Jump to content

Cełošana ar auto


MoYo
 Share

Recommended Posts

Sveiciens forumiešiem.

 

Ceru,ka īstajā sadałā trāpiju.

Padalieties ar info, ja esat cełojuši pa eiropu ar auto.

Interesē maršruts no Lv līdz horvātijai / slovākijai! Kur varētu meklēt visu info, kas saistīts ar maksas cełiem ar cik € būtu jārēkinās aptuveni.

Kādu gps ierīci lietot, ar kādām kartēm, lai būtu max jaunākie cełi iekšā?

Iesakiet kādu top vietu, kas būtu jāredz attiecīgajā valstī, kur esat bijuši, vai kuru gribētu redzēt.

 

Paldies.

Link to comment
Share on other sites

Edzhua
(labots)

Pagājušā gada vasara - maršruts un aptuvenās izmaksas iz dzīves. Ja nemaldos, tie cipari ir uz 2 mašīnām kopā, katras vidējais patēriņš 5L...

 

kso-1399198646-U7537.png

 

kso-1399198659-U7537.png

 

Horvātijā noteikti vajag apskatīt Plitvices ezerus un Krkas nacionālo parku... esmu bijis, ainavas neaprakstāmas...

 

Viena no lietām kas noteikti jāzin, vajag katras valsts naudu līdz, ar pliku karti cauri netiksi, ir daskuja vietas, kur negrib ņemt euro un vispār ar karti norēķināties.

Jāņem līdz daudz ūdens vai jāpērk pēc iespējas lētāks kur var dabūt, neatceros kurā parkā, bet bija brauciens ar kuģīti uz vienu spotu, kur vajadzēja laiciņu uzkavēties, ūdens bija beidzies, slāpes nežēlīgas un ūdens maksāja ~2,5Ls mūsu naudās...

 

Pie parkiem nevajag paļauties uz pirmo čali, kas tev mahājās ar rokām un rāda, lai tu griez iekšā viņu stajankā... Ir arī citas tuvāk spotam, cenas nav nežēlīgi atšķirīgas.

 

It īpaši Horvātijā vajag censties maz izmantot krievu valodu, viņiem krievi nepatīk, ir pat kafūži, kuros atsakās apkalpot. Bet nu prātīgi pasaki, ka esi no Baltijas, Latvijas, cita runa uzreiz.

 

Ceļu maksas būs diezgan daudz un tie cipari variē, nezinu vai vispār tā vienkārši var atrast visus spotus kādā maršrutā, vajag atlikt pāris simtus vismaz... bija kaut kādas 2.,3 valstis, kurās uz robežas jāpērk vispārējais tickets (uz tām 3 valstīm kādi 60eiriki aizgāja, man šķiet) un tur atsevišķi maksas ceļi nebija. 

 

Nu jābūt diez gan liekai naudai līdz, neparedzēti izdevumi tur uz katra stūra, ja brauc ar savu transportu. es vairs tik svaigi neatceros visas nianses.

Labots - Edzhua
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Didzis

Iekāp lidmašīnā, aizlido kur gribi, noīrē atpūtas vietā autiņu, jūties kā atpūtnieks un vēl naudu ietaupīsi. Atkritīs tūkstošiem kilometru mocības kā šoferim. Vispār cilvēki ar šoferēšanu naudu pelna, nevis atpūšas braucot. Kad es atceros caurbraucienu caur Poliju, uzreiz raudāt gribas, bet apbraukt to milzīgo zemi nav iespējams. Braukt ar autiņu cauri visai Eiropai, tā nu točna nav atpūta !

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Edzhua

Ja godīgi, tad Didzim ir taisnība, ok, ja nesteidzoties izplāno garāku ceļojumu un ir ērta, plaša mašīna, kurā nav jāsaspiežas un var arī pagulēt, tad nebūtu tik traki, bet es diez vai vēl kādreiz tik tālu gribēšu kratīties, kur 70% laika tiek pavadīts uz riteņiem, 60% neko spešal neredzot.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Didzis

Kad tu pēdējoreiz brauci cauri Polijai? Tagad jau visur bāņi sabūvēti un vienas dienas laikā var aizrullēt no Katovices līdz Latvijai, ja vien pa ceļam nav remonti dažu simtu km garumā. Cits stāsts, ka brauciens ir tiešām nogurdinošs.

