M@R$$ Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) Par ju ieteikto čiviku Pats vizinos ar 5D (laikam hetčs) ~6gadi, noripināts 140k 1.Ciets, izjutīsi katru lielāku bedri 2.Patēriņs - 1.8 benža 140 lopi, ārpus 6l, pilsēta 8-9l 3.Remonts, ārpus jau paredzētām, nomainījās priekšas gultņi (LV ceļi kā nekā , tā kā taisu tikai Nipponā, ir padārgi Jā divreiz izkūpēja ksenona spuldzīte, ~50Ls 4.No bonusiem, jā krēsli iet uz ne tikai uz leju, bet arī uz augšu, var šo to lielāku pārvadāt 5.Nav rezerves riteņa defaultā . Plusos protams dizains (vai nu patīk vai nē), laba rūpnīcas stereosistēma (papildus ietjunēts subs), vadība, uzrāviens .... Labots Janvāris 21, 2014 - M@R$$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 viņam vēl jāmaina bija 2 massu spararats vai sajūgs vai kas tas tur bija - tas jauns - 600ls. bet to nenomainīja nu, ja brauc ilgstoši ar sajātu sajūgu tad, protams, kārba atņirgsies. ja spararatu nenomainīja, tad varēs drīz meklēt kārtējo kārbu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hakeris99 Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) 18K pirms sliedēm kādreiz piebremzēju, cenšos tīšām pa bedrēm nebraukt. Katrai mašīnai ar ko pārvietojas pa ielu , nevis kura stāv pie mājas smukumam , neatkarīgi no nobrauktajiem KM gadā vai 5 gados , kaut kas būs jāremontē piekarē. Attiecīgi jo vairāk brauksi jo vairāk būs jālabo. Konkrēts piemērs japāņu un vācu auto rezerves daļām -Honda civic 1999 gada aizmugurējais gultnis SKF 73eur, audi A4 1999 gads aizmugurējais gultnis 13 eur. Tā varētu salīdzināt vēl un vēl. Labots Janvāris 21, 2014 - hakeris99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) autors apm. var rēķināties, ka auto pie 20K nobraukuma gadā t.sk vidējs degvielas patēriņš,octa, CSDD, TA , remonti sastāda 2500-3500EUR bez variantiem. Man ja nemaldos bija kādi 2900 EUR gadā pie 20K un vidēji 150EUR mēnesī degvielā kad braucu ar dīzeli (6 gadu griezumā) . Ja pareizi atceros. tas pie tā ka auto uz ielas, bez stāvvietas, bez kasko un līzinga. Labots Janvāris 21, 2014 - osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
hakeris99 Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 NU tā aptuveni arī sanāk , bet nu tas jau būs jebkuram auto ! Vienam vairāk viena mazāk , bet auto katrā ziņā ir izdevumi! Lētāk sanāks braukt ar mersi vai škodu un personīgo šoferi, par vienreizēju mēneša ziedojumu Ušakova kantorī 30 ls Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 tas skaidrs. lai tik autors rēkinās, ar to , kakapeika vajadzēs, varbūt pāris mēneši bez ieguldījumiem un tad bac - 300 simtiņi.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hakeris99 Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 NU pirmā apkope nopērkot auto jau izmaksā pie 300 simtiem , eļļa, siksnas, ūdenssūknis, filtri, rulīši! Nu tas pie noteikuma ja autors grib , lai auto kādu laiku rippo. Nevis pēc 2K siksna plīst un airauj līdzi daudzko . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazulis Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) Opeļiem nav ne vainas ja nelauž, un nav jau salauzti. Tikai viens "bet" - bet pirkt var tikai Vectru B un Astru no tās pašas paaudzes. Vectras A pūst kā skārds bez cinkojuma, jaunākās vienkārši eirokraps. Vispār jau jāatkārtojas - lietots auto tā ir lotereja ) Lai veicas. Labots Janvāris 21, 2014 - mazulis Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) Jā, tas ta skaidrs, par kugāru labāk kaut ko pasakiet to, ka daudz kopīga ar tā laika mondeo zinu, bet mok kādam ir bijis? Ir bijis lietošanā 2000 gada izlaiduma 2.5 V6 dzinēju, atdzinu (atveda) no Itālijas noskrējis bija 102štukas, bet ar šādiem tādiem defektiem. Mašīnai pirms manis ir bijis viens saimnieks - vīrs virs 50 gadiem, braukājis, remontus nekādus nav veicis. Par defektiem - rīstijās dzinējs, pačekoju - bija jāmaina sveces (platīna) 6gab. un vienā pusē svečvadi bija izbeigušies - izmaksas 100Ls. Otrais- no dzinēja telpas varēja dzirdēt kādu kretinējošu graboņu- atradu, vaininieks bija labās puses motora spilvens - par cik advancēts un ar eļļu iekšā, cena tam brīnumam svārstijās ap 120 vai 150Ls, īsti neatceros, bet to tāpat nepirku, jo modificēju to pašu, sašpricēju iekšā silikonu - graboņa pazuda. Nākamais, bija bojāts aizmugurējais labās puses lukturis, šrotos nebija dabonams, jo tos izpērk "amerikāņi", lai varētu iziet apskati utt. Nācās pirkt no salona-140Ls. Nākamais, bija izbeigušās priekšējo plauktu bukses, By default atsevišķi nemainās, jāpērk kopā ar plauktu, cenas sākot ar 150Ls par vienu. Bet par cik, sencim ir inženiera skils, tad to visu pasākumu nedaudz uzlabojām un beigās iepresējām Merša bukses, kopējās izmaksas ap 48Ls par abiem plauktiem. Kopumā auto ir diezgan vienkāršs, dzinējs ar 170ZS griežas labi, bet varēja būt ņiprāks, jo A3 ar 1.8T 150ZS, kas man paralēli ir 2 auto, ceļ labāk Dzinējam sadales vārpstas griež ķēde, tā mainās pie 300 tūkstošiem, tad tas remonts izmaksā vairākus simtus. Bet tas ir visiem V6. Patēriņs 10-12l/100km, uz taisniem gabaliem, ja nemin virs 120km/h, droši ierakstīsies 8 litros. Dzinējam piemīt ļoti laba skaņa, kad uzspiež, tad ņurd kā kaķis, sievai tā skaņa baigi patikās! Kārba bija manuālis, darbojās ok. Eļļas patēriņš dzinējam nebija novērots, iekša bez piedegumiem, tā kā iepriekšējais saimnieks eļļas mainijis laicīgi un iekšā bija sintētika. Kopumā nobraucu ap 10 000 km, auto bija ņemts priekš pārdošanas. Toreiz notirgoju ap 6200 vai 6500EUR. Auto kust vēl tagad, jo nesen to biju pamanijis to pie ALFAs Pats Fords man bija melns kā velns , biju notonējis sānu pagrizienus un ar pulverkrāsu biju nokrāsojis sarkanus bremžu suportus - kopumā auto izskatījās kool! + durvis bez logu rāmja - kā īstai kupejai Tagad tos auto var nopirkt par 700 - 2000EUR, ja gribi tādu pirkt, pievērs uzmanību dzinēja darbībai (strādā vienmērīgi), ritošajai (priekša) , aizmugure būtībā vienkārša - sīkās bukses. Pārējais nekas nekrīt acīs. Ak jā, rūpnīcas akustika priekš tā laika arī ir ok - bumbastiks normāls Ar Mondeo kopējs - figviņzin, dzinējs, kārba, elektronikas mezgli jā, pārējais savs. Ritošā arī laikam tomēr atšķīrās, vismaz priekša, par cik pašam nācās remontēt, no Mondeo nepasēja daļjas. P.S. Atradās veca bilde ar pašu zvēru Labots Janvāris 21, 2014 - DeEK 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) Ilgu laiku nobraukāju ar VAG produkciju un uz japāņiem skatījos ar izteiktu skepsi. Tagat braucu ar Honda un ar vēl lielāku skepsi skatos uz VAG produktiem. Nedomāju ka kādreiz pirkšu kaut ko no VAG 2004-2014 darinājumiem. Voršprungs durč technik pamatīgi bliez pa īpašnieka kabatu, pretī neko tik izcilu neliekot. No minētajiem pētītu tikkai Focus un Avensis, tiesa gan kāpēc nav iekļauta tāda skaistule kā Corolla sedan. Ir bijuši hečbeki, bet nu nekādīgi nevaru saprast kapēc tos itkā uzskata par ietilpīgākiem nekā sedani, vienīgais pluss un reizē mīnus ir apsildāmais un birstējamais pakaļstikls. Ir kaut kad nebūt ne mazā Ford Siera hetčbekā reiz velosipēds uz laukiem aizvests salonā/bagažniekā - ļoti nejēdzīgs pasākums jo nu nelien tas velo normāli autiņā iekšā ja nav pie rokas atslēgas ar ko stūri sagriezt, tik nočakarējies sabojā garstāvokli un sasmērē sēdekļus un salonu. Divus veļukus ja arī var iebāzt tad nu tas ir tehnikas laušanas un mazohisma piemērs. Ar abām rokām par benzīnu ja nav vēlme spēlēt kazino. Retu autiņu nepirktu, vai nu ja nu galīgi naudu likt nav kur tad jau uzreiz kādu Alfa Romeo vai kādu citu skaistuli Par japāņu rezerves daļām nu galīgi nav tik traki, cita lieta ka visas vietās ir izlikts teiksim dārgais SKF, a pie tiem kas tieši uz japoškam specializējas ir detaļas kas maksā tikpat cik VAGiem. Pašam ar ir gadījies pa lēto nopirkt orģinalo detaļu par 36 Ls a vēlak uzzināt ka kaut katalogā tas nav paredzets, bet bez problēmam mainas tikkai bojātā daļa kas ir 6 Ls vērta, audim par līdzīgu detaļu maksāju ap 10 Ls Labots Janvāris 21, 2014 - Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 @@DeEK, paldies! Klau, ja jau pašam ir pieredze ar šiem zvēriem un ja +/- pa Rīgu ganies, varbūt var sarunāt, ka atbrauc līdzi paskatīt, kad nu tā pirkšana aktuāla paliks (marta beigas/apr sākums, provizoriski, vāciņi vēl procesā) - konīti garantēju. Pašam par cik pirmais auto, saprašana maza, tik vien kā pēc skaņas kaut ko mēģinārt gudri **rst spriest varu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 Autors gan ir pieminējis Toy Corolla sedanu, viņa draudzenei tāds ir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 Avensis, Corolla Verso - izturīgs, komfortabls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 versatile, ja gribi stilu tad Opel Calibra vari skatīties. Jebkurā gadījumā šādus auto pērk pajaini cilvēki ar ierobežotu budžetu, vērtē pats kādi defekti tur var izlīst. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) andza, viss īzī - aizbraucu uz laukiem un paskatos, kas pie pieturām noparkoti. Kalibras, bumera nemotori, pa kādai probei, selikai, utt - ne pumu, ne kugāru neesmu redzējis! Tāpēc i iekrita acīs. Stilu nevajag, bet gribās tomēr pirmo auto tādu, lai pašam arī drusku prieks. To, ka bendžu ēd - nu, jā. Var pa 1.5-2 EUR atrast modeļus ar teorētisku 6l patēriņu, bet tur tad citu bēdu būs bezgala. Man to vāģi vajag maksimums gadam, pēc tam vai nu bračkam vai draudzenei, lai brauc, bet visticamāk, ka tolmets Piķi negribu vairāk šim priekam tērēt, vismaz pagaidām, kamēr ģimenē viens strādāju - tāpat jau sanāks apkārt blandīties. Uz darbu varu tikpat īzī ar velo, kājām vai sabiedrisko kā līdz šim - nieka 4km, šorīt ar kājām atnācu - vismaz pamosties, kamēr esi jau darbā. Autiņu nemaz nav vērts darbināt tas ka pēdējos ~5-6 gadus pa centru pārsvarā grozos arī noteica, ka tiesības nafig nevajadzēja - dzīvoju pie viesnīcas Latvija, līdz darbam 6min ar kājām, bet stajanka zem loga - pusotra simta mēnesī (europarks)... A par detaļām - nu ir tam kugāram lampas no Vācijas dabūjamas bez lielas bēdas, ebay ir... Gan jau var izgrozīties. Man 100x vieglāk no ebay ar lbss, nekā pa šrotiem vazāties + nav teikts, kur lētāk... Labots Janvāris 21, 2014 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 Īsti keksi ar BWM braukā Pēc tam kā jau kārtīgs pakaļpiedziņas fans var pārsēsties uz mersi vai ko krutāku Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) @DeEK, paldies! Klau, ja jau pašam ir pieredze ar šiem zvēriem un ja +/- pa Rīgu ganies, varbūt var sarunāt, ka atbrauc līdzi paskatīt, kad nu tā pirkšana aktuāla paliks (marta beigas/apr sākums, provizoriski, vāciņi vēl procesā) - konīti garantēju. Pašam par cik pirmais auto, saprašana maza, tik vien kā pēc skaņas kaut ko mēģinārt gudri **rst spriest varu. Varam sarunāt! Auto bija lietošanā 6 vai 7 gadus atpakaļ, tad tās Eiropas Kugāra (lampas) daļas nebija tik viegli dabonamas, bet tagad citi laiki Arī Ebays, ko man vajadzēja, nešipoja uz LV, jeb arī šipoja par kosmisku $$$... Labots Janvāris 21, 2014 - DeEK Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 @Mežavecis Par tiem kas ar BMW braukā man ir VIEDOKLIS. Un ne man vienam. Tādēļ cilvēkam, kas izvēlas attiecīgās markas auto ar šādu apkārtējo viedokli nākas rēķināties. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) Tādēļ cilvēkam, kas izvēlas attiecīgās markas auto ar šādu apkārtējo viedokli nākas rēķināties. Aha, ja pie krusta stāv BMW un blakus kaut kas cits, tad es vienmēr stājos aiz BMW. BMW braucēji saprot, kāpēc es tā daru un ar to rēķinās. Labots Janvāris 21, 2014 - Sky_High Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) Atkal dzenam mītus par būmeriem? Es pieturēšos pie sava viedokļa, ka plosīties var jebkurš pie stūres, tik pat labi ar leksusu, mersedesu vai kādu amerikāņu vāģi, kam ir iespēja dedzināt riepas krustojumā. Kā noprotams, būmeri (tradicionāli lietoti) ir šajā kategorijā tautas klase. Bet kad ieraugu audistu, man vienmēr nepamet sajūta, ka viņš grib braukt virsū, jo liels vairums uz ceļa uzvedas neadekvāti, jo tur tradicionāli pie stūres megataupītājs, kas taupa pilnīgi uz visu - riepām, ritošo daļu un bieži vien arī ietaupījis uz arī uz brauktprasmi. Un tā rodas mīti. Es to saku tādā sakarā, ka ir atkal cita grupa, kam patīk pilnpiedziņa, kam arī ir savas lietošanas ērtības. Labots Janvāris 21, 2014 - Mežavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
hakeris99 Janvāris 21, 2014 Share Janvāris 21, 2014 (labots) Pie vainas ir blīve starp stūri un sēdekli, nevis bmw, audi vai lexus . Ja nav smadzenju tad arī zapiņš var būt bīstams citiem ceļu satiksmes dalībniekiem . Statistika rāda ka Pasātisti ir tie agresīvākie Ww das auto ! Bet autoram ,ņem mašinu kas pašam patīk un liekas par labu esam , jo katram no mums ir savs subjektīvs viedoklis par katru konkrēto auto. Nav tādas ideāls mašīnas visās jomās!! Katrai savi + un - Labots Janvāris 21, 2014 - hakeris99 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!