IronMan Ierakstīts Novembris 7, 2013 Share Ierakstīts Novembris 7, 2013 1.Ir viena siena(~4.5cm bieza) jaizgriež, betons+metāla siets~3mm naglas resnumā.Vai ar 125mm fleksi tikšu kārtībā? 2.Vai ir ripa ar kuru var vienlaicīgi betonu un metālu griest, dotaja gadījumā metāla sietu ~3mm Itkā tagad uz akciju krūzā noskatīju makita9558HN 39.98, jeb tomēr izvēlēties kaut ko jaudīgāku un lielaku , piemēram 230mm ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 paņem nomā 230mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokijs Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 es nomu neieteiktu - sačakarēsi kaut ko vēl un liks tāpat maksāt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 (labots) Skaties 3mm biezuma griezējdiskus ar zaļu krāsu etiķetē, tie ņem stone/metal diametrs 230mm protams būtu ieteicamāks, taču izvertē kritiski savu fizisko komplekciju un iemaņas darbā ar fleksi, ja esi iesācejs - labāk nevajag lielo fleksi, ja gadīsies kaut kur iecirst, ieraut šķērsām, salauzt disku var nopietni savainoties Es teiktu tā ka der nu teiksim 15-20 Ls skill tipa fleksis un 5-10 125x3,0x22 stone diski. Darboties visticamāk sanāks ar noņemtu aizsargu Labots Novembris 7, 2013 - Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
rashns Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Vari droši ņemt šo k-rautā Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 tikai neklausi bonifaciju! strādāt ar fleksi ar noņemtu aizsargu kategoriski nedrīkst! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
specuks Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Piekrītu un neaizmirsti brilles izmantot.Citādi viens rada gabals pastrādāja bez aizsarga un brillēm, tagad ar vienu aci staigā. tikai neklausi bonifaciju! strādāt ar fleksi ar noņemtu aizsargu kategoriski nedrīkst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Gan jau tiksi galā arī ar 125 ripu Ja pašam fleksis kā štrums nav, bet ir doma ka vajadzēs arī nākotnē - ņem tik ciet, it īpaši makitu Ieteiktu pie viena arī padomāt par aizsargbrillēm un putekļu masku, jo betonu griežot puteklis ir nevājais. Par strādāšanu bez aizsarga - ir dzīvē situācijas, kur ar to nekas nav darāms, jo savādāk vienkārši nevar tikt klāt, etc. Protams riska procents strādājot bez aizsarga un tikt savainotam dramatiski pieaug, bet - ir teiciens, muļķis noslīks arī karotē Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 tikai neklausi bonifaciju! strādāt ar fleksi ar noņemtu aizsargu kategoriski nedrīkst! Teorētiski e=d protams ka ir taisnība. Tomēr prakse ne vienmēr iet kopā ar teoriju. Cik esmu redzējis meistarus, tad visi strādā ar fleksi bez aizsarga. Es arī savējam esmu noņēmis. Te ir nianse - ar noņemtu aizsargu es flekša ripu varu pielikt pie griežamā materiāli tā kā man ir ērti. Ar to pusi, kur skaidas lido prom no manis. Loģiski ka ja jāzāģē uz galda skrūvspīlēs iestiprināts dzelzs gabals - aizsargs palielina drošību. Bet reāli dzīve - ar aizsargu fleksi paliek neērtāk lietot līdz ar to nedrošāk. Tāds ir mans viedoklis balstoties uz praksi. Protams ka ādas darba cimdi un brilles būtu ļoti vēlamas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nain Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Pāris gadus atpakaļ pašam aiz salūzušas flekša ripas bija daždesmit centimetri līdz acs zaudējumam, tāpēc rekomendēju brilles un, ja vien situācija ļauj, arī aizsargu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Katrs būtībā skatās pats ar vai bez aizsarga strādat, bet nu dotajā gadījumā ar aizsargu nez vai kas sanāks, jo d=125mm a sienas biezums 45mm knapi vilks cauri un kur nu vēl ar aizsargu. Brilles gan obligāti, tur smiltis lidos pa gaisu uz visām pusēm tā ka nograb. Klasiskais tipo kartona namorņiks maz tur līdzēs, te vajadzēs kaut ko līdzīgu ķirurgu marles plāksterim pāri pa visu degunu un muti. Nebūs vieglāk un vienkaršāk izdauzīt ar kuvaldu visu to betonu ārā un ar metāla fuksīti prātīgā garā tās drātes parzāģēt? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 230 fleksis + ripa stone/metal - kuršos bija vienas ap 8ls/gab, ņēma labāk nekā ripas pa 20-40ls. Iebrauc normālā nomā un izīrē. Nekas tiem verķiem nenotiks. izturīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 kuršos bija vienas ap 8ls/gab, ņēma labāk nekā ripas pa 20-40ls. Tās tak ir dimanta ripas, ar tādam ielu betona apmales griezt utt.!!! Te jau pietiek ar ~ 0.40 Ls par 125 vai ~ 0.85 Ls par 230 parasto stone/metal griezējdisku Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Ja man būtu jāveido aile 4,5 cm biezā dzelzsbetona sienā, vispirms mēģinātu lietot urbmašīnu ar perforācijas režīmu, izkaltu pa maziem laukumiņiem, ar fleksi grieztu tikai armatūru. Te visi flekšu ieteicēji, iedomājieties, ja tas ir telpā, tēmas autors ar fleksi pēc 30 sekundēm būs pazudis putekļos. Neesat jūs betonu griezuši ar fleksi, ka tā iesakat. Ja aile ir liela, kā savaldīs to betona plāksni, kas vienā gabalā - hlebis, tēmas autoram pa galvu, ne visai patīkams rezultāts sanāks klausot jūsu ieteikumus. Nebūs vieglāk un vienkaršāk izdauzīt ar kuvaldu visu to betonu ārā un ar metāla fuksīti prātīgā garā tās drātes parzāģēt? Labs ieteikums. Prātīgāk tā, nevis ar fleksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Klasiskais tipo kartona namorņiks maz tur līdzēs, te vajadzēs kaut ko līdzīgu ķirurgu marles plāksterim pāri pa visu degunu un muti. Es reiz nepažēloju naudiņu (18Ls laikam) 3M pus sejas gumijas maskai ar kombinējamiem filtriem, un jāsaka, dots devējam atdodas Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Teorētiski taisnība, drošības noteikumi ir un paliek noteikumi, un individuālā darbībā neviens tevi nevar piespiest likt to aizsargu. Es pats, protams, esmu par, bet ir reizes, kad nu nekādīgi ar to aizsargu un tad ir jāņem nost. Runājot par brillēm, pašam gadījās izmantojot brilles pat dabūt acī to karsto graudiņu, grauza kā traks, viš piecepas pie acs un cauri - tikai ārsta pakalpojumi pēc tam. Gadījās tā tāpēc, ka nedomāju ar galvu un slīpēju pret tuvumā esošu sienu, kur dzirkstele atlec un tiek pat aiz brillēm. Kā jau te kads teica - muļķis noslīks pat karotē. A par pašiem aparātiem runājot - hvz, es neesmu uzkritis pagaidām ne uz vienu konkrētu firmu. Darbā lietoju Bosh, mājās kaut kādu Ferm un radagabalam vispār ir kkāds noname....visi strādā vēl joprojām. Protams, attiecīgi cik strādā un slogo, oglītes ir jāmaina visiem un tas nav uzskatāms par defektu. Kāds teica, ka izkalt betonu utml. bet arī tādā gadījumā ir jālieto aizsarglīdzekļi. Ar meiseli vai sitot vienkārši ar āmuru - iet pa gaisu tās šķembas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 (labots) Es pirms pāris gadiem kā reiz sienā aili zāģēju. Ar urbšanas metodi tas ir pilnīgs vāks. Ar perforatoru vēl grūtāk, jo labs perforators ir baisi smags. man bija pusķieģeļa siena. Saurbu caurumus ik pēc 30-40cm un no abām pusēm ar 230mm fleksi. Kādas 3 ripas aizgāja, bet man nebija betons. Tikai pašā apakšā pārsedze no betona. Pēc tam ar kuvaldu. Putekļu mākoņi baisi, bija pauzes jātaisa tieši putekļu dēļ, jo neko neredz. Ar brillēm arī ir savas problēmas. Parastajām iet viss garām un acīs iekšā. Segtajām atkal svīst. Labots Novembris 7, 2013 - e = d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 (labots) jo labs perforators ir baisi smags Netirs, Makitai ir no dārgā gala labi aparāti. Cita lieta, ja jāpāršķeļ betona klucis 3m3 