Bonifacijs Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 Domā? Es liktu uz to ka ja motoru kopj tā kā tas ir paredzēts tad neatkarīgi no degvielas veida tas dzīvo ilgak nekā auto. Savukārt diezgan biežās motoru šaizes izraisa laicīgi neveikta apkope, pavirša attieksme, nepareizu materialu un degvielas lietošana, gonkošana, pārkarsēšana, nosaldēšana (sveiks VW!!!) un vesela virkne citu arēju faktoru. Visi tažu zina ka motoram vienmērīgi darbojoties tas faktiski nedilst - ņekijs perpetum mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 kas ir pavirša attieksme - es tikai veicu apkopes pēc intervāla + laboju tikai tad ja jūt ka ir defekts vai TA neizeju. es neesmu no tiem kas siekalojas ap auto, man tas ir transporta līdzeklis no punkta a uz b. par sīkām skrambām vai citiem sīkumiem neiespringstu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 Hmm AUDI A6 2.6 V6 5MT benzīns uz 100 km rādīja kaut kādus 2900-3000 rpm, Hondai pamanīju ka ir jūtami mazāk, kaut kas ap 2100-2200-2300 tas 6. ātrumā, opel vectra 2.0 benžim bij 1900-200 ja nemaldos. Vispār dīvaini nezkāpēc labi atceros vecu vecu auto ciparus a par svaigiem kaut kā ir stipri japiedomā, laikam arvien vienaldzigaki kļūst tie cipari Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzincha Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 nosaldēšana (sveiks VW!!!) Kā var nosaldēt? Dīzeļi jau ir pašvaki uz silšanu. Šodien pie -10, eļļa vw 1.6tdi vairāk par 80 grādiem neuzila pusstundas laikā pa šoseju braucot. Un braucot lēnāk vai šur tur pastāvot, analogais t rādītājs zem tahometra pat nokritās no 90 pāris iedaļas uz leju. Pirms tam 1.9tdi arī šitā pigorojās kārtīgā aukstumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 Pavirša attieksme - nu kaut vai par zems antifrīza, eļļas līmenis, pusnosprūdis termostats kas tur paaugstinatu temperatūru, draņķīgs antifrīzs - nokristalizejas un sākot braukt motors parkarst līdz karstais antifrīzs dabū atkauset trubas vaļā un sāk cirkulēt, da kaut vaio pavirši uzlikts gaisa filtrs kas rauj smiltis iekšā, vai kaut kur caurumiņš iesūce kas rauj nefiltrētu gaisu iekšā, nepareizas markas eļļa ja autiņam tas ir svarīgi, viltota eļļa, da kaut vai kreisais eļļas filtrs nosprūdis daļēji, da te bez sava gala var turpinat scenāriju autoholokaustam VW mazmotoriņi 1.2-1.4 kad parādījās sprāga kā mušas no aukstuma. Neatceros kas tur tieši bija kaut kāds kondensāts kaut kāda pārāk tievā caurulītē iesala un kas tur vel tālāk notikās. Domaju tante Google izstāstīs smalkāk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 Pavirša attieksme - nu kaut vai par zems antifrīza, eļļas līmenis, pusnosprūdis termostats kas tur paaugstinatu temperatūru, draņķīgs antifrīzs Par kādām lamatām iet runa? Tev vēl nav apnicis? Par šitādām lietām pusjauni auto neganti taurē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 tieši to gribēju teikt - pat man vecā dīeļ lamata rāda startējot LCD eļļas līmeni un low coolant tak skaidrs, ja pazūd kūlants jāmeklē cēlonis. bet nu tas par termostatiem imho bija aktuāli gadus 20 atpakaļ. un vecajā dīzelī - eļļas temp. devējs ar ir štelle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 Par šitādām lietām pusjauni auto neganti taurē. Ir arī salona modeļi kas ne vella netaurē, kam piemēram nav motora temperatūras skalas, tik lampiņa iedegas ja ir pārkarsis (baigi vajag!!!), eļļas līmeni un temperatūru vairumam nerāda, jau atkal tik lampiņa - ja pareizi atceros tad vēl ne pārak sen lielie bembji no šitā mira. Pašam ir gadījies konstatēt ka eļļa jau ir zem min. atzīmes a nekāda brīdinājuma nav. Paļauties uz to ka ja kaut kas sak iet ne tā ka obligati salonā būs brīdinājums nevar!!! Brīdinajums parasti parādas jau tad kad ir palikusas sekundes minūtes līdz pilnīgam holokaustam. Domā ka jaunus autiņus nevar netīšām nokaut? A ja par lamatām tad visus autiņus kas ir vecaki par 5 gadi var uzskatīt par lamatām. Sakot no 5 gadu vecuma tās vairs nedabūn regularu tehnisko apskati autorizetajos dīleru servisos un visa atbildība par tās pienācīgu uzturēšanu gulstas uz īpašnieka pleciem. Daudzi ar to netiek galā un tāpēc sākas strauja auto novecošana līdz lūžņu kaudzei dažu gadu laikā, kaut jau iepriekš šeit pat runajām par to ka tie paši motori pie pienācīgas apkopes var strādāt teju mūžīgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 Tad jau labāk darbā normāli strādāt, lai katrus 5 gadus tiek pie jauna autīša, nekā ar to motoru visleik jāties. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 mana auto pieredze rāda, kad laiks uz šrotu iestājās pēc 10 -13 gadiem vai virs 300-350K. Man parasti šajā vecumā auto nojūk - radiatori (sāls saēd etc - mainīju abus gan kondiškai gan dzesei- kaut gan zinu 3 gad. semaku kam arī pipec radiatoriem, svara un eonomijas nolūkā izgatavo no plastmasas un alumīnija folijas),, ģenģeris/starteris.pečkas vents, pečkas rezistors un visādi citi sīkumi spguļu apsildes, beņķu apsilde etc . Tas ir period , kad parādās būtiski izdevumi - jautājums vai var to pavilkt. un vēl stūres reika parasti ar šājā periodā jau kaput. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 Nu labās rokās ilgāk iet... parasti... Es zinu džeku kas 3gadus vecam G klases dīzeļa mersim 1 gada laikā remontos atstāja 11 000 Ls, spļaudījās kā traks uz to dīzeli, žēlojās ka tie idiņi ir vienkārši parforsējuši to dzineju un ieteica man piebraukāt uz Domeniksu Krasta ielā paskatīties kā tur grēdām vien stav tie sūda dīzeļi ar nokautiem motoriem. Pec brītiņa nomierinas saka, a piekare gan laba, pa savu karjeru varu pillā gāze vālet. Viņam business tāds - izbraucot no Rīgas pa A9 šoses malā rok lielu bedri - izrakto solīdi pārdod par granti, tad par lielu naudu pieņem būvgružus un gāž tos izraktās grants vietā un tā no šosejas malas līdz vakaram Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 (labots) nu ja var tikt ik pa 5 gadi pie jauna auto - tas ir apsveicami. man atkal žaba dušī kā priv. ņemt auto līzingā. es to naudu labāk ieguldu copes lietās, foto lietās un audio tehnikā un braucu ar 5-10 gadīgām lamatām. Labots Decembris 10, 2013 - osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 10, 2013 Share Decembris 10, 2013 Nu ja brauc ar līzinga garantijas autiņu tad nu nez nav ko vispār interesēties kas sanāk lētak benzīns dīzelis vai gāze jo ja jau nauda ir tik ļoti vienaldzīga tad ko tur niekoties ar 10-15% ekonomiju no ikmeneša auto izdevumiem nu un kur nu vēl par auto uzturēsanu un remontu - lai tak dīleris un garantija atbild a ekstrēmos gadījumos KASKO kantoris Es tam jēgu neredzu tapēc man ir patīkamāk un interesantak ņemties arvecākiem autiņiem un viņu niķiem un stiķiem, a uz auto ietaupīto naudu izlietot kam citam, nu piemēram ceļojumiem Sieva nāk kā mākonis virsū ka jāpērk māja Link to comment Share on other sites More sharing options...
spainiss2 Aprīlis 23, 2014 Share Aprīlis 23, 2014 (labots) Par pdf.,,,. Izdzīvoja tas filts manai škodiņai līdz 150t.km,respektīvi nedaudz virs 6 gadi.Autiņu pirku jaunu Karlo motorā. Pd170 zirgi dzinējs,vidējais patēriņš ap 7.5 litri,var saripināt ari uz 5,5 apmēram bet pēc operācijas ar pdf un kompja remapu- jaudas un griezes palielināšana,vidējais ir ap 8 bet ieripināt varu tāpat ap 5 . Mašīna ir bišku klusāka bišku pakūp ja iemin bet zirgi tagad ir ap 190 ja pareizi atceros.Maksāja 360 angļu mārciņas servisā Lielbritānijā...vrs-1.pdfvrs-1.pdfvrs-1.pdf Tajā tabulā ir ielikts pirmais tests no kāda cita cilvēka škodas pirms remapinga un tad pielikts mana auto jau ar izgrieztu filtru un pārprogrammētu kompi.Pats biju klāt un redzēju,kā ieguva šos rezultātus.Jaunos divlitrīgos VW mororiņus softiski var piedzīt gandrīz pie 200zirgiem.Ikdienā to jaudas pieaugumu īpaši nejūt bet griezi gan-mazāk uz šosejas jāpārslēdzas. Labots Aprīlis 22, 2014 - spainiss2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy Aprīlis 24, 2014 Share Aprīlis 24, 2014 (labots) DPF kvalitativa izravesana maksa ~250Eur. Fiziska filtra iznemsana un kompja pieprogramesana. Labots Aprīlis 24, 2014 - billy Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 24, 2014 Share Aprīlis 24, 2014 spainiss2, vot neesmu speciālists Anglijas jautājumos, kā tas tā nākas, ka Tavai oktāvijai pēdējā skate LV ieta 2012.gadā? Sanāk, ka UK var braukt ar LV reģistrētu auto, ejot vietējo UK apskati vai kā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Aprīlis 24, 2014 Share Aprīlis 24, 2014 Tests veikts pirms gada Link to comment Share on other sites More sharing options...
spainiss2 Aprīlis 24, 2014 Share Aprīlis 24, 2014 Bez skates braukt nedrīkst arī Uk. Skati uk kantorī var iziet pārreģistrējot autiņu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 bišku pakūp ja iemin ķīmiskā kastrācija ir ieteikums! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spainiss2 Aprīlis 30, 2014 Share Aprīlis 30, 2014 Pēc pieredzes iesaki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!