Jump to content

Jaunās paaudzes dīzeļu izvēle/problēmas


MaurI
 Share

Recommended Posts

pret bendzīnieku - noteikti - man japoška slavenais boņuka acccords 2.0 - ar tomātu - ar bendžu stabili 12-13L pilsētā - ar gāzi visi 14

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    18

  • ggg97

    8

  • Rik0

    5

  • Bonifacijs

    19

Top Posters In This Topic

 

 

ņemt auto no salona, tad cita runa.

 

Auto no salona ir prestiža jautājums, no $ viedokļa tas ir pilnīgi garām.

(paskaties kā vērtība krīt pirmajos 3-4 gados, nekādi remoti to nemaksā)

Link to comment
Share on other sites

jā tā ir - privātajam toč neizdevīgi +pvn + vērtības kritums. zāģis sanāk baiss it īpaši ja kāds šķibo ražojums kurš 3 gadīgs maksā 5K.

Link to comment
Share on other sites

Es bij domājis, ka ja pirktu no salona, tad ņemtu dīzeli. Pirkt pāris gadus palietotu dīzeli ir laimes spēle, jo nepērk cilvēki dīzeļauto, lai reizi nedēļā uz baznīcu aizbrauktu. 

Link to comment
Share on other sites

ne gluži pa tēmu, bet par DPF

http://www.delfi.lv/auto/zinas/musdienu-ekologiskie-motori-patiesiba-ir-tukstoskart-kaitigaki-par-vecajiem.d?id=43884570

 

Pievērsu uzmanību 

"ES prasības nosaka autoražotājiem visus jaunos dīzeļa dzinēja automobiļus aprīkot ar kvēpu filtru izplūdes sistēmā, tomēr benzīna motoriem šādu prasību nav. Autoražotājiem šāda filtra uzstādīšana izmaksātu ap 50 eiro par automobili."

 

Sanāk filtrs 50 eur maksā ? patērētājam 1k

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
pret bendzīnieku - noteikti - man japoška slavenais boņuka acccords 2.0 - ar tomātu - ar bendžu stabili 12-13L pilsētā - ar gāzi visi 14

 

Nu ja Tev būtu nevis 2.0 bet gan 2.4 un bez kādiem tur tomatiem tad būtu 10.23 L gāzes + 0.5L benžas - personīgi man tas sanāk  ap 4.25 Ls /100 km, jo ar atlaižu čipu gāze vēl joprojam ir zem 0.40 Ls, a benzīns tiek liets A92 pie buļbašiem - reizi gadā ielej pilnu bāku un pietiek. Eļļa jāmaina reizi 20 000 km...  Gribētu ciparu studijā kam dīzelis lētāk sanāk ekspluatācijā Eļļas maiņa ir 5x3Ls eļļa + 2Ls filtrs +3Ls darbs= 20 Ls  Ar eļļu var nestresot, jo tads ir ražotāja intervāls un nav tur ne kvēpu filtru, ne vārstu kompensātoru ne ķīļšiksnas, ne gāzu recirkulācijas -  atļautas ir bezmazvai jebkuras eļļas lietošanā. Cik saprotu bažīgam dīzelistam būs tai pat periodā 3x35-40= ap 100 Ls eļļas maiņās

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pirkt pāris gadus palietotu dīzeli ir laimes spēle, jo nepērk cilvēki dīzeļauto, lai reizi nedēļā uz baznīcu aizbrauktu.

 

Jebkurš auto ar nezināmu vēsturi/noskrējienu ir laimes spēle.

Kā reize pāris gadu vecam auto pie dīlera var nosakidrot cik ir braukts un kas remontēs.

Es kā reize nopirku 4 gadus vecu dīzeli.  Jau 3 gadus braucu un pilnīgi nevienas problēmas, kas saistītas tieši ar dīzeli.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu tā arī ir maksla izvelēties sakarīgu autiņu kā konkretu eksemplaru un protams kā tipu/veidu. Pirkt dīzeļa universāli ar piekabes āķi, agresīvu sporta auto un un vēl šādas tādas auto kategorijas un pie tam vēl cerēt ka tas nebūs notriekts līdz kliņķim..... naivi.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Apsveicu un .... ne asakas!

