Jump to content

Auto krāsošana


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Par laimi, sudrabotai krāsai putekļus īpaši nemana un perfekts stāvoklis autiņam tāpat nebūs, jo viss autiņš tāpat nebūs pārkrāsots. Arī vietu var izvēlēties tādu, kur nav saule un nav ceļa putekļi. Galvenais, lai no gaisa nekas nekrīt.

 

Galvenais ir nekrāsot vakarā, kad sīkās mušas lien virsū uz krāsas.

 

Ir idejas, ar ko krāsot zem bufera un citās vietās, kuras nav parasti redzamas? Ķēzīt virsbūves krāsu kaut kā negribas. Ņemot nost izbira vairāki kg smilts (varbūt sāls) un pie reizes varētu ar ko noziest, lai sāls mazāk ietekmē rūsēšanas procesu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    32

  • Ronalds

    15

  • Pirkss

    12

  • e = d

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tur sūdi būs ar krāsas klājuma vienmērīgu 3D raupjumu un vēlāk ar lakas pļecku un uz tā fona kaut kāda mēslu muša būs maznizīmīgs sīkums

Link to comment
Share on other sites

Tas gan, bet nosacīti. Es kaut kad padsmit gadus atpakaļ 2 autiņiem šito izorovēju un finālā nonācu pie secinājuma ka tas nav tā vērts. Nu cerams Tev ir labāki apstākļi eksperimentiem un droša roka

Link to comment
Share on other sites

Pirms nedēļas bračka ņēmās ar sava Mazda 626 atrūsošanu un rezultāts nebija tik slikts, ja skatās uz krāsojumu. Viņam gan bija cita problēma - autiņš iepriekš ticis pārkrāsots un nevarēja piedzīt īsto tumši zaļo toni. Rezultāts arī tapis laukos brīvā dabā. Viņš gan tik skrupulozi to visu netaisīja - krāsoja tikai redzamās daļas, ņemot vērā, cik tādi autiņi maksā. 

 

Jebkurā gadījumā paša krāsošana iznāk lētāk, nekā pirkt jaunu auto. Pašlaik kopējās izmaksas sastāda kaut kur 150 EUR ar visām krāsām, lakām, krāsošanas pistoli, smilšpapīriem, špaktelēm.

Link to comment
Share on other sites

Nu skaties pats, tas ir apmēram tikpat cik 3 detaļu krāsošana piemērotā vietā pie cilvja kas to dara regulāri. Kas attiecad uz mani konkrēti, tad savā dzīvē neesmu noskaņots vēlreiz krāsot autiņu pat tad ja būtu piemērota vieta. Tur tomēr vajag bez vietas un gaismas vēl profesionālu kompresoru, filtrus un šļaukas, pistoli 250 eur vērtībā un makanas iemaņas, nemaz nerunājot par to baprīkojumu kas ir krāsošanas kamerās

Link to comment
Share on other sites

It kā jau izdevīgāk, bet tā mašīna ir jāsagatavo pirms krāsošanas un tas galīgi nav izdevīgi, ja to dara kāds kantoris. Vēl arī cits faktors - ar pusizjauktu autiņu pa ceļu nepabrauksi, lai tikai nokrāsotu, jo aizmugurējo spārnu noņemt nevar. Šeit der tikai čomu būšana, kur var sarunāt telpu un aprīkojumu un maksāt tikai par materiāliem un darbu.  Diemžēl man tādu čomu nav. 

Link to comment
Share on other sites

Jap, da i negribēs neviens krāsotājs sveša sagatavotu virsmu krāsot nepakam. I nenopelnīs i ar svešām "kļūdām" jāties. Es vairāk par to ka labāk iespējams ir panākt situāciju kad ar visu krāsošanas šņagu ņemas jaunais laimīgais ieguvējs - naivais optimists

Kaut kad treknajos gados man bija 1 sonderbrigade kas darbojās ar bleķa žogu likšanu, tad lúk tiem malačiem tika nopirkta krāsošanas pistole pa 154 Ls un kompresora pa 326 Ls, šļaukas pa 30 Ls i to metāla stabiņi bij tā sev nokrāsoti, pats ar joka pēc paprovēju - nu bij ne sliktāk ka lāpstas inženieriem, bet... Nu nekādas daiļmāksliniecības

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tātad murgs (tieši tāds tas arī bija) ir noslēdzies un autiņš ir nokrāsots un jau labu laiciņu ripo smukā paskatā. Negāja tā kā cerēts un krāsot vajadzēja vest pie speciālistiem ar attiecīgām izmaksām.  Vismaz ir pieredze un zināms, kā nākamreiz darīt vai nedarīt. 

 

P.S. Bonifācijam nav taisnība - ir arī krāsotāji, kas var salabot citu kļūdas un arī nopelnīs.

 

post-1472-0-10838900-1438285675.jpg

 

Te neliels apskats par pašu procesu.

http://mezhavecis.blogspot.com/2015/07/cina-ar-auto-rusu.html

IMG_6336.jpg

Edited by Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis, smuki galā autiņš izskatās. Starp citu, apskatīju arī tavu blogu, tu interesanti raksti. Visu neizlasīju, bet tiku līdz vietai, kur tu raksti par gatavošanos piebūves būvniecībai. Atcerējos, šeit, forumā biji vienā tēmā par to sācis rakstīt, pamatus toreiz, laikam, biji iesācis. Kā iet ar piebūves būvniecību?

Link to comment
Share on other sites

Ir terases projekts, kur stāsts ir ļoti garš un joprojām turpinās dažādu iemeslu dēļ, kas arī visu pārējo būvprocesus iepauzēja. Nevar visu taisīt vienlaicīgi. Piebūve pārceļas uz nākamo gadu, jo naudas nav nekam.

 

Autiņš labi izskatās un ceru, ka tā arī būs pēc gada. Te bračka pats ar baloniņu ņēmās - krāsa pēc mēneša uzburbēja n vietā, bet viņš tik skrupulozi šo visu nedarīja.

Link to comment
Share on other sites

P.S. Bonifācijam nav taisnība - ir arī krāsotāji, kas var salabot citu kļūdas un arī nopelnīs.

 

Lai teiktu ka man nebija taisnība vajadzēja minēt konkrētu ciparu kuru meistars atlaida nost no cenas tikai dēļ tā ka autiņš ir jau nošpaktelēts, pie tam saglabājot pilnu krāsojuma garantiju uz gadu vai nu cik tai kantorī parasti dod.

Edited by Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Sapratu. Tad nākamgad, kad sāksi būvēt, izveido tēmu forumā, būs interesanti.

Par vecu autiņu pārkrāsošanu, atceros, viens attāls paziņa, sen, riktīgi noņēmās. Visu darīja pats, tā pamatīgi, iesāka, piegriezās viņam, tad visu gribēja pamest, tad iedomājās, kā es tā pametīšu, nē, turpināšu, citādi vēl par mani padomās, ka es dunduks, beigās jau nomocīja līdz galam, bet finišā gan pateica - labāk visi būtu domājuši, ka es dunduks... Otrreiz vairs gan viņš dzīvē neko tādu nedarīs. Viņa piemērs arī mani iedvesmoja neķerties šitām lietām klāt paša spēkiem. Bet zinu, kas ņemas paši, laikam, patīk.

Link to comment
Share on other sites

Tādu ciparu nevaru pateikt, jo galacena bija par konkrētām lietām un konkrētiem pasākumiem. Man nebija laika skaidroties, kā būtu, ja būtu, jo pie krāsotāja nonāca jau nošpaktelētā variantā. Pilna auto krāsošana ar visiem pasākumiem ir 2500 EUR, tālāk atliek sarēķināt, cik maksā šis darbs, kas ir vairāk kā  50% rēķinot pēc detaļu skaita.

 

Es arī konkrēti pateicu, ka mērķis ir nokrāsot un lai labo tikai tos defektus, kas tiešām acīmredzami krīt acīs, piemēram, spārna vidū.

Link to comment
Share on other sites

OK, tad atliek vien uzskatīt ka apgalvojums ka man nebija taisnība nav zinātniski pierādāms :)

Link to comment
Share on other sites

man pa pārkrāsošanu parpasīja 3500 eur, protams tonedarīju, jo ir parādjes cilvēks, kas ir gatavs atjaunot veco W140 par 6-7k eirām, ar noteikumu, k viņš varēs to mašīnu pturēt kādu laiciņu un atrādīt... man tādas naudas nav, tādēļ vēl domaju, it kā ieguldījums varētu būt las, ja ir vēlme pārdot, bet vai gribēsies pēc tā pārdot...

 

Mežavecim - cepuri nost,c klasēm rūsa ir vienkārši katastrofa...

Link to comment
Share on other sites

Pakomentēšu te iepriekš izteiktās atziņas.

 

Neredzu pamatojumu šādam apgalvojumam. Pēc krāsošanas autiņš tiek lakots. Var pulēt, bet tas nav galvenais visā šajā procesā.

 

 

galvenais jau ir pulēšana pēc krāsošanas.  
 

 

Es biju vienā šrotā, kur taisni šim mersim tirgojās priekšējie spārni un vajadzīgā krāsā. Cena 50 EUR/gab. Tikai viena problēma, ka stāvoklis ir tikai nedaudz labāks par esošajiem un ieguvums būtu ļoti minimāls. Naivi cerēt, ka kaut kur stāvēs detaļas ideālā stāvoklī, lai nebūtu jākrāso.

 

 

Un reizēm šie paši iesaka, spārnus (vismaz priekšējos) nekrāsot, bet gan šrotā sameklēt normālus.
 

 

Šādi var pateikt eksperts vai arī cilvēks, kas nekad to nav darījis. Laukā bija toreiz +30 grādi un žuva es teiktu par ātru, jo špaktele sakalta minūtes laikā, ka nepaspēju izsmērēt. Arī krāsa pēc 5 min bija sausa, kas nav labi. Laka vēl ātrāk sakalta. Būtu labi uzmest, cik tad maksā tas normālais aprīkojums, dārza telts uzbūvēšana, kur ielien iekša autiņš un tad salīdzināt ar servisa izmaksām. Tā kā zālienā domkratu nevarēsi izmantot, tad detaļas izpucēt tāpat nāksies zem klajas debess. Bez riteņa noskrūvēšanas arkas nevar izpulēt, bet uznākot lietum visas svaigās daļas uzreiz ir ar rūsas kārtiņu. Biju līdz pusei iebraucis garāžā, lai durvis pucētu, bet tur putekļi pa gaisu, redzēt neko nevar, jo autiņš tur neielien pilnībā, bet vējš visu drazu nes iekšā salonā.

 

 

Pats vari krāsot, ja tev ir pieejams brīvs zāliens un normāls aprīkojums. Bet nekrāso zem klajas debess, bet gad dārza telts, tās baltās, kurās kaut ko svin. Tajā iebrauc mašīnu, un tur nekas no augšas nekritīs, un no zāles nāks skābeklis, labāk žūs.
 
Link to comment
Share on other sites

Viena nelaime, pēc gada rūsas atkal būs redzama, mazāk bet būs. Manai sievai ir tieši tāds pats autiņš, pagājušā gadā piekrāsoja. Meistars jau brīdināja 1-2 gadi, būs redzama rūsa, jā šogad jau sāk redzēties. Ar vecajiem MB tā notiek. :sorry:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas ir +/- visiem piekrāsotajiem auto, ja rūsas vieta netiek izdr... līdz pedantismam un apstrādāta ar vairākiem paņēmieniem :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pedantiski rīkojoties jāizgriež rūsējošā vietā un jāiemetina jauns fragments, kas būs ilgmūžīgāks pasākums. Tas, ka redzams maziņš plankums, nozīmē, ka tas jau ir izrūsējis cauri. Kā jau minēju, ja pats to nedara, tad tas neatmaksājas. Lētāk ir nopirkt pa 5 EUR stiklšķiedras špakteli un caurumu aiztaisīt ciet ar to. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kāds var ieteikt labu auto krāsotāju Jēkabpilī?
Vajag pāris sīkumus piekrāsot, pāris plankumus uz sliekšņa un atrestaurēt arku iekšmalas. Tādu, kas mācēs piekrāsot konkrētos apgabalus nevis visu detaļu.

Link to comment
Share on other sites

Gribētos redzēt krāsojumu, kur piekrāsotas atsevišķas daļas. Īpaši labāk par krāsojumu ar baloniņu nesanāks, jo ir gandrīz neiespējami atrast tādu pašu krāsu kā oriģināls, jo tas ir jau zaudējis laika gaitā toni. Vai arī runa līdz kaut kādām līnijām, plastmasām?

Link to comment
Share on other sites

Jā, kāreiz arī pazīstu vienu labu privāto meistaru - krāsotāju, tikai jams ir D-pilī, vecās skolas direktores vīru. Toni māk piejaukt izbalējušajam un nokrāsot, ka pat pateikt nevar.

Link to comment
Share on other sites

mežavecis pēc sevis spriež, kad mēģināja pats krāsot un tikai sačakarēja visu, beigās dabuja vest pie krāsotāja visu pa jaunu krāsot.

 

man pirmais autiņš bija b4, mazliet spērni izrūsējuši bija, izgrieza un iemetināja vietas no donora, jelgavā krāsotājs perfekti piekrāsoja metinātās vietas bez visa spārna pārkrāsošanas, pat r lupu nevarēja redzēt, ka tur kaut kas ir metināts vai krāsots.

Link to comment
Share on other sites

Klāj vaļā, kur ir tie profesionālie krāsotāji. Tad, kad man vajadzēja krāsot, tā visi profesionāļi ieraugot rūsu sūtīja dēt. Nevajadzētu salīdzināt krāsu 3 gadīgam autiņam un 15 gadīgam. Tie kas sadarbojas ar apdrošinātājiem lielākoties nekrāso citus autiņus. 

 

Profesionāli krāsotāji (ievērojot apdrošinātāju prasības) ļoti labi piekrāso lokālas vietas ar salaidumiem

 

kroop

Kāda autiņam bija krāsa? Ir toņi, kur neko nepateiksi, bet citus kopā nesalaidīsi  Konkrēti MB metālikai vakara saules gaismā var redzēt, ka krāsas atšķiras, lai arī krāsa pēc koda paņemta. Turklāt no krāsas biezuma maina toni.  

Link to comment
Share on other sites

privātos gan jau sūta 3 mājas tālāk, par cik tētis ir līdzīpašnieks lielam autoplacim ar servisu, tad man nekad nav bijušas problēmas aizvest kaut kur piekrāsot, vai pie laba elektriķa, vai šrotā detaļas par normālu ciparu dabūt, jo paziņu lokā to ir ļoti daudz. arī savu autiņu laboju pats uz pacēlāja labu mehāniķu uzraudzībā, kam vienmēr var paprasīt padomu.

 

droši vien nezinātājs arī tādus krāsotājus neatrastu, lokācija riktīgi jelgavas nomalē kaut kādās vecās darbnīcās bez nekādām izkārtnēm un reklāmām cita uzņēmuma teritorijā.

 

autiņam bija mazliet pabalējusi ķiršu sarkanā krāsa.

Link to comment
Share on other sites

Tev visos postos tētis, laikam kruts vecis, bet tu tāds palagu variants gan esi sanācis! 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Veci, tā nav skaudība! :mda:

Link to comment
Share on other sites

 

 

 par cik tētis ir līdzīpašnieks lielam autoplacim ar servisu, tad man nekad nav bijušas problēmas aizvest kaut kur piekrāsot, vai pie laba elektriķa, vai šrotā detaļas par normālu ciparu dabūt, jo paziņu lokā to ir ļoti daudz. arī savu autiņu laboju pats uz pacēlāja labu mehāniķu uzraudzībā, kam vienmēr var paprasīt padomu.

kroop  -   no 13-22 gadu vecumam strādāju servisā, noteikti zinu vairāk par tādiem deguna urbinātājiem kā tu         ,

 Kur tad palikusi 9 gadu pieredze,ka autiņu taisi labu mehāniķu uzraudzībā,kas viņiem algu maksā,kamēr iztriec meistaru laiku un aizņem pacēlāju. pīlnīgs sviests,izskatās ka viens otrs vēl tēva pau--s atradās,kamēr citi jau autņus remontēja.

Edited by alro
Link to comment
Share on other sites

ir lietas, ko arī pa 9 gadiem nepaspēju iemācīties. piemēram metināšanu, savirzes regulēšanu, krāsošanu. skrūvēju sestdienās, kad strādā tikai 1-2 no 8 mehāniķiem, līdz ar to kāds no 8 pacēlājiem vienmēr sestdienā ir brīvs.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Tu lien visās tēmās, ka kruts speciālists, un rezultāts ir, ka neko, nekur tu nejēdz, par ko lai tev skauž, tu pats atzini, ka draugu tev nav, tavs EGO ir tik liels, ka tu sāc realitātes izjūtas zaudēt, vēlu veiksmi atveseļoties!

Link to comment
Share on other sites

nē, lienu tikai tajās kurās kaut ko jēdzu, ja neesi pamanījis. un tajās tu baigi mēģini vienmēr man kaut ko uzbraukt augumā.

 

ar ego man viss kārtībā, draugu arī ir pietiekami. smagi strādāju lai mana realitāte ir tāda kādu es to vēlos, nevis raudu cik viss ir slikti, cik algas zemas un cik slikta valdība.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...