Jump to content

Engeļa acis


Bioguyver
 Share

Recommended Posts

Vēlētos uzzināt kādi ir ierobežojumi tā saucamajām engeļu acīm.

Vai drīkst likt kādas vien vēlos( pēc krāsas, spožuma) lai brauktu pa ceļiem un policija neturētu?

Zinu ka pirms tehniskās tas viss būs jāņem nost.

Principā būtu labi ja kāds izstāstītu visu kas jāzin pirms tādas vēlos uzlikt. kam jāpievērš uzmanība utt.

 

Link to comment
Share on other sites

Arnolds Piepe

Kas traucē likt oriģinālās fāres, un beigt māžoties kā padsmitniekam?

 

Ja kādas lampas nespēj dabūt EU sertifikātu izmantošanai, un tās aizliegts izmantot, tad tam ir iemesli - tās ir slikti regulētas, pārāk spožas/nepietiekami spožas, vai arī mulsina citus satiksmes dalībniekus. Priekš kam tādas izmantot? Tā var arī dabūt ar akmeni lampā, ja kādam būsi stundu pa šoseju nopakaļus naktī braucis ar tādām.

Edited by Arnolds Piepe
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nepatīk esošās,ieliec bixenonu.Cenas arī vairs nav kosmoss,jau ap Ls 30 gana kvalitatīvas var sameklēt.

Edited by intervall
Link to comment
Share on other sites

Tu, vispār, zini, kas ir BIxenons?

 

Un par 30 Ls var nopirkt tikai vienu gana kvalitatīvu HID spuldzīti (Osram, Philips lētais gals)...

 

Izmaksas atkarīgas no konkrēta auto un jāskatās, vai HID lukturi, vispār, ir oriģināli pieejami.

Tad atliek tikai nomainīt pašus lukturus, uzstādīt HID barošanas blokus, auto līmeņa sensorus + vadus pie piekares, līmeņa korekcijas mehāniku pie lukturiem, priekšējo buferi ar apskalotājiem, bāciņu, sūknīti, utt.. un arī vadības bloku, kurš to visu vadīs + attiecīgie vadi un darbs, ā, un spuldzītes protams...

 

Kopā, domāju, arī 300 Ls neiekļausies... 

Link to comment
Share on other sites

Nu re vismaz par vienu lietu kāds izteicās diezgan labi...bet tas kas man interesē joprojām paliek informācijas ievākšanas stadijā.

Link to comment
Share on other sites

Par CP vari nesatraukties, ne tādi brīnumi vien pa ielu braukā, nav viņiem ne kompetences, ne vēlmes, ne likumiskā pamatojuma Tevi par kaut ko tādu čakarēt, ja, nu vienīgi tur kaut kas baigi ekstrēms būs.

 

Pēc būtības, šādu slēdzienu par luktura neatbilstību tehniskajiem normatīviem var sniegt tikai TA darbinieks, kurš arī, šaubos, ka atšķirs, piemēram, BMW oriģinālās acis no aftermarket..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kopā, domāju, arī 300 Ls neiekļausies... 

Es savam mersim pa Ls 40 ieliku, viss komplekts ar releju,vadiem,lampām un pārveidotāju.

Protams,jaunākām mašīnām tas prieks būs mazliet dārgāks.

Link to comment
Share on other sites

Liec kādas gribi, bet jā, uz TA jānoņem, ja nav oriģināli paredzētas. Vispār jau tas tā strīdīgi, vai TA vecis zin, vai tas ir paredzēts. Man nr. apgaismojumā uz TA bija palikuši LED. Šis saka, ka nav paredzēts, es saku, kā tu to zini? Viņš saka, ka veca mašīna. Ielika to 2. Bet tas vispār nav arguments. lai kas tāds nebūtu. Tas pats ar Xenoniem. Kāpēc nedrīskt būt, ja nopērk lukturus, kurās jau iekšā ir xenon?

 

Vilx, atbilde tavam jautājumam:43_G.jpg

Edited by KBoy
Link to comment
Share on other sites

Nez vai uz TA ir jānoņem sātana sēžamvieta no izpūtēja?

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kāpēc nedrīskt būt, ja nopērk lukturus, kurās jau iekšā ir xenon?

