Jump to content

Leņķa slīpmašīna & citi celtniecības instrumenti


IronMan
 Share

Recommended Posts

 

 

Vari mēģināt iepirkt lombardā
 

Pirkt no rokas, jeb lombardā, piemēram reduktora kondīciju pārbaudīt nevarēšu.

 

 

bieži tādas mantas pa kapeikām pārdod.

Zilo bosch jeb makita, par kapeikām nedabūt , it īpaši kādu svaigāku advancētāku modeli

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Prātīgāk būs izvēlēties tādu pat metodi kāda tur ir bijusi pirms tam. Nebūtu prāta darbs kaut kur salikt plastmasas trubas atstājot pa vidu kaut ko no dzelzs trubas. Parastās ūdensapgādes trubas nevada elektrisko stravu (P... platmasas degvielas trubām ir obligāti jāvada strāva) a pa vidu palikušais posms ar dzelezs trubu strāvu vada, rezultātā dzelzs posms ļoti intensīvi sabruks. Ņemot vērā ka nenomainītais posms kā likums ir grūti pieejamās vietās aiz flīzēm u.taml - jautrības ir garantētas.

Labākais taču arī dārgākais un tehniski sareždžītakais ruisinājums ir salikt kapara trubas un salodēt tās ar cieto lodi virs 700oC

Link to comment
Share on other sites

 

 

kaut kur salikt plastmasas trubas atstājot pa vidu kaut ko no dzelzs trubas
 

Nekur jau neteicu, ka tks atstatas pa vidu dzelzs trubas.Tiks nogriezti karstais un augstais "stojaks", uzgriezta vītne, pāreja uz kausešanu un centrēts cita vietā, lai būtu vairak vietas un estētiskāks skats

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

A dvieļu žāvētājs? 

Ja visā mājā ir stojaki u.c. metāla trubas a iedzīvotaji saliks atsevišķus posmus no plastmasenēm, tad būs remonti

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

A dvieļu žāvētājs? 

A kas ar dvieļu zāvētaju ?

Tiks ieštrobētas sienā jaunas točkas, pie kurām ari tiks pieskrūvēts jaunais dvieļu žāvētājs.

 

 

Ja visā mājā ir stojaki u.c

Ir gan, kuri savu ir nokalpojuši

 

 

iedzīvotaji saliks atsevišķus posmus no plastmasenēm

"Plastmasenes" tagad ir samērā krutas, polipropilēna, ar dažādiem armējumiem utt..

 Te šis tas ir http://stamars.lv/pub/

 

Vismaz tagad būs normāls tehniskais skapis(rupjais filtrs, skaitītājs, smalkais filtrs, kolektors utt...), nevis ka daži kupi pradai, pierubī priekšā lētās flīzes, bet tur piemēram čuguns ieplaisājis, tek, mušas un svešais jau dzīvo....

Labots - IronMan
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu tur jau ir tā lieta ka tās "krutās" platmasenes ļoti paātrinātā tempā nograuj visu kas apkārt ir no metāla. Pareizi būtu ta ka ja grib ņemties ar plastmasu tad viena piegājienā arī pilnīgi viss mājā sākot no izejas siltummezglā un beidzot ar pilnīgi visām trubam dzīvokļos tiek nomainīts uz plastmasu, tad ir ok un problēmas turpmāk visticamāk nebūs ilgi. Ja to nav iespējams izdarīt, a tieši tā parasti arī ir, jo kādam to nafig nevajaga, kādam tikko remonts un flīzes pa 30 ls/kvm u.c.iemesli, tad nebūtu prāta darbs likt plastmasas trubas, jo tādā veida tiek faktiski veikta diversija pret visu pārējo māju kurā intensīvi sāks iet pušu visas metāla trubas pēc kārtas. Santehniķi berzēs rokas, jo darba netrūks, var sanākt ka kāds no aukšas pašu nopludina :superstition:

Lai nu kā - veiksmi darbos



 

 

A kas ar dvieļu zāvētaju ?

Tie parasti ir no metāla, ja apkart būs viss no plastmasas tad ilgi tie vairs nekalpos, pie tam ir pilnīgi pofig tie ir no melnā metala trubas taisīti vai no kāda cita metāla, saēdīs arī ņeržu, tas proces neatceros kā pareizi saucas nu tipo elektrokorozija, peld tur kaut kāds jons bez elektrona un pie pirmas iespējas paņem to elektronu no metāla gabala, nu vai kaut kā aptuveni tā

Link to comment
Share on other sites

Bonifācijs, pastāsti, kādas plastmasas caurules tērē sistēmā esošās tērauda caurules. Šo dzirdu pirmo reizi, ka ieliekot, kādu posmu ar plastmastniecēm ūdensvadā, sāk sabrukt viss tērauda cauruļvads. Zinu, ka kapara caurules labi nesadzīvo ar cinkotā tērauda caurulēm, bet par plastmasas caurulēm, tas man pārsteigums.

Link to comment
Share on other sites

Jā, man arī, neticīgajam Tomam, kur tās strāvas rodas un kā viņas ietekmē metālu.
Sanāk, ka jebkura sistēma, kādas ir miljoniem māju, kur ir elektrību nevadošas caurules un vadoši radiatori ir lemtas ātrai iznīcībai un plūdi ir ikdiena valstīs,kur šādas caurules lieto jau gadiem?

Jaucējkrāns cik apmēram ilgā laikā norūsē nost?

Labots - maize
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tādas kuras pašas pa iekšējo kārtu nevada elektrību. Kāds kas ar fiziku ir uz tu varetu smalkāk pastāstīt kā tas tieši tur notiekas. A ta pa lielam ir ta ka ūdens saskrienas pa elektrību nevadošām caurulēm un kaut kas ar elektrību saistīts tur notiekas - uzlādejas, nolādējas da vilks viņu zina kaut kas ar joniem un elektrību saistīts tur notiekas un tad kad tie joni nokļūst līdz metālam tad izrauj no metāla atomiem ārā nu ja nemaldos tad elektronu. Neesmu sīkāk interesējies, mana ziņkare aprāvās uz to ka nav labi plastmasas līnijā atstāt kaut ko no dzelzs pa vidu. Man ir stāstīts arī sīkāk, bet par cik tas īsti neinteresēja, tad darbības mehānismu neatceros pie tam man viss ir sajucis vienā čupā ar teiksim plūstošajam strāvām kas žigli uztaisa caurumu zemē ieraktā dzelzs cisternā ja ir bojāta tās elektroizolācija no mucas uz zemi un tamlīdzīgas lietas. Tas ir kaut kādos tehniskajos noteikumos rakstīts, tehniķi to visu pārbauda, izolē un ņemas, pec tam pārbauda neatkarīgie eksperti utt. Tas gan vairāk uz degvielu attiecas, bet gan jau ka princips ir gluži tas pats.

 

Nu jaucējkrāni gan jau ka tik ātri nemirst, metāls biezs un ūdens cauri tek tikkai tad kad krāns ir atgriezts atšķirība no stāvvadiem un ūdens žāvētajiem kur cirkulācijas sūkņi ūdeni dzen pa riņķi nepārtraukti. Nu jā un nav jau runa par nedēļām vai mēnešiem, tur gadi aiziet.

 

Teorētiski jau tie radiātori tiek pielieti ar šķidrumu kas tiem neļauj rūsēt no iekšpuses un tie varētu tipo mūžīgi kalpot, bet tas taču tā nav, kā tieši viņi tiek nobeigti tas jāprasa būs tiem kas ir iedziļinājušies vairāk tai lietā

Link to comment
Share on other sites

paņem to elektronu no metāla gabala

Tu kaut ko spēcīgi jauc ar metāla koroziju un elektro ķīmiskajiem procesiem, kuri rodas saskaroties diviem dažādas aktivitātes metāliem

 

Kā tad tā, dotais un citi kantori atļāvās santehnikā izmantot metālu un nemetālu saskarsmi

http://www.stamars.lv/pub/index.php?id=8&sec_id=100

Labots - IronMan
Link to comment
Share on other sites

Plastmasas caurulēm taču tajos skrūvējamos veidgabalos arī metāls, cik nav redzēts, ka ventīļus plastmasas caurulēm tos metāla parastos pa vidu liek, nevis tos orģinālos, kas plastmasas. Neviens nav uztraukumu taisījis. Tikai biedrs Bonifācijs. Ja tas briesmīgais, postošais process notiek gadiem, lai taču notiek. Tāpat nekas nav mūžīgs.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu vispar jau daudzdzīvokļu māja pilnīgi iespējams ka vēl 100 gadus nostāvēs un neviens nevar garantēt ka tu pats tajā vēl gadus 50 nenodzīvosi. Laiks rit ātri, manai jaunceltnei metāla trubas sāka plīst 5 gadus pēc uzcelšanas un ir pienācis brīdis kad ir nopietni jādomā par pilnīgi visu trubu nomaiņu, jo tās jau ir kā siets, visas vienos ielāpos un ik menesi vai pusotru nak klat jauni ielāpi. Nopratināju vienu plastmasas fanu kas piedāvāja veikt pāreju uz plastmasu, tipo galvenais inženieris diezgan popularā santehniķu firmā, nu sis sev par nelaimi arī atzinās kas un kā notiekās ja paliek metāli pa vidu, šamējais pats dikti pret kapara trubām jo kādreiz tās liekot ir traumu dabujis. Karoče stāstīja viņš apmēram 2 stundas, klausījos ar vienu ausi un tik izdarīju secinājumu ka manā mājā plastmasa nederēs, jo visiem ir smukie remonti ar dārgām flīzēm utt. un attiecīgi vienoties ar visiem iedzīvotajiem par pilnīgu nomaiņu ir vienkārši nereāli, atliek vienīgi kapars.
Pirms gadiem 15 jau noorganizeju vienai 5stāvenei nomaiņu uz kaparu it visam un vel līdz šim brīdim bēdu tur neviens nezin.
Kā tur ir ar plastmasas savienojumiem ar kapara vītnem nudien nezinu, varbūt kaparam ir pofig uz to, neesmu interesējies,iespējams ka tādas plastmasenes pašas vada elektrību - tur nav jābūt tā ka lampiņu var iedegt, ir jābūt vien cik tur to omu pretestībai uz metru, esmu skatījies kā veči mēra, bet nu tik ļoti ir bijis pofig uz to ka pat aptuvenu diapazonu nevaru nosaukt. Nu jā, ja pavisam precīzi, tad  - mēra degvielas trubām, ūdenim gan jau ka ne, tipo cik ir no rūpnīcas tik ari ir

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Par kapara caurulēm apkurei - viss ir labi. Bet kapara caurules ūdensvadam, daudzi saliek tās apkurei domātās, pēc tam nožēlo, jo ūdens kļūst negaršīgs, ūdensvadam ir speciālas kapara caurules. Mans viedoklis, ūdensvadam plastmasas caurules ir laba izvēle.

Bonifācijs izklausās sasvinējies.

Priekā, daudz laimes Latvijas dzimšanas dienā!

Link to comment
Share on other sites

Bonfiācij, tur vajadzīgs ķīmiķis, es tāds neesmu, bet pēc manas saprašanas, tev nesaprotamais process ir korozija, kas notiek šādi:

2022_Galvanic%20Corrosion%20at%20Iron-Co

Un, jā tas notiek, ja pie melnā metālā caurules uzliek vara cauruli. To tiešām, nav ieteicams darīt un to zin katrs satehniķis, jo korozija norisināsies paātrināti!

Bet starp plastmasu un metālu... NETICU, un līdz brīdim kad kāds pierādīs pretējo, ar ko ticamāku, par "man viena tante teica" neticēšu.

