jema Ierakstīts Augusts 12, 2014 Share Ierakstīts Augusts 12, 2014 Nopirku wynn's airco fresh izlasīju instrukciju, pamatojoties uz slinkumu nolēmu pūst no iekšpuses, tur ir rakstīts, ieslēdziet recirkulāciju un izslēdziet kondicionieru, un izrādās, ka es savā brīnumā to nevaru izdarīt! Ja ir salona recirkulācija, tad kondiška ieslēdzas automātā, sapūtu, kāds rezultāts nezinu, slinkums vēlu vakarā bija kustēties ārā. Kāds vispār ir kaut ko tādu darījis un ar kādām sekmēm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickys Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 ko tieši tu tādā veidā gribi no tā kondicioniera iztīrīt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Rezultāts minimāls, ir darīts, atklātisakot starpību nejutu. Tāpat pelējuma smakas man no klimatkontroles nebija arī pirms apstrādes. Manam auto gan salona gaisa filtri ir ar aktīvo ogli . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 Pabrauc un apstājies pie veikala, piemēram, pielaižot pēc minūtēm 20, pirmo minūti nāk tāds samācis gaiss, kā no purva, pēc tam viss ir ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Nez, es nekad nevienam auto neko neesmu tīrījis, ar gaisu tāpat viss ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 Nez, es nekad nevienam auto neko neesmu tīrījis, ar gaisu tāpat viss ok Jā visiem citiem bija ok, bet šitas pagājušo uz vasaras beigām sāka ost, ziemā viss ir ok jo kondiška strādā tikai uz gaisa nosusināšanu īsu laiku, bet tagad pie šī karstuma sāk apnikt katrreiz raut logu vaļā, kaut vai uz to pašu minūti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Peļķīte pēc braukšanas ar kondiķi stāvēšanas vietā izveidojas kā parasti? Ir 2 iespējas, ka kondensāta novades kanāls ir aizsērējis un tā žlerga ir pa karstumu sasmakusi vai ir ieviesušās kaut kur vēl sistēmā smerdeļbaktērijas, cik dzirdēts, tad ar šitiem "nopērc benzīntankā brīnumu" nevar viņas normāli apkarot, vajag profesionālu un pēc tādas vajag vērsties servisos ar specializāciju uz auto kondicionēšanas sistēmām. Cik zinu, tad tas maksā ap 30 €. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Pabrauc un apstājies pie veikala, piemēram, pielaižot pēc minūtēm 20, pirmo minūti nāk tāds samācis gaiss, kā no purva, pēc tam viss ir ok Kondiškā kondensējas gaisa mitrums, viiss jau neiztek ārā pa drenāžu, kaut kas paliek pečkā. Tas tur uzsilsts no pečkas un iztvaiko, ko tad arī tev iepūs sākumā salonā. Klimatkontrole jau gudra - atdzesē līdz +4 līdz -0 grādie, sausina gaisu, tad vajadzības gadījumā uzsilda līdz vajadzīgajiem grādiem, kāds ir noregulēts no salona un tad to padod iekšā salonā. pēc apstāšanās pečkā paliek karstais dzeses škidrums, kas uzsilda un iztvaicē kondensātu .. Ideju, cerams saprati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 Ir peļķe katru reizi! Pirmais arī par to domāju, bet speciāli skatījos kondensāts tek ārā. Pirms tam bija Volvo tad tas pēc apmēram 40 minūtēm pie izslēgta autiņa slēdza iekšā iekšējo ventilatoru uz pilnu klapi un žāvēja iztvaikotāju, nekad nekas nesmirdēja! Bet daudzi to nezinot veda savus autiņus uz servisiem, kaut gan šis "defekts"ir grāmatiņā aprakstīts! Mafijs - es saprotu kā strādā ledusskapis, es arī saprotu kur ir problēma! Ir jautājums kāds mājas apstākļos to ir darījis vai nē, un rezultāts? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 #3 postā atbildēju savu pieredzi tieši ar tādu līdzekli, kā uzrakstiji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LPC Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Ir mēģināti veikala aerosoli, nekāda jēga. Labākais risinājums - tīrīšana ar ozona ģeneratoru. Izēd visas smakas - gan ventilācijā, gan cigarešu dūmu smaku no salona. Automazgātuve Alfā ar to nodarbojas, maksāja ap 30 EUR, aizņem apmēram 2 stundas (Pēc apstrādes ozons jāizvēdina).Es pieļauju, ka kondicionieru servisi arī ar to nodarbojas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Kāds vispār ir kaut ko tādu darījis un ar kādām sekmēm? Esmu tīrījis, palīdzēja, kondiškas gaiss pārstāja smirdēd pēc pelējuma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Nekad neesmu tīrījis un īsti nekad arī nav bijusi tada vajadzība. Nu gadas ka bišķi nosmird pielaižot autiņu, bet es parasti nemaz neaizveru durvis kad iesežos pielaist, kamer vel pasažieri sakapj... salonā jau ir vēs un bez smaķa 10s Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 Tātad katram ir sava pieredze, rīt pamēģināšu, kā tas ķēms aerosols nostrādāja pie manām līkām rociņām, par cik viņš ir paredzēts 2x, sliktākajā gadījumā meklēšu kā viņu iepūst no ārpasaules. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Pēc tam paziņo par rezultātu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 tīrīšana ar ozona ģeneratoru Nu EU uz O3 skatās kā uz indi, nevelti neviens printeris vai kopētājs, kas izstrādā O3 nav pārdošanā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Reinis Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 (labots) Izņem un nomaini taču to sapuvušo gaisa filtru un ar ziepjūdeni un pudeļbirsti iztīri gaisa kanālu no pelējuma! Tad pūt to savu airosolu un izdzenā pa sistēmu. Labots Augusts 12, 2014 - J.Reinis Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 Izņem un nomaini taču to sapuvušo gaisa filtru un ar ziepjūdeni un pudeļbirsti iztīri gaisa kanālu no pelējuma! Nestrīdēšos ar specu, bet laikam tu neesi redzējis kā ir uzbūvēta kondiška!Filtrs ir pirms sistēmas un pie tādas gaisa plūsmas viņš vienmēr ir sauss! Kanālos pelējums nav tiešu to pašu iemeslu dēļ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Reinis Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 (labots) A kas tad smird - pati māte marija bagāžniekā? Labrīt, primārais kondišku smakas iemesls ir pārmērīga mitruma dēļ radusies pelējuma sēnīte gaisa filtros, slūžās vai kanālos! Pūst tos aerosolus ir tas pats, kas mironi ar dezodorantu smērēt! Tad vismaz aizved uz LPC minēto kantori lai izindē tur visu. Labots Augusts 12, 2014 - J.Reinis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 A kas tad smird - pati māte marija bagāžniekā? Vispār jau visa problēma ir iztvaikotājā, kur tas mitrums veidojās ik pēc pāris minūtēm, ieslēdzoties un izslēdzoties kompresoram. Un mitrums daudzums tur kondensējās atkarība no ārējā gaisa mitruma. Nu kaut kā lēti sanāca aprakstīt, bet doma ir tāda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Vai Tev gadījumā nav niķis ne vienmēr slēgt kondišku? Nu tur pabraukāt bez kadu dienu, tad atkal ieslēgt. Doma tāda ka nu es piemēram nekad kondisku neizsledzu un stāv jebkurā gadalaikā automatā uz 21C, nu lūk un ienāca