, CPR Aug 92 Jan 96
AUDI Coupe (88>96) 2.8 E V6, 2.8 E V6 Quattro 2771 128 174 AAH CBR, CPN, CAC, CNY Aug 91 Mai 95
AUDI TT 1.8 i Turbo 20V 1781 132 180 AJQ, APP, ARY, AUQ DZF Okt 98
AUDI TT 1.8 i Turbo 20V 1781 132 180 AJQ, APP, ARY, AUQ EGZ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...