Jump to content

audi 80


goicis
 Share

Recommended Posts

Sveicināti!Ir radusies ķibele ar kuru nespēju tikt nekādīgi galā!!!Ir Audi 80 1,8S 88.gads karbiņš ar parasto čoku!Problēmas ir ar tukšgaitu.Braucot pa ceļu ar normālu ātrumu nav nekādu problēmu iet kā zvērs,bet problēma sākas kā nomet gāzi masina var noslāpt citreiz  staigā apgriezieni,bet pats dīvainākais ir tas ka iemet pirmajā ātrumā uzdod čadu un tad reska atlaid gāzi piespied sajūgu un bremzes un masīna noslāpst.Vot kas tas par brīnumu?Mainīti ir trīs karbiņi, pārietas visas vakuma trubeles,mainīta aizdedze,zobsiksna stāv pēc atmetkas un uzlabojuma nav  nekāda!Padalieties vai kādam nav gadijies līdzīgs gadijums!Paldies jau iepriekš!!!

Link to comment
Share on other sites

Kādā stāvoklī gumijas starpgabals starp karbūzi un kolektoru? No vecuma kādreiz tiktālu sasprēgā,ka atlec tā metāla plāksne pie kā skrūvējas karburators.Finālā rauj gaisu un līdzīgi simtomi.Pārbaudi tukšgaitā uzspiežot uz karbūzi.Vēl iespējams aizsērējusi degvielas padeve no bākas.Tas protams kas nāk prātā,ja nav problēmas pa lielo,pārkarsēts,plaisas vai galva liegta :) .

Link to comment
Share on other sites

Brīvgaitas apgriezienu regulators 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kaut kāds dačiks, tik jautājums kāds, rpm?

Link to comment
Share on other sites

Gumija zem karbiņa jauna.Brīvgaitas apgriezienu regulators mēģināts vēl no diviem karbuļiem plus vienam nokniebts gals.PĀRKARSĒTS NAV!Rezultāts tāds pats!

Edited by goicis
Link to comment
Share on other sites

Man bija tieši tādi pati problēma. Un interesanti, ka neviens meistars tā arī to līdz galam nesalaboja.
Brīvgaitas apgriezienu regulatora iztīrīšana nedaudz palīdzēja, bet vienalga slāpa nost.

 

Esmu ieinteresēts redzēt, vai tev izdosies izdarīt ko lietas labā.

Edited by Moist
Link to comment
Share on other sites

Ja vajag tiešām atrisinat tad brauciet uz Čiekurkalnu, serviss kas atrodas aiz veikala Čiekurs - AUDI fanāti ar oscelogrāfu vai nu ka to aparātu īsti sauc kas atradīs kur jums ir tas sapujušais vadiņš kura dēļ viss gļuko

Link to comment
Share on other sites

Minējums tikai,bet kas ar sadalītāja vāciņu?Mikro plaisas arī dīvaini uzvedas.Pie apgriezieniem viss čikiniekā brīvgaitā pie maziem apgriezieniem motoriņam aritmija sākas :) .Un tukšgaitu neatregulēt.

Link to comment
Share on other sites

Moist!Man ar vakar ko tik viens meistars neizmēģinājās.Šodien pašam visa diena beigta.Rezultāts nulle un s.....i nervi!!!! :diablo:


TUFJORD.Sadalītāja vāciņš tika likts jauns un arī kas zem viņa.Rezultāta nekāda.

Bonifacij!Tas priekš veca krāma bišku pa šerpu braukt uz Čiekurkalnu,bet tāpat paldies visiem,kas atsaucas!

Edited by goicis
Link to comment
Share on other sites

Nu tad pameklē citu servi ar jēdzīgu elektriķi. Doma tāda ka ir aparāts neatceros kā tieši saucas - karoče pa vadu iet strāva kaut kā a tas aparāts var atrast kur ir sapujis vads kas strāvu vēl itkā vada, bet ir nopujis - tur zigzagi lēkā pa apaļu ekrānu un izejot no tā kā tiesi lēkā var atrast sapujušo posmu, to nomaina ar jaunu un viss ir čikiniekā. Tas servis tika 15 min laikā galā ar gļuku cīņai ar kuru es izterēju 5 gadus un 15 servisu apmeklējumus ar visa iespējamā nevajadzīgu nomaiņu sākiot ar svečvadien, sadalītja vāciņu, trubu uz gaisa filtru, lambda zondo un tā talāk pēc saraksta a īstā vaina bij tikai 20 cim garā vadiņā

Link to comment
Share on other sites

Man kādreiz bija Audi 100 83 g. ar 1.6 L, tam bija automātiskais čoks, ja sāk slāpt tad parasti bija ciet gumijas trubiņa, kas gāja no izplūdes kolektora uz karburātoru (nu cik atceros)

Link to comment
Share on other sites

Jā bet kā jau minēju!bet pats dīvainākais ir tas ka iemet pirmajā ātrumā uzdod čadu un tad reska atlaid gāzi piespied sajūgu un bremzes un masīna noslāpst.Vai tas varbūt no kāda vada?Neticas,bet kas zin.

