e = d Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 krāsas toņa atšķirības kritīs acīs daudz mazāk nekā rūsas plankumi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Jaunie auto ir projektēti uz ~100k/līdz garantijas beigām. Varētu palūgt šim pompozajam apgalvojumam uz faktiem balstītus pierādījumus? Labots Jūnijs 9, 2015 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Ķīniešu minivenu korozija aprija mežonīgi ātri. KIA Labots Jūnijs 9, 2015 - inteens Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Varētu palūgt šim pompozajam apgalvojumam uz faktiem balstītus pierādījumus?Nē. Bet vari paskatīties pats no kādiem materiāliem un kādā veidā dažādi posmi tiek veidoti. Tāpat vari paņemt pēc 100k un paskatīties kā viņi sāk sadalīties :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Skaidrs. Faktu nav, runāt gribas. Par to, kas notiek ar jaunu auto pie 100k es labi zinu. Lūdzu fakti: Opel Astra H Universālis, 2006. gads. Jauna nopirkta. garantija 2 gadi, tobrīd vēl nedeva opelis vairāk. Pirmie būtiskie remonti, ne apkopes, sākās pie 170k - piekare, amortiņi, priekšējā riteņa rumba ar gultni. Ceļi mums ir tādi, kādi ir. Darbā bija analoģisks auto, tikai 2007. gada. Pie 100k nekas cits, izņemot apkopes, ar to netika darīts. Tagad sāksies stāsti ka trešais golfs spēj nobraukt 500k bez remontiem un eļļas maiņas. Labots Jūnijs 9, 2015 - Pirkss 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 šitam sviestainajam apgalvojumam nav nekāda sakara ar tēmu, par to vajadzētu citur. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Kāpēc? man patīk klausīties stāstus, kā auto sadalās pie 100k, citādi ja gribu pasakas, jāskatās PEH TB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 9, 2015 Author Share Jūnijs 9, 2015 Kāda vēl sadalīšanās? Lietoto auto tirgū bez 200k nobraukumu autiņu no Vācijas nemaz nevar nopirkt Līdz rūsai gan kāds laiks paies, bet nemainīgi pēc 10-12 gadiem visiem dranduļetiem parādās pleķi. Mīts ir tas, ka kādi zīmoli (Opeļi) rūsē vairāk. Ir konkrētas sērijas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 viss ir reāli, ja taisīs tādus auto , kādi bij vecie MB, tad autobūve nosprāgtu,jo pārdošanas apjoms samazinātos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) nemainīgi pēc 10-12 gadiem visiem dranduļetiem parādās pleķi Neesmu drošs, bet varbūt Vācijā uz ceļiem sāli nekaisa. Ēģiptē žigulītis dzīvo gadus 20 un izskatās ļoti labi. Klimats atstāj savu iespaidu. Vecs MB noskries 500k arī tikai tad ja īpašnieks(i) par to rūpēsies. Pofigists un apkopju ignorētājs tāpat nodzīs. Labots Jūnijs 9, 2015 - Pirkss 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Pamatā Vācijā sāli nekaisa. Kaisa kaut kādus sīkus akmentiņus. Daudzām mašinām tāpēc priekšejais bamperis ir punktais, krāsa tā kā sabakstīta. Ir izņēmumi. Pats esmu redzējis kā sīkajās pilsētelēs kaisa arī sāli. Pirmā tirgošana Vacijā parasti notiek pēc auto 3 gadu lietošanas. Uzņēmumi maina savu autoparku. Daļa autoplaču uz to arī dzīvo. Šādiem auto noskrējien parasti ir no 130-170K. Protams visiem ir servisa grāmatas un darīts viss pēc plāna. Par privātajiem auto tirgotājiem info nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Ēģiptē žigulītis dzīvo gadus 20 un izskatās ļoti labi. Saulainajā kalifornijā pat 50 - 60 gadu auto nav pilnībā sarūsējuši neskatoties un bēdīgo antikorozijas apstrādi. LV sāls un cits klimats. Bet to ka auto industrija patiem soļiem iet uz izmaksu