Jump to content

Errors Ryanair booking summary


riebeklis2012
 Share

Recommended Posts

Kungi, vai varat izskaidrot zemāk redzamo Ryanair booking summary error'u?

Ķipa biļetes sūtu uz 31.martu, a booking summary uzrāda 1.aprīli.

 

Kamēr gaidu feedback'u no Ryanair, gribētu dzirdēt Jūsu versijas.

 

R.

 

ueotn20nvnx4dm639ua.png

Labots - riebeklis2012
Link to comment
Share on other sites

nav kaut kas ar laika zonām, jeb arī rainis ir pamainījis  laikus - līdz 3 stundām liekas tu nevarēji pat prasīt piķi atpakaļ. man vienreiz par 9 stundām pārcēla, ta sman nederēja - nācās ar airbalticu lidot.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tur nav kaut kāds laika zonu gļuks? Lidojums vēlu, visi laiki tiek rādīti pēc konkrētās zemes kur izlido un kur ielido. Maybe sistēma vēl kaut kādu savu "lokālo" laiku uzrāda.

Link to comment
Share on other sites

Kāds laika zonas gļuks ar nobīdi 24h? Ja būtu kļūda laika zonā, tad nobīde būtu par kādu stundu vai divām, bet ne precizi vienu diennaktī. Autor, tu gadījumā nemēģināji pirkt iepriekš uz 1.aprīli un pēc tam apmeklējot saitu jau pirmais bija ciet un atlika tikai 31.marts? Pamēģini iztīrīt cepumus un vēlreiz ieiet - kas tad notiks...

 

Pamēģināju - arī pašam uzrāda 1.aprīli, mda, tieši to pašu parāda arī pārējos aprīļa datumos ja vakara (nakts lidojums), tad tik tiešām iespējams kautkas tur nepareizs uz laika zonām, jo marta beigās notiek pāreja, kautkas netiek pareizi saskaitīts

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

riebeklis2012
visi laiki tiek rādīti pēc konkrētās zemes kur izlido un kur ielido

 

Skaidrs ka tā, bet 23:35 arī Skotijā ir 23:35 un tas joprojām ir 31.marts.  

Visi tie lidotleti, skyscanneri uzrādi 31.martu. 

 

Izskatās, ka tas nav vienkārši errors, bet vispārīga pieeja visiem vēlajiem reisiem, piem. arī uz Oslo.

 

 

 
 

Lūk, ko man atsūtīja Rynair klientu serviss! Kretīni..., viņi pat nav testējuši manu situāciju! 

 

Dear Customer, 

 

Thank you for contacting Ryanair. 

If you are experiencing difficulty making a reservation on our website we would suggest you delete your browsing  history and begin again.

We would also advise you to ensure when booking you are using the most up to date version on the browser installed on your PC.

If you require further assistance with this matter please contact our Reservations department on the below link

http://www.ryanair.com/ie/questions/contacting-customer-service

  

Yours sincerely, 

Miki

The Customer Service Team 

 

For and on Behalf of 

RYANAIR LIMITED 

 

Labots - riebeklis2012
Link to comment
Share on other sites

riebeklis2012

Da uzrakstiju jau!

Šī atbilde laikam ģenerēta Paskaidrojumu ģeneratorā!   :sarkasms:

 

 

Labots - riebeklis2012
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...