ozis Ierakstīts Decembris 29, 2013 Share Ierakstīts Decembris 29, 2013 (labots) Sveiki! Ir nopirkts Samsung S3, kam ir problēma: kad tiek pieslēgts lādētājs, telefons uzkaras, palīdz tikai baterijas izņemšana. Pirkts interneta veikalā, kā garantijas servisu piedāvā 2 vietas: Mosers un Baltijas servisa centrs. Kāda ir Jūsu pieredze ar šīm vietām, kur labāk būtu nest. Telefons tikai paŗis nedēļu vecs, nav ne skrāpējumu ne kādu citu vizuālu/tehnisku bojājumu... Labots Decembris 29, 2013 - ozis Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Decembris 29, 2013 Share Decembris 29, 2013 Visai negatīva pieredze ar Mosers. Nezinu kā ir tagad, bet pirms gadiem četriem iznāca saskaršanās ar to kantori. Nopirku jaunu telefonu LMT veikalā. Pēc dažām dienām korpusa priekšpusē atdalījās aprāmējums, nost nekrita, bet nesmuki izskatījās. Kāpēc nopērkot jaunu telefonu man būtu jācieš? Nesu uz to pašu veikalu atpakaļ rādīt. Pārdevējs apskatīja un bija manā pusē, brāķis. Lika rakstīt iesniegumu un telefonu paņēma, jāsūta uz servisu. Pēc vairākām dienām, neatceros precīzi, dažas nedēļas pagāja, zvana no veikala, telefons ir atpakaļ. Nopriecājos, ka salabojuši. Ha, baigi jau nu gribējās. Tāds pats, kā bija, tika atgriezts, nekas nebija labots, līdzi vēstule, kurā, manuprāt klaja ņirgāšanās - tāds tas modelis esot, tā konstruēts, tur neko nevar darīt, ko es te iedomājies esmu utt., u. tml.... Apakšā vēstulei norādīts servisa nosaukums Mosers. Zvanīju viņiem un sāku draudēt ar PTAC, tad viņi nāca ar paziņojumu (to pasniedza kā lielu labvēlību un pretimnākšanu), ka varēšot es samainīt to korpusa priekšējo panelīti garantijas kārtībā. Tici vien, viņi tādi labiņie, maina visiem pa garantiju, kaut nepienākas. Vienkārši ķēra uz muļķi, atmeta atpakaļ nelabotu brāķi, cerēja, ka pircējs neko nesapratīs un rimsies. Mana pieredze - Mosers ir ļoti bezkaunīga iestāde. Par Baltijas servisa centru neko nezinu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richjuks Decembris 29, 2013 Share Decembris 29, 2013 Ozis, - Mosers vairs ka tads nepastav. Tagad ir LMT Retail and Logistics. - Baltijas servisa centrs aka ELKOR. Un Elkor serviss nav autorizets Samsung Baltics servisa centrs mobilajiem telefoniem. Vel var griezties MTTC Latvija, Caka iela 62, Riga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Decembris 29, 2013 Share Decembris 29, 2013 Nav jau starpības, kā kantoris pārsaucās, un kurš ko ir nopircis, ja tur ir tāda pati kārtība un tie paši cilvēki, kas dažus gadus atpakaļ, tad mosers neiesaku nekādā gadījumā Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozis Decembris 29, 2013 Author Share Decembris 29, 2013 nu jocīgi, tel. pirkts pirms 2 nedēļām un garantijas talonā mosers un baltijas s.c. laikam jāsazinās vispirms ar veikalu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Decembris 29, 2013 Share Decembris 29, 2013 Protams, sāc ar veikalu. Pats ļoti daudz visa kā internetveikalos esmu pircis, ja kas ķeras, zvanu veikalam, veikals lielākā daļā gadījumu palīdz risināt problēmas, līdz šim ir atrisināts viss tikai kontaktējoties ar veikalu. Pat tā, ka trūkst precei detaļa, veikals uzmeklē un atsūta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!