apjomā, bet sienu perforēt pats dabūju ar vienu dārgā gala Makitu - ir ok. Perfis gan, ja nemaldos, maksāja kkur ap 200 Ls Cita lieta jau manis pieminētajā perpendikulārajā kalšanā, tur toč svaru vajag. Labots Novembris 7, 2013 - Red Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 (labots) Ieteiktu gan paņemt perforatora urbjmašīnu. Uz 4,5 cm biezu betona sienu nevajag nekādu smago. Trīskilogramīgais perforators būs laikā. Esmu redzējis, kā veido atvērumus pārseguma paneļos, tajos rūpnieciskajos, ar ribām. Plātnes biezums tur 5 cm. Biežāk urbj, kaļ, dauza ar veseri, nevis ar fleksi griež. Sanāk ļoti labi. Betons atskaldās diezgan veikli. Neticu, ka pusķieģeļu sienu ar perforatoru izskaldīt pārlieku grūti. Pašam nācās to darīt. Kā reiz sev tiku nopircis Makita perforatoru (mazo), bija prieks izmēģināt. Lielākais darbs bija aiznēsāt būvgružus. Fleksis ir labs, ja jāgriež sienās šrabas vadiem, caurulēm, bet izgriezt sienā aili ar fleksi, ir tā nedaudz neefektīvi. Labots Novembris 7, 2013 - vvv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Labākais variants ir, ja ar fleksi iegriež kontūru - piemēram, durvju aile, un tad kaļas ar perfi - novērš daudz nepatīkamu pārsteigumu Ja fleksis neiet cauri sienai, nokaļam slāni un atkal ar flekša ripiņu iezīmējam vajadzīgo kontūru. Stipri atvieglo darbu, ja vajadzīgs + - precīzi. Ja uz bui dui, tad tiešām ar kuvaldu var izsist pa taisno + ir starpība, kur kalties - betonā, māla ķieģelī, baltajā ķieģelī vai sarkanājā ar caurumiem - pēdējais variants drūp vislabāk bet arī veido neprognozējamus plīsumus. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Red - tīri savas intereses pēc, gribu vaicāt, kas ir tas materiāls, kurā nevar dabūt fleksi (ar zināmām ripām) iekšā? Pagaidām neesmu sastapis tādus materiālus. Ir padomā viens darbiņš, kur nepieciešams griezt. Vairāk pagaidām neko neteikšu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Fleksis griezīs gandrīz jebkuru materiālu, ja tik atbilstoša ripa. Šeit jau ieteikumi autoram par to perforatoru, lai autors nerītu tos betona putekļus. Izgriezt ar fleksi varēs, ja lētās ripas, vairākas iztērēsies, dārgāku ripu (lai var griezt stiegrotu betonu) arī nodeldēs, neaizdos uz tādu darbu tev to neviens tāpat. Būs jāpērk, padsmit latu vismaz aizies ripai. Vienkārši, ieteikums pamēģināt to darbiņu ar perforatoru. Griezu ar lielo fleksi sev mājās dažus bruģakmeņus, vajadzēja. Viss pagalms putekļos, visas drēbes putekļos. Ļoti netīrs darbs ar to fleksi. Ar perforatoru būs patīkamāk. A siena autoram tikai 4,5 cm, izsmiekls. Kamēr viņš te mūsu komentārus lasīs, pa to laiku sen jau varētu to sienu ar vairākiem vesera sitieniem izdolbīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Paga paga, es neteicu neko par ne-iegriežamiem materiāliem Runa gāja par to, ja ar flekša ripu nevar izgriezt cauri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Red - tīri savas intereses pēc, gribu vaicāt, kas ir tas materiāls, kurā nevar dabūt fleksi (ar zināmām ripām) iekšā? Nav jau runa ka fleksis negriež materiālu kā tādu, tik griezt x metrus kaut 45mm dziļumā nav gluži tas pats kas sapiļīt 3 tonnas armatūras stieņus, sienā ir šaura rieva kas vēl ir jānotur taisna, tas nav viegli,a kļūda kaut par grādu vai diviem elementāri noved pie ripas sprūšanas vai salauzta diska. 