Jump to content

Diskusija par apvidus mašīnu


hrima
 Share

Recommended Posts

Labvakar!

 

Vēršos pie Jums ar ne tik nodrāztu tēmu, nelūgšu, lai man iesakat E46/E36, situācija ir tāda, ka vajag apvidus auto. Autiņš nav paredzēts izmantošanā kā ikdienas auto, mērķis ir tikai viens - braukt uz mežu pēc malkas, vilkt piekabes mājās. Kad malka nav aktuāla, mašīna stāvēs sētā ar noņemtiem numuriem.

 

Kas ir skaidrs : vajag dīzeli (imo līdz 3.0l), noteikti ne-automātu, ar augstu piekari, ar pazeminātajiem apgriezieniem un visu, kas piederas pie lietas. Cena - nu, orientējoši ap 1k Ls. Jebkādas komforta "fīčas", loģiski, ir mazsvarīgas.

 

Kas nav skaidrs : kādu marku ņemt, vai ņemt džipu vai pikap-veidīgo (pikapam liels pluss noteikti būtu kravas kaste, kur arī baļķēnus var sakraut, bet aizdoma, ka tas visu pasākumu krietni sadārdzinās).

 

Pagaidām skatos uz Jeep Cherokee/Grand Cherokee, varbūt ir kādas atsauksmes?

 

Pirkšanas brīdis gan pagaidām domājas ap nākamo vasaru, bet zināmu skaidrību šajā jautājumā gribētos rast.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tolx

    8

  • Inspektors Caps

    9

  • Bonifacijs

    16

  • Huan Kaktus

    7

A mož fļukatu? (Traktoru) i baļķus izvilksi / atvedīsi, i kaimiņiem ceļu izšķūrēsi, etc.

Link to comment
Share on other sites

Interesants variants :D Bet nu nederēs īsti laikam, nav attiecīgās pravas (pilnīgos laukos arī nedzīvoju, gribētos lai viss uz papīra arī ir smuki un pareizi).



1k tāda aptuvenā cena (saprotu, ka sanāks vairāk, mierīgi +500 vēl), bet ssā tie paši cherokee/grand cherokee veci ap to summu grozās.

Link to comment
Share on other sites

svītro abus ārā.

grand ir luksusa auto, kas grib pienācīgu apiešanos, bet nodrošina arī attiecīgu komfortu.

cherokee ir bezrāmja variants, kas konkrētajā variantā diez vai būs īpaši jauki.

Ja tikai uz mežu,tad jebkāds uaz pilnīgi noteikti ir labs variants. Vienīgi atceries ka vajadzēs pašam arī paskrūvēt.

Citādi nekādi daudz varianti nepaliek - vecais trooper, pajero I, kāds vecāks patrols,nu mosh opel monterey sanāk iespiest summā. viss pārējais būs attiecīgi dārgāks.

tikai rēķinies, ka jebkurš no šiem auto,izņemot varbūt uaz ir lietošanā dārgāks par parastu vieglo.

silti iesaku arī uzreiz pierēķināt klāt summai vēl normālas dubļu riepas/vinču, lai neseko teksts - ar to sūtu tak nekur iebraukt nevar. Tā kaut kā...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jeep Cherokee/Grand Cherokee

Tas nu galīgi nederēs minētajām prasībām. Pirmkaŗt - tiem ir automāti, gandrīz visiem.

tad jau meklē kādu no vecajiem kantainajiem Pajero

vai Land Rover Defender ? Prasts kā traktors, iet kā tanks.

Link to comment
Share on other sites

intervall

Studiju laikā,kad piestrādāju kautuvē(paši arī lopus izvedām) pie drauga,šim bija Nissan Patrol,laikam 2.8 TDI,ar piekabi,kurā ap 2-3.5 tonnām,tikām jebkurā sezonā pa visiem ceļiem/bezceļiem cauri,mežiem arī.Bet šim riepas vien stāvēja par lielāku summu kā Tavs budžets.

Pašu Patrol gan atrastu ap kādiem 2k.

Link to comment
Share on other sites

Defender izskatās labs, tikai tagad ssā neredzu nevienu tādu vilinošu piedāvājumu, varbūt kad nāks tuvāk pirkšana, būs labāk. Pajero - pašam bija tāds variants, cik jami uzticami? Kā arī - kas ar pikapiem ? Nav vērts? Kravas kaste tāda noderīga lieta, imho.

 

Par labām riepām - pašsaprotami, tam budžets atsevišķi. Bez vinčas vēl kaut kā iztikšu, galvenais ka mašīna augsta, nav žēl saskrāpēt un 4x4. Pagaidām piekabes velk un mežu ārda opel zafira (jā, var ar tādu iebraukt mežā un pat piekabi izvilkt :D), bet ar to tā kā par īsu paliek un žēl bamperus lauzt :D.

Link to comment
Share on other sites

Vecs Land Rover maksās 3x šo budžetu.

Defender ir kulta auto,kamēr Discovery ir pārāk kaprīzs un prasa specifisku apkopi.

Atrodi man pikapu šajā cenu kategorijā... mosh Opel Campo ierakstās. Tas pa lielam ir Trooper ar kravaskasti - normāls auto. Vai kāds vecais hi-lux/taro. Tiem hvz gan kā ar detaļām tagad. Citi visi būs jūtami dārgāki.

Jebkurš vecs japānis gan būs konkrēti izrūsējis šajā cenu kategorijā. Līdz pat variantam ka rāmis ir jāmaina jo tur neko izdarīt nevar. Citādi kā Pajero, tā Trooper ir vienkārši un izturīgi auto. Patrols maybe vēl labāk, bet jāskatās ir konkrēti eksemplāri.

Link to comment
Share on other sites

a vispār,cik grūti tagad ir tikt pie traktora kategorijas?

Link to comment
Share on other sites

Man šķiet, ka tavā gadījumā- vecā, labā ņiva. Ir kauta uz nebēdu un tā arī netika nokauta dzesējot pa mežu/dubļiem/dārzu

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Hmm, brīnos, ka neviens veco labo Ņivu neiesaka. Summā iekļaujas, pa visādiem sūdiem iet ka prieks, vienīgi pūst arī ka prieks un jāremontē bieži, kā jau krievu autiņš. Za to remonti/daļas lēti. Vēl mīnuss, ka viegla un maza, lielo piekabi būs grūti pavilkt. Jā, un dīzeļus neesmu manījis, mož kaut kādi jaunie ir, bet ņemot vērā budžetu, nebūs aktuāli. Bet gan jau ka var gāzi iemest, ja daudz jābraukā.

Edit: HTC jau pasteidzās pirmais.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

ivo, par rūsu piekrītu, bet par remontiem- gan nē, cik atminos, tad sencis taisīja, parasti, kapitālo reizi gadā, vasaras vidū, kad mašīnu nevajadzēja izmantot un liekas klapatas pa ceļam ne reizi negadījās

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Lūk, tieši tas arī svarīgi - lai ir daudz maz uzticams. Dīzelis tika izvēlēts nevis patēriņa bet savu īpašību dēļ - vairāk piemērots kravas vilkšanai.

Skaidrs ir viens - par 1k neko prātīgu tātad laikam nedabūt, laikam būs jāceļ augstāk =/.

Link to comment
Share on other sites

 

 

a vispār,cik grūti tagad ir tikt pie traktora kategorijas?

 

Principā easy, tāpēc jau ar traņķi ieteicu ;)



Bļa, labs :D

 

Augsta piekare, dīzelis, manuālis un zem 1K

 

Autor, ņem cie'  :D

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Es arii par ņivu, ja ieliek kaadu VW 1.9 diizeļmotoriti, ko par leetaam naudaam sameklee šrotaa vai SSaa, tad tiešaam sanaak labaakais prais/performance variants.

Link to comment
Share on other sites

opel monterey/isuzu trooper 1992–1997 vajadzētu varēt atrast kādu tādā cenā vai tuvu tam

Labots - elxnis
Link to comment
Share on other sites

intervall

Un par motobloku :D 11 km/h,bet savu darbu paveiks.Un par Ls 500 var dabūt ar piekabi + vēl visādiem agregātiem.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Labvakar! Ir vērts apskatīt Toyota Land Cruiser/pickup un Nissan Partrol/Navara.

