Jump to content

Lietots un lēts auto ikdienas vajadzībām +/- 1k €


Arcane
 Share

Recommended Posts

Ja pa lēto, jo kā saprotu topika autoram vajag lētu mašīnu gan pērkot, gan uzturot, varu ieteikt opeli vectra/astra

piemēram šis

 https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/vectra/cebgh.html

 

Bet nu te skaidrs ka jāskatās konkrētā auto, konkrētais stāvoklis. Mana pieredze rāda ka šie auto ir pietiekami uzticami, braukšanas komforts normāls, lēti remontos un reti plīst. 

Link to comment
Share on other sites

Gribu redzēt kā tavu 1000eur mēslu uzņems autorizētais serviss.

Pa manam tur diez vai viņiem vispār ir tik arhaiska aparatūra, lai varētu nolasīt kļūdas.

Ja 1000 eur, kā te teica - jāskatās cik ilgi ir skate, pārējais nav būtiski, jo tādā likt kaut ko iekšā ir neprāts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Jāpiekrīt, ka pieredzējušāks cilvēks ir vēlams līdzi uz pirmo skatīšanos, tā teikt vai braucot nemanās kaut kas tāds, kas liekas jocīgi; arī zinās vietas kur skatīties rūsu un sists/nav sists.

Bet dīlera serviss - vai serviss kurā specializējas uz konkrētiem auto - patiešām uzreiz pateiks, kas un kā. Diagnostika tiešām ap 30 EUR izmaksā, nav nekāds kosmoss. Loģiski, ka vajag dzīt tikai tādu auto, kuru jau esi gatavs ņemt - un ja diagnostikā viss apmierina, tad nākamā pietura ir CSDD.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

J.Reini - Ir auto, kurus vari nopirkt arī pa 500 eiro sataisīt PATS, tā ir daudz, daudz lētāk un braukt 2 gadus neko nemainot, izņēmot standarta lietas, eļļas nomaiņu, riepas utt.

 

Es gribētu paspiest tam cilvēkam roku, kurš spējis nopirkt 1000 eiro lamatu un spējis nobraukt 2 gadus, neieguldot neko remontos vai kā minētajā gadījumā 500 eiro cena un 500 eiro detaļas. Te nav runa par eļļām un filtriem, kā arī totālu problēmu ignorēšanu.

 

Bez specifiskām zināšanām un instrumentiem atsperes, amortizatorus pats nevar nomainīt. Gribu redzēt kā uz domkratiņa maina piekares gumijas.

 

OK, var nomainīt bremžu klučus, vairumu filtrus. Eļļu var mainīt pats. Sveces. Aķi. Logu slauķus.

Link to comment
Share on other sites

Pederēm un amortizatoriem vajag savilcējus un 3 atslēgas + seškanti + āmuru reizēm. Un remontgrāmatu novilkt. Been there,done that. Ar buksēm bik čābīgāk.

Bet tas viss strādā pie nosacījuma, ja ir kur un ar ko to darīt. Un patīk ar dzelžiem ņemties. Topika autors diez vai piederēs šiem cilvēkiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ilgterminjaa lai nav jaaremontee biezhi un nopietni!
 

 

Honda civic. EG (1992-1995) vai EJ/EK (1996-2000) ja hečbeks un minimālā pakete - gada nodoklis 35€, ja nav sačakarēta apdrošināšana - arī pa lēto (man uz 1996. gada sivēna 55€ uz gadu, 9.klase). Piekare - vienkārša kā žigulim tapēc reti izturīga, pilnībā visu priekšu pārlasīt (ejošās bukses, lodbalsti, pirksti...) normālu firmu detaļās ap 100€, motors - ja EG, tad visdrīzāk 1,5l pietiekami ekonomisks, ja EJ9, tad LV visbiežāk 1,4l i vai is, kas atšķras ar 15 lopiem un mazu blīvi zem droseles, arī smieklīgi ekonomisks. vienīgā vājā vieta - rūsa. LV sastopamie lielākoties ir parūsējuši, bet, ja paņem pa ~600-700€ paliek nedaudz piekarē pārlasīt sīkumus un pat, ja nepieciešams kaut ko pametināt, sakrāsot, iekonservēt....