125mm disku būs grūtak salauzt nekā 230mm, taču vienā piegājienā cauri sienai arī ies tikkai kamēr vēl ripa nav nodilusi mazāka. Var jau mēģināt arī ar dimanta disku, tik tas vēl vairāk sadārdzinās to pasākumu. Būtu forsi ja autors vēlāk uzrakstītu kā tad īsti ir gājis, galu galā vertikalai sienai armēts betons arī ir tā kā lieka greznība, varbūt tur īstenībā ir kāds stipri mīkstāks maisījums, tipo apmentums vai kaut kas uz kaļķa javas bāzes Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobs Novembris 7, 2013 Share Novembris 7, 2013 Red, protams, taisnība tikai tā ar fleksi un perforatoru pārī arī jāstrādā. Ir iets cauri 2 ķieģeļu sienai pat ar stropē iekarot lielo Bosch atskaldāmo... Ar flekšiem esmu uz tu jau no tuvu 25 gadus un visādās iespējamajās situācijās, varu pat manikīru brīvi ar fleksi taisīt, bet nekad neatbalstīšu darbināt tos bez aizsarga, jo tas ir stulbums kvadrātā...Protams, ir izņēmuma situācijas, kad tiek arī lietoti attiecīgi papildus aizsardzības līdzekļi.Darbam ar abrazīviem materiāliem gan neieteiktu pirkt dārgus aparātus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Novembris 8, 2013 Share Novembris 8, 2013 ripas pa 20-40ls. omg Cerams, ka par to cenu fleksis nāk komplektā. Citādi nēģeris ar kuvaldu lētāk sanāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wersa Novembris 8, 2013 Share Novembris 8, 2013 (labots) Ar abiem, kā jacobs norādīja. Citādi ta aila nesanāks taisna, kā gribēja. Ņem, aizzīmē līniju, ar fleksu iestrādā seklu griezumu, atpūtini sevi un fleksa disku, tad turpini strādāt dziļāk jau esošā griezumā, pēc tam atkal tas pats. Fleksa aizsargs ne tikai pasargā pauri, bet arī mazina putekļu nokļūšanu purnā. Lai panāktu mazāku karšanu, piem 1 metru garu līniju 20 mm dziļumā izgreizt var, pirmajā piegājienā iegriežot 3–5 mm, nākamajā tikpat utt. Tā pa kādiem pieciem piegājieniem izņem 20 mm dziļu griezumu. Vieglāk precizitātei un mazāka slodze uz disku. Pēc tam ar perfi izstrādā, ja ir, ar zāģīti ar var padarboties. Taisnu taču vajag, nevis bui dui to ailu. Viņai es ņemtu 230 fleksu, ne mazo nieku. Perfu vai atskaldāmo štrumu ar šķērskalta uzgali, fiksi drups. Labots Novembris 9, 2013 - wersa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 8, 2013 Share Novembris 8, 2013 (labots) Ivo man te bija jāizgrauž ap ~50 jaunām durvīm. Tika izmēģinātās daudz un dažādas ripas. Nēģeris ar kuvaldu izgāstu vairāk nekā vajadzīgs, kurš pēc tam mūrētu atpakaļ? Labots Novembris 8, 2013 - Fruzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Novembris 8, 2013 Share Novembris 8, 2013 http://www.ramirent.lv/produkti/buvniecibas-tehnika-un-aprikojums-12/griesanas-iekartas-46/betona-griezeji-rokas-o300-350mm-230v-775 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio dio Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 (labots) Labots Novembris 9, 2013 - bio dio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 (labots) Glābējiem ir liels ripzāģis ar kuru viņi griež visas iespējamās virsmas. Tāpat ir redzēts ceļiniekiem ceļu maliņām ripzāģis ar iekšdedzes dzinēju. Ar tādiem jāstrādā. http://www.einstrumenti.lv/lat/elektroinstrumenti/betona-zagi/2.htm Labots Novembris 9, 2013 - Zoom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wersa Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 (labots) Kā tu domā izstrādāt ar tādiem ailu no griestiem līdz grīdai, piemēram? Turēsi rokās to štrumu un no tupus stāvokļa līdz augstu novietotām rokām turēsi? Iesācējs tādus varētu lietot to ceļu apmaļu u.c - kur no augšas uz leju jāstrādā un priekšmets ir zemu novietots klucis utt. Sienā būs grūtāk . Kas par offtopicu, tie daikti ir par jaudīgu 45mm sienai.Tā štruma, ko bio dio ielika, noma vien cik maksātu? Es viņam paņemtu 23 cm fleksu un no tās nomas vieglāko elektrisko atskaldāmo ārmurīti. Papētīju ramirent linku, ko ievietoja zibins. Par perforatoru viss visiem domājams skaidrs. Tur piedāvā iznomāt arī tādu rīku, kā sienas kanālu frēzīte.Kamēr nebūs sasniegta armatūra, ies kā pa sviestu.Līdz 50 mm viņa ņemot.Var pielietot līniju iestrādei, lai nelūzt uz bui