Labots - maize
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Forša bilde, foršs process tik laikam šis ir viens no daudzajiem kas tur notiekas. Nu vismaz par degvielu es točna zinu ka var un liek metāla, čuguna, cinkotas, brass, Al, elektrību vadošas gunmijs un plastmasas detaļas jebkadā kombinacijā citu ar citu un nekas slikts savienojuma vietās tur nenotiek, caurumu nav un nekas netek vismaz gadus 30.

Var jau būt ka ar ūdeni ir drusku savādak, taču ir neapgāžams fakts ka man trijos dzīvokļos ir saliktas kapara trubas 10-20 gadus jau kā pilnīgi visam un 2 no tiem stāvvadi vēl joprojām ir parastie metāla, vienā kapara. Tad lūk visos tajos ir dafiga pāreju kapars/metāls nu kaut vai ienāk no stavvada metāls- bronzas sietiņš, skaitītajs talāk kapara truba - dzelzs radiators - kapara truba, vai kapara truba - brronzas/metāla krāns, vai metala stavvads - kapara truba - ņeržas/metāla dvieļu žāvētajs - kapara truba - metāla stāvvads. Ta viss ir nevainojami darbojies 10-20 gadus un var pilnīgi drosi teikt ka ja kaut kur ir uzlikta kapara truba tad tur vairs nekad nav jāatgriežas, ja tur kaut kas arī korodēt, tad nenozīmīgi.

Domaju ka tas inženieris būs runajis par kādu citu procesu, nu vai nu melojis, kam gan īsti negribētos ticēt, es ta izlikos par parastu mājas iedzīvotaju kam sagadīšanās pēc ir atslēgas no kaimiņus nopludinajušā dzīvokļa, šis dzīvē nebij mani redzējis un nezināja ka esmu no lēmuma pieņēmējiem

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Nu gan var nevainojami darboties, gan viss sakorodēt. Atslēgas vārds ''noslēgta ķede''. Da vara caurule un dzelzs ir tas pats galvaniskais elements . Kamēr abi gali nav savienoti, tikmēr viss OK. Nu analogs parastai batarejai. Kamēr nesavienu +ar - tikmēr nekas. Bet līdz ko kāds uztaisa cilpu , tipa sazemē gan mājas ieeja ( ja pa zemi tā vai tā būs) gan augšejā stāvā ( nu nostiep zemesvadu no sadales uz ko kas pieslēgts pie ūdensvada) , ta skaties un brīnies kāpēc dzelzs trubas sakorodē. Protams pa ūdensvadu netek serskābes elektrolīts, bet .. .Nu paskatāties kā ir uzbūvēts Volta stabs (šinī gadijumā pamīšus dažadu metālu caurules) un sapratīsit kur ir risks. Diežel dzīvē redzu ka cilvēki nesaprot ( nu skolā nav mācītas elementāras lietas) un salaiž grīstē lietas kuras ir elementāras. Bet degvielai jau nekas nenotiek, tāpēc ka nevada elektrību (nav elektrolīts) . Toties tur kur ir. Iz dzīves: kad parādijās vāģi ar alumīnija radiatoriem, vietējie meistari izjaucot mašinas un saliekot kopā izmeta tās elektrību izolējošas starplikas ar kurām tas radiators bija pieskrūvēts. Rēzultātā pēc neilga laika radiatorā caurums ( izkarodējis). Un nesaprot kas par lietu....

 Arī no svara kāds ūdens kādā māja, cik daudz sāļu.

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Par vienu gan tāds smuks jautājums - kurš 20 gadus atpakaļ iekš LV pazina un lodēja kapara trubas? :>

 

Ja no maniem 27 atskaitam 20, tas ir 86 + 7 = kā reiz 93 jeb atmodas laiks, tātad -

 

Bonifācijs ir čekistu buržujs! :D

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Bonifācijs ir čekistu buržujs!

Nu kāpēc uzreiz apsaukāties?