Link to comment
Share on other sites

es auto ar manuālo uzsaktu par vēsturi. jebkuram glaunam auto jābūt kožai rožai un tomātam. kloķi jau savā laikā atraustījos golfos un citos auto. 4 pēdējie auto ar kuriem braucu pēdējos 15 gadus  - tikai tomāti. bet ktaram savs. cits no tomāta bēk kā velns no krusta :D

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Bonifacijs

Citiem āķis ir tāpēc, lai pakaļā ieskrienot, rezerves ritenis nebūtu iespiests pakaļā, kā arī piekabe virsū ir varbūt dažas reizes gadā. 

Link to comment
Share on other sites

jā un boņa stāsts par 10l patēriņu 2.4 L motoram ar ir zinātniskā fantastika. Tas uz šosejas ar 90 braucot. Pilsētā - 12 padsmit litri stabili. Ja jau ražotājs noteicis 10l pilsētā, un kā zināms ražotāja noteikto nakd neviens nav sasniedzis + gāze kuru jau tā ēd vairāk. 2.0 hondai ražotājs kaut kur ap 9 l pilsētā noteicis vai biku mazāk - to nav rēlai iezpildīt. Ja brauc normāli bet ne agresīvi. + klimats vasārā, visas elektro apsildes ziemā. beidz tak maldināt topošos auto īpašniekus ar nereāli zemu patēriņu. 

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Kā TA var pateikt, ka man ir izņemts DPF ? Ja neesmu dzirdējis maldinošu informāciju, tad vizuāli šis filtrs neesot redzams.

Link to comment
Share on other sites

ja es pareizi saprotu tad pajauniem auto bez smadzeņu poda trepanācijas tā brutāli to filtru izravēt nevar - tur vēl smadzņu apstrāde jāveic....un cipars salasās kopā neslikts, bez maz lētāk aftermarket filtru iebāzt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

cits no tomāta bēk kā velns no krusta
\

Bēg tie, kas nekad nav braukuši

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Cik sapratu, tad jaunajiem autiņiem pats viss attīras, tikai jāuzmauc apgriezienus.

Mums 3 gadus vecs Skoda Superb. 2L 170Zs dīzelis.

Pa šoseju braucot ap 100km/h ap 4,6L. Esam sniegputenī braukuši uz 80km/h, tad nokritās uz 3.7L. Pilsētā vidējais 6-6.5L.

Viss jau atkarīgs kā brauc. Līdzīgai komplektācijai esmu redzējis 9L vidējo un maksimālo virs 12L. :D Mums maksimālais kāds vispār ir bijis ir kaut kas ap 8L. Tā kā ja māk braukt, tad brauc taupīgi, ja ir bezpieraksta uzskaitē policijai, tad tērē 12L :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Citiem āķis ir tāpēc, lai pakaļā ieskrienot, rezerves ritenis nebūtu iespiests pakaļā, kā arī piekabe virsū ir varbūt dažas reizes gadā

āķis citiem kalpo kā parkinga sensors :D

Link to comment
Share on other sites

bmw var just, kad sāk tas filtrs tīrīties, tipa zūd jauda, un balti dūmeļi no trubas, pa laimi, tas notiek reti, a to amizanti, šas iesi garām fūrei pa Daugavpilieti, a gāzes pedālis kā vw polo ar 1.0 motoru :D

Link to comment
Share on other sites

Bonifācij, 

Lasot tavus tekstus, rodās tāda sajūta kad tu esi 13.gadīgs puņķutapa, kas ar putām uz lūpām mēģina visiem uzspiest savu viedokli, un pārējais ir pilnīgs SUX. Varbūt ir vērts tomēr izaugt? 

Protams ir Demokrātiska valsts, katram ir tiesības izteikt savu viedokli, bet tapēc nevajag tā stresot. 1x pateici un miers, lai katrs izdara savu viedokli.