Land Rover, Range Rover, Mitsubishi Pajero/L200, ISUZU/Opel un tamlīdzīgi pat ja iekļaujas cenā, remontos ies vai nu parāk bieži vai nu pārāk astronomiski. Augstāk pieminētā Niva pēc būtības ir drausmīgā kvalitatē izpildīta precīza Nissan Patrol 3.vai 4. paaudzes kopija kopā ar UAZikiem. Pat precīzi kopējot veselus mezglus iegūtais rezultāts dēļ detaļu izgatavošanas kvalitātes uz izmantotajiem materiāliem ir lietošanā pilnīgi bezjēdzīgs. Nu var NIVA izmantot lai kolhoza priekšsēdētāju vienā personā aizgādatu pāri puspurvam līdz kolhoza kartupeļu laukam un atpakaļ bet tikai starpsezonā un tikai bez kravas. Ziemā tas tehnikas brīnums elementāri sēžas uz vēdera - visi riteņi griežas gaisā, jo klīrenss ir nekāds salīdzinot ar īstiem džipiem, motors ir pilnīgs nīkulis un piekabi no meža izvest nespēs, da i rūsē nejēgā un resurss ir tuvu nullei. Mptobloks arī  nah, jo tas ir ne neraktors ne auto ne vispār kaut kas, tad jau ņemam veco Belarus traktoru un bēdu nezinam - var vālet pa pilnīgi aizsnigušu mežu kopā ar piekrautu piekabi, tā kā negrab!!! 

Ja ir pietiekama deva nekaunības un uzstājības tad var droši skatīties uz 2x dārgākiem džipiem iekšs ss.lv un kaulēt cenu vismaz uz pusi nost, nu nav tik viegli no tām benzīna un visādu citu izdevumu kapsētām atkratīties

Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

Augstāk pieminētā Niva pēc būtības ir drausmīgā kvalitatē izpildīta precīza Nissan Patrol 3.vai 4. paaudzes kopija kopā ar UAZikiem.

Es vēlos tev pajautāt, kā mākslinieks māksliniekam - tu Ņivu vispār kādreiz redzējis esi? Tu vari pastāstīt, kas tieši ir kopīgs Ņivai ar Patrol, nu, izņemot 4 riteņus un pilnpiedziņu? Tā pat būtu dikti interesanti dzirdēt, kas ir kopīgs uazikam ar ņivu (izņemot, ka abus krievi ražo) ;)

Labots - Huan Kaktus
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

HTC un ivo forši iesaka ņiva.

N, mja - UAZ bobiks ar kruto, ņiva ar kruto.

Kā nekā izrādās no nissana kopēti???

Bonifācija, kā tu to pamatosi? To kopēšanu? Tev ir informācija par kopēšanu, kādi avoti? Konkrēti, ja tevi autovaz iesūdzētu, ko liktu galdā?



Arī gribētu dziredēt, kas nu kopīgs utt. :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
Es vēlos tev pajautāt, kā mākslinieks māksliniekam - tu Ņivu vispār kādreiz redzējis esi? Tu vari pastāstīt, kas tieši ir kopīgs Ņivai ar Patrol, nu, izņemot 4 riteņus un pilnpiedziņu? Tā pat būtu dikti interesanti dzirdēt, kas ir kopīgs uazikam ar ņivu (izņemot, ka abus krievi ražo)

 

 

Niva ir tas autiņš ko es i redzēt nevēlos, saražots no tā kas palika pāri citus autiņus ražojot - pajautā tantei Google par Niva rašanos - daudz interesanta uzzināsi. Tur bij interesants stāsts par to ka kādiem tur ražotajiem nebija kur likt priekšējo tiltu, kādiem vēl kaut kas palika pari saražots bet nerealizejams, nu tad nu ņema un to visu iekš NIVA sabāza. UAZ arī pēdējās reinkarnacijās tipo Hunter utt. ir pa gabalu viegli ar Nissan Patrol sajaucams - vēl joprojām to kopē. Painteresējies par UAZ tapšanu - tā ir precīza 3/4 paaudze Nissan Patrol kopija, nospiesta faktiski 1:1, tik nonivelēta līdz sovjetikus tehnuiskajām iespējam tai laikā. Ja nemaldos viņiem pat licence no Nissan bija

 

Jebkurš NIVA braucejs tev godīgi atzīsies ka ja NIVA nosēžas uz vēdera, kas ir visnotaļ viegli, tad rakt vajadzēs ilgi....

 

Avots  nu par remontiem tapat viss ir zināms, par iestrigšanu sniegos - nu ir paziņām bijušas tās NIVA pietiekami, a par to ka Nissan PAtrol kopija var palasīt AVTOREVIEW, vai pajautāt Google

 

Par to kas kopīgs utt. nu neatceros es īsti sīkumus, lasīts ir un daudz, vienkārši ir tā ka šī gala tehnika mani galīgi neinteresē un tāpēc īpaši iegaumēts nekas netiek, ko atceros rakstu, bet sīkāk meklējiet paši. Radiniekam ir ~ 2003-2005 gada Nissan Patrol, pie izpildkometejas ēkas BY no virknē pieparkotajiem UAZ Hunter un kas tur vēl par variācijam tik nebij atšķirt var sakot no 20 m  bet ne ātrak, viss tas pats

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu pārbaudi pats un atnāc pasaki ka es esmu melis!!!!!!

Vari droši ņemt un pierādīt ka UAZ nav spiests no Nissan, ka NIVA sniegā nesēžas uz vēdera, ka NIVA var no meža piekabi ar baļķiem izvest... da droši, uz priekšu!!!! Man būs interesanti, vai tiešām krievi paši nezina ko raksta par saviem autiņiem  viena no zinošākajiem RU autožurnāliem, kam ir savi testi poligoni un servisa centri autiņu ekspluatācija s testēšanai... kas zina varbūt es noticēšu un paspiedīšu rokau ka esi mani atsvabinājis no tādas maldīšanās!!!! Jox protams, bet tomēr ja vari ar ko ticamu pierādit pretejo, kapēc ne... uzklausīsim, domaju ne man vienam būs interesanti

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Bonifacijs, davai, davai - klāj vaļā kas tieši ir kopēts no Patrol! Varbūt stulbais žiguļa benzīnsūknis? :D

 

lasīts ir un daudz, vienkārši ir tā ka šī gala tehnika mani galīgi neinteresē

Autožurnālu rakstiņu un dizainu apspriedējs? :D

 

Vari droši ņemt un pierādīt

To, vecīt vajag Tev darīt. Ja apgalvo ko pret visiem zināmo, tad pierādi vai paliec ar tukšpļūša titulu...

 

UAZ nav spiests no Nissan

Tad UAZ vai VAZ Niva? Tev kaut sajēga ir, ka tiem nav nekā kopīga?

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Autožurnālu rakstiņu un dizainu apspriedējs?

Nu vispirms izlasi pats   ap 3-4-5 gadi atpakaļ iekš Avtoreview  bij vesala rakstu sērija par Nissan un UAZ, tika testēti 100 000 km izturības testos utt.  Nepatīk Avtoreview palasi citus top RU autožurnālus, tur UAZ, NIVA, PAtrol ir izķidāti līdz pēdējai skrūvītei, kura gada un kura tilpuma motori mirst no ta bvai šitā, kas un kāda secībā nobirst braucot  100 000 km, kas, kā un kādos apstākļos katru ir projektējis  līdz konkrētiem uzvārdiem, kāpēc tur vai citur ir izmantots tas vai cits tehniskais risinajums, vesturiskais fons utt. da viss tur ir - tik lasīt vajag. Nu neiešu es tagat parvandīt kalnus ar veciem žurnāliem lei te ieskanētu konkretus rakstus, konkretu izturības testu rezultātus utt. Tie visi tais žurnālos ir, vienkārši tie ir auto nevis PC un youtube nez vai kāds tos ir izlicis

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Skaidrs - čalītis ir salasījies žurnāliņus un domā, ka ar to kaut ko sajēdz no auto. Var redzēt, ka neesi tiem auto ne apakšā paskatījies, ne pat zem kapota...

 

Tu atbildi uz jautājumu - tad no Patrol kopēts ir UAZ vai VAZ Niva? Un vai Tu sajēdz, ka tie nav pat līdzīgi?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Uljanovskas, Zaparozjes un Volgohradas autobrīnumiem ir daudz vairāk kopīga nekā varētu padomāt



Ja konkretais jautājums tad protams runa ir par Uljanovskas garabērnu, taču tur nebija viss tik vienkarši, tai laika ka partija teica ta būs un  ja nemaldos tad pirma niva bija ta kas tika 3 menesu laikā radīta no 5-7 inženieru grupas no visam šīm autorūpnīcam uzprojekteta puspamestos vecas rūpnīcas korpusos un rekordlaikā nodota ražošanā jau iepriekš apzinoties ka tur no sākta gala ir rupjas kļūdas, jo redz Zaparožjes rūpnīcai ZAZ bij neveiksmīgs projekts un bij jau sarazotas priekšējās piekares tā arī uz ražošanu neapstiprinatam autiņam, nu tad no VAZ piesvieda notoru un ja nemaldos no UAZ aizmugurejo tiltu un voalja na tebe NIVA

Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

@@Bonifacijs, būtu dikti jauki, ja tu uz konkrētu jautājumu konkrēti arī atbildētu, bet ne ar daudznozīmīgu, un, kā tev šķiet, gudru, stulbību.

 

Un, redz, kādas krieviem ir gaišreģu spējas - viņi jau 1972 gadā pamanījās sākt ražot autiņu, kurš bija kopēts no Nissan Patrol 3. paaudzes, kuru paši japāņi apjēdza ražot tik 1980. gadā :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu vispār es tā kā uzskatu ka tie kas nopietni apdomā UAZ, NIVA, Patrol iegādi, izlasīs manis rakstīto un paši painteresēsies sīkāk, es esmu te uzrakstījis un pabrīdinājis par to kas ir kas un uzskatu ka ar to mana misija ir veiksmīgi noslēgusies. Nu neinteresē man nudien krievu metāllūžņi, netaisos es tur iedziļinaties, man ir skaidrs kas ir kaka un papildus analīzes neinteresē

 

 

Ja? un kas šitais ir?

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Patrol

 

Man ir iespiedies atmiņā tā kā es rakstīju, iespējams ka tam ir kāds būtiskāks pamats nekā wikipedija minētais, nu precīzāk kopēts, kopēts līdz licences iegādei utt.

 

A ja tu par to ko krievi ir paši uzprojektējusi tad tādu autiņu faktiski nav, ņem jebkuru modeli un roc - te vācu karagūstekņi projektēja , te licence ir nopirkte, te kaut kas pa tiešo nokopēts. Tikkai invalidka ir paštaisita, ZAZ - Porshe, Volga Pannard, VAZ - Fiat, Moskvic - Opel, pat OKA bij kaut kāds ārzenmju prototips

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Kas to vairs atceras kas to invalidku ražoja, tik tur bija moča motors, ZAZIK no Porshe daudz ko kopeja bet galvenais motors ar gaisa dzesi, kaut kas no piekares ja pa miglu pareizi atceros utt. utt.   ne jau velti ZAZiks tik ilgi bij ražošanā - Ferdinanda Porshe pirksts

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

UAZ tapšanu - tā ir precīza 3/4 paaudze Nissan Patrol kopija, nospiesta faktiski 1:1

 

 

Third generation (1980–2003)

 

 

Available from 1972

 

Ir kādas neskaidrības?

Labots - Huan Kaktus
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

 

 

es esmu te uzrakstījis un pabrīdinājis par to kas ir kas un uzskatu ka ar to mana misija ir veiksmīgi noslēgusies

 

Kaut nu tā būtu.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...