dui, bet precīzāk. Vai arī fleksīti. Atskaldāmie āmuri tur ir 4,1-6kg un 10,1-14 kg piedāvājumā, ar mazāko arī pietiks, bet imho tas jaudīgākais ir ērtāks. Perforatori kaut kādi 4 kg un 7 kg tiek piedāvāts nomāt. Labots Novembris 9, 2013 - wersa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 bio dio: Tev pavisam ar galvi ir švaki ? Ja zāģis trāpīs uz armatūras var arī galus atdot. Kādreiz vides aktīvisti dzina naglas kokos lai zāģētāji aplaužas(tree spiking) - tā var gan savainoties gan galus atdot. Tas cilvēks kas zāģē apmalītes ar motorzāģi ir idiots , potencāls invalīds.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wersa Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 Mja, un šim manuprāt ķēde nav gluži tāda kā motorzāģim kokiem.Bet tāpat 100% debilizms, pofig, koka vai dzelzsbetona siena zāģēt aili ar motorzāģi. Tas ir farss. Ja arī armatūras nav, betons taču sastāv no pildījuma un cementa, koku zāģa ķēde nav paredzēta tā zāģēšanai. To var darīt tikai cilvēks, kam patīk pirkt tehniku ik nedēļu. Bet nu apmales zāģē ar to riņķi, kādu iznomā ceļa būvei utt firmas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio dio Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 (labots) bio dio: Tev pavisam ar galvi ir švaki ? Ja zāģis trāpīs uz armatūras var arī galus atdot. Kādreiz vides aktīvisti dzina naglas kokos lai zāģētāji aplaužas(tree spiking) - tā var gan savainoties gan galus atdot. Tas cilvēks kas zāģē apmalītes ar motorzāģi ir idiots , potencāls invalīds.. Visi tik nopietni. pamēģini ar tādu parastu zāģi(ķēdi) betonu pazāģēt, domaju pat līdz armatūrai netiksi. Es ņemtu to mazo fleksi izgrieztu betonam kontūru, un mēģinātu izdauzīt, un tad grieztu armatūru. Labots Novembris 9, 2013 - bio dio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wersa Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 Visp, ja par betonu nosauc masu ar niecīgu cementa piedevu un pildījumu - smiltis vien, tad mazliet varēs . Kādu kontūru tu grasies izgriezt? Piemēram, nepieciešams 150 cm augst un 100 cm plata aila? Kādā veidā izveidosi viņu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
constrig Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 Kā var tādai huiņai tik daudz laika veltīt rakstot, lasot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
IronMan Novembris 9, 2013 Author Share Novembris 9, 2013 Atradu nomu, normālu letiņu kantori kur par "zilo" GSH 11 E Professional perfi ķīlā prasa tikai 100Ls, krūzā par tādu pašu verķi ķīla prasa tuvu pie 500Ls. Ar šito dampi sarukāju 16 maisus ar būvgružiem, ne kurš katrs ar izstieptām rokām uz augšu noturētu darba režīmā.Palīgā pa 4Ls nomā paņēmu mazu pretīgu zaļo bosch fleksi, darbu izdarīja godam, nenosprāga.Bet ja būtu jāpērk, noteikti ņemtu 230mm ar ātrumiem, "maigo" startu, utt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 Jūtu ka te drīz aizies ieteikumos līdz hidrauliskajai stacijai, punktveida spridzināšanai, saldēšanai ar šķidro slāpekli un tai sekojošajai griešanai ar plazmas lielgabalu un tas viss nieka 45mm dēļ, ta tur 2 nēģeri ar trulu zāģi līdz vakaram par 3 banāniem izzāģēs Link to comment Share on other sites More sharing options...
intervall Novembris 9, 2013 Share Novembris 9, 2013 (labots) Ērtāk būs izgriezt ar 230'nieku,125'niekam ripa kā centimetru padils vairs nevarēsi caurzāģēt sienu(tos savus 5cm).Vari mēģināt iepirkt lombardā,bieži tādas mantas pa kapeikām pārdod. Brīnums,ka kāds vēl nav paspīdējis ar spēka zāģi Edit: nepamanīju,ka darbs jau paveikts. 16 maisi...visu sienu vajadzēja nonest?tad jau vajadzēja ņemt kādu lielo žani(kuvaldu) Labots Novembris 9, 2013 - intervall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!