Intereses pēc ielīdu arhīva un apskatījos bij pirkti 3 dzīvokļi 1999 un 2000 gads, par sevis nopelnītu naudiņu ja kas, tai laikā jau dzīvokļu cenas nebij lielas, viens bij 350+ kvadrātmetri, ņem kas grib tipo un visi man teica ka es esmu galīgi traks un ka apstāstiīšos es tur, a es izsitu cauri no sākuma 2 blakus dzīvokļu apvienošanu viena milzīga a pēc tam sadalīšanu pa diviem ļoti lieliem un ekskluzīviem dzīvokļiem a nauda kas tika iegūta no ši darījuma ļāva atvērt pašam savu uzņēmumu. Tur gan es pacīnījos pamatīgi jo piecstāvu majai bij atslēgta apkure par parādiem un ēka bij bēdīgā stāvoklī, bet nu es panācu to ka tika nomainītas visas inženierkomunikācijas, kanalizācijas, ūdensvadi, apkuras sistēma noņemta, mājai pievilkts gāzes vads un uztaisīta gāzes padeve uz katru dzīvokli, ievilkta 3 fāzu elektrība tur kur bij atslēgta, vai vien Iljiča lampiņai pietiekoša, nomainīts jumts un daudzas citas lietas kas ēku no gausta pārvērta par vienu no iekārojamākajām pilsetā. Protams tas bija risks un man visi rādīja ar pirkstu pie deniņiem un neviens neticēja ka 2x gadīgam puikam izdosies tikt galā ar milzīgu ēku kurā uz to brīdi bij apdzīvoti tikkai daži dzīvokļi, parējie bij tukši vai tur bomzi bez pieraksta mājoja. Tagat tur dzīvo tiesneši, prokurori, pazīstami skatuves mākslinieki, dažādi uzņēmēji. Mājai 100+ gadi, celta kā pilsetas rātes vadītāju dzīves vieta.

 

 

 

kad parādijās vāģi ar alumīnija radiatoriem, vietējie meistari izjaucot mašinas un saliekot kopā izmeta tās elektrību izolējošas starplikas ar kurām tas radiators bija pieskrūvēts. Rēzultātā pēc neilga laika radiatorā caurums ( izkarodējis). Un nesaprot kas par lietu....

Kā tas bij jāsaprot?  

Kamēr kapara radiātors tikmēr baterijas efekta nav,a kā Al tā uzreiz baterija? Nav tur drīzak tas ka Al radiātoriem vairs neder tosols a vajag jau G11/G12 antifrīzu?

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Ieteiktu multicutt'eri. Ideāls priekš neprofesionāļiem un absolūti drošs. Un vispār.. ja mana aizdoma ir pareiza un tā 4.5cm siena ir iebūvētā dušas kabīne/vannas istaba, tad ideālākais variants ir to kabīni izlauzt ārā ar visām saknēm un uztaisīt normālu vannasistabu. Izmaksas ap 2000 Ls. :)

Labots - Russo
Link to comment
Share on other sites

Nu nepareizs dzešešanas škidums arī palīdz, bet... Ja kapara radiators, tad rūsē dzelzis (nu tā manta mašinā pietiek :) ) . Ja alumīnija, tad alumīnijs. Starp citu , ja , pat sadzīvē, tad rekomendē dielektriķi starp alumīnija radiatoru un pārējo sistēmu. http://santehnika-profi.info/ust_radiatora.html#%D0%B0%D0%B1%D0%B77

 Nu tur ir laba bilde kā jābūt pareizi, bet parasti, pie mums ''spečuki'' saka ka visu zin un neko tādu nevajag. Nu nekas , ka pēc padsmit gadiem viss jāmaina, kaut teorētiski, ja liktu pareizi, kalpotu ''mūžigi''.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu vienalga nav īsti skaidrs, nu vai tad ja mājā ir dzelzs truba, vai tiešām viņa nav sazemēta, vai arī tas pat nav jāveic obligati? Nu kas notiks ja kāds iespraudīs lampiņu ar vienu galu rozetē un otru galu pie radiatora, vai vannā iesviedīs? A ja plastmasas truba un fēns vannā iekīt? Ja jau kapara truba kā te stāsta izārda sistēmu tad kāpēc visur kur taisa pa skaisto un uz ilgiem laikiem liek tikkai kaparu? Kaut kas te īsti nelīmējas kopā. Pagaidam man ir 1 neapšaubāmi inženieris santehnikas joma stāstījis ka ar plastmasu ir ziepes un šeit kāds rakstījis ka gluzi otrādi ar kaparu ir ziepes

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Ziepes ir ar maza diametra trubām, liekat kādus ūberfiltrus gribat bet ar laiku aizaug tāpatās. 