 

 

Ja pa lēto, jo kā saprotu topika autoram vajag lētu mašīnu gan pērkot, gan uzturot, varu ieteikt opeli vectra/astra piemēram šis  https://www.ss.lv/ms...ctra/cebgh.html  Bet nu te skaidrs ka jāskatās konkrētā auto, konkrētais stāvoklis. Mana pieredze rāda ka šie auto ir pietiekami uzticami, braukšanas komforts normāls, lēti remontos un reti plīst. 
 

 

murgs ne auto. ir bijusi darīšana (~30000 km). visi kasjaki pēc kārtas - visas durvju atslēgas pēc kārtas, kad ar tām tikts galā, salonā apgaismojums pa vienai sāk degt ārā. galu galā kādus divus gadus pēc tam, kad atdevu to auto tālākai lietošanai paldies dievam (vai kam tur...) tas auto bez cietušajiem pats nokūrās, jo kaut kā mistiski tika eļļa uz karsta izpūtēja.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

par tādu cenu var ņemt jebkuru marku, galvenais, ka ir skate vismaz 6-7 mēneši, uzmanību vajag pievērst bleķiem (lai ar pirkstu nevar izdurt cauri), un motoram, ritošo daļu var aizbraukt pie Vasjas uz garāžu un sataisīt pa lēto... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ja labā stāvoklī tad astra,vectra,golf3 ir laba izvēle par šo cenu...protams ir jāiegulda laiks meklējot,lai būtu iespējami maz rūsejis,tehniskā apskate un kad ir jau konkrēti izvēlēts auto,tad vēl uz diagnostiku...

Link to comment
Share on other sites

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b4/nnfke.html

+ Benzīns

+ Lēts ekspluatācijā
+ Ļoti vienkāršs motors (daļas vēl joprojām pieejamas)
+ Praktisks

 

 

- Būsim godīgi. Ne tas skaistākais autiņš

- Smagnējs; nekāda īpašā dinamika tur nebūs

 

 

Patēriņš varētu būt pilsētā ~9, ārpus ~7. Pieņemot, ka motors strādā un viss ir +- kārtībā.

 

Ja tiešām esi ieinteresēts - saki, lai iziet TA un aiziet. Pieļauju kādus 720 tu samaksāsi. Pārējais - degvielai un ziemas riepām.

 

 

image.jpg

Labots - Moist
Link to comment
Share on other sites

Mana pieredze ar "lētu" auto ļoti negatīva - 94. gada dīzeļ golfs pa 900ls - jeblat mēsls (protams piekare, visu durvju slēdzenes, sliekšņu metināšana, izpūtējs utt), lūza viena laidā, rūsēja, naudas ielikts nemereno (pret auto vērtību), pārvietošanās prieka nekāda, beigās pārdots ar izietu skatu par drusku virs tolmeta cenas. Starp citu, vienīgais kas nesagādāja problēmas, bija tieši tas no kā te visi baidās - vecs dīzelis, tas kratījas, dūmoja, pirda, bet visai naski pārvietoja pa pilsētu to naglu kasti ar smieklīgu patēriņu (6l vasarā, 8l ziemā). Divas lietas, kas pārsteidza tajā nelaimes čupiņā - dzinējs un tas cik labi uzsila salons ziemā. Jā, remonti nav dārgi, bet viņu bija daudz...

 

Augstāk minētais passeratti 99% būs tāds pats, par 9 litri pilsētā man pat smieties negribas!

Link to comment
Share on other sites

murgs ne auto. ir bijusi darīšana (~30000 km). visi kasjaki pēc kārtas - visas durvju atslēgas pēc kārtas, kad ar tām tikts galā, salonā apgaismojums pa vienai sāk degt ārā.

 

 

Jā, atslēgas vektrām / astrām birst nost, šrotā ap 15 EUR gabalā. (Vai arī mikroslēdzīšus nomainīt) Nu tad baigā problēma.... :D Par salona apgaismojuma lampiņām pat nekomentēšu - nezinu mašīnu kurām tās nemēdz šad tad pārdegt. Nē nu ja rokas aug pilnīgi no pakaļas tad nekā - kā lampiņa izdeg - tā uzreiz uz šrotu, nav variantu. :D :D :D

 

Bet piekare ļoti izturīga. Uz pagājušo skati vienai no savām vektrām tika samainīti bremžu kluči un viens stūres pirksts. Un tas neskatoties uz to ka regulāri tiek atvilkts pa grantenēm, auto netiek taupīts. Skate izieta ar pirmo reizi jau kuro gadu. Pēc price/performance labākā mašīna ar ko ir braukts! 

