Jump to content

Temperatūras rādītājs New Beetle iedegas.


Mõbijs
 Share

Recommended Posts

Ir New Beetle 2000 g. 1.9 TDi. Laiku pa laikam iedegas temperatūras dačiks zilā krāsā uzsildītam dzinējam (braucot). Dzesēšanas šķidrums pieliets līdz normai. Problēma parādās un pazūd, nav noteiktu apstākļu kad tā izpaužas. Un vēl - no rīta uzsākot braukt (ieliekot 1. robā un atlaižot sajūgu) kratās un raustās it kā uzsāktu ar 3. robu., vēlāk pāriet. Vakarā, braucot no darba, šādas problēmas nav. Idejas?

Link to comment
Share on other sites

Nebūtu dzinēja īpatnības, tad, iespējams, vainīgs vai nu termostats, vai temperatūras devējs. Zilā lampa panelī nozīmē, ka dzinējs nav uzsilis līdz vajadzīgajai darba temperatūrai. Brauc uz diagnostiku...

Labots - DeEK
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

zils - tipa nesislst vai kāda  kļūda dzesēšanas sistēmā. ja būtu problēmas ar pārkaršanu - degtu dzeltens (vai sarkans - neatceros) . Bet nu ceru , ka tu ar to auto nebrauc..man bračkas sievai tāds bija - mēs vienreiz ar bračku no tā auto izkāpām tankā - man sametās kaunts - tāds varavīksnes auto - ,foršs skats, kad 2 1.90 m tēvaiņi no tās vaboles izrāpjās, iekāpjot - pirmais ko izdarīju - to puķi zem beņķa pametu ka sviņiem standartā uz paneļa :D Labi, ka jams ātri to pārdeva :D

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

(labots)

Triks ar ar abiem defektiem parādijās pēc visu filtru nomaiņas, eļļas maiņas un aizmugurējo bremžu disku maiņas. Protams pieļauju, ka tā ir sakritība. Ā un pēc eļļas maiņas startējot dzinēju parādās "service"  - tur nevajag pie kompja slēgt kad nomaina eļļu?

 

:) Nē es nebraucu - sieva.

Labots - Mõbijs
Link to comment
Share on other sites

baruc vien uz to servisu, moš kaut ko ne tā sadarījušis (ir tā gadījies ne vienu reizi vien)...bet kopsummā tas auto pats ir viens liels gļuks.

Link to comment
Share on other sites

Krateklis var norādīt uz problēmu ar sajūgu vai arī savirze ir galīgā pakaļā, riepas neēd? Un vispār jocīgi, ka tādi jautājumi tiek uzdoti it forumā, derētu apmeklēt iestādi, kur ir visādi smalki aparāti, instrumenti un vīri ar eļļainām rokām.

Link to comment
Share on other sites

Krateklim savirze nu nebūs, bet sajūgs un motora - kārbas "poduškas" gan var būt tam iemesls.

Link to comment
Share on other sites

Kratīšanās un raustīšanās viennozīmīgi liecina par nepietiekamu / nepareizu degvielas padevi / aizdedzes momentu :)

 

Tukšgaitā normāli izgāzēt vari, jeb arī spļaudās?

 

Vēl ir otra galējība - plaisa galvā. Tiesa, dīzelim tas ir pagrūti, bet ja nu ir...

 

Pamēģini uzsildīt tukšgaitā līdz darba temperatūrai un tad braukt, varu derēt, ka kratekļa nebūs :)

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

Mainot to visu, būs kādu vadu izrāvuši vai tml. Man ir bijis tā, ka kaut ko tāpat, profilaktiski skatos zem kapota, un pamanu, ka tur vads manāmi pārspiests, kaut ko kaut kad remontējot. Neko, auto uz priekšu iet :)

Link to comment
Share on other sites

ir ir - man paziņa 4 golvam 2x galvu mainīja..tur ir gļuki tiem 1.9

Link to comment
Share on other sites

martinno

Šitā vainu nesameklēsi... Iespējams, ka kā jau teica, kaut ko nav līdz galam atpakaļ salikuši, moš kāds vakuma trubiņa nav vietā, varbūt arī termostats gļuko, varbūt arī visas sveces neiet (moš nav svečvads uzstutēts līdz galam)...

Jāslēdz pie VAGCOM un tad jau jāskatās.

Link to comment
Share on other sites

varbūt arī visas sveces neiet

 

Kādas sveces TDI = dīzelis :)

 

 

Varbūtība, ka mainot degvielas filtru, nav riktīgi atgaisots, tb kaut kāds gaisa burbulis pa sistēmu klejo..

Labots - AK-47
Link to comment
Share on other sites

Vakuuma truba būtu - auto pilnīgs lēniķis  i rītā i vakarā - i bremzes nekādas

Man šitā bija, kad mainot aķi biju trubu aizspiedis savam 1.9TDI Pasūdam :)

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

Skaidrs - serviss. 

Nespļaudās, kampiens sirsnīgs, es ar savi galaxy 2.0 bendžu netieku līdz.

Žēl servī atdot simts naudas par kaut ko nezināmu - var mani piečakarēt, diezgan čaiņiks esmu.

Link to comment
Share on other sites

Tu gribi teikt, ka ja no rīta pielaid, paturi apgriezienus, viss ok, liec pirmajā un tad tikai sāk raustīties?

 

Simts naudas tev iespējams noplēsīs orģinālajā VW centrā. Citur neredzu jēgu tādu naudu maksāt.

 

Ir viens kadrs no bmwpower.lv, auto diagnostiķis, gudrs pēc velna ,  bet viņš VAGus neieredz un problēmas ar attieksmi :D

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

Gaitā raustās?

Nu, tad varianti ir mega daudz.

 

Bet vienalga ieteiktu atrast normālu auto diagnostiķi.

 

Pa lielam ir tā, ka servisos jēdz skrūvēt, ja parāda ar pirkstu, ka tas un tas jānomaina. Diagnostiķis vainas nelabo, bet uzrāda, ko darīt. Mehs=Diagnostiķis ir nereāls pasākums, jo iekš LV tādu algu neviens nekad nemaksās :D

 

Protams, ir man arī zināmi daudzi mehi, kam ir galva uz pleciem, bet neba viņš visu var zināt.

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Paskaties pie kādiem apgriezieniem gaitā raustās. Man bija tieši pie 1500 rpm, nomainīja degvielas filtru, ielaida pie pilnas bākas 2x tos dīzeļa dzinēja tīrītājus šķidrumus (ap 5 eur pudelīte). Laikam kaut kur bija kaut kāda gļota uzmetusies, jo pēc tam nokritās patēriņš par litru un raustēklis pazuda. Raustījās kamēr auksts un pie 1., 2., 3. roba. Ja sirsnīgi mina grīdā aukstam, tad arī rīstīšanās nebija vispār, bet pārsvarā raustījās. Lai to rīstīšanos tā riktīgi iegūtu, brauc ar 1800...2000 rpm, tad atmet neizspiežot sajūgu, rpm nokrīt zem 1500 un pēc tam turpina lēnām spiest gāzi.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...