prātā doma ka ikdienā kondiška saražo svaigu ūdeni kas regulāri izskalo vecās duļķes ārā. Vai tas tieši tā ir, īsti nezinu, neesmu pastiprinati interesējies, vienkārši minējums Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Reinis Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 A tad man jautājiens, cik vecs un kāda modeļa Tev braucamais ja nav EED vai Purge Module vai kāds cits iebūvēts mehānisms pret iztvaikotāja pelēšanu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Nav kāds kustonis nosprādzis kaut kur? Bija čomam gadijums iz dzīves, smakoja nejēgā pirmos brīžus. Beigās pēc kārtīgas apskates tika atrasts nosprādzis putns zem kapota. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Ziemas spelgonī kondiškā visas sēnes izsals un nākamvasar , vismaz kādu brīdi, smaku nebūs. Es vasarā kondišku slēdzu gandrīz patstāvīgi, arī sākumā nedaudz uzsmako, varu izturēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 Vai Tev gadījumā nav niķis ne vienmēr slēgt kondišku? Nekad nevienam autiņam klimatu kontroli neesmu slēdzis ārā, kā nopērkot ieregulē uz 23 tā līdz galam! A tad man jautājiens, cik vecs un kāda modeļa Tev braucamais Parastākais bibī, Infiniti FX45, bet laikam kaut kas nav iebūvēts, ja tādas klases mašīnai parādās tādi sūdi. Nav kāds kustonis nosprādzis kaut kur? Nu it kā jau nav, daudz ja neredzi, tur stāv V8 un viss ar plastmasu ir nosegts, un nesmird pēc maitas, bet pēc purva rāvas un arī tikai minūti! Ziemas spelgonī kondiškā visas sēnes izsals Vot neizsala maita, baktērijas vienkārši aiziet gulēt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LPC Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Nu EU uz O3 skatās kā uz indi, nevelti neviens printeris vai kopētājs, kas izstrādā O3 nav pārdošanā! Aber ozons arī ir inde, pie tam ļoti spēcīga. Ne velti visā pasaulē, tai skaitā VISĀ EU - medicīnas iestādes (palātas, operāciju zāles utt.) - dezinfekcijai izmanto UV lampas, kuras paralēli tiešajam starojumam izstrādā ozonu (visiem pazīstamā "slimnīcas smaka"). Šīs pašas lampas izmanto arī liela daļa Latvijas bērnudārzu Ozons ir patiešām efektīvs pret visa veida sēnītēm/baktērijām. Padomā pats - kas tev liekas kaitīgāks - ielikt mašīnā uz stundu ozona ģeneratoru, kurš saražo ozonu - palielina o3 koncentrāciju gaisā, izdzenā pa autiņa ventilācijas lūkām utt. - un pēc tam tu viņu vienkārši izvēdini (o3 ir pietiekami ātri gaistošs + koncentrācija gaisā nemaz nav liela - tas ģenerators spēj saražot pāris g/h) - vai arī kautkāds Wynn šķidrums aerosolā kuru tu sapūt ventilācijas lūkā pārsimts ml. Tas noteikti fiez ko ātri neizgaros - un ja tam arī piemīt dezinfekcijas spējas tad noteikti arī diez ko veselīgs viņš nebūs . Esmu mēģinājis abus variantus - pēc tā kondicionieru tīrāmā efektu šķietams īslaicīgs efekts bija uz pāris dienām, bet man ir baigā aizdoma, ka tas nevis likvidē smakas avotu, bet pārsit smaku ar savu aromātu. Pēc ozona tīrīšanas mašīna pāris stundas arī pēc vēdināšanas mazliet smird pēc slimnīcas steriluma - bet otrajā dienā jau šķita, ka "slimnīcas smaka" ir pazudusi un salonbs smaržo neitrāli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 (labots) Nu nejauc jau sterilu telpu prasības ar dzīvi! Es saprotu ka ozons varētu būt nekaitīgāks, man kā cilvēkam, jo tādas koncentrāciju ir grūti sasniegt. Kas pēc tavām domām tad ir ozona ģenerātors? Un UV lampa jau gan dot citu efektu uz cilvēka ādas, salīdzinot ar ozonu! edit: nepareizi izteicos, ja tu domā ka bērnus, bērnudārzos kādreiz apstaroja ar UV lampu, lai viņi dabūtu ozonu, tad domāju ka nē! Un vai tagad tas ir atļauts, nezinu, bet kaut kā jau tā doma raisās uz to pusi ka arī, nē, jo tomēr tā ir radiācija! Labots Augusts 12, 2014 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
LPC Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 Atvaino, bet nesaprotu, ko tieši tu vēlies pateikt ar savu pēdējo postu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 Kas pēc tavām domām ir ozona ģenerators, ko var brīvi ielikt mašīnā? UV lampa, vai kas cits? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LPC Augusts 12, 2014 Share Augusts 12, 2014 (labots) nepareizi izteicos, ja tu domā ka bērnus, bērnudārzos kādreiz apstaroja ar UV lampu, lai viņi dabūtu ozonu, tad domāju ka nē! Un vai tagad tas ir atļauts, nezinu, bet kaut kā jau tā doma raisās uz to pusi ka arī, nē, jo tomēr tā ir radiācija! Nē, es to izteicos citā kontekstā - tu teici, ka o3 ir inde - es vienkāŗsi piebildu, ka o3 ir inde, kuru plaši pielieto dezinfekcijas nolūkos, vietās kur regulāris apgrozās cilvēki. Bērnus neviens nestaro - lampas tiek ieslēgtas laikā, kad telpā neviens neuzturās. Doma bija pavisma cita - gripas periodos bērnudārzi/citas publiskas iestādes ozonē telpas reizi sutkā. Līdz ar to ja reizi pusgadā auto salonu dezinficēsi ar ozonu - nekas traģisks nenotiks. Hvz par ģeneratoriem - es pieļauju, ka visdrīzāk tās ir vienkārši UV lampas slēgtos korpusos (vismaz ozona ģeneratori akvāriju ūdens dezinfekcijai tādi ir). Es pats tirgoju UV dezinfekcijas lampas, bet pašrocīgi neesmu mēģinājis viņas izmantot kā ozona ģeneratoru jo manējās ir atvērta tipa - UV starojums ātri vien izbalinās man salonu. EDIT: Tikko pagūglēju There are basically two methods of producing ozone...ultra-violet and corona discharge. Corona discharge creates ozone by applying high voltage to a metallic grid sandwiched between two dielectrics Labots Augusts 12, 2014 - LPC Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2014 Author Share Augusts 12, 2014 Ta nē viss ir ok, pats esmu stāvējis krievu laikos UV saulē, jo tad tas bija moderni, domāju ka tagad neko tādu neatļauj! Un tur jau bija cita doma. Bet visi ozona gaisa ģeneratori strādā uz principā, gaiss un augstspriegums, rodas O3, kas tagad ir aizliegti sadzīvē, visi vecie printeri un kopētāji deva ārā tādu O3, ka bija patīkami blakus pastāvēt, ļoti labs bija vecai labai HP4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Augusts 13, 2014 Share Augusts 13, 2014 (labots) Ja jau tēma par kondiškām, tad es arī iemetīšu jautājumu. Man ir gadījies tā, ka pēkšņi, strādājot kondiķim pa vienu no gaisa pūšanas atverēm salonā (to, kas vidū šofera pusē, ja būsim precīzi) pēkšņi sāk nākt garaiņi. Bez kādas smakas, vienkārši garaiņi. Vienu reizi neilgi pēc šādiem simptomiem izbeidzās aukstums - bija izrūsējis caurums trubā un izgāja freons. Tagad pāris dienas atpakaļ atkal sāka nākt garaiņi, bet pagaidām aukstums (tfu, tfu, tfu) vēl turās. Vai kāds var pateikt, no kā tie garaiņi var rasties? Auto - Mitsu Pajero 2003.g. ar klimatu un dubulto (dalīto) kondicionieri (priekšā / aizmugurē). Labots Augusts 13, 2014 - ivo Link to comment Share on other sites More sharing options...