Labots - ronalds_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1. jāremontē un jāuztur būs jebkurš auto (te runa par lietotiem)

 

2. Kāpēc tiek rēķinātas remontu izmaksas pret auto vērtību? Jūs par visām problēmām maksājiet ar saviem eiro, nevis mistiskiem procentiem. Tādai pabrauktai vectrai līdz dzīves galam neieguldīsiet tik, cik vienam 5-7 gadīgam auto maksās tikai divmasu spararata nomaiņa.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jā - divmasu spararats - tā ir "lieta" - īpaši kad ir jāmaina. Labā ziņa ir tāda, ka dažiem modeļiem viņu var nomainīt uz parasto, kurš principā nebojājas. Vēl VW grupas dīzeļiem ir sastopama "jauka" sprausla ar nosaukumu "pumpe duse" - ja nosprāgst, sprauslas vien maksā vairāk kā pabraukta vectra.... 

Link to comment
Share on other sites

ieleja - es iespēju robežās remontēju, bet noteikti nekvalificējos par vidējo gadījumu.

Link to comment
Share on other sites

Domāju ka šeit liela daļa nekvalificējas kā vidējais gadījums.

Es savā maskačkas pagalmā esmu pārjaucis Hondai pusi piekares, izjaucis salonu un mainījis ģeneratoru un starteri :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

vai tiešām kāds mūsdienās pats remontē savu auto

 

Es remontēju! Pēdējais gadījums bija pavisam interesants. Manējā vectra ar 2.5l motoru šovasar nebija pie veikala iedarbināma....

 

Nu neko, aizvilku Ogrē uz tādu servisu Medeo, likās sakarīgs, neko, nedēļu nostāvēja, vainu atrast nevarēja..... Vēl meklēju pa paziņām sakarīgu autoelektriķi Ogrē... Skuju, neviens negribēja labot. Es prasīju nu ko darīt, uz šrotu? Viņi teica jā - reku pāri ielai ir...... 

 

Tad pamēģināju auto ievilkt, aizgāja ar pirmo, atbraucu līdz mājām, sāku skatīties, kloķenes stāvokļa devēja kļūda, mainīju, nelīdz. Pārbaudīju vadus līdz kompim, viss kārtībā, pasūtīju no ebay citu vadības datoru, nekā - nelīdz.... 

 

 

Kas beigās izrādījās - sūdīgs aķis un beigts benzīna sūknis.... Principā vaina sīkums, bet nu atrast.... Visstulbākais ka "profi" servisā nevarēja tikt ar šo problēmu galā! 

Link to comment
Share on other sites

Ogrē... Skuju, neviens negribēja labot.

 

Pazīstama situācija, aizbraucu (starp medeo un cssd kur tie servisi) un paprasīju čalim, lai nomaina sajūga izspiedējgultni, ko pats jau bija nopircis. Paprasīja marku un pateica "Paldies nē" :D vienkārši izlaidušies visi, nepietiek, ka neko nejēdz, bet ar negrib neko jēgt un darīt. Atliek braukalēt uz Rīgu. Ja pa maziem remontiem, tad var Hankook riepu centrā, kas aiz csdd, tur Ričards priekšnieks un tur arī kaut ko māk un var izdarīt, tiesa, jāmaksā ir atbilstoši. Bet nu tā kā viņi vairāk spiež uz ritošo, tad, visticamāk, tur neviens turbīnu ļurbodīzelim nerestaurēs.

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Jā, atslēgas vektrām / astrām birst nost, šrotā ap 15 EUR gabalā. (Vai arī mikroslēdzīšus nomainīt) Nu tad baigā problēma.... Par salona apgaismojuma lampiņām pat nekomentēšu - nezinu mašīnu kurām tās nemēdz šad tad pārdegt. Nē nu ja rokas aug pilnīgi no pakaļas tad nekā - kā lampiņa izdeg - tā uzreiz uz šrotu, nav variantu.

 

taisnība, ka nomainīt var pats, nopirkt pa padsmit eiro gabalā.. utt. tas der tiem, kam skrūvēties un darīties ir sirdslieta. bet, ja izdeg viena lampiņa panelī, kuras nomainīšanai vajag 2h, lai izjauktu un saliktu paneli pietiekami tālu, un pēc mēneša konstatēt, ka nu jau cita tur pat blakus izdegusi.... jābūt dzelzs nerviem. + skaidrs, ka, ja lampiņas mirst kā mušas, tad kaut kas nav ar elektroniku, vadiem, kaut kur sūdīgs kontakts... un tāda it kā sīkuma dēļ meklēt kur un kas un ko tik vecam auto... jābūt mazohistam :D

 

līdz šim uzticamākais auto ar ko ir bijusi darīšana ir toyota corolla 2003. gada ar 1,4 nemotoru. pie nobraukuma ~3-4k km mēnesī, uz skati reizi gadā nomainīt kādu stūres pirkstu un buksi... var paciest vienīgo slimību - reizi divos - trīs mēnešos izdeg kāda no priekšējām tuvajām gaismām :) un auto nav saudzēts - pirms 3 nedēļām apritēja 400 000km jubileja.

Labots - klf
Link to comment
Share on other sites

Corollām lampas mirst kā mušas, ja pie ieslēgtas aizdedzes vēlreiz griež starteri.

Tipiska situācija- uzsākot kustību mašīna noslāpst un šoferis vēlreiz griež starteri. Nepieciešamas pagriezt aizdedzi uz 0 pozīciju un tad atpakaļ uz aizdedzi un pēc tam uz starteri. Autoskolas instruktors nedēļā spaini ar lampiņām nomainīja, kamēr saskatīja sakarību

Labots - Murlo
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Nepiekrītīšu. Noslāpt gadās retāk kā mainīt lampiņas + man prātā palicis, ka pēc vienas startera darbības nemaz atslēgu atkārtoti nevar pagriez līdz tai pozīcijai, iepriekš neatgriežot sākuma stāvoklī. Mana teorija - automātiskā gaismu ieslēgšanās. Automātiski ieslēdzas tuvās gaismas bez gabarītiem un, ja ārā tumšs, tad nākas pārslēgt režīmu - automātiskās tuvās -> tikai gabarīti (tuvās nodziest) -> tuvās+gabarīti. sanāk katru reizi pielaižot auto viņām ieslēgties un uzreiz izslēgties un atkal ieslēgties.

Link to comment
Share on other sites

taisnība, ka nomainīt var pats, nopirkt pa padsmit eiro gabalā.. utt. tas der tiem, kam skrūvēties un darīties ir sirdslieta

 

Un domā servisā par atslēgas nomaiņu baigi dārgi noplēsīs? Apmēram pa pus stundu var atslēgu nomainīt - nekā sarežģīta, ja zin kur un kā jāskrūvē.

 

 

 

bet, ja izdeg viena lampiņa panelī, kuras nomainīšanai vajag 2h

 

Divas h lai atskrūvētu kādas 6 skrūves un izņemtu spidometra paneli..... (Es jau kaut ko teicu par vietu no kuras aug rokas....)

 

 

un pēc mēneša konstatēt, ka nu jau cita tur pat blakus izdegusi....

Bet tādu variantu, ka pie vienas jaukšanas nomainīt VISAS lampiņas neesi iedomājies? Nu jā, laikam nenormāli dārgi... tur viņas kādas 6 vajag un maksā viņas ap 0.5 eur gabalā....  

Labots - ronalds_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bet tādu variantu, ka pie vienas jaukšanas nomainīt VISAS lampiņas neesi iedomājies? Nu jā, laikam nenormāli dārgi... tur viņas kādas 6 vajag un maksā viņas ap 0.5 eur gabalā....  

Tu vienmēr maini visu to kas strādā?Tā nu es tam ticēšu. Teorētiķi daiļrakstītāji hrenova 

@@Raimonds1,Izlasot šo

"mašīna noņemta no uzskaites uz pārdošanu, to var nopirkt un pārakstīt jebkurā laikā, kā arī brivdienās un vakaros, dokumentu noformēšana uz vietas, jūsu mašina var būt kā daļja no samaksas, droši zvanat par visu vienosimies. kā arī pieejams Kredīts "

 

1000 un simts puntu ka tas ir profesionāls tirgotājs, liela iespēja ka autiņš uztjūnēts pārdošanas momentam

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/100/fkkcg.html

 

Labots - m2tv
Link to comment
Share on other sites

 

 

Divas h lai atskrūvētu kādas 6 skrūves un izņemtu spidometra paneli..... (Es jau kaut ko teicu par vietu no kuras aug rokas....)

