Mõbijs Ierakstīts Oktobris 9, 2014 Share Ierakstīts Oktobris 9, 2014 Ir New Beetle 2000 g. 1.9 TDi. Laiku pa laikam iedegas temperatūras dačiks zilā krāsā uzsildītam dzinējam (braucot). Dzesēšanas šķidrums pieliets līdz normai. Problēma parādās un pazūd, nav noteiktu apstākļu kad tā izpaužas. Un vēl - no rīta uzsākot braukt (ieliekot 1. robā un atlaižot sajūgu) kratās un raustās it kā uzsāktu ar 3. robu., vēlāk pāriet. Vakarā, braucot no darba, šādas problēmas nav. Idejas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 (labots) Nebūtu dzinēja īpatnības, tad, iespējams, vainīgs vai nu termostats, vai temperatūras devējs. Zilā lampa panelī nozīmē, ka dzinējs nav uzsilis līdz vajadzīgajai darba temperatūrai. Brauc uz diagnostiku... Labots Oktobris 9, 2014 - DeEK 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 (labots) zils - tipa nesislst vai kāda kļūda dzesēšanas sistēmā. ja būtu problēmas ar pārkaršanu - degtu dzeltens (vai sarkans - neatceros) . Bet nu ceru , ka tu ar to auto nebrauc..man bračkas sievai tāds bija - mēs vienreiz ar bračku no tā auto izkāpām tankā - man sametās kaunts - tāds varavīksnes auto - ,foršs skats, kad 2 1.90 m tēvaiņi no tās vaboles izrāpjās, iekāpjot - pirmais ko izdarīju - to puķi zem beņķa pametu ka sviņiem standartā uz paneļa Labi, ka jams ātri to pārdeva Labots Oktobris 9, 2014 - osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mõbijs Oktobris 9, 2014 Author Share Oktobris 9, 2014 (labots) Triks ar ar abiem defektiem parādijās pēc visu filtru nomaiņas, eļļas maiņas un aizmugurējo bremžu disku maiņas. Protams pieļauju, ka tā ir sakritība. Ā un pēc eļļas maiņas startējot dzinēju parādās "service" - tur nevajag pie kompja slēgt kad nomaina eļļu? Nē es nebraucu - sieva. Labots Oktobris 9, 2014 - Mõbijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 baruc vien uz to servisu, moš kaut ko ne tā sadarījušis (ir tā gadījies ne vienu reizi vien)...bet kopsummā tas auto pats ir viens liels gļuks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 Krateklis var norādīt uz problēmu ar sajūgu vai arī savirze ir galīgā pakaļā, riepas neēd? Un vispār jocīgi, ka tādi jautājumi tiek uzdoti it forumā, derētu apmeklēt iestādi, kur ir visādi smalki aparāti, instrumenti un vīri ar eļļainām rokām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 Krateklim savirze nu nebūs, bet sajūgs un motora - kārbas "poduškas" gan var būt tam iemesls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 (labots) Kratīšanās un raustīšanās viennozīmīgi liecina par nepietiekamu / nepareizu degvielas padevi / aizdedzes momentu Tukšgaitā normāli izgāzēt vari, jeb arī spļaudās? Vēl ir otra galējība - plaisa galvā. Tiesa, dīzelim tas ir pagrūti, bet ja nu ir... Pamēģini uzsildīt tukšgaitā līdz darba temperatūrai un tad braukt, varu derēt, ka kratekļa nebūs Labots Oktobris 9, 2014 - Red Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 Mainot to visu, būs kādu vadu izrāvuši vai tml. Man ir bijis tā, ka kaut ko tāpat, profilaktiski skatos zem kapota, un pamanu, ka tur vads manāmi pārspiests, kaut ko kaut kad remontējot. Neko, auto uz priekšu iet Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 ir ir - man paziņa 4 golvam 2x galvu mainīja..tur ir gļuki tiem 1.9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 Šitā vainu nesameklēsi... Iespējams, ka kā jau teica, kaut ko nav līdz galam atpakaļ salikuši, moš kāds vakuma trubiņa nav vietā, varbūt arī termostats gļuko, varbūt arī visas sveces neiet (moš nav svečvads uzstutēts līdz galam)... Jāslēdz pie VAGCOM un tad jau jāskatās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 dīzels - sprauslas, svečvadi nav Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK-47 Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 (labots) varbūt arī visas sveces neiet Kādas sveces TDI = dīzelis Varbūtība, ka mainot degvielas filtru, nav riktīgi atgaisots, tb kaut kāds gaisa burbulis pa sistēmu klejo.. Labots Oktobris 9, 2014 - AK-47 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 OK, atvainojos - kvēlsveces. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 (labots) Vakuuma truba būtu - auto pilnīgs lēniķis i rītā i vakarā - i bremzes nekādas Man šitā bija, kad mainot aķi biju trubu aizspiedis savam 1.9TDI Pasūdam Labots Oktobris 9, 2014 - Red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mõbijs Oktobris 9, 2014 Author Share Oktobris 9, 2014 Skaidrs - serviss. Nespļaudās, kampiens sirsnīgs, es ar savi galaxy 2.0 bendžu netieku līdz. Žēl servī atdot simts naudas par kaut ko nezināmu - var mani piečakarēt, diezgan čaiņiks esmu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 (labots) Tu gribi teikt, ka ja no rīta pielaid, paturi apgriezienus, viss ok, liec pirmajā un tad tikai sāk raustīties? Simts naudas tev iespējams noplēsīs orģinālajā VW centrā. Citur neredzu jēgu tādu naudu maksāt. Ir viens kadrs no bmwpower.lv, auto diagnostiķis, gudrs pēc velna , bet viņš VAGus neieredz un problēmas ar attieksmi Labots Oktobris 9, 2014 - Red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mõbijs Oktobris 9, 2014 Author Share Oktobris 9, 2014 Tā raustīšanās ir gaitas bēda, nevis dzinēja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 (labots) Gaitā raustās? Nu, tad varianti ir mega daudz. Bet vienalga ieteiktu atrast normālu auto diagnostiķi. Pa lielam ir tā, ka servisos jēdz skrūvēt, ja parāda ar pirkstu, ka tas un tas jānomaina. Diagnostiķis vainas nelabo, bet uzrāda, ko darīt. Mehs=Diagnostiķis ir nereāls pasākums, jo iekš LV tādu algu neviens nekad nemaksās Protams, ir man arī zināmi daudzi mehi, kam ir galva uz pleciem, bet neba viņš visu var zināt. Labots Oktobris 9, 2014 - Red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Oktobris 9, 2014 Share Oktobris 9, 2014 Paskaties pie kādiem apgriezieniem gaitā raustās. Man bija tieši pie 1500 rpm, nomainīja degvielas filtru, ielaida pie pilnas bākas 2x tos dīzeļa dzinēja tīrītājus šķidrumus (ap 5 eur pudelīte). Laikam kaut kur bija kaut kāda gļota uzmetusies, jo pēc tam nokritās patēriņš par litru un raustēklis pazuda. Raustījās kamēr auksts un pie 1., 2., 3. roba. Ja sirsnīgi mina grīdā aukstam, tad arī rīstīšanās nebija vispār, bet pārsvarā raustījās. Lai to rīstīšanos tā riktīgi iegūtu, brauc ar 1800...2000 rpm, tad atmet neizspiežot sajūgu, rpm nokrīt zem 1500 un pēc tam turpina lēnām spiest gāzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!