Link to comment
Share on other sites

Nu mans bedu stāsts bij apmeram tads ja pielaizas un sāk raustīties motors, tad 20 min. raustīsies, ja pielaiž un motors neraustas tad nobraucot 70 km sāks raustīties ta ka pabraukt nevar, savukart ja pēc tam apstajas uz 30 min., tad vai u pirmais vai nu otrais aprakstītais variants, taču saulainās dienās var būt izņēmumi un neraustīties vispār. Un finalā pats inčīgākais - braucot uz servisu raustas nejēgā, bet vēl nevienā servisa uz vietas nav raustījies....    20 cm vadiņš viens no tiem kas regulē šprici vienam no cilindriem

Link to comment
Share on other sites

Un tukšgaitā visu to izdara un nenospiež bremzes tad ir ok? Kā minējums, varbūt bremžu vaakuma pastiprinātājs ir beigts, rauj gaisu iekšā. Neatceros kā no kurienes šis ņem retinājumu.


Bonifācij - te ir parastais karburātors, nevis šprice!

Link to comment
Share on other sites

Es tik kā piemēru par savu dampi. tas audis nezina cik pie konkretiem apgriezieniem ir jāieber auzas, vai nu nezin apgriezienus, vai nu vēl kaut kadu fakoru nezin, vai nu zin bet nevar, kas gan ņemot verā 3 karburatorus ir mazticams, tb tātad nezin vai nu ir vispar kaut kas pilnīgi idiotisks no serijas pie tik maziem apgriezieniem nespēj uzsūknēt benžu utt.

Link to comment
Share on other sites

Arī tukšgaitā gļuko!Tukšgaitā,ka rūc[kautkā]tad bremžu pedāli vari spaidīt tas neko neietekmē,bet kā izdari aukstāk minētās darbības gaņģī,gāzi grīdā,reska atlaid gāzes pedāli,sajūgu nospied un pa bremzēm viss vāģis ir noslāpis.Ar to vakumnieku ar šodien nojēdzos.Nu nekā tur tāda nav viss šancē.Novienoju tās karbuļa trubeles nost no tās vakumnieka trubas.Rezultāts 0


Mēģināšu vēl nomainīt benžas sūkni,bet neticas,ka tas ir pie vainas.

Link to comment
Share on other sites

Nu nez, es jau nav uz kūdīsanu bet meklē vai nu dačiku vai nu kaut ko idiotisku

Link to comment
Share on other sites

Ļoti dumja doma, paskaties vecajiem audi bija mehāniskais apgriezienu ierobežotājs, atradās sadalītāja korpusā zem Holla devēja, pie lielajiem apgriezieniem uz centrbēdzes pamata likās pret massu, varbūt tas ir ieēdies un nenāk nost pēc uzgāzēšanas. Un tad jau vēl tev vajadzētu būt klāt vaakuma aizdedzes korektoram.

Link to comment
Share on other sites

ir tāds štrunts tipo kļoķvarpstas stavokļa dačiks vai kaut kā tamlīdzīgi saucas


tas benža sūknis tak sūknē un sūknē un  kas paliek pāri aizsūknē atpakaļ uz bāku

Link to comment
Share on other sites

Bonifācij - ja tas ir 88 gada motors ar karburātoru, tad viņā bezīna sūkņa nav un domāju ka kloķenes devēja vēl nav, bet varu kļūdīties!

Link to comment
Share on other sites

uuu, nu tad es eju gulēt, es te stāstu par 89 gada opeli... a audim lūk nekā no tā visa nav bijis... njaaa.... Ar labunakti!!!