Lai vilktu kapara trubas jābūt īpaši turīgam, jo sakarīga (18mm) diametra trubas maksā sākot no 3 ls metrā plus vēl galu valcēšana u.c

 

Vislētāk ir plastmasas trubas ar skrūvējamiem savienojumiem ļoti ātri montējamas un nekādus lodējamos u.c nevajag tikai uzgriežņu atslēgu. Viss izdarāms paša spēkiem.

 

Bet visilgmūžigākās trubas laikam ir parastās tērauda trubas, jo man omes mājai šogad tikai nomainīja stāvvadu kurš vēl bija strādājošs. Stāvvada trubas uztādītas 1960 gadā tie ir 50 gadi.

Link to comment
Share on other sites

Var zemēt vanasistabā, tik tanīs vietās kur savienu dažādus materiālus , jābūt dieletriskai pārejai.  Padomlaikos nebij problēma, jo visa sistēma bija no dzelzs un truba kalpoja arī par zemējumu, bet mūsdienās. Ja ievēro to dažadu materiālu atdalīšanas principu, jāvelk atsevišķs zemējuma vads. Trakākās , ka daži , atceroties padomlaikus, vešmašinu sazemē ar ūdensvadu, bet kautkur līnijā jau ir tā dielektriskā pāreja. Nu sanāk pusmājai ''elektriskais kresls''. A par nelīmēsanos kopā: kam kapara caurules, tas laimīgs, bet tālāk, kur dzelzs, tur tas proces paātrinās. Lai gan, dzels/vatrš nav tas trakākais. Nu potenciālu starpība nav tik liela. Lielākas ziepes kad puse vara, puse alumīnija . Ja tās alumīnija ideāli izolētas, ir ok, bet ja nē (lētās ķiniešu caurules kurām tas plastikāta slānis nekāds) tad pēc 3-4 gadiem skats ir ''jautrs''

Vispār vari palasīt šite , tā foruma 28 posts http://www.mastercity.ru/showthread.php?t=31327

Ja parastais ūdensvads , tad pēc dzelzs  caurules var likt kapara (plūsmas virzienā) . Ja otrādi, tad jāliek aizsaranodi (magnija).  Plus vēl pa virsu cik ir īzškidušais skābeklis ūdeni. Domāju ka dažas mazpilsētās, kur atdzēlžošanai izmanto pasācienu ka izsēdina ar gaisu, tas skābeklis ūdensvados ir pietiekoši. Tāpēc arī dažiem veicas, ka ir viss nepareizi, bet pēc desmit gadiem nav dižu problēmu, bet citiem ....Nezinu vai Latvijā ir kādi normatīvi, kas regulē šo.

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Njāā izskatās ka tas process ir vēl tumšāka lieta kā elektrība

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

 

ar skrūvējamiem savienojumiem

Pirmās kuras sāks laist garām.Drošakie veidi, kausēšana, prese 

 

 

omes mājai šogad tikai nomainīja stāvvadu kurš vēl bija strādājošs

Man arī bija strādajošas, bet nomainīju, skats no iekšpuses OMG 

Link to comment
Share on other sites

 

 

~ 0.85 Ls par 230 parasto stone/metal griezējdisku

 

kaut kā negribas ticēt kad viens disks griež tēraudu un betonu...

Pats esmu griezis gan vienu gan otru,bet katram ir savs disks!!!