 

Lidmašīnā gan izmaksas uzaug līdz ar bagāžas apjomu. 

 

P.S. Neciešu lidot, jo pēc tam visu dienu jāmocās ar pamatīgām galvassāpēm.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Labāk dienu, lai galva sāp, nekā nedēļu dirnēt mašīna :XD

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jā pagājušo vasar bija trips ar mašīnu no Lv uz Bulgāriju. Sīkumos neizplūdīšu.

1. Vajag skaidru naudu. Euro ņem visur pretī.

2. Polijai malt cauri pa nakti.

3. Slovakijai braukt cauri gar Austrijas robežu, ērtāk un lētāk, bet nedaudz ilgāk. Slovākijā policija ir ļoti korumpēta. Visu var sarunāt.

Pie iebraukšanas konkrētā valstī, paskaties vai nevajag viņetku. Bulgārijā iebraucot, pirms tam nezinot, šķiramies no 50€. Nu tas tā informācijai

P.s. Turpceļš 36h, bet atpakaļ 51h

Bulgārija - Serbija un Serbija - Ungārija. Rindas uz robežām oi oi oi.

Atgādinu ka Serbia nav Šengenas zonā, tāpēc visus tur čeko.

Vai es brauktu vēl, jā brauktu, bet ar lidmašīnu. 3000 sčemta km nonstopā ir grūti pat ar 3 šoferiem.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Nezinu ... Esmu vairākas reizes šo maršrutu viens pats nostūrējis , un nav tik traki . Protams , ja ekspresstempā grib līdz galam tikt , pa ceļam neko neapskatot , tad ir kā ir ... Bet tur taču pa ceļam ir čum ko redzēt - Orāvijas pils - Slovākijā , Postoinas alas Slovēnijā . Ja ir bērni , turpat Slovēnijā , Pie Celjes - Therme Olimie ūdensparks . Horvātijā - Plitvice ... noteikti . Krkas parks .. bet pirmais ir noteikti iespaidīgāks . Pilsētas , ko būtu vēlams iekļaut - Rovinja , Splita , Zadara ( Vecas pilsētiņas ar fantastisku auru ) , tad uz augšu , līdz Makarskai ... Vai līdz pašiem Dubrovņikiem ir vērts celties , nezinu ... tad jāplāno kādas trīs nedēļas ... Tā vietā var atpaķaļceļā izbraukt caur Bosniju - Neretvas kanjons , Mostara , Travniks . Jaice . Būs iespaidi vairākiem gadiem uz priekšu ... Bet tā - aizlido un viss .

šovasar atkal brauksim - Uz Korčulas salu - feini tur bija :) .


Kaut gan ... Ja ap desmitiem vakarā izbrauc no LV , tad ar visu nakšņošanu Slovākijā , aiznākošās dienas pēcpusdienā var tikt jau pie Adrijas jūras ... bet tad nu jā , tad ir plēsiens - tad pa ceļam neko neredzi ... Toties  tad uz vietas var ilgāk luni palaist .

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

itanium
(labots)

Tas tak nebūs Didzis, ja nemācīs kā "pareizi" dzīvot.

Nobraukti ~6000km pa Eiropu visai ērtā mašīnā - nekāda vaina.

Pa ceļam var viskaut ko interesantu apskatīt. Kā arī krietni lētāk par lidošanu.

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Didzis

Droši vien, ja visu gadu sēž ofisā un nagi niez riktīgi izbraukties, tad tāds pasākums kādu var arī interesēt. Man sanāk katru dienu braukāt darba darīšanās un nu nafig vēl atvaļinājumā par šoferi piestrādāt . Atvaļinājumā vajag atpūsties. Normāli aizlidot ar ļoteni, kārtīgās viesnīcās padzīvot un ar taksometru pārvietoties. Manā uztverē tā ir atpūta, nevis stundām sēdēt pie autiņa stūres, kamēr pakaļa paliek kantaina, maksāt sodus svešiem poļicajiem, stāvēt rindās uz robežas, štukot ,kurā valstī degviela lētāka u.t.t. Nu jā, laikam mums katram cita izpratne par atpūtu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

labiitis

Rīga-Stokholma-Orebro-Karlstad-Lillehammer - Norvēģijas Ziemeļi (troļļu ceļš, augstākais kalns)-...-Oslo-Upsala-Stokholma-Rīga

 

Gandrīz 2 nedēļas, dārgi, bet nu pavisam kas cits salīdzinot ar Latvijas līdzenumiem  :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

jarajara

es negribētu kaut kur lidot, un tupēt viesnīcā. kādā kalnā uzlīst, ar veļuku cita lieta. par novēģiju varētu iebliezt kādu maršrutu. kādu nedēļu vietās, kur daudzi , kas bijuši norgē, braukuši cauri, ātri redzot skaistuma vienu pusi. otra bieži ir pārāka, un prasa tik nedaudz piepūles. nemaz nav dārgi. paliels mīts. nezināsana rada dārgumu. autiņš dod bonusu - bagāžnieks. pārītis velo , lupatas braukšanai , iešanai varētu izmaksāt sālīti ļotenē.

un to ko katrs redz , nosaka paša griba , zināšanas un varēšana,nevis auto vai lidmašīna. katram savs. nevajag savādāk domājošos uzskatīt par idiotiem.

un pakaļas kantainums vai maksāšana mentiem ir paša garīgās un fiziskās problēmas. :) ne visi maksā , ne visiem pakaļa plītsveidīga. :)

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
(labots)
Norvēģijas Ziemeļi (troļļu ceļš, augstākais kalns)-...-Oslo-Upsala-Stokholma-Rīga Gandrīz 2 nedēļas, dārgi, bet nu pavisam kas cits salīdzinot ar Latvijas līdzenumiem :mrgreen:

Ar Bolīvijas Nāves ceļu arī nesalīdzināsi.

Labots - _dunduks_
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

nevertell

Didzi, tev atpūta ir tupēt viesnīcā un ar taksi braukāt ? Nach tada vispār kautkur jālido, noīrē hoteli Rīgā vai velnsviņzin kur tu dzīvo un atpūties laimīgs.

Kā jau teici, brauc lai atpūstos- bez atpūtu budžeta nav vērts. Kāpēc uztraukties, kur degviela lētāka, ja brauc atpūsties ?

Link to comment
Share on other sites

Didzis

Nav man atpūta tupēt viesnīcā, vienkārši es nesaprotu, kā šoferēsanu  pie stūres var uzskatīt par atpūtu. Ir sanacis ar busiņu vairākām ģimenēm ceļot.Tā cita lieta, nolīgstam šoferi ar busu un lai tas rullē. Vari droši pie pusdienām vīna glāzi iedzert vai aukstu aliņu. Nav jāmeklē stāvlaukums, jo šoferis izlaiž kur vajag un atbrauc vēlak savāc. Nav man kartē jālūr vai GPS jāprogramē ,lai šoferis štuko. Nu tā jau ir kautkāda atpūta, bet ne tūkstošiem kilometru pašam baranku kruķīt.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Nu jā- katram savs. Kad vēl braucu uz eiropu slēpot, vienu reizi kratījos ar busiņu paziņu kompānijā. Jāstūrē nebija bet gandrīz sutka mikriņā ir kaut kas.. Laika īsināšanai tika šmiga pamatīgos apjomos lietota. Sākumā jau jautri, bet tad miegs un plīsiens nāk, pagu lēt nevar, neērti, principā murgs....

Nākošās reizes braucu ar lidmašīnu. Cita lieta! Dārgāk gan, bet pāris stundas un Vācijā, vēl pāris h pa bāni un kalns klāt. Kā baltais cilvēks!

Ak jā, ntās stundas pie stūres principā ir ļoti bīstami. Ne velti smagā šoferi drīkst braukt tik 8h no vietas, tad 8h otrs šoferis un tad jāstājas malā un 8h jāguļ.