samazinājumu taupot uz auto ilgmūžības un remontu iespējamības rēķina, tas gan ir fakts! Interesanti, kuram no jaunajiem auto cinkota virsbūve? Nākamais hidrokompensatori - deviņdesmitajos šie bija praktiski visiem motoriem! Tagad reti kuram! Un nav pat vārstu regulēšana ar skrūvi paredzēta kā vecajos laikos! Elektronika - pa manam tas vispār ir nonsens - mikroprocesori tiek bāzti visur kur vajag un kur nevajag! Piemēram - kāpēc ģeneratoram pa can bus jāsazinās ar vadības bloku? Lai viņu bez ražotāja stenda nevarētu pārbaudīt un salabot? Un logu tīrītāju motorītis - tas pats stāsts! Domāju ka tas tiek darīts, lai auto būtu grūti un dārgi remontējams, lai cilvēki pirktu jaunus, nevis labotu vecos. Nerunājot par neko citu, šāda pieeja ir neekoloģiska, kaut arī auto pa ~70% var pārstrādāt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Jaunie auto ir projektēti uz ~100k/līdz garantijas beigām. Pēc tam vai nu utilizē vai nu remontē pa dārgo. Nepgalvošu ka šis ir tas gadījums, bet parasti ar tādām frāzēm mētājas kam auto nav, tiesības arī nav, un kāds laiks palicis līdz skolas beigšanai... Tagad sāksies stāsti ka trešais golfs spēj nobraukt 500k bez remontiem un eļļas maiņas. Ņē, norūses ātrāk, vot šis auto ļoti garšo ruslanam. bet nemainīgi pēc 10-12 gadiem visiem dranduļetiem parādās pleķi. Drīzāk lielai daļai, papēti joka pēc uz ielām pirmās paaudzes S70/V70. A tiem ir no 18 līdz 15 gadi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Nepgalvošu ka šis ir tas gadījums, bet parasti ar tādām frāzēm mētājas kam auto nav, tiesības arī nav, un kāds laiks palicis līdz skolas beigšanai...Ja? Kas tev tieši nepatika? 100k? Pēcgarantija? Novērojums ir tāds, ka ražotāji arvien vairāk/bezkaunīgāk spiež uz to, lai pēcgarantijā auto noklātos/būtu maksimāli dārgi remonti salīdzinājumā ar vecāka gadagājuma auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 9, 2015 Author Share Jūnijs 9, 2015 (labots) marrtins Ne gluži, vienkārši cilvēkresursi paliek aizvien dārgāki. Tas pie mums vēl eksistē mehāniķi, kas pa 10EUR remontē visu. Fāteram vienam merša minivenam Vācijā noklājās ūdens sūknis - 1000 EUR (avansā) tikai par to, ka vietējais serviss apskatījās un diagnosticēja, ka sūknis beigts. Kopējā tāme 1400 EUR. Es nerunāju par to, ka viņiem tas pasākums 2 dienas vilkās. Kad ierubās šādi cenrāži par remontiem, tad secini, ka lētāk ir pirkt jaunu mašīnu, maksāt apdrošināšanu nevis krāmēties lietotiem autiņiem. Par rūsu vispār nerunājot. Norvēģijā savukārt ir tāda ievedmuita, ka lietotu autiņu ievest no Vācijas nav galīgi izdevīgi. Vienkārši mēs šim līmenim tuvojamies. Labots Jūnijs 9, 2015 - Mezavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Ja? Kas tev tieši nepatika? 100k? Pēcgarantija? Pirkss jau nokomentēja, grūti ko piebilst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Vācijā standarta servisa cena ir 65 E stundā. Un pārsvarā autiņiem viņi like oriģinālās rezerves daļas. Vot I salec norāls cipars pēc tam. Noklajās man kondicioniera radiators. Kaut kādā rakā caur priekšējo resti trāpija akmentiņš un caurs mans radiators. Vāciets piedāvā jaunu oriģinālo Opel radiatoru par 250E. Es šim saku ka nekā, atvedīšu savu. Nopirku netā Beļģu WAN WESEL pa 68E. Nekāda vaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Vienkārši mēs šim līmenim tuvojamies Nu es teiktu ka tas ir skumji! Kaut vai no tā paša ekoloģijas viedokļa..