e = d Marts 1, 2015 Share Marts 1, 2015 80 eur gabalā par spārnu nav nekāds kosmoss. pārkrāsot esošos un apstrādāt šito malu lai nerūsē turpmāk maksās apmēram 2x dārgāk. tas tikai par spārniem. durvju un vāka malas var sakopt ar rūsās pārveidotājiem un pēc tam uzlikt grubuļveida joslu. Lai nav visa detaļa jāpārkrāso. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Marts 1, 2015 Author Share Marts 1, 2015 (labots) Kur garantija, ka tas 80 EUR spārns nav sliktāks vai nepaliks vēl sliktāks par oriģinālo? Sievai autiņam pēc avārijas nomainīja spārnu un pārsegu. Pēc 2 gadiem sarūsējušas tieši mainītās detaļas un nekur citur rūsas nebija. Turklāt rūsa vēl niknāka par šī merša defektiem. Sakritība? Protams, būtu labi nomainīt abus spārnus un čakarēties tikai ar to, ko nevar nomainīt vai piešpaktelēt - aizmugurējām arkām. Pašlaik tikai kreso spārnu piedāvāja, bet otru arī vajag. Un jā, ja tie ideālās kvalitātes spārni ir citā krāsā, tad atkal nekāds ietaupījums nesanāk, jo lauvas tiesu aizņem krāsošana. Labots Marts 1, 2015 - Mežavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 1, 2015 Share Marts 1, 2015 (labots) Skatoties pēc bildēm neko kriminālu tur neredzu - vasarā izslīpējam, rūsas pārveidotājs, antikorozojas grunts, pieslīpējam, baloniņš krāsa, baloniņš laka pa virsu. Kopā pāris stundas darba weekenda garumā jo ķīmijai jāiedarbojas, krāsām jāžūst Ideāli nebūs, bet rūsa tālāk neies. Labots Marts 1, 2015 - ronalds_ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmna Marts 1, 2015 Share Marts 1, 2015 tiesi ta,pagaidi siltaku laiku un pats nopuce ar smilspapiru/rusas parveidotaju , un ar flakoninu piestrada. tiesam esi gatavs ~700eir ieguldit tikai tadu mazu kasjaku del parkrasojot visu masinu servisa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Marts 2, 2015 Author Share Marts 2, 2015 Un kā lai pašus spārnus salabo? Tur puse laukuma ir ar melniem punktiņiem, kur izdauzīta krāsa. Es taču neteicu visu mašīnu krāsot, bet tikai to, kas jākrāso + plastmasas detaļas, kur noskrāpēta krāsa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 8, 2015 Author Share Jūnijs 8, 2015 Tātad nelielas atziņas saistībā ar parūsējušiem autiņiem un sāgai būs vēl ilgāks turpinājums: - dabūt labākus un nesarūsējošus spārnus ir utopija. Tas, ka ss.lv stāv sludinājumi ar pusizjauktiem meršiem, galīgi nenozīmē, ka viņi ir pieejami. Sludinājumi visu laiku atkārtojas un no attēlā redzamā autiņa nekas no virsbūves nav palicis pāri. Vairākiem pazvanīju, biju dažos šrotos un secināju, ka tā ir laika tērēšana. - biju aizvilcies uz zolīdu krāsošanas kantori. Tur viņi pateica, ka no 2k EUR vispār kaut ko sāks darīt, bet liela varbūtība, ka vienkārši atteiks. Džeks godīgi pateica, ka darba apjoms pietiek un nav nekādas vēlēšanās krāmēties ar sarūsējošiem dranduļetiem, kuriem garantiju nekādu nevar sniegt. Arī neesot lietderīgi 3k vērtam autiņam veikt krāsošanas darbus, kas vairāk pa 1k. - biju sazondējis vēl dažus krāsotājus, bet jau pēc sarunas vien nojaušams, ka vēlmes nav nekādas pat nerunājot par kaut kādām summām. Ieinteresēsi viņus tikai ar jaunu, retro vai retu autiņu. Attiecīgi arī izcilu darba kvalitāti var negaidīt, ja vien nemaksāsi kosmosu. Pa šo laiciņu izpulēju bagāžnieku un secināju, ka ar baloniņu neies cauri un jātaisa telpa, kur var krāsot visu detaļu, jo rūsas pleķi ir diezgan daudzās vietās. Tā kā garāža tūlīt būs pilna ar granulām, plāns uztaisīt improvizētu krāsošanas kameru ķipa siltumnīcas izskatā un pats ņemšos ar krāsošanu. Iesildoties ar kompresoru atrestaurēju šūpoles un ir šis tas aptaustīts. Eksperts neesmu, bet ja dara lēnām, tad var sanākt. Nedaudz parubināju aizmugurējo spārnu un tur jau pilnīgi un noteikti vajag metinātāja pakalpojumus vai arī pirkt pusautomātu. Rokas nav līkas, ir šis tas metināts, bet zem klajas debess to darīt ir ierobežotas iespējas (lietus līst, auksts utt.). Kaut kad drīz būs rezerves autiņš, tad varēs arī izjaukt, jo katru vakaru skrūvēt visu kopā, lai no rīta uz darbu braukt, arī stipri visu pasākumu bremzē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melvins Jūnijs 8, 2015 Share Jūnijs 8, 2015 Ekh... Mežaveci... Ļauj tam autiņam "norūsēt" tas tiešām nav To vērts. Nopērc jaunāku no DE bez rūsas - i viss. Dzīvē ir vērtīgākas lietas, ar ko nodarboties... Link to comment Share on other sites More sharing options...
constrig Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Nu nav, nav tas taa veerts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 9, 2015 Author Share Jūnijs 9, 2015 Nopērc..Ja man stāvētu tā lieki kādi 5-6k EUR, lai nesagādātos nākamo rūsas čupu, tad pilnīgi un noteikti es nopirktu. Es nečakarētos, ja vien būtu citi jēdzīgi varianti, lai nebūtu ar miskasti jāpārvietojas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Nu nav, nav tas taa veerts. Nepiekrītu! Ieliekot nedaudz naudas un darba var pagarināt auto dzīvi par vairākiem gadiem! Nē, nu ja kāds pelna 1000 eur dienā, ta skaidrs, ka nav vērts. Par metināšanu - nopirkt pusautomātu nav problēmu, tagad ir pieejami lēti bet normāli ķīniešu izstrādājumi. Bet problēma ir ar aizsarggāzi - balons jānomā un par viņu jāmaksā metini vai nē. Varbūt kaut kur balonu var uz pāris dienām iznomāt.... Vēl esmu dzirdējis par stiepi ar pulverpārklājumu - bet lietojis neesmu. Ja nav metināmā, es izslīpētu, izgriestu puvekli un aizvestu uz servisu lai sametina. Labots Jūnijs 9, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Manā mūžā arīdzan gana daudz "automazohisma" ir bijis- strādāju mazbudžeta kantorī un, lai brauktu ar savu autiņu un īpaši nekaunētos par to, vajadzēja gana daudz savu roku un izdomas pielikt. Bet tas bija tālajos "auto nabadzības" laikos- 90-tajos gados, kad nebija daudz alternatīvu lietoto autiņu tirgū. Šodien vairs neuzņemtos to čakaru- ja autiņam jau ir parādījušies būtiski rūsas bojājumi, kas prasa metināšanu, špakteli un krāsošanu, tiešām nav jēgas lieki iespringt- ja vien nav tuvu draugu- speciālistu (kaut arī tiem ir kautkas pieklājīgs jāmaksā). Ja jau par remontu prasa pāri 2 kEur, par to naudu gandrīz var nopirkt ciešamu vāģi bez nopietnām problēmām. Protams, katram savas prasības, bet, piemēram, man jau 3 gadus ir 2001.g. VW Bora Variant līdzīgā cenā; un nekādu problēmu- rūsas nav, apskate bez aizrādījumiem, braukšana bez kreņķiem. Vienīgais, varētu būt, ka krāniņš tāds paīsāks jūtas Bet penzis ar to problēmu var sadzīvot... Labots Jūnijs 9, 2015 - Long John 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Arī neesot lietderīgi 3k vērtam autiņam veikt krāsošanas darbus, kas vairāk pa 1k. šitas ir tāds dīvains murdzinieks. Ja to auto domā lietot līdz tolmetam, tad kas tur nelietderīgs? Sataisi un brauc normāli gadus 3. Mēnesī tas iznāk sīcene. 2 kEur, par to naudu gandrīz var nopirkt ciešamu vāģi bez nopietnām problēmām nu nu, par to naudu tu vari zināmu problēmu vietā iepirkt kaudzi ar nezināmām. izdevīgāk vienmēr ir taisīt auto, ar kuru ilgstoši braukts un visas vainas zināmas un salabotas, nekā pirkt citu nezināmu problēmu. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Vēl jāņem vērā - jo jaunāks auto, jo lielāks sūds. Tā dēļ vien ir jēga iespringt, lai saķīlētu kāda vecā kuzavu, ja viss pārējais darbojas ciešami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deboshieris Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Lasu es šo visu un domāju "gudri irst nav malku cirst" Viens gvelž muļķības par cinkošanu nestādoties priekšā kā šis process noriss kā rezultātā kompetences līmenis pielīdzināms nulei Citam no krāsošanas un pirmsapstrādes ir saprašana no sērijas viena tante teica Man liekas šeit pajautājot kaut ko par raķešu dzinēju te parādīsies neviens vien plaša spektra speciālists ar savām nerealizētajām spalvainajām idejām kaut gan par to būs salasījies vienīgi Wikipēdījā Tāda liriska atkāpe bet nedaudz par tēmu Esmu bijis laimīgaiais Mazda mobīļa īpašnieks un kautko no 11 gadu pieredzes varu bilst sakarā ar cīņu ar rūsu, tā teikt esmu suni apēdis No bildēm cik var saprast dažas vietas nav nekas traks bet divās vietās bez metināšanas neiztikt Daudz sīkumu ko var novērst paša spēkiem Spārns jāmetin vai jāmeklē detaļa (labāk oriģinālu bet ķīnietis arī derēs) Rūsu parasti mēģina izslīpēt un izkodināt, nogruntēt un krāsojam bet nekad nebūs 100% ka rūsa neatgriežas Slikti apstrādāta ķīniešu detaļa arī izsit rūsu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) par to naudu tu vari zināmu problēmu vietā iepirkt kaudzi ar nezināmām Manuprāt, ja autiņam ir manāmi iemetusies rūsa, dārgam un nopietnam remontam vairs nav jēga (ja vien tas nav kāds īpaši nostaļģisks retro eksemplārs). Bet par "nezināmām" problēmām es bik pasmīnu- nu nav šodien diagnostika tik zemā līmenī, lai nopietni iegrābtos. Jau ilgus gadus piestrādāju par sargu šrotā un labi redzu, ka aizvien jaunāki autiņi, labākā stāvoklī tur nokļūst un aizvien retāk cilvēki izveic nopietnus remontus ar detaļu izgriešanu, pārmetināšanu utml. Vairs nav jēgas- mūsdienās autotirgus ir gana piesātināts. Tādēļ arī īsti neticu "leģendām" par leišu konstruktoriem no vairākiem autiņiem- tas tomēr prasa diezgan lielu darbu, laiku un labas prasmes, lai būtu rentabli un droši (no biznesa viedokļa). Labots Jūnijs 9, 2015 - Long John Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Tādēļ arī īsti neticu "leģendām" par leišu konstruktoriem no vairākiem autiņiem- tas tomēr prasa diezgan lielu darbu, laiku un labas prasmes, lai būtu rentabli. Esmu bijis LT tādā kantorī - tas ir FAKTS, nevis pasakas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 9, 2015 Author Share Jūnijs 9, 2015 Šim pašam mersim ir dažas nezināmas problēmas, kuras vajag sameklēt. Visdraņķīgākais ir tas, ja neregulāri nelec, noslāpst vai pazūd jauda autiņam. Šitam jau reiz gāju cauri un