Uz lukturiem ir marķējums, pēc kura nosaka kam kas ir paredzēts. Pie tam xenonam ir papildus nosacījumi (lukturu mazgāšana, augstuma automātiskā regulēšana)

Vairāk - http://likumi.lv/doc.php?id=88101

201. un uz priekšu punkti tieši par lukturiem.

Link to comment
Share on other sites

Pēc būtības, šādu slēdzienu par luktura neatbilstību tehniskajiem normatīviem var sniegt tikai

Atšķirs, atšķirs :) Tur ir kautkādas bļambas uzsistas.

 

Tā var arī dabūt ar akmeni lampā, ja kādam būsi stundu pa šoseju nopakaļus naktī braucis ar tādām.

Neesu redzējis tādas eņģeļacis, no kurām acis žilbtu.
Link to comment
Share on other sites

Ar retrofitiem ir 50/50. Ir daļa ko izlaiž, ir daļa, kam liek mainīt lukturus, bet ja lēcas normālas, stars normāls, tad var paveikties..

Link to comment
Share on other sites

Tuvās gaismas, katra ēd ~55 vati, miglinieki , katra ~25 vati. Enģeļu acis LED laikam vēl mazāk. Man nav eņģeļu acis, braucu ar tuvajiem, kā likumā noteikts. Bet es neesmu pret to, ka ļautu braukt vasaras dienā ar eņģeļu acīm. Kā nekā, sarēķinot jaudas ietaupījumu uz visiem LV tikai vieglajiem transporta līdzekļiem, kopā sanāk vērā ņemams CO ietaupījums.

Link to comment
Share on other sites

Liels paldies par to likumu saiti.

Link to comment
Share on other sites

takā enģeļacis ir kā gabarīti, tad reāli uz tiem vienīgais kas atteicas ir krāsas ierobežojums(manuprāt), tipa lai tāda pat krāsa, kā tuvajām gaismām.

Link to comment
Share on other sites

Dienas gaišajā laikā TIKAI ar gabarītiem nedrīkst pārvietoties.

Gabarīti un miglas = OK

Angel Eyes un miglas = OK

Tuvās gaismas = OK

Dienas gaitas gaismas = OK

 

 

Angel Eyes tikai un vienīgi izskatās labi uz BMW un ne uz visiem, pārējām ateja un "kopēšana".

Edited by ausux
Link to comment
Share on other sites

Parasti dienas laikā braucu ar Angel Eyes un miglām, jo uzskatu, ka ir pilnīgi stulbi dedzināt pa dienu tuvā gaismas, manā gadījumā xenoni. Tā pat xenona spuldzes ir diezgan dārgas un ja ir iespēja viņas nekurināt tad protams to izmantoju un iesaku citiem arī. 

 

Tā pat vienīgais BMW modelis kuram ir jēga likt Angel eyes ir BMW E46, kuram ir parastie gabarīti un xenona gaismas. Rezultātā izskatās kā normāls BMW, tāds pats kā visi citi. Piemērs zemāk.

CCFL_Angel_Eyes_for_BMW_E46.jpg

 

Taču visiem pārējiem šīs gaismas ir izteikti vecas bez xenoniem utt, uzliekot angel eyes tik  tiešām izskatās drausmīgi. 

Edited by *M3
Link to comment
Share on other sites

Ir e46 un nekad neesmu jutis vajadzību likt eņģeļus, vispār pašdarbnieku-šķūneru vijeboni ir aktuāli astoņpadsmitgadīgiem tirliņiem ar pirmo mašīnu, piemēram sapuvis e36 pa 350 ls, tad nu liek eņģeļus, 19 kapeiku disku un "M pakas" bamperus pa 30 ls gabalā + TOXIC subis ar 5000W PIMPO jaudu :lol:

Link to comment
Share on other sites

Pirms kāda gada tieši biju manījis auto ar sarkanām enģeļacīm un uzjautāju pazīstamam CSDD darbiniekam par atļautajām krāsām. Šis apstiprināja, ka krāsa drīkst būt tikai balta. Par spožuma normām nejautāju un nezinu.
 