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Nu es teiktu ka tas ir skumji! Neskumsti, tuvojamies ļoti lēni. Labots Jūnijs 9, 2015 - androidz Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 ar ekoloģiju viss būs kedā, kad pāries uz ūdeņraža šūnu elektroauto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Vairumam dīleru ir atlaides remontiem auto vecākiem par 5 gadiem, lai tik pie viņiem remontējas un auto remontu jomā ir liela konkurence. Daudziem pavecākiem auto remonts pie dīlera ir salīdzināms ar nedīlera servisu pēc izmaksām. Labs dīlera serviss pratīs arī ar lodāmuru pastrādāt tur, kur varētu mehāniski nomainīt devēju. Man tā savulaik AdamAuto salaboja Vectra A devēju (man vajadzēja ātri un garāžas Vovčiks nebija pieejams),lai gan varēja tupi nomainīt. Piecītis pret vismaz 30ls+darbs. Elektroniku liek dēļ drošības prasībām, kuras visu laiku aug. Euro 6 prasot ka kameras un parking sensori ir obligāti. Negribas lapot tos palagus lai pārliecinātos. Par tiem grūtajiem remontiem arī: Tikpat labi var paņaudēt par lētā gala lapšiem, kur lai HDD nomainītu, jāizravē mātesplate laukā. Kamēr dārgāka gala lapsim, HDD ir atsevišķā nodalījumā ar pāris skrūvītēm. Toties var paņemt labu ciparu par laiku, kas patērēts demolējot laptopa iekšas. Tagad laikam ES tur kaut ko prasa par šo tēmu, neesmu iedziļinājies, vismaz lai lampiņu mainot, nebūtu bamperis nost jāravē. Par tiem žigulīšiem Ēģiptē es drusku samuldējos - tur ir sava sāpe. Visuresošās smiltis. Kalifornijā un ap Vidusjūru varētu nebūt tik traki. Katros klimatiskajos apstākļos auto ir savas ekspluatācijas problēmas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) vismaz lai lampiņu mainot, nebūtu bamperis nost jāravē. Varbūt, kāds var pastāstīt reālu piemēru no dzīves (auto marku, modeli), jo līdz šim tikai dzirdētas leģendas par franču auto kuriem purns jāārda, lai nomainītu gabarītu spuldzes un jāceļ laukā dzinējs, lai nomainītu salona paneļa spuldzītes Lai gan bez interneta, dzīvē ne servisos, ne paziņas ko tādu nav stāstījuši Labots Jūnijs 9, 2015 - ricijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Nu tā ir runāts par Citroeniem. Manai Opel Astra H tuvās gaismas mainījās caur lūciņu priekšējo riteņu arkā. Arī jautrs pasākums, īpaši ja dubļains laiks. Iedabūt jauno lampiņu vietā, to nenosmērējot bija labs pārbaudījums. Labots Jūnijs 9, 2015 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) ar ekoloģiju viss būs kedā, kad pāries uz ūdeņraža šūnu elektroauto. e=d moš pateiksi kur ekoloģiski tīrā veidā dabūsim ūdeņradi? Un vai zini ka fuel cell vajag platīnu, kas ir rets un nejēgā dārgs (lasi visiem nepietiks....) Un fuel cell lietderības koeficients nav labāks par mūsdienu iekšdedzes dzinējiem http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_cell The energy efficiency of a fuel cell is generally between 40–60% Nu tā ir runāts par Citroeniem. Manai Opel Astra H tuvās gaismas mainījās caur lūciņu priekšējo riteņu arkā. Un ne tikai, chrysler 300m arī bija akrobātiski triki jāizveic lai lampas nomainītu.... Labots Jūnijs 9, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Manai Opel Astra H tuvās gaismas mainījās caur lūciņu priekšējo riteņu arkā Ritens bija jāskrūvē nost? Kolēģis par līdzīgiem trikiem stāstīja par lampiņu nomaiņu 3ās sērijas bembī. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Ritens bija jāskrūvē nost? Liekas šī "fīča" tagad ir populāra - daudziem auto lampiņas caur anālo atveri jāmaina... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Nē, principā varēja izgriezt stūri līdz galam un tad var piekļūt. Bet nu uz tausti - roka līdz elkonim iekšā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 nu nez, reku porschiem un kam tur vēl visu lukturi var izņemt pat pārsegu neatverot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) e=d, nu zagļi jau visādus variantus atrod! Viņiem galvenais lukturi izvilkt, po par pārējo, kas tiek sačakarēts! Es te runāju par to, ka vecākām mašīnām vismaz ar lampu nomaiņu problēmu nebija.... Labots Jūnijs 9, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Tagad tas atgriežas. ES direktīvas spiež to mainīt. Lai gan es nevaru iedomāties kā tās DRL LED virtenes ir maināmas, neizjaucot lukturi. Labots Jūnijs 9, 2015 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Pirkss, īsti nesapratu, tomēr domājams ka LED gaismas nokalpos krietni virs jebkura auto mūža. Bet nu tuvās/tālās led gaismas ir retums, vismaz pagaidām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Es domāju tās dienasgaismas LED, kuras daudziem auto nu ir parasto tuvo gaismu vietā. Precīzāk sakot, tiek lietotas pa dienu, tuvo gaismu vietā, jo ir ekonomiskākas. Cik es luktura blokā redzu, viņu tur ir vesela virtene. Labots Jūnijs 9, 2015 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Ritens bija jāskrūvē nost? var neskrūvēt riteni nost, bet čakars uz minūtēm 30-40 ir, ja nedara to katru dienu. mainījis esmu gan vienai gan otrai pusei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilgis Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 Ja gribi skrūvēt auto pats ... autopacēlāju noma no 3 eiro stundā. Ulbrokā 2600-40-20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 Ta ne skrūvēt, ne mazgāt, ne lampas mainīt vajag. Prosto nokrāsot, un viss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 28, 2015 Author Share Jūnijs 28, 2015 Nolēmu pats krāsot un jau sapirkos visus materiālus. Šodien visu dienu nopēros, lai noskrūvētu spārnus, nojauktu bagāžnieku un noņemtu visas plastmasas. Rūsa ir pie sliekšņiem, bet pagaidām tomēr bez metināšanas varēs iztikt un viss vēl nav tik ļoti izrūsējis. Rīt būs darbs visu nošpaktelēt un izpucēt. Nākamā dienā plānots krāsot. Paspēju bagāžnieku jau nogruntēt. Lielākā jāšanās ir nekrāsojamo laukumu noklāšana ar plēvi/papīru, ja to dara zem klajas debess. Kad būs viss autiņš jānoklāj priekš durvīm un aizmugurējiem spārniem, nāksies iesaistīt sievu. Minimums dienu vajadzēs, lai saliktu visu atpakaļ, it īpaši aizmugurējo buferi, kuram skrūves nobāztas reti tizlās vietās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Jūnijs 28, 2015 Share Jūnijs 28, 2015 Grunti, es ceru, pirki skābo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 28, 2015 Author Share Jūnijs 28, 2015 Kaut kādu akrila pretrūsas grunti nopirku. To ieteica autokrasas.lv bodē. Priekš kam skābo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Jūnijs 28, 2015 Share Jūnijs 28, 2015 Nu zem klajas debess kā uz pārdošanu nokrāsot nekādīgi nesanāks, good luck! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipers Jūnijs 28, 2015 Share Jūnijs 28, 2015 +1 par skābo grunti, kā arī ārā krāsot jau var, bet kā cīnīties ar putekļiem, zinu draugu kurš krāsoja spārnus divas reizes jo uz svaigas krāsas salipa putekļi un nebija smuki, protams ir bijuši vairāki gadījumi kad tāpat garažā nokrāsojam detaļas un nav problēmas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!