neJANIS Jūnijs 22, 2013 Share Jūnijs 22, 2013 Tur nav ko īpaši diskutēt - idiots ir idiots gan ar kājām, gan ar velo, gan ar auto un otrādāk. Bet būsim godīga Rīga tomēr ir velobraucējiem visnotaļ needraudzīga pilsēta. Pa vasaru uz darbu braukāju uz velo, visvairāk man kretinē atsevišķi gājēji, kas bezkaunīgi pārvietojas pa veloceliņu visā tā platumā par velobraucējiem nemaz nespicējot ausis. Bet nu kā es pēc šīs diskusijas aizsākšanās pavēroju - Rīgā ir ļooooti daudz velobraucēji, kas klaji ignorē jebkādus CSN. Pilnīgi šķiet, ka katrs otrais velobraucējs ir daltoniķis. Tad nu nav arī brīnums, ka ir sākusies diskusija par velosipēdistu bezkaunību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Jūnijs 26, 2013 Share Jūnijs 26, 2013 Lūk video, par to cik murgaina ir velo joslu sistēma UK, vai tiešām kaut kas tāds ir vajadzīgs Latvijā? Ja nav līdzekļu normālu veloceliņu izbūvei, tad nevajadzētu taisīt šādus murgus. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elxnis Jūlijs 2, 2013 Author Share Jūlijs 2, 2013 diena.lv raksts par/pret ķiverēm: Mediķi aicina noteikt papildu prasības velosipēdistu drošībai Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 Kas mani kretinē no visas sirds, ir labs cilvēku bars, kas spēj aizšķērsot visu ietvi, tikai tāpēc ka "banda neies rindā". Pa ietvi gājējiem nav jāiet rindā. Ja ir spiedīga vajadzība, pasignalizē ar zvaniņu, un izveidosies kāda sprauga, kur izspraukties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 uz ietves gājēji, īpaši jau gājējas, reizēm nespēj saprast pat to, ka ceļš jādod pretimnācējiem un kustība ir divvirzienu. Kad tādu blozgu paņem ar plecu (ejot gar pašu ietves maliņu), tad šī baiso sašutumu cilā. it kā man uz ielas vai zālītē būtu jāpavācas, lai šīs bariņā palaistu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 Spītīgie nelaidēji, tad stulbie nelaidēji un tad nakts vientuļie gājēju pārejas pogas spaidītāji. Trīs lietas dēļ kā zāles skapītī stāv.. Bet nu jā, viss tas kategorizējas tajā pašā, jau pieminētajā: domā ar galvu, empātija utt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 (labots) Nu ja vēl es redzētu kā gājējs sagaida savu zaļo.. jā, tad paliktu silktāk ap sirdi. bet robotiņš vai aitiņa slāj, nospiež pogu, pāriet pie sarkanā un tad sarkanais cēli bezjēdzīgi apstādina uz 60 kmh lidojošo nakts lidotāju. WHYYYYYYYY... Labots Jūlijs 2, 2013 - ImissimI Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddy_boi Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 Manā 4 gadu riteņošanas periodā pa Rīgu nekādu īpašu starpgadījumu ar gājējiem vai autobraucējiem tā arī nav bijis, kaut arī braucu katru dienu ~ 15 km. Vairāk tracina ietvju apmeles, kuras pat jaunajiem ceļiem būvē ar 5 cm pacēlumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 naktī (arī dienā, ja tikko nav bijusi iedarbināta) poga nostrādā gandrīz momentā Kā kuram. Piem. Jūrmalā Dubltos pie stacijas, katrs spiediens nozīmē momentānu pāreju uz dzelteno un tālāk. Ir citi, ka kādas 10 sekundes vienmēr jāpagaida, un tad kaut kas sāk notikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 Un ir vietas, kur tā poga tikai šķietami ko maina. Man ir bail lietot savas "galvenā ceļa tiesības", zinot, ka ir labs cilvēki, kas uzskata, ka 4-riteņu transportlīdzeklis piešķir papildus graciozitāti un svētumu. Autobraucēji nereti arī neciena apdzīvoto teritoriju ierobežojumus- 20 km/h un priekšroka VIENMĒR ir gājējiem un velosipēdistiem. Un akhem, ja veicat jebkādu pagriezienu, vienmēr ir jādod ceļš gājējiem un riteņbraucējiem, kas šķērso brauktuvi nemainot savu kustības virzienu. Tas ir tas pats, kas griezties no otrās rindas pa labi nelaižot mašīnas pirmajā garām. Un vainot riteņbraucēju par to, ka viņš tur lien brauktuves labajā pusē un žēlīgi minās, nevar. Braucot pa ietvēm es ne tikai notriektu pāris tantiņas bet arī sadangātu savu riteni ātrāk kā nokļūtu galapunktā. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 Kad esmu šoferis - visi gājēji ir kretīni. Kad esmu gājējs - visi šoferi ir kretīni. Kad esmu velosipēdists -tad visi ir kretīni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 Un akhem, ja veicat jebkādu pagriezienu, vienmēr ir jādod ceļš gājējiem un riteņbraucējiem, arī izbraucot no apļa. arī maza aplīša, kā Strēlnieku ielā. man vienreiz pat pašvaldības policijas buss sāka pīpināt, kad pateicu šo tie apklusa un notinās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 Lūk video, par to cik murgaina ir velo joslu sistēma UK Nav īsti pareizi salīdzināt, jo UK joslas ir šāurākas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Autobraucēji nereti arī neciena apdzīvoto teritoriju ierobežojumus- 20 km/h un priekšroka VIENMĒR ir gājējiem un velosipēdistiem. Jā, ir tādi, kas pat uz 60 km/h un vairāk tur nesās, daži retie. Bet parasti paši gājēji priekšroku dod, jo viņiem ir vienkāršāk un ātrāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 (labots) Nav īsti pareizi salīdzināt, jo UK joslas ir šaurākas. Diez vai joslu platumam ir kāda nozīmē, kad [uK] autobraucējs, nogriežoties pa kreisi, nedod ceļu kreisajā pusē taisni (vai pa apli) pa velo-joslu braucošam velosipēdam Vispār - velo josla apļveida krustojumā - manuprāt, tas ir sviests P.s. Kur pazuda video? Labots Jūlijs 3, 2013 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
elxnis Jūlijs 3, 2013 Author Share Jūlijs 3, 2013 Bet nu Latvijā jau ir tas pats, jo pēc noteikumiem jābrauc pēc iespējas tuvāk labajai malai. Es mēģinu būt iecietīgs pret tiem autobraucējiem, jo pats braucu ar auto un zinu, ka ir aklās zonās (bet nu apdzenot velo sākumā bija priekšā), bet vienmēr domāju vai kretīns vai vienkārši aizdomājies (vai domā, ka pietiekami tālu atrāvies, jo velo taču ir lēni), kad apdzen un griežoties nogriež man ceļu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Cik nu no Kokina iecerēm var saprast, tad velo joslu tīklam ir jābūt vairumā tieši uz ļoti šaurām centra ielā, no kurienes tad tur radīsies tas platums? Un kur cilvēki parkosies, izkraus/iekraus pasažierus un kravu? Ja velo joslu uztaisa platu un atļauj pa to "nepieciešamības" gadījumā braukt ar auto, tad kāda īsti ir jēga no tās joslas? http://issuu.com/tomskokins/docs/rvc_velo Manuprāt būtu daudz lielāka jēga no informatīvajām kampaņām, gan par velosipēdistu pienākumiem, gan tiesībām. Kampaņas ar policijas piedalīšanos un sodiem par braukšanu pie sarkanā (laikos kad protams uz ielām ir auto, nevis nakts vidū), traucēšanu gājējiem utt. Tāda pat stingrāka autovadītāju kontrole. Un jā ir jāmāca gan autovadītājiem, gan velosipēdistiem saprast, ka ir situācijas, kurās velosipēdistam ir labāk būt joslas vidū. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 būtu daudz lielāka jēga no informatīvajām kampaņām, gan par velosipēdistu pienākumiem, gan tiesībām Pilnīgi piekrītu. Un vēl, ja nav atsevišķa celiņa, tad labāk lai brauc pa ceļu, nevis manevrē pa visurieni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 Velobraucēji un vestes. Nez kāpēc daļa autovadītāju ir iedomājušies, ka tagad CSN ir noteikts, ka velosipēdistiem ir obligāta atstarojošā veste. Tā nav! Ir pašam vienreiz nācies saskarties un arī Rīgā ir uz ceļa redzēti pamācītāji, kuri uz ceļa sāk signalizēt un mācīt vai vicināt šo vesti . Kas ir teikts noteikumos : "Braucot diennakts tumšajā laikā vai nepietiekamas redzamības apstākļos, velosipēdam abos tā sānos, riteņu abās pusēs, jābūt aprīkotam ar diviem oranžiem (dzelteniem) gaismas atstarotājiem, kā arī priekšpusē jādeg baltas gaismas lukturim, bet aizmugurē – sarkanas gaismas lukturim. Ja lukturu nav vai tie nedarbojas, velosipēdam priekšpusē jābūt aprīkotam ar baltu atstarotāju, bet aizmugurē ar sarkanu atstarotāju un velosipēda vadītājam jābūt tērptam atstarojošā vestē vai apģērbā ar labi redzamiem gaismu atstarojoša materiāla elementiem." 1) prasība attiecas uz diennakts tumšo laiku! 2) veste vai apģērbs ar atstarojošiem elementiem ir vajadzīgs tikai tad, ja nav lukturu priekšā un aizmugurē! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 e = d Šite ir tas pats stāsts, ka daļa autovadītāju uzskata, ka ziemas riepas jāliek tikai un vienīgi pēc 1. decembra un citā laikā uzkrītot sniegam un iebraucot grāvī vainīgi ir ceļu uzturētāji. Velo braucējus arī var sadalīt vairākās grupās - tie kas par savu drošību nerūpējas vispār, tie kas pēc likuma burta visu ievēro braucot speciāli noslogotām brauktuvēm lai kaut ko sev pierādītu, un pārējie, kas tiešām grib justies droši uz ceļa un veiksmīgi atgriezties mājās. Līdz ar to tos likuma vergus gribās tiešām sūtīt ļoti dziļi. It sevišķi, kas brauc pa Vanšu vai Salu tiltu pa brauktuvi. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 (labots) Līdz ar to tos likuma vergus gribās tiešām sūtīt ļoti dziļi. It sevišķi, kas brauc pa Vanšu vai Salu tiltu pa brauktuvi. Ar velo pār Vanšu tiltu sanāk regulāri mīt. Gandrīz vienmēr šeit minu pa "gājēju un velsipēdu ceļu", jo uz vanšu tilta brauktuves nejūtos droši "paaugstinātā automašīnu ātruma + iespējamā mu.da.ka" faktoru kombinācijas dēļ. Retāk, kad ļoti jāsteidzas, braucu pa brauktuvi, tādējādi nokļūšanas laiks no Nacionālā teātra līdz Slokas ielai samazinās 2 reizes! Tas nav pret CSN un brauktuves platums uz Vanšu tilta ir pietiekami liels, lai tajā blakus savietotos velo un divas automašīnas (vai satiksmes autobuss). <-šis BOLD akcentēts Mežavecim Zinu, jo braucu tur arī ar automašīnu. Labots Decembris 5, 2014 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
marts4 Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 (labots) Pāri vanšu tiltam ar velo braucu pa brauktuvi, Kustība uz gājēju un velo ceļa ir drausmīga- tie paši cilvēku bariņi+ citi velosipēdisti + miliojons gaismas stabu+ jābrauc apkārt tiem lielajiem betona stabiem+ reti kurš saprot kāpēc tur ir uzstādīts tas izliektais spogulis. Un mala ir pietiekami plati velobraucējam, tur ir arī līnija kuru neesmu redzējis, ka kāds auto šķērsotu un tieši pa to daļu es pārvietojos. Labots Decembris 5, 2014 - marts4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 Redzi, es arī nejūtos un nebraucu pa turieni, bet acīmredzot citiem drosminiekiem drošība sekundāra, jo likums taču atļauj braukt. Der atcerēties, ka sadursmē ar automašīnu velosipēdistam izdzīvošanas iespējas ir minimālas. Morgā guļošajam būs pilnīgi vienalga, kurš bija vainīgs. uz vanšu tilta brauktuves nejūtos droši "paaugstinātā automašīnu ātruma + iespējamā mu.da.ka" faktoru kombinācijas dēļ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 Bet! Ir patīkami redzēt arī Rīgas centrā velobraucējus kārtīgi atstarojošos tērpos. Galvenais, nezaudēt modrību - ne visi ir tā tērpti... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 Man ir 120 lumeni gaismiņa (noregulēta tā, ka nevienu nežilbina) priekšā un 60 lumeni spīdeklis aizmguruē, abām gaismiņām ir izcila sānu redzamība arī. http://road.cc/content/review/131993-exposure-lights-trace-tracer-front-and-rear-light-set Kāpēc man vēl būtu jāģērbjas kā klaunam atstarojošajā vestē? Starp citu babulis mani notrieca gaišā dienas laikā ar visu vesti mugurā. Kopš šī atgadījuma vesti vairs nelietoju, ķivere ir atstatrojošā. Bet tagad parādās problēma, ka visādi āktsi ar savām 1000 lumenu velo spuldzēm pa pilsētu sākuši pārvietoties. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 andza Varu saderēt, ka neesi testējis savu 120 lūmenu gaismiņu lietū, miglā, snigšanas apstākļos, kā arī dažādos leņķos, lai T-veida krustojumā tevi var redzēt. Tāpēc jau notiek negadījumi, jo gājēji un velosipēdisti iedomājas, ka viņu redz. Katru dienu redzu uz Liepājas šosejas balsotājus, un daļa no tiem tumsā melnā apģērbā bez atstarotāja izmisīgi cenšas kādu nostopēt un ieraugi tad, kad jau esi pabraucis garām. Cits ņemt talkā mobilo telefonu, bet to tāpat var ieraudzīt tikai 10m attālumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 120 lumeni tomēr ir daudz un kamēr es neesmu pārliecinājies, ka mani redzi es zem riteņiem nelienu, pat ja pēc CSN man ir priekšroka. Savādāk es nebūtu izdzīvojis nu jau 15 gadus aktīvas pedāļu mīšanas. Un nevajag jaukt apdzīvotu apgaismotu vietu (pilsēta) ar lauku ceļiem, šosejām un apvedceļiem. Uz lauku ceļiem bez vestes rādīties ir vienkārši aprobežotība. Un likums par "obligātajām" vestēm vienkārši paraksta nāves spriedumu tiem, kuri tās sev vien zināmu iemeslu dēļ ignorē vai ir aizmirsuši. Vadītāji vienkārši tikai uz vestēm skatīses. Meža zvēriem arī taisaties vestes vilkt virsū? Starp citu bez uzpurņa braukt pa pilsētu laikam arī nav īpaši veselīgi, nedomāju, ka Rīga ir tīrāka. http://www.standard.co.uk/news/london/cyclist-reveals-filthy-face-masks-after-commuting-in-london-9901951.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 andza Attaisnojumus var vienmēr atrast. Uz ceļa bojā gājušo statistika ir joprojām baisa un jebkurš līdzeklis ir labs, lai to samazinātu. Visiem labi zināma epopeja ar bļitkotājiem, kur valstij jātērē tūkstoši, lai tos noceltu no peldošajiem ledus gabaliem. Sodi kaut kā tomēr disciplinē daļu. Kurš gribēs nomirt, to izdarīs jebkādā citādā veidā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 (labots) Uz ceļa bojā gājušo statistika ir joprojām baisa Lūk šim nu nekādi nepiekritīšu! Uz ceļiem mirst tikai daži! Bet piemēram no audzējiem vai sirds/asinsvadu slimībām mirst ntās reizes vairāk cilvēku! "Sirds un asinsvadu slimības joprojām ir galvenais nāves iemesls Latvijā - 55% gadījumu no visiem mirušajiem." http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/471329-galvenais_naves_celonis_latvija_ir_sirds_un_asinsvadu_slimibas CSNg mirst nesalīdzināmi mazāk cilvēku! Ja jau valsts uzskata ka ar mirstību (kas principā ir dabiska parādība) jācīnās jebkuriem līdzekļiem, tad sākam cīņu ar sirds slimībām, līdzīgi kā tas tiek darīts uz ceļiem - ar sodiem, aizliegumiem un totālu kontroli - piemēram ieviešam pārtikas talonus resniem cilvēkiem un aizliedzam viņus apkalpot pārtikas veikalos, kamēr nav svaru nometuši! Labots Decembris 5, 2014 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 piemēram ieviešam pārtikas talonus resniem cilvēkiem un aizliedzam viņus apkalpot pārtikas veikalos, kamēr nav svaru nometuši! Definē: "resns"! Precizē robežu, kur beidzas tievs un sākas resns! Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_rays Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 Cilvēki mirst arī no vecuma, varbūt derētu aizliegt mirt un radiniekiem naudas sodus par tāda nozieguma pieļaušanu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 Definē: "resns"! Precizē robežu, kur beidzas tievs un sākas resns Lūdzu! http://riki.delfi.lv/calc/veseliba-un-uzturs/kermena-masas-indekss.php Kā noteikt aptaukošanos - jau sen ir izdomāta un starptautiski atzīta formula! BMI < 25 - drīksti pirkt bulciņas, vairāk nedrīksti! Tāpat kā 90km/h droši, 90.01 km/h - slepkava :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazarms Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 Īstenībā kādu pieklājību var gaidīt no vidēja latvