Jump to content

auto Audi A6 vs Mercedes S320?


Oligarhs
 Share

Recommended Posts

bet šis tieši plāno pirkt tādu, kuram kā reizi beidzas garantija ar izrietošām nolietojuma problēmām un augstām izmaksām (remonti >1000- XXXX ls).

 

Es kā reize braucu  ar šādu "augstu remonta izmaksu" auto. remonta izmaksas 2,5 gadu (~60k km) laikā ~200lvl (neskaitot riepas, filtrus, eļļas) . Mainītas ksenona lampiņas, bremžu kluči (un šo arī laikam pie remotiem nevajadzētu skaitīt, jo pa garantiju tos diez vai maina) un pārris atsaites piekarē. 

 

Bet, bija zināms, ka nobraukums ir 120k un nav "dzīts".

 

 

 

Ja autors naudu pelna Latvijā - Audi 80.

 

Nu ja cilvēks var atļauties ko vairāk - kāpēc liegt šo prieku. A80 protams tīri no ekonomiskuma viedokļa būs labāks, bet tad jau mums visiem vajadzētu ēst griķus un dzert ūdeni, jo viss, kas labāks ir  nevajadzīga "extra" .

Labots - Rik0
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Rik0, tev vēl paveicās.  Vienam paziņam ar nesen beigušos garantiju nobira kompis un vēl šādi elektronikas štrunti - izmaksas tuvu 1000Ls. Es gan ticu, ka labi koptam autiņam arī var nebūt vainas. Sievai 10g autiņam joprojām 70k nobraukums un kapitāli nekas nav mainīts un labots. 

Link to comment
Share on other sites

Norchello
Es netaisos pirkt jaunu, jo nejau man nepietiek līdzekļi, bet gan tādēļ ka mans statuss pagaidām atbilstu tādai mašīnai, es labāk pārējos līdzekļus turpinu guldīt biznesā, kas zin 2-3 gadus pabraukāšu ar šāda līmeņa auto un tad nopirkšu piem. jaunu Porsche Cayenne 3.0D

 

Klau,a ja nevari izdomāt par auto un tādus ? uzdod forumā,kas tev par biznesu un kā tu viņu spēj vadīt ? LOL.

 

#12   +1

Labots - Norchello
Link to comment
Share on other sites

 

 

Rik0, tev vēl paveicās.

 

Es pirms pirkšanas runāju ar servisa meistaru (kuru zinu jau gadus 10), kurš specializējas VAG elektronikā, viņš mani būtu brīdinājis, ja būtu kādas baigās lamatas sagaidāmas ar attiecīgo modeli.

Teica, ka ar bremzēm mēdzot būt problēmas, bet tur remonti nav tūkstošos.  Multitroniku protams nojātu nedrīks pirkt.

 

Autoram izvēle 2.0 - ekonimija, 3.0 - dinamika. 2.7 imho - nekāds, izdevumi gandrīz kā 3.0 bet dinamika sliktāka.  2.0 tērēs kādus 5.5, 3.0 - 8 l vidēji, kas priekš tās masas/izmēriem ir labi, par benzīna kapsētu nenosauksi.

Link to comment
Share on other sites

Sanchus

Nezinu. Tauta sagājusi sviestā.

Arī esmu premium cienītājs. Budžeta plastmasas kārbas un grabuļus neizvēlos un citiem neiesaku.

7 gadus nobraucu ar Volvo S80, 2003.gada. Laba mašīna gludiem ceļiem, ja pasažieru skaits nepārsniedz četrus. Pie nosacījuma, ja tukšs bagāžas nodalījums.

Pārdevu S80 un vietā paņēmu citu auto no Volvo saimes, 2008.g.v., raksta autora cenas segmentā. Nenožēloju nevienu brīdi.

Tāpēc nesaprotu, par ko te bazars ir? Audi A6 dīzelim nav ne vainas. Vienīgi, ja izvēlētos Audi, ņemtu allroad versiju. Ceļi mums tādi, ka mašīnas jūk pa daļām.

Zinu savas paziņas un draugus, kas brauc gan ar 20 gadus veciem, gan arī jauniem auto. Sapratu vienu, ka katrs pārvietojas ar tādu transportu, kāds ir nepieciešams un, kādu var atļauties.

Starpcitu, zināms, ka XC70 ar D5 ir nelūztošs visurgājējs, XC60 mazas ģimenes laime. Es par Volvo :).

Labots - Sanchus
Link to comment
Share on other sites

Piekrītu tev Sanchus.

 

Es to pašu saku! Par to naudu var nopirkt 2011 gada Volvo S80 ar 2.4 dīzeli. Komforts liels. Pat AWD sanāk par to naudu!

 

Vispār tas 2003 gada S80, kuru tu pieminēji, ir ļoti labs arī sliktiem ceļiem. Es dzīvoju laukos, un ir zināmi cilvēki, kas brauc ikdienā pa mūsu sliktajiem zemes ceļiem ar S80, un nav nekāda vaina.

Link to comment
Share on other sites

Sanchus

S80 ar četriem pasažieriem un alus kasti bāgāžniekā vilkās pakaļa pa zemi - 4 cm no aizmugurējiem dubļu sargiem līdz ceļa segumam.

Citādi - šosejas karalis. Nebija dārgs ekspluatācijā un apkopēs.



(S80, 2.5T, mod.2004.g. facelift)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Bazars par to, ka tēmas autors tik daudz pelna un nevar atrast vāģi, ar ko apliecināt savu statusu. Nevienā mirklī nav bijušas konkrētas prasības, tad pa vidu iznirst Cayanne. Tikai pirdieni, ka citi no biznesa neko nesajēdz. 

 

Tāpēc nesaprotu, par ko te bazars ir?
Labots - Skrandainais
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sanchus

Ja par tēmu, tad par Cayanne dzirdēju, ka tam esot uz katra stūra pa līmeņa sensoram un elektronikas piepičkāts tik biezs, ka kaut kam nojukt pēc garantijas laika ir varbūtība 100%.

Tāds neveiksmīgs investīciju projekts uz četriem riteņiem.

To pašu BMW X6 arī nesaprotu. Nafig jābrauc ar mašīnu, kurai augsta aizmugure, mikroskopisks aizmugurējais stikls un šaura atpakaļgaitas redzamība? No praktiskuma nekādas pazīmes.

Ir jāprot (ja ne citiem, tad sev) paskaidrot, kāpēc dotais eksemplārs izvēlēts. Kāda jēga, ja auto līzings, degviela, apkopes, remonti un riepu komplekts izmaksā tikpat, cik pusgadā nopelnīts?

Link to comment
Share on other sites

unguentum

 

 

To pašu BMW X6

 

Vienkārši sievietēm vizuāli patīk, man jau ar pilnas ausis pierunātas par to X6.

Link to comment
Share on other sites

Sanchus

No tādām bābām jāturas pa gabalu, kas pierunā pilnas ausis ar to, kāds auto jāpērk sevis cienošam vīrietim. Rezultāts ir proporcionāls nojautai, ar ko šāds dialogs var beigties.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Audi A6 dīzelim nav ne vainas. Vienīgi, ja izvēlētos Audi, ņemtu allroad versiju. Ceļi mums tādi, ka mašīnas jūk pa daļām.

 

Nu allroadam tā pati problēma, kas cayanam ar to piekares augstuma regulēšanu. Ja kaut kas saiet dēlī (un mūsu ceļi to noteikit veicina), tad izmaksas ir skarbas. Cik bieži gan parastam lietotājam vajag 20+cm klīrensu?  Ziemā quattro rullē arī bez klīrensa :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=d85AmkJpPRY#t=27s

Link to comment
Share on other sites

Android1

Es pats ar ņemtu A6 quattro. vienkārši patīk tas autiņš un zinu, ka man tāds būs (ne jauns, jo neredzu jēgu tam un manuālā kārba labāk patīk - jaunajiem nav). Bet vienmēr jāatceras likums (ziemā/dubļainā laikā) - jo krutāks braucamais - quattro vai vēl labāk džips, jo tālāk jāiet pēc traktora. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Iesaku ņemt audi, jo audi būs lēti uzturēt un mazāks degvielas patēriņš nekā mersim

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Iesaku izlasīt pēdējā posta gadu.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...