Nav jau visiem tik vienkārši. Bet fakts, ka pie tādas operācijas citas lampiņas vērts pamainīt. Ja sākusi viena, divas izdegt, loģiski, ka citas arī tūlīt būs čau, jo visām jau resurss apmēram vienāds. 

Link to comment
Share on other sites

ronalds_ visu zin un rokas aug no pareizās vietas (ironija)

Zini tādu teicienu, ka muļķis tikai domā, ka ir gudrs.

Bļin, man SAAB, lai noņemtu spidometra paneli ir jāizjauc viss priekšējais panelis. Tāpēc braucu jau n-tos gadus ar pusisdegušu paneli.

Lai vispār kaut ko darītu pats autiņam ir nepieciešams aprīkojums - instrumenti, bedere vai pacēlājs u.t.t. Tikai kādu vecu opeli var remontēt maskačkas pagalmā uz domkratiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bļin, man SAAB, lai noņemtu spidometra paneli ir jāizjauc viss priekšējais panelis. Tāpēc braucu jau n-tos gadus ar pusisdegušu paneli.
 

Nezinu kāds tev ir tas saabs. bet reku 9-5 lampu nomaiņas video 

Nu jā - druksu ir jāpajauc, (vektrai mazāk jājauc) bet nu nedomāju ka pat darbā gaitā iemalkojot alu tas aizņem vairāk kā stundu!

 

 

 

Lai vispār kaut ko darītu pats autiņam ir nepieciešams aprīkojums - instrumenti, bedere vai pacēlājs u.t.t.
 

 

Attiecībā uz lapiņu nomaiņu - no instrumentiem tur vajag pāris skrūvgriežus. 

 

Bet galu galā ir arī servisi pieejami - ja darbs vienkāršs, arī serviss (normāls) dārgi neplēsīs! 

Link to comment
Share on other sites

Tu lielies, ka brauc ar SAAB (apliec Opel, kaut gan SAAB arī ir opelis pēc būtības) un nevari atļauties samaksāt servisam lai sakārto paneli. Nu nu. :) Ciest nevaru ja mašīnā kaut kas nestrādā vai nefunkcionē kā tas ir paredzēts, tāpēc arī izvēlos auto, kuru varu atļauties uzturēt.

 

Un jā, ja ņem nost paneli, tad es paprasu lai nomaina visas lampiņas. Ja maina siksnu motoram, tad ūdens sūkni arī. Utt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Nu jā - druksu ir jāpajauc, (vektrai mazāk jājauc) bet nu nedomāju ka pat darbā gaitā iemalkojot alu tas aizņem vairāk kā stundu!

4. reizi jaucot - noteikti nē. Pirmajā piegājienā, čekojot paralēli manuāli/video un pētot, kas un kā, var pat ilgāk aiziet.

Link to comment
Share on other sites

Varu tik piebilst, ka paneļa un vispār jebkura salona elementa, piem durvju apdares, jaukšanā galvenā problēma ir noslēptās skrūves un stiprinājuma elementi. Bez manuāļa var visu dienu nočakarēties, neizjaukt + kaut ko salauzt. Bet par laimi mūsdienās internetā video un manuāļi ir atrodami.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Un jā, ja ņem nost paneli, tad es paprasu lai nomaina visas lampiņas. Ja maina siksnu motoram, tad ūdens sūkni arī. Utt.

un ja maini gaisu vienai riepai, tad noteikti apmaini arī pārējām..... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet galu galā ir arī servisi pieejami - ja darbs vienkāršs, arī serviss (normāls) dārgi neplēsīs! 

Nu pag, arī servisā tas normāli prasīs 3 stundas. Un viņi ņems naudu tieši par tām stundām, nevis par to, ka darbiņš it kā vienkāršs, un pat baigi rokas nav jāsmērē. 


Man arī auto, it kā vienkārša lieta - jānomaina radiators. Bet redz, to nevar vienkārši atvienot un izcelt ārā. Būtu pats mainījis, ja varētu. Bet tur, lai to visu izdarītu, jānojauc visa priekša tam auto. Un tas prasa laiku, darba stundas, ka kopā sanāk jau vairāk kā materiāli.

Link to comment
Share on other sites

Nu ja tik būtu problēma kā nedegošas lampiņas panelī.

Es regulāri čekoju auto stāvokli, vienkārši neuzskatu par būtisku mainīt paneļa lampiņas.