Paziņu paziņa pēc 10h pie stūres Polijā uz bāņa aizmiga un pilnā ātrumā ietesa malā stāvošā fūrē.. Vairāki mēneši slimnīcā, knapi izdzīvoja....

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ar autiņu apceļoju tikai kaimiņvalstis, bet tālāk braucot izdevīgi ir tikai, ja sameties ar čomiem un vienā barā. Protams, ne visiem šāda opcija ir pa prātam. Lētākais ir ar firmu busā sēdēt, bet arī pakaļa stīva 3 dienas sēžot, kamēr tiec līdz Eiropas dienvidiem. Ja brauc pirmoreiz, ir interesanti braukt cauri n valstīm, bet ar katru nākamo reizi jau daži ceļi jau zināmi un nav prieka rullēt par tiem pašiem ceļiem.

 

Vēl viens labs variants ir aizlidot līdz galamērķim un tad iznomāt autiņu un apbraukāt visus apskates punktus tuvākā apkārtnē, lai gan jebkāds autiņš kļūst par apgrūtinājumu vietās, kur nenormāli dārgi iebraukt, piemēram, Monako, Venēcija un vispār kaut kur franču Rivjērā, kur čum un mudž no cilvēkiem.    

Link to comment
Share on other sites

Verneris

 

 

bet tālāk braucot izdevīgi ir tikai, ja sameties ar čomiem vienā bārā.
 
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
(labots)

Viņetka = Maksa par lielo ceļu izmantošanu.

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Paldies ronalds_

Viņetkas kā jau minēja.

Man bija sastopama kaut kāda Uber 3 vienā. Ungārija, Slovākija un Austrijā. Tad bija Serbia maksas bānis un Bulgārijā at vietējā Viņetka. Vēl bija Xxl Viņetka 4 vienā + Čehija.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Neatsitiet cilvēkam vēlmi ! Izbrauks , tad pastāstīs - vai patika vai nepatika . Pēc manām sajūtam gan ... neviens lidojums nevar atsvērt to fīlingu  , kad dodies , kur acis rāda ... Tāpat arī - krietni lētāk tā sanāk . Ja viens , var būt arī nē , bet ja ar ģimeni ... Kaut vai dēļ tā , ka naktsmāju nomāšana tajos reģionos ir nacionālais bizness . Un tādas ģimenes , savas mājas reti liek internetā . Nekādi kempingi ! katrā vietā var atrast naksmājas par stipri sakarīgu cenu, neplānojot  . Ir nakšņots - septiņi cilvēki par 40 eiro un tikai tapēc , ka māja ir puskilometru no jūras . Nu jā, un pašā krastā 80$ . Katrā naktsvietā ir virtuve , trauki - ēd to , ko iepērc veikalā un pagatavo . Ja gribi kādreiz izlaisties , ej uz krodziņu .Cenas gan arī tur ir cēlušās , bet vidēji - iztikšana tāpat , kā Latvijā , dzīvošana lētāk , kā apceļojot Latviju . Degviela ir kļuvusi dārgāka , bet tik un tā , ja brauc kaut divatā - braukt atmaksājas . Un nekad Tu neiepazīsi vietējos cilvēkus , ja dzīvosies pa hoteļiem . Bet cilvēki ir tiešām - jauki , sirsnīgi un atsaucīgi .

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Edzhua

Nu sezonā uz dullo ar tām nakstmājām var paveikties un var nepaveikties, mēs arī braucām uz dullo, ilgi vazājāmies pa piekrasti, kamēr atradām kur palikt, mēs gan bijām 10 cilvēki, 5 drošvien būtu ērtāk, taču nenožēlojām, atradām 2stāvu māju pa 200Euro uz 2 dienām 500m no jūras, kapitāli.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Lielam baram protams , ka grūtāk sameklēt ..

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
arla

Derētu kāds skaidrojums, par ko tā maksa ir, par kādu attālumu, par kādu maksas ceļu,  kur var samaksāt, kur reģistratoru var iegādāties un uzpildīt utt. Katrā valstī sistēma ir atšķirīga un ja visai Eiropai jāizbrauc cauri, tad ir ko galvu palauzīt.  

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Polijā maksas nav . Slovākijā , Ungārijā vinjetes . Ungārijā pērk uz robežas , Slovākijā - tuvākajā benzīntankā . Bosnijā - bezmaksas ... Slovēnija , Horvātija - koplietošanas ceļi besmaksas , bānis maksas , kur tiek arī iekasēts kontrolpunktos . Bet dažādi attālumi starp punktiem un arī samaksa pa posmiem atšķiras .


Link to comment
Share on other sites

dzincha

Polijā ir maksas - Varšava -Poznaņa. Uz bialistokas virziena arī esot jau kkāds kontrolpunkts, bet pagājušo gadu vēl nebija.

Kā ir ar to Slovākiju. Ja brauc pa maksinieku,tad brauc pie šlagbauma un pērc vai arī atrodoties ne uz štrāses viņeti vajag? Slovākijā maksas ceļš ir Bratislava - Žilina?

Čehijā laikam arī līdzīgi.

Link to comment
Share on other sites

Daiļais

Slovākijā par maksu ir tikai autobāņi. Vinjeti nopērk bezīntankā, īsākais termiņš uz nedēļu. Viena daļa jāpielīmē uz stika, otra ar roka aizpildīta(valsts nr) ir jābūt salonā, bez tā skaitās, ka nederīga. Nederīgas vinjetes uz stikla nedrīkst būt. Slovākijā, ja nobrauksi kādu gabalu pa autobāni bez vinjetes, var paveikties un sodu nemaksāt, bet Ungārijā ir kameras, kuras skanē valsts nr un salīdzina ar DB, kura tiek aizpildīta pērkot vinjeti, tāpēc nav iespējams izvairīties no soda. Polijā maksā pēc fakta skaidrā naudā, ne par ko nav jāuztraucas, ja makā ir zloti.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Aka jā - ir Polijā maksas bāņi , bet nu tajā virzienā šķiet , ka nav uzbūvēts ... kādu brīdi nav braukts , kaut kas var būt mainījies . Bet par Slovākiju runājot , sieva vēl pagājušo vasaru brauca pa turienes bāņiem - apgalvo , ka aizvien vēl tur esot vinjetes , uz bāņiem atsevišķas maksas neesot .

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Vot visa šitā nesaprotamā vinješu tollu u.c. maksas brīnumu dēļ es izvairos turp braukt, lai kratās nah, ir citi vairāk saprotami virzieni kurp braukt


šiem maz ka par degvielu 3 ādas plēš tak vēl par ceļu kaut ko noraut grib - nah nah nah

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Mhm ... tad jau tik uz Ukrainu , taisnā ceļā ;) - tur nav vinjetes , un ceļi arī attiecīgā stāvoklī , tuvu mūsējiem , kur arī nav vinješu - lauž kas grib - vietējie , kā nu varēs tā , no saviem nodokļiem samaksās . Bet aizbraukt ta gribas pa labu ceļu , ne?  Un es tiešām nezinu , ko mēs , vai slovāki iegūstam no degvielu cenām , kas ir kosmosā ? Bet vispār ... atraduši nu gan mega izdevumus pāris jevriki ... Vēl varētu palūgt vietējos - ja jau esmu tik labs , ka dodos ceļot cauri šai valstij , izdalīt bezmaksas auto . Par deģi vietējie neatbild , to palūgt nesanāks .

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Tik cik tos jevrikus tu atdod, lai izmantotu labu ceļu, tikpat un vairāk ietaupīsi laikā un degvielā.

Link to comment
Share on other sites

Edzhua

Es atkal nesaprotu, kāpēc LV joprojām nav vinjetes... būtu par ko remontēt ceļus un nebūtu jāčīkst, ka par nodokļiem nekam īsti nesanāk... Kāpēc ārzemnieks šajā gadījumā ir priviliģētāks, kā mēs paši?

Tās vinjetes nav nemaz tik dārgas, vinjete uz vienu valsti ir tas pats cenā, kas citā valstī nepirkt vinjeti, bet maksāt par katru bāni atsevišķi. Manuprāt, daudz vienkāršāk ir maksāt vienreiz, nekā stāties un maksāt katrā atsevišķi.

Kurā valstī 3 ādas plēš? Visur cenas ir +/- tādas pašas, kā LV, citur pat nedaudz lētāk. Degvielai ir mazs sakars ar ceļu stāvokli, par kuru topikā minētajās valstīs var teikt tikai to labāko.

 

Patika arī skatīties, kā būvē jaunus autoceļus, kādu 5 cilvēku grupa ar visu spectransportu un pienākošās kravas materiāla... Pie mums katras bedres lāpīšanai ir vesels buss ar brigādi, kurā 2 strādā un pārējie pīpē.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tāpēc, ka mums ir bardaks, iekasētie nodokļi (ceļu nodoklis, akcīze) tiek sadalīti pēc velns sazin kādiem principiem. Tak bez parlamentārās komisijas izveides, jaunas aģentūras uzcepšanas un finansējuma izdalīšana nekas pat teorētiski nevar sākties. Ā un vēl viens sīkums, ka liela daļa maģistrālo ceļu ir katastrofālā stāvoklī. 

 

 

kāpēc LV joprojām nav vinjetes

Es atceros, ka pagājušā gadā vajadzēja busam pabraukt dažus simtus km pa nemaksas ceļu Ungārijā - uz mata tāds, kā kādreiz bija Jūrmalas apvedceļš pirms rekonstrukcijas un vairums mums esošie asfaltētie ceļi. Ja šādi 1000km cauri Polijai jāizbrauc, cik daudz vairāk degvielas un laika jāiztērē, lai nokļūtu līdz galamērķim? Jāpiezīmē, ka tieši tur apdzīvotās vietas ar 50km/h ir no vienas vietas. Vienā dienā šādu attālumu ir neiespējami veikt, bet komerctransportam tas maksā vienu lieku dienu, jo ik pēc 8h ir jāatpūšas.

maksas brīnumu dēļ es izvairos turp braukt, lai kratās nah,

Link to comment
Share on other sites

Pagājušā vasarā braucām ar auto uz Vācijas dienvidiem.. tuvu Šveices/Austrijas robežai.. Polijā ir maksas ceļš, autobānis no Varšavas.. var maksāt arī ar karti, Vācijas virzienā ir kādas 3 vietas, kurās jāsamaksā.. tiesa.. summa nebija liela.. precīzu gan neatceros.. jau iebraucot Lietuvā ir kaifs braukt.. un tā visā Eiropā.. atpakaļ braucot pāri LT-LV robežai bija skumji skatīties uz LV ceļu stāvokli.

Link to comment
Share on other sites

Būtu tu poļos pabraucis pa tiem ceļiem, kas nav maksas, tad tā nespļaudītos pa LV ceļiem. Tajā pašā vāczemē, es braucu Februārī, ceļi, kas nebija bāņi, bija diezgan sliktā stāvoklī. Pat ātruma ierobežojumus 50 un 70 km/h bija sakarinājuši.

 

Mikro autobusiem arī Lietuvā ir jāpērk vinjete, turpat uz robežas būdās. 

 

Un ja pie mums būtu ieviestas vinjetes busiem un smagajiem, tad arī būtu vairāk līdzekļu ceļu uzturēšanai. Otrkārt, transporta nodevai jābūt iekļautai degvielas cenā. Vairāk brauc, vairāk maksā. Komerctransportam to nodokli, deklarējot iegādātās degvielas litrus var arī pēc tam atmaksāt.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

Un ja pie mums būtu ieviestas vinjetes busiem un smagajiem, tad arī būtu vairāk līdzekļu ceļu uzturēšanai.

 

Domā? Es gan domāju ka būtu vairāk naudas ko "sasūkt nāsīs" ....

 

 

 

Otrkārt, transporta nodevai jābūt iekļautai degvielas cenā.

 

Takš ir jau iekļauta - degvielai pamatīga akcīze jau ir virsū. Bet cik % no tā tiek novirzīts ceļiem....  

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...