 

p.s. arī sienu tualetē esmu gāzis laukā kur ir 3mm sits iekšā,lieta vienkārša,sits ir rūtots ~20cm tātad zāgējam betonu un vietās kur atduramies uz tērauda site ivelkam krustiņu,kad pamatā visa siena sazāģēta tad mainam uz tērauda disku un atzīmētajās vietās pārgriežam sieta drātis,tad apakaļ akmens ripu un pabeidzam sienas izgāšanu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

arī sienu tualetē esmu gāzis laukā kur ir 3mm sits iekšā

Viss ir daudz vienkāršāk, 11kg perforators+fleksis 125mm metāla griešanai.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
alusbundza

Negribēju sākt jaunu tēmu, 

vai šis aparāts amatiera vajadzības apmierinās?

87942fb8b6.jpg Woodster ST 12 315 mm Zāģgalds Kopēji raksturojumi:
 
Tips: diskveida
Konstrukcija: darbgalds
Spriegums: 230 W
Jauda: 2200 V
Ātrumu: 2800 ab/min
Slīpuma leņķis: 45°
Diska diametrs: 315 mm
Augstums apdzēra: 85 mm
 
Papildinformācija:
 
Gabarīti: 1110x600x1050 mm
Galda izmēri: 800x550 mm Kategorija: Kokapstrādes darbgaldi Ražotājs: WOODSTER (Vācija) Cena: 277.46 EUR (195.00 LVL)
Link to comment
Share on other sites

Man līdzīgs darbagalds, pareizi raksta Snukurins, motors gurst kad ko masīvāku vajag zāģēt.

Link to comment
Share on other sites

Tufjord

Teiksim tā,jauda zāģējot ap 40-50 mm biezumā pietiktu pilnīgi.Bet vienīgais,ja domāts ļoti precīziem darbiem aizdomas,ka pats galds un (līneāla) regulēšana būs ne visai.Ņemot vērā cenu un infu no mājaslapas.Bet tā vienkāršiem mājas darbiem saimniecībā šķiet pilnīgi pietiek.

Link to comment
Share on other sites

Tufjord

Konkrētā ražotāja zāģis nav bijis. Bet piemēram kāds lētais ripzāģis ferm veidīgai ar 1800v reāli mirst nost, bet jaunie makitas,bosh vai milwauke pat ar 1100v motoru tiešam nesalīzināmi jaudīgāki.Palasot Tavam mājaslapu izskatās ņemams pa to cenu.Nu nebūs viņš,kā instruments pa 800 erikiem,bet pietiekoši labs.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

2,2kw motoram vajadzeetu buut normaalam, bet ej nu sazin kaa tur ir dabaa. Man Rebiram bija 2 kw un 50mm deeljus griezh ka shnjakst.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Tā izskatās :D


Nu vispār man ir vēl vecais Rēzeknes ražojums!

Link to comment
Share on other sites

pirm mene'sa panemu Makitu MLT100 .....   ir OK ... jaudas netrūkst, griež labi, bet visa visuma emocijas 50/50:

1. zaģi iestadit perpendikulari virsmai čakarīgi, jo pati virsma ir perforēta ar kkādiem makitas rakstiem un vēl pie pasas ripas plāns ļurcīgs plastmasas ieliknis

2. pati virsma no Al...  ļoti smērē materiālu, ko zāģē

3. garenvirrziena vadīkla par īsu prasās vismaz 2x garāka un piedevām viņa vēl zema

4. vadīkla kas atrodas perpendikulāri zāģim vispār ir parodija.. ļurkājas spūst- nogriezt 90 grados precīzi ir jāpiesaujas un jākalibrē pirms zāģēšanas :D

 

... un piedevām pec nopirksanas nepārbaudīju visas skrūves (vai labi pieviltas).. ieksā viena bij atnākusi vaļā un ripzāģī ierava kkadu iekšējo aizsargu... rezultātā izlauza pusi no zāģa zobiem, kas salidoja man sejā

 

 

bet visaa visumā ir lietojams.. virsmu var nomainīt, vadulas pārtaisīt un tikt pie precīza instrumenta, ja rokas taisnas...

 

katrā ziņā uztaisīt gultiņu zīdainim ar 0.5mm precizitāti ar defaulto versiju var bez poblēmām :spruce_up: 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...