Te jau noteikti daudzi ir tādi, kas baigi laiza savu auto un lai lampiņas visas midžinās u.t.t., bet ka autiņam grīdā ir izpuvis caurums vai ritošajā kapi, tas kaut kā vienalga.

 

Andza ja tu zinātu cik es tajā bundžā guldu iekšā, tad tā neteiktu.

Link to comment
Share on other sites

nu tā ar tiem sābiem ir -  naudas kapsēta.

ja grib lai puslīdz darbojas....

ja visu sataisīt perfekti, tad labāk uzreiz pirkt jaunu opeli. vēl paliks pāri nauda ko apmazgāt

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Nu atkarīgs no tā, kura no lampiņām nedeg, man piemēram tuvo gaismu/gabarītu.

Bij doma nomainīt, bet kad netā uzgāju to, ka tur nemaz nav lampiņas, tā arī pārdomāju.

Sākumā turēju ieslēgtus migliniekus, bet tad sapratu, ka nav smuki un uzliku tā, ka dienas režīms ir bez gaismām un kā ieslēdz tuvās - tā uz ekrāna nomainās krāsu motīvs. Zinu, ka risinājums ir čerez opu, bet domāju, ka labāks par miglinieku variantu.

Labots - atkarigais
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

man auto ir tikai pārvietošanās vai kravas pārvešanas līdzeklis, un tāpēc vispār neiespringstu par kaut kādām sīkām kļūmēm, kas neattiecas uz braukšanas drošību,

Link to comment
Share on other sites

(Es jau kaut ko teicu par vietu no kuras aug rokas....)

 

 

Man savukārt pietiek ko darīt, tā vietā lai domātu ko darīt ar kaut kādu it kā sīku, tomēr kaitinošu gļuku auto. Un auto ir dažādi - taisnība, konkrētajam opelim samērā vienkārši nomainīt spuldzītes arī viduskonsolē, jo cik atceros jaucās ārā nemaz no apakšas vai sāniem neko netaustot, taču ir citi auto, kam tas ir pietiekams gemorojs.

 

 

 

Bet tādu variantu, ka pie vienas jaukšanas nomainīt VISAS lampiņas neesi iedomājies?

 

 

wtf!? smiekli nāk. izklausās ka uztver lampiņu nomaiņu tik nopietni kā zobenes maiņu, kad izjaucot tik tālu tikai loģiski būtu nomainīt visu.

 

Ar visu to ko teicu par Opel Vectra, gribēju pateikt tikai to, ka ir citi auto šajā cenu kategorijā, kas neprasa īpašu uzmanību sīkumos - pašam tagad ir honda civic +/- tāda opel vectra vērtībā - vairāk braucu nekā uztraucos par sīkumiem. Jādomā principā tikai par parastajām apkopēm (eļļa, filtri, kāds lodbalsts, bukses un kāds stūres pirksts...) viss. Nav nekādu mistisku problēmu ar atslēgām, sīkām plastmasas daļām un elektroniku, par to vispār neuztraucos. Pērkot auto jāpadomā vai vispār ir jēga pirkt auto, kurš prasa pārāk daudz ieguldījumus attiecībā pret auto cenu.  Skaidrs, ka auto pa 1k € būs ko darīt, bet tajā pašā laikā ir iespēja izvēlēties starp modeļiem, nav vairs tie laiki, kad informāciju nevar dabūt par slimībām utt... Skaidrs arī tas, ka auto ar slimību sarakstu pa divām lapām pie vesela saprāta pirkt var tikai izmisuma gadījumā ar plānu to auto pēc pus gada uzlikt uz svariem, lai mazinātu šādu lamatu skaitu uz LV ceļiem.

 

P.s. Paldies par humora devu :D

 

pps. un vispār man šī diskusija liekas aizgājusi neceļos. visi kā auni tvnet komentētāju brigāde cenšas nolaist ikdienas tvaiku. skaidrs, ka vienam vairāk, otram mazāk kāds pāri nodarijis. bet galu galā katrs tā pat brauks ar savu opeli, saabu vai vel ko tur un būs krutākais čalis pacans ar vienīgo patiesību, par kuru cīnīsies ar putām uz mutes. āmen.

Labots - klf
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Passat b3 ar svaigu apskati par 400-500 eur, ja neizies pec gada uz luzniem un viss. Paldies putlerim tagad b3 pasatu ir jura, jo krievu - valsts apzadzeju bizness kaput.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...