LPC Augusts 13, 2014 Share Augusts 13, 2014 (labots) Man ir gadījies tā, ka pēkšņi, strādājot kondiķim pa vienu no gaisa pūšanas atverēm salonā (to, kas vidū šofera pusē, ja būsim precīzi) pēkšņi sāk nākt garaiņi. Bez kādas smakas, vienkārši garaiņi Ar steigu brauc uz servisu. Normālu servisu! hvz vai tie garaiņi ir freons vai kas cits - bet man vienam autiņam tāda šaize bija (chtysler 300M 99. gada) - es to ignorēju, kaktu kantorī pateica, ka minimāla noplūde, nekas svarīgs un tikai uzpildīja. Tas viss beidzās vienā jaukā dienā ar klusi būķši motortelpā un salonu, pilnu ar freona (?) miglu. Sajūtas nav no patīkamākajām. Labots Augusts 13, 2014 - LPC Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Augusts 13, 2014 Share Augusts 13, 2014 Nu, man kādu brīdi tie garaiņi panāca un vairs nenāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Augusts 13, 2014 Share Augusts 13, 2014 Gribāt pasmieties par kondiķu tēmu? Opel Astra H. Nomira kompresors pēc 8 gadiem. Mašīna apciemo servisu ik pēc 2 dienām, jo jaunieliktie kompresori dzīvo akurāt 2-3 dienas. Nu jau 3. pēc kārtas jaunieliktais kompresors nosprāga pēc kārtējām 2-3 dienām un ofic. serviss (AutoBlitz) neprot neko citu, kā vienkārši iemaukt iekšā nākamo, neko nepārbaudot. Visi kondiķi nomira pilnīgi vienādi - noķīlējās - mufta vairs negriežas un ar gumijas smaciņu mufta atliecas, siksna sāk griezties tukšgaitā - kompresors vairs netiek piedzīts. Daži gan saka ka tie "jaunie" neesot jauni bet gan rūpnīcas atjaunotie. Neņemos spriest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Augusts 13, 2014 Share Augusts 13, 2014 ielikt lietotu, bet tādu, kas stāvējis ar aizbāztiem caurumiem, lai mitrums nav iekšā ticis. Ideālāk, no tikko izjaukta auto. par to tēmu - varbūt zēni par daudz uzpilda sistēmu? varbūt uzpildot neielej speceļļu sistēmā, ar ko eļļot kompresoru ? tie ir tikai minējumi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 13, 2014 Share Augusts 13, 2014 Nu, man kādu brīdi tie garaiņi panāca un vairs nenāk. Es teiktu ka tas ir klasisks tosols, garaiņi bez smakas, nāk arā pa klasisko vietu. Nav zudumi? Ja nu ir aizdomas uz ūdeni, tad var apvienot patīkamo ar lietderīgo - ar spiedienu izmazgāt motortelpu, ļaut visam visur satecēt, uzsildīt motoru un tad ieslēgt kondišku, ja tvaika nav tad tas tvaiks nez vai bija ūdens Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Augusts 13, 2014 Share Augusts 13, 2014 Bonifācij - tosola / antifrīza tvaikiem ir gan īpatnēja saldena garša. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 13, 2014 Author Share Augusts 13, 2014 Tie garaiņi paradās tad, kad pēkšņi izslēdzas kompresors un viss sasalušais labums uz iztvaikotaja, pateicoties siltajam āras gaisam strauji atkūst un tiek iepūsts salonā. Man tā vienam autiņam bija, sākumā reti un tad arvien biežāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 13, 2014 Share Augusts 13, 2014 (labots) veca tosola tvaikiem jau nav vairs nekādsa ne specifiskas ne saldas garšas, nu ja nu vienīgi kadam deguns kā medību sunim un ja vel kāds ekonomists sāk ūdeni pieliet strauji zūdošam dzesēšanas šķidrumam.... Labots Augusts 13, 2014 - Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!