Verso jaudas zudums nav novērojams pie tīrīšanās, bet kompī degvielas patēriņš gan ir pamanāms.

 

Nākamais - Degvielas patēriņš ir atkarīgs arī no kājas izmēra, un smadzenēm. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

4 pēdējie auto ar kuriem braucu pēdējos 15 gadus

 

Nestāsi, neesi Tu tik vecs. :D 

Link to comment
Share on other sites

tas ar, bet lai arī kā brauktu, normāli netrakojot un nesēnojot, es nevienam auto neesmu varējis iekļauties norādītajos ciparos. Bet tas ko jamais lej par gāzi un utopisko tās patēriņu ir sviests pilnīgs. BS tā teikt. 6 ar kapeikām ir ok jaunam 2 dīzelim pilsētā. tas ir ticams. tagad braucu ar bendžas auto, kam pilsētā noteikts 11.7 . tas nav reāli. man normāli  braucot - 13-14 ir stabili. Protams gāzējot var arī 16 un 17 sasniegt.  vienkārši naevajag klaji betonu liet citiem ausīs - palasi jebkuru auto forumu- tur cilvēki runā ģēlu par patēriņiem. A te sanāk parasti kaut kāda utopija, visiem auto ed vidēji 4-5 l....vai arī ieberzušīes un tik slave un fantazē. Man kolēģim jauns dīzelis no salona 1.7d - viņš saka ,ka pappilsētu vidēji 7l automātam. normāls cipars.



ir ir vecs un ar auto no 18 braucu.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

  Nobraukums Gāze Benzīns   21849 2246,77 109,69 Patēriņš L/100 km   10,2831708545 0,5020367065

 

Var arī pa datumiem un odometra rādījumiem da vienalga ko no excel tabulas uzrādīt!!!!

 

Nebūtu tur parāk daudz arī citas info iekšā nopublicetu visu tabulu neticīgajam TOMAM par prieku

 

Eh publicejot nobruka tabula, bet nu tur ir periods km par kuru ir aprēķins, kopejais gāzes un benzīna litru skaits, videjais patēriņš gāzei un benzīnam

 

Osscar - 2.0 motoriņš ir tas pats 2.4 tikkai apgraizīts virzuļa gājiens ar visam no ta izejošajām sekām, nu a automats dod stabili 2 L klāt patēriņu it seviški pa pilsētu un jaunietim

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cik saprotu bažīgam dīzelistam būs tai pat periodā 3x35-40= ap 100 Ls eļļas maiņās

 

Kas tie tev par cipariem? Man eļļas (VW505 01) maiņa + filtrs+darbs uz 15k ~45Ls. Tagad Grosā lētā tādas pašas specifikācijas Agip, vēl 10Ls nost. Bet nu protams, ar dīzeli nekad nebūs tik lēti, kā cauru dienu forumā gāzēt...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

A bet lūdzu - Shell HELIX Ultra Extra 5w30 fully synthetic 4+1+1+1 L no rokas kopā 21 Ls Filtrs Blue-print 1.83 no Gross auto, nepatīk šī eļļa var Gross ik dienu dabūt Eni 5w30 Fe kas ir speciali Hondai pa 3.39 litrā (nu protams ar atlaižu karti)

 

 

To eļļu man pārdeva eļļas vairumtirgotajs kā palikumu no markas kuru vairāk neuzturēs, tas tā lai nesāktoz bazars par eļļu viltojumiem utt. A tā paskaties ss.lv kas nogrūž palikumus vai nozagtu vai vienkārši kādam vajag skaidru naudu. Par cik Honda ņem pretī faktiski jebkuru eļļu tad droši ņemu jebkuru dārgu eļļu, kaut varetu arī mierīgi pa 1.80 Ls/litrā nopirkt Hondas specifikacijai atbilstošu izlejamo eļļu. Vēl viens patīkams benzīna dzinēja pluss

 

Zinu vairakus kas pēc pirmā dīzeļa remonta eļļu maina regulari pēc 7500 km izejot no tā arī aprēķins

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

es savam dīzelim eļļu mainīju ik pa 20 tk , parasti pirms ziemas. 6 gados 6 reiz. uz marku neiespringu - ka tik specenei atbilst

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu izrādās ka arī tā var darīt, es gan nojaušu ka būtu pietiekami daudz dīzelistu kas to dzirdot saķertu galvu, bet nu viss laikam ir atkarīgs no pieredzes esamības vai neesamības šai jomā un paziņu loka

Link to comment
Share on other sites

kāpēc lai saķertu galvu, ja tāds ir ražotāja noteiktas intervāls. Mums darbā golpiem jaunajiem liekas 30 štukas ?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nezinu kāpēc, un īstenībā arī vienalga, taču tādi nervozētāji ir daudzi manīti, argumentē ar savu negatīvo pieredzi nu un daļēji es viņiem ta kā piekrītu jo nu nav mums gluži kā DE 150 km uz darbu un 150 atpakaļ km norullējas nemanot un faktiski brīvgaitā ripinot pa šosi. Mūsu apstākļi braukšana drīzak varētu klasificeties kā smagi un tad visi ražotāji iesaka mainīt eļļu 2-3x ātrāk, tā kā kaut kāda doma jau tam visam varētu būt apakšā, bet tas man liekas jau ir daudz diskutēts un man liekas ka es arī esmu uzstājies kaut kad šajā sakarā

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Vēl jau arī tas ka Tu brauc ar jūtami jaunāku auto, jo vecajiem dīzeļiem tak bija 10-15 000 maiņas intervāls



P.s. kas ir tas galops? kaut kā nevaru izfantazēt par ko tas būtu domāts

Link to comment
Share on other sites

 

 

DE 150 km uz darbu un 150 atpakaļ km norullējas nemanot un faktiski brīvgaitā ripinot pa šosi. Mūsu apstākļi braukšana drīzak varētu klasificeties kā smagi un tad visi ražotāji iesaka mainīt eļļu 2-3x ātrāk

 

Nu nez, nez, vai rullējot pa bāni tuvu sarkanam, skaitās viegls motora režīms. 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

pirmā dīzeļa remonta eļļu maina regulari pēc 7500 km izejot no tā arī aprēķins

nu kaut kāds sviests, ja cilvim nav prātiņa, tad var pēc katra štuka mainīt 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

aaa   a man kaut kādas neskaidras asociācijas ar kaut kādu busiņu tik nevaru atcereties kādu   galooper vai kaut kā tā  Hynday vai kaut kam tikpat eksotiskam bij vai nu buss vai dzips tāds

Link to comment
Share on other sites

jā nerakstās šodien - golps, golps.



jā jā tagad ikdienas rullēju santu F ar degvielu :D

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

A vai tad dīzelim pa šosi braucot nav kaut kur 1500-1600 rpm???  Bij kaut kad pasen vajadzība ar kantora Kangoo uz Liepāju un atpakaļ aizšaut, kaut kā liekas ka tam bij izteikti zemi tie apgriezieni uz šoses

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

A vai tad dīzelim pa šosi braucot nav kaut kur 1500-1600 rpm???

manam dīzelim pie 110 km/h ir nedaudz virs 2000 abaroti, un tieši tāpēc, ka dīzeļmotori strādā ar zemākiem apgriezieniem, tie kalpo stipri ilgāk, nekā benzīnieki

Link to comment
Share on other sites

man ar 4 AT dīzelis kaut kur ap 1700rpm  pie 100.   Esmu ar mustangu 4.6 braucis - tam pie 120 1100rpm  bezmaz.



tas gan laikam atkarīgs no kārbas , motora etc. japoškām parasti patīk augsti abaroti, tur pie 100 ir pat 2500 manīti.



LV to nejūt bet pa bāni braukt ar 140-150 ar mazda 6 bija vāks - rēc kā boings. tas daudziem japoškām.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...