tas maksā ļoti dārgi. Sievai vecajam VW Polo vajadzēja 5 servisu apmeklējumu, ieskaitot dīleri, lai atrisinātu problēmu, kāpēc silts autiņš dažreiz negrib pielekt. It kā vienkārši - defekts starterī, bet neviens no krutajiem kantoriem to nespēja pateikt, bet atrisināja mazpilsētas servisa džeki. Lieki teikt, cik naudas iztērēts. Rūsa 2003. g. jau arī šim bija parādījusies arkās, līdz ar to neticu par 15 gadus veciem autiņiem bez rūsas. Visticamāk, kāds pirms tam ir to novērsis vai aizkrāsojis ar baloniņu. Līdz ar to ir izvēle - vai piedalīties loterijā pērkot nedaudz jaunāku lietotu autiņu, vai labot esošo, kuram slimības apzinātas un vēsture zināma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Martinno, nestrīdos, bet arī īsti neticu (vai nesaprotu)- drīzāk no veselā saprāta viedokļa. Uztaisīt var visu. Tomēr, lai no vairākām sistām mašīnām regulāri lipinātu kopā vienu, un tā lai neko nevar manīt- gana darba un prasmes jāiegulda. Varbūt tur kādi superlētie ķīnieši strādā?.. Labots Jūnijs 9, 2015 - Long John Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Kkur, laikam LTV1 bija sižets par 3 gabalos sazāģētu un atkal sametinātu bembi. drošība uz crash testu esot bijusi pilnīga pakaļa. Atvainojos, ja ne pa tēmu iesprūdu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Bet par "nezināmām" problēmām es bik pasmīnu- nu nav šodien diagnostika tik zemā līmenī, lai nopietni iegrābtos. Elektroniskā autodiagnostikas sistēma nebūt nav panaceja! Ļoti daudzas problēmas viņa neuzrāda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Vēl jāņem vērā - jo jaunāks auto, jo lielāks sūds. Eksperta kungs ir braucis ar jaunu auto jeb tikai no "pieredzes", kā jau vairums te? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Jau ilgus gadus piestrādāju par sargu šrotā un labi redzu, ka aizvien jaunāki autiņi, labākā stāvoklī tur nokļūst un aizvien retāk cilvēki izveic nopietnus remontus ar detaļu izgriešanu, pārmetināšanu utml. Tās ir patērētāju sabiedrības sekas, nelabojam, bet metam ārā. Šo jau visi ražotāji kultivē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Diagnostika parāda tikai ar elektrību saistītās problēmas , tālāk jārok pašam. Tas, no manas paša pieredzes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Eksperta kungs ir braucis ar jaunu auto jeb tikai no "pieredzes", kā jau vairums te? Ir parametri, kas uzlabojas, tomēr ремотопригодость un ilgmūžība pa lielam iet tikai uz leju! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Tavs ļerļerļer ir nulles vērts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Diagnostika parāda tikai ar elektrību saistītās problēmas , tālāk jārok pašam Es ar vārdu "diagnostika" nedomāju tikai ļaptopa pieštepselēšanu autiņa borta kompim. Vai tad autiņa vispusējā TA pārbaude arī nav diagnostika? Kas liedz, pērkot autiņu, aizdzīt to uz TA staciju vai kompetentu servisu? Protams, lietota autiņa pirkšana ir laimes spēle. Laikam jau man parasti ir veicies (izņemot iepriekšējo A6 2,6, ar kuru dabūju bik pačakarēties- regulāri "vārījās". Beigās izrādījās, ka kādreiz ir bijis pečkas radiatora caurulītes plīsums un tosola noplūde, ko kāds "meistars" kompensējis ar attiecīga pulverīša bagātīgu piebēršanu. Finālā- pat lielais radiators apakšdaļā bija piedzīts ar "biezpienu", temperatūras devējs attiecīgi "nobloķēts" un aiziet jūriņā... Bet, ja autiņu regulāri uzpasējuši zolīdi meistari un pārdevējs godīgs cilvēks, uzrauties nav nemaz tik viegli. Pērkot savu Boru, "vinnēju" 0,5 kLs- dzinējs trokšņoja, bet pārdevējam steidzami vajadzēja naudu un nebija laika čakarēties. Elementāra "noklausīšanās" ar stetoskopu norādīja vainu uz stūres pastiprinātāja un kondiškas sūkņu gultņiem. Pēc to nomaiņas (ap 50 Ls)- vairs nekādu problēmu jau trešo gadu (bremžu kluču maiņa laikam neskaitās).. Labots Jūnijs 9, 2015 - Long John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Tavs ļerļerļer ir nulles vērts Tieši tāpat kā Tavs! Esi dzīvē kaut reizi auto labojis vai vismaz uzgriežņu atslēgu rokās turējis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Protams, ir tīri dzelziskas problēmas, kuras nekāda diagnostika neuzrāda. Tālākais, atkarībā no roku leņķa, vai maka biezuma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Lasu es šo visu un domāju "gudri irst nav malku cirst" Viens gvelž muļķības par cinkošanu nestādoties priekšā kā šis process noriss kā rezultātā kompetences līmenis pielīdzināms nulei Nu un ko tu gudrāku pateici/ieteici par topikā pieminētu? Mežavecis tieši to āri mēģina/plāno realizēt - griezt, metināt un krāsot... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 9, 2015 Author Share Jūnijs 9, 2015 TA pateiks, ka gaismas nav noregulētas, problēmas ar ritošo, bet neko vairāk. Ar šo sarūsējošo mersi jau kuro gadu apskate bez būtiskām problēmām (akmens izsists caurumiņš stiklā fufelis, eļļas pilēšana fufelis, nonozīmīgi korozijas bojājumi ir gandrīz visiem veciem autiņiem). Tur nepateiks, ka ātrumkaste lupatās un daži ātrumi nestrādā. Arī nepateiks, ka dzinējs strādā ar pusjaudu, ja izplūdes gāzes nepārsniedz normu. Pusbeigtu degvielas sūkni 10 minūtēs diagnosticēt pat vislabākā servisā ir neiespējami, jo neviens tak neņem ārā detaļas un katru atsevišķi netestē. Tā sarakstu var bezgalīgi turpināt. Jebkuru auto var salabot, tikai atkarīgs par kādu naudu. Pērkot 10 gadus vecus autiņu pa 5k EUR, tā vērtība pēc 3 gadiem nokrītas līdz 2k. To naudas starpību + jaunā autiņa papildremonti, kaut kur jāpielasa, lai varētu tiešām izvairīties no rūsējošiem verķiem. Ir daži čomi, kas pērk un pārdod autiņus un katru mēnesi cits braucamais, bet es šādu dzīvesveidu nevēlos piekopt. Lai nopirktu 3-5 gadus vecu verķi, vajag minums 8-10k un izdalot uz ekspluatācijas laiku, mēneša cipars jau būtiski pieaug ņemot vērā, ka ritošā visiem autiņiem (izņemot jaunus) nodilst vienādi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Heh, dīzelim sprauslu tests Valmierā, es par to piķi varētu nedēļu kost. Nekā personīga, visiem kautkā jādzīvo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Lai nopirktu 3-5 gadus vecu verķi, vajag minums 8-10k Pie tam ir pietiekami liela iespēja, ka tas būs kāds dienesta auto no Vācijas ar 180+k noskrējienu. Te vienuviet bija VW Passat Variant 2011. gada ar 2.0 dīzeli, automātu, 183k noskrējienu un 13k eur prasa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deboshieris Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Tur kur metāls ir izpuvis iemetina attiecīgo detaļas gabalu, apstrādā un nokrāso visu detaļu. Tādas vietas kā riteņu arkas ļoti vēlams apstrādāt ar grubuli pirms katras ziemas un ziemas laikā vēlams biežāk mašīnu mazgāt. Kantori kur to izdarīt gan neieteikšu. Visu pārējo var mēģināt izdarīt paša spēkiem. Izslīpēt, izkodināt un nogruntēt. Krāsot pašam vai kādā kantorī viss īpašnieka ziņā. Lai mašīna neizskatītos pēc zebras (tur gaišāks tur tumšāks krāsas tonis) labāk būtu tomēr krāsot visu detaļu bet.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 9, 2015 Author Share Jūnijs 9, 2015 Jautājums, vai tādiem monotoņiem, kā balts, melns, sudrabots utt ir vispār kaut kāda atšķirība krāsojot? Ir ideja nekrāsot visas durvis, bet pa horizontālu līniju līdz dekoratīvai plastmasai. Zils vai sarkans vienmēr laika zoba ietekmē izbalē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Viss jau atkarīgs no katra prasībām pret izskatu pēc remonta. Pajaunu Mersi utml. visdrīzāk būtu jādzen uz zolīdu krāsotavu, lai nebūtu pēcāk kauns ar tādu braukāt. Bet mans paziņa- mazbudžeta penzis, savu 1987.g. Pasātu regulāri pametina ar mājas pusautomātu, uzšpaktelē, uzpūš no ļoti līdzīgas krāsas aerosolu vai mello grubuli (uz arkām, sliekšņiem utml) un autiņš priekš sava vecuma izskatās un ripo tīri ciešami un pat apskati bez blata iziet.... Kādreiz man bija sudrabains Audi-100 C4, laikam bik uzdauzīts un krāsots vēl Vācijā (par to liecināja "špaktele" ar alvu, ko pie mums parasti nedara). Pēc pāris gadiem durvju apakšdaļai sāka līst ārā rūsas pleķīši. Pāris vasaras iztiku ar to, ka noslīpēju rūsu un visu apakšdaļu zem moldinga nopūtu ar sudrabainu Hammerit aerosola iepakojumā. Uzkrītoši nebija un sezonai pietika. Kad rūsa sāka rādīties arī uz pr.spārnu arkām, nolēmu labāk nedārgi pārdot , godīgi norādot pircējam defektus. Puisis braukā joprojām... Labots Jūnijs 9, 2015 - Long John Link to comment Share on other sites More sharing options...
deboshieris Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Atšķirība būs saskatāma vienmēr, bet var krāsot pa horizontālu līniju līdz moldingam. Krāsojot visu detaļu arī būs redzama atšķirība ar citām detaļām un laika zobs tik ātri to krāsas toni neizbalinās. Labots Jūnijs 9, 2015 - deboshieris Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 baltam varbūt būs vienalga, pārējie toņi gan varētu būt jāpielasa. Neesmu eksperts, viss pēc paša eksperimentiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Arī balti ir ļoti dažādi toņi! Krāsojot līdz moldīgam, neko traku neredz, moldigs visu noslāpē. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deboshieris Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Uzjaucot krāsu pēc koda no dažādiem krāsas ražotājiem var nedaudz toņi atšķirties. Katram ražotājam krāsu un toņu palete ir sava. Un jā cik sapratu tad autors vēl vizināsies ar savu auto 2-3 gadus tad iespringt tikuntā baisi nav jēgas jo taisi kā gribi rudais pēc ~2 gadiem būs klāt tajās pašās vietās un varbūt vēl kautkur Labots Jūnijs 9, 2015 - deboshieris Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Eksperta kungs ir braucis ar jaunu auto jeb tikai no "pieredzes", kā jau vairums te?Jaunie auto ir projektēti uz ~100k/līdz garantijas beigām. Pēc tam vai nu utilizē vai nu remontē pa dārgo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!