Link to comment
Share on other sites

kā e39 īpašnieks teikšu, ka pastulbs apgalvojums , ka e46 ir vienīgais .

e39 ir skaisti lukturi ar eņģela acīm, protams ne tie par 20 lašiem komplektā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

kā e39 īpašnieks teikšu, ka pastulbs apgalvojums , ka e46 ir vienīgais .

Subjektīvi, bet manuprāt vecajām lamatām - e39, e46, e60 izskatās so/so.

Bet F30/F10 jau ir bomba.

 

bmw_8zwZL.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man nr. apgaismojumā uz TA bija palikuši LED. Šis saka, ka nav paredzēts, es saku, kā tu to zini? Viņš saka, ka veca mašīna.

 

autoskolā instruktors stāstīja - katram auto ir sava specene, kas tam ir un kas tam nav standarta komplektācijā un kā pasūtāma ekstra. Un pēc tās TA veicēji arī vadās.

 

visas šitās neongaismas zem auto ir "konstrukcijā neparedzēta ārējās apgaismes iekārta" un novirze no normas.

arī vecākam bmw iestumt jaunāku modeļu gaismas ir novirze no normas, ko TA atzīmē. Jo tur muļķi arī pavisam nestrādā un zina, ka tajā gadā LEDi vēl nebija pieejami ne standartā, ne kā ekstra.

Link to comment
Share on other sites

Manuprat par LED nr.apgaismojumu piekasities ir sviests nejeegaa. Funkcija tachu tam ir, lai numurs buutu saskataams. Un viss. Kada starpiba ar ko to panaak? 

Link to comment
Share on other sites

Tas pats, kas ar LED gabarītos. Kā tas var traucēt citiem braucējiem, vai kāpēc tas būtu aizliedzams. Ikdienā braucu pa zemes ceļu un parastās spuldzes vairākas reizes gadā jāmaina, bet LED neesmu mainījis kādu ilgāku laiciņu. Uz nr. apgaismojuma policistam labums, var labāk redzēt likuma pārkāpēja nummuru, ja nu kas.

Link to comment
Share on other sites

Nav ar to spilgto gaismu viss tik vienkārši.

Sevišķi naktī - atstarotā gaisma no numura ir tik spilgta, ka pašus numura ciparus redzēt vairs nav iespējams.

Visvairāk kretinē tie, kas apkārt numuram sakabina diodes.

Bet tiem, kas tankā to laikam nesaprast. Galvenais, lai miestā pacans no blakus mājas pasaka, ka tas izskatās coolīgi.

Edited by _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Nu ja paaraak spilgta gaisma, tad tak mierigi var to atrisinaat. LED numura apgaismojumaa es jegu redzu tieshi ilgmuuzhiibaa, lai nav jasatraucas pusceljaa naktii nekurienes viduu.

Link to comment
Share on other sites

Enģeļu acis LED laikam vēl mazāk. Man nav eņģeļu acis, braucu ar tuvajiem, kā likumā noteikts. Bet es neesmu pret to, ka ļautu braukt vasaras dienā ar eņģeļu acīm. Kā nekā, sarēķinot jaudas ietaupījumu uz visiem LV tikai vieglajiem transporta līdzekļiem, kopā sanāk vērā ņemams CO ietaupījums.

Ar plikām eņģeļ acīm braukt nedrīkst pa dienas laiku(nav tuvie) - esu pats tikts apstādināts tādēļ un brīdināts...

Co2 no tā ar nesamazināsies, jo ģeņģis rukā pēc abarotiem nevis elektrības patēriņam pielāgojoties.

 

Ir nopērkamas lukturi ar eņģeļacīm, kuri ir atļauti un sertificēti - protams HELA lukturi(cenas 120+Ls/gab)

Tādēļ aftermarketi ap 30 ls/gab liekas patīkami. Skati nelaidīs cauri ne ar aftermarket lukturiem, ne ar pašiebūvētām eņģeļacīm, jo iespējams traucēs pareizai staru novirzīšanai.

 

Eņģeļ acis - ok; Bet tie, kuri bāž iekšā ķip ksenon spūldzes iekš lukturiem bez lupas - visiem ar zarotu mietu šokolādes caurumu izārdīt(it īpaši uz busiņiem attiecas).

Edited by unguentum
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...