Link to comment
Share on other sites

Tika likta cita aizdedze!Nekā!kļoķvarpstas stavokļa dačiks.pa tādu nekā toč nezinu.A tā vaine man uzrādās pēkšņi.Lēnām griezos apkārt atpakaļgaitā šis noslāpst.palaist bij grūti,bet kā pielēca tā ar šo gļuku.nomocijos pa krustojumiem pāra mēneši un nolēmu beidzot sataisīt,bet pagaidam neveiksmīgi

Link to comment
Share on other sites

Tad meklē visās gumijas trubās, vai nu caurumus vai vardi! Nu tik vienkāršā motorā nekā cita jau nav. Vispār, kāds motora kods, tilpums?

Link to comment
Share on other sites

Nē nu benžas sūknis viņam ir tur blakus eļļas filtram.


Motora kods ja pareiz atceros NE

Link to comment
Share on other sites

Es biju domājis, ka viņam nav elektriskais bākā, ka pie motora viņš ir, tas bez jautājumiem.


Tad tev ir 1.8L ar 90 ZS motors

 

Pameklē forumos, tepat LV vai googlē, parasti tās ir bērnu slimības, kas ir ļoti daudziem. Es tiešām neatceros visas nianses, jo man tas cigārs bija no 92 lidz 98 gadam, viss jau ir aizmirsts, bet problēmas ar vaakuma trubām visiem vēl ir tagad, neskatoties no modeļa. 

Edited by jema
Link to comment
Share on other sites

Tikai nekvalificēts minējums - tā trubiņa, kas iet atpakaļ uz bāku, nav aizsērējusi?

Tad, pārlejot, arī varētu slāpt.

Link to comment
Share on other sites

Goijko Mitič ! :) Atslābsti, es jau teiktu, ka karbulis izdilis un tur neko nepanāksi. Šrotos jau tādi paši izdiluši karburatori. Benzīns "krievu" vai normāls?

Vēl var teorētiski būt sīka plaisa vakumpastiprinātāja membrānā. Motors tur sūc gaisu papildus.

Link to comment
Share on other sites

2 ieteikumi: noslēgt visas vakuuma caurules, kas nāk no ieejas kolektora  vai paša karbūža un vada ārējās iekārtas (bremžu pastiprinātājs, aizdedzes sadalītāja leņķa korekrors, gaisa ieplūdes pārslēdzējs pie gaisa filtra u.c.), lai mazinātu iespēju motoram gaisu ieraut pa kādu lieku caurumu ārpus karburatora. Pēc apraksta par straujo bremzēšanu, aizdomas varētu būt par vakuuma pastiprinātāju. Viens pārbaudes veids - atvienot vakuuma cauruli, ielikt tajā korķi un atkārtot joku ar straujo bremzēšanu.

Pēc pieredzes (jāšanās) ar 82.gada Asconu (1.6S ar divkameru karbi), izjaukt karbi un ar gaisu izpūst visas dīzes, caurumus u.t.t. Jo tik vienkāršiem motoriem dzīvībai ir nepieciešamas tikai 3 lietas: degviela, kompresija un dzirkstele.

Link to comment
Share on other sites

Tātad pēc rakstītā autoram nav automātiskās čokas karbūzim. ja trubiņas ir veselas, tad pie vainas būs izdilis vai atregulējies karbūzis.

Minējums - atlaižot gāzi gaiss tiek padots mazāk, bet degviela tiek lieta par daudz, kaut kas nenostrādā karburatorā. Varbūt degvielas līmenis pludiņkamerā par lielu. Izdilis adatveida vārsts kas to līmeni uztur.

 

karborators kaprīza lieta reti kurš mūsdienās viņus māk remontēt. Jau gadus 20 auto ar viņiem neražo...

Link to comment
Share on other sites

Tā saucamā - "trīspunktu doze" :)

 

Ja karbulis ir puselektroniskais - 2E2, elektroniku dzīvu nevienam neesmu redzējis, bet darbojas sistēma uz tosola temperatūru - man 89 gada golfam ir tāda.

 

 - iet cauri trubiņām tosols, un pēc tā temperatūras vārsts regulē "čoku", cik daudz to izbīdīt vai iebīdīt. Parasti tur izbeidzas membrāna. Nomainīju pats savam aparātam, pusgadu braucu, pēc tam atkal vecā problēma - netur/staigā apgriezieni

 

Pamēģini ar roku pavirināt čoku mašīnai esot darbībā, ko saka - ir tur tāda mēlīte un kājiņa, ja karburatora tips ir tas, par ko es domāju :)

Link to comment
Share on other sites

Vēl jau nevar teikt,bet laikam problēma bija benzīna sūknī.Nomainiju un nu jau ir labi,bet vēl jāpatestē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...