Jump to content

Plazmas TV iedegums, ko izraisija pārdevējs


Recommended Posts

Pirms mēneša veikalā nopirku plazmas TV, pēdējo eksemplāri (no plaukta). Vakar spēlējot konsoli pamanīju iedegumu - kāda HD kanāla logo (man šis kanāls nav un nekad nav bijis, tāpēc sapratu kā šis logo tur tapis). Agrāk defektu nemānīju, jo uzmanīgi neskatījos, tagad zinu, kur jāskatās nedaudz kaitina: iedegumu redz uz gaiša viendabīga fona. Mēģināju TV iebūvēto "burn in" noņemšanas funkciju, bet bez rezultātiem.

Vai var cerēt uz veikala kompensāciju, preces apmaiņu, jo grūti pierādīt, ka iedegums ir viņu atstāts, ka arī ņemot vērā faktu, ka pagājis mēnesis kopš pirkuma? Vai ražotājam nerūp, ka prece nonāk pie patērētāja šādā kondīcijā, kas met ēnu arī uz zīmolu? Kāda ir veikala darbinieku atbildība, kas TV nepareizi ekspluatēja? Nu mana atbildība, kas ir maksa par neuzmanību te skaidra - tv ar defektu istabas vidū.

Edited by Tasteris
Link to post
Share on other sites

Paskatījos iekš service menu - televizors jau strādā 2160 stundas, kas ir 90 diennaktis (24h x 90) non-stopā. Iešu uz veikalu, gribas aiziet tur sagatavojies. 

Edited by Tasteris
Link to post
Share on other sites
Didzis

5Ls  uz ķepas stipri uzlabo pārdevēja ieinteresetību problēmu atrisināt :sarkasms: Ja saglabāts iepakojums, tad vispār nekādām problēmām nevajadzētu būt. Cilvēki gan parasti iepakojumu izmet un tā ir liela kļūda.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Demo eksemplaarus parasti arii paardod par leetaakaam naudaam un pirceejs par to tiek informeets.
Taa kaa samainiit pret jaunu - visdriizaakais nespiid.

Link to post
Share on other sites

Pirku par pilnu cenu, netiku informēts par demo lietām, defektiem u.t.t (kad pirku, sapratu, ka no stenda). 
Televizors ir ar 125cm lielu ekrānu, kaste arī ir paliela. Man nav šķūņa, kur šādas lietas glābāt.
Liels ārzemju izcelsmes sadzīves tehnikas veikalu tīkls.

Edited by Tasteris
Link to post
Share on other sites

Kada zina? Es zinaju, ka no stenda, bet nedomaju, ka bus kadi defekti sakara ar to

Link to post
Share on other sites

Nopirki mēnesi atpakaļ, a šis jau ir nostrādājis 3 mēnešus, jeb 90 d? Droši vien 2 vismaz 3 mēneši strdāja stendā, to arī var iegrūzt acīs, kopā ar to piecīti.

Edited by shagrat
Link to post
Share on other sites
riebeklis2012

luuk tas ir viens no iemesliem kaapeec iegaadaaju elektroniku inetaa! un vienmeer ar nosaciijjumu, ka iepakojusm ir neatpleetss un nevainojamaa izskataa, preteejaa gadiijumaa atsakos no suutiijuma! un ticiet (iipash sveiciens DAFUQ), nekad nav bijushas probas...

Edited by riebeklis2012
Link to post
Share on other sites

 

 

uuk tas ir viens no iemesliem kaapeec iegaadaaju elektroniku inetaa! un vienmeer ar nosaciijjumu, ka iepakojusm ir neatpleetss un nevainojamaa izskataa, preteejaa gadiijumaa atsakos no suutiijuma!

Veikalā arī var prasīt preci neatplēstā iepakojumā no noliktavas, te jau cilvēks pats paņēma no stenda.

Link to post
Share on other sites

Nu tā būs mūžā mācība - neņemt pēdējo, izlikto preci. Viņa takš ir lietota! Ja atdotu par kādiem 40% lētāk, tad var noriskēt, bet pirkt lietotu preci jaunas cenā tas ir neprāts.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Stenda televizori parasti ir lētāki. Kad pirku savējo 32" Philips, par tādu pašu cenu tirgojās 42", kurš pabijis vairākus mēnešus stendā. Noteikti, ka kāds kaut viņu arī nopirka.

 

Lai gan, ja tas ir plazmas televizors, tad iespējams, viņš tur pabijis stipri ilgāk par dažiem mēnešiem, jo pēdējā laikā viņus aizvien mazāk ražo. Vēl arī man pamatotas aizdomas, ka vietā neko nedabūsi, jo tas bija pēdējais eksemplārs un tiki informēts, ka aparāts ir stāvējis stendā ar visām izrietošām sekām.

Edited by Skrandainais
Link to post
Share on other sites
canis_lupus

Gan jau ka iekš RD Electronics aparātu esi gādājis. Pirmajās 14 dienās Tev būtu iespēja šo aparātu atgriest atpakaļ un saņemt savu samaksāto naudu bez visādiem kasjakiem. Bet ir variants, ka esi jau to preci palietojis ilgāku laiku, tad tikai filigrāna teļļuka nokaušana līdzētu tikt pie svaiga aparāta. Didža variants ar piečuku pēckrīzes periodā var arī iebuksēt, bet, ja runāt māki - ir cerība veicī tikt pie svaigāka aparāta.

Link to post
Share on other sites

Arī esmu plazmu pircis pirms 6 gadiem no stenda - nav nekādu problēmu.

Veikalos šo faktu arī nekad nepiemin - vienkārši noņem no stenda un viss.

Tāpēc kā te viens arī teica, labāk no ineta un viss.

Link to post
Share on other sites

Iespējams, ka esošo iedegumu var likvidēt ilgāku laiku laižot tv esošo iedeguma "noņemšanas" tooli (slīdošu vertikālu joslu). Mūsdienu plazminiekiem iedegums (retention) nav pastāvīgs, ar laiku iedegums mazinās.

 

2000 darba stundas ir nieks. Plazmas paredzamais dzīves ilgums 50 000 darba stundu. Protams, apziņa, ka TV jau kādu laiku lietots veikalā, nomāc prieku par jauno tv.

Link to post
Share on other sites

Paldies par komentariem.

Pameginasu vel to tv iebuveto funkcionalitati, kas nonem iedegumus. Ta strada (piemeram atri nonem LNT logo, ja skatijies kanalu dazas stundas), bet plazma ir ipasi jutiga pret iedegumiem sava dzives cikla sakumaa (ko sis tv pavadija veikala).

Uz veikalu drosi vien aizbrauksu rit, vai ari atrakstisu siem/piezvanisu.

Link to post
Share on other sites

Ja tā sir Euronics, tad paņems atpakaļ nepukstot. Māsai vienreiz pirkām laptopu, bet tādā krāsā kā vajadzēja bija tikai uz apskati iziliktais. Pēc pāris dienām atklājās, ka klaviatūra īsti nestrādā kā vajag, paņēma atpakaļ.

Link to post
Share on other sites

5 nedelas man pagajusi kops pirkuna briza. 3 menesi ir laiks, kuru tv ir nostradajis (reali lielaks, piemeram, pusgads, ja veikalaa to izsledza pa nakti)

Link to post
Share on other sites
raiviic

Ši problēma bija jārisina tūdaļ pēc pirkšanas  - un divu nedēļu laikā apmaiņa vai naudas atdošana nebūtu problēma.  Bet ja sāc tikai tagad ko darīt - nu un, ka konkrēto HD kanālu nekad neesi skatījies ?  Tas vēl ir jāpierāda, jo veikals/serviss/ekspertīze, ja gribēs,  var pateikt, ka pats esi iededzinājis. Bet var jau arī paveikties.

Link to post
Share on other sites

Vai tad LV  klātienē pērkot preci to ir iespējams atgriezt 14 dienu laikā atpakāl bez paskaidrojumiem ?!

Cik es zinu, tad tas darbojas tikai tad, ja preci esi iegādājies attālināti, jebšu likumi ir pamainījušies ?! "?

Link to post
Share on other sites

Ideala gadijuma bija jarikojas atrak, neko tadu negaidiju, tapec tisam defektus nemekleju (ari internetos raksta, ka modernai plazmai si problema nav aktuala, veikals un brends skita ok utt).

 

Nav likuma par 14 dienam neinterneta veikaliem. Sadas akcijas taisa Euronics un RD,tur ir papildus nosacijumi.

Link to post
Share on other sites

Var jau protams, iet uz veikalu un mierīgi censties visu sarunāt, bet nu diezvai tev šis iznākums būs pozitīvs.

Es ieteiktu aiziet mierīgi parunāt ar pārdevēju, kas tev pārdeva preci, noskaidrot viņa viedokli un kā viņš var palīdzēt tev šajā situācijā. Pajautā pārdevējam par apmaiņu uz citu TV ar piemaksu, toties uz dārgāku TV (kaut nedaudz).

P.s. Pārdevējs būtu pateicīgs par nelielu motivāciju (šķidrā vai ''uz ķepas) 

P.s.s. Vēlējums no manis, nepērc vairs plasmu :)

Link to post
Share on other sites
Baigais Janka

 

 

Nav likuma par 14 dienam neinterneta veikaliem
Kā nu ne. Slēdzot distances līgumu, var izmantot tiesības vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā.
Link to post
Share on other sites

Distances līgums tieši attiecās uz interneta veikaliem, pasta katalogiem, top-shopiem, bet ne parastājiem sadzīves tehnikas veikaliem.

Link to post
Share on other sites
Baigais Janka

Ā, es kauču kā pārlasījos un "neinterneta" vietā izlasīju "interneta" :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...