riebeklis2012 Ierakstīts Decembris 4, 2013 Share Ierakstīts Decembris 4, 2013 (labots) Kungi, vai varat izskaidrot zemāk redzamo Ryanair booking summary error'u? Ķipa biļetes sūtu uz 31.martu, a booking summary uzrāda 1.aprīli. Kamēr gaidu feedback'u no Ryanair, gribētu dzirdēt Jūsu versijas. R. Labots Decembris 4, 2013 - riebeklis2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Decembris 4, 2013 Share Decembris 4, 2013 nav kaut kas ar laika zonām, jeb arī rainis ir pamainījis laikus - līdz 3 stundām liekas tu nevarēji pat prasīt piķi atpakaļ. man vienreiz par 9 stundām pārcēla, ta sman nederēja - nācās ar airbalticu lidot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2013 Share Decembris 4, 2013 Tur nav kaut kāds laika zonu gļuks? Lidojums vēlu, visi laiki tiek rādīti pēc konkrētās zemes kur izlido un kur ielido. Maybe sistēma vēl kaut kādu savu "lokālo" laiku uzrāda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HTC Decembris 4, 2013 Share Decembris 4, 2013 (labots) Kāds laika zonas gļuks ar nobīdi 24h? Ja būtu kļūda laika zonā, tad nobīde būtu par kādu stundu vai divām, bet ne precizi vienu diennaktī. Autor, tu gadījumā nemēģināji pirkt iepriekš uz 1.aprīli un pēc tam apmeklējot saitu jau pirmais bija ciet un atlika tikai 31.marts? Pamēģini iztīrīt cepumus un vēlreiz ieiet - kas tad notiks... Pamēģināju - arī pašam uzrāda 1.aprīli, mda, tieši to pašu parāda arī pārējos aprīļa datumos ja vakara (nakts lidojums), tad tik tiešām iespējams kautkas tur nepareizs uz laika zonām, jo marta beigās notiek pāreja, kautkas netiek pareizi saskaitīts Labots Decembris 4, 2013 - HTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
riebeklis2012 Decembris 4, 2013 Author Share Decembris 4, 2013 (labots) visi laiki tiek rādīti pēc konkrētās zemes kur izlido un kur ielido Skaidrs ka tā, bet 23:35 arī Skotijā ir 23:35 un tas joprojām ir 31.marts. Visi tie lidotleti, skyscanneri uzrādi 31.martu. Izskatās, ka tas nav vienkārši errors, bet vispārīga pieeja visiem vēlajiem reisiem, piem. arī uz Oslo. Lūk, ko man atsūtīja Rynair klientu serviss! Kretīni..., viņi pat nav testējuši manu situāciju! Dear Customer, Thank you for contacting Ryanair. If you are experiencing difficulty making a reservation on our website we would suggest you delete your browsing history and begin again. We would also advise you to ensure when booking you are using the most up to date version on the browser installed on your PC. If you require further assistance with this matter please contact our Reservations department on the below link http://www.ryanair.com/ie/questions/contacting-customer-service Yours sincerely, Miki The Customer Service Team For and on Behalf of RYANAIR LIMITED Labots Decembris 4, 2013 - riebeklis2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aigarsclp Decembris 4, 2013 Share Decembris 4, 2013 Aizsūti vēlreiz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
riebeklis2012 Decembris 4, 2013 Author Share Decembris 4, 2013 (labots) Da uzrakstiju jau! Šī atbilde laikam ģenerēta Paskaidrojumu ģeneratorā! Labots Decembris 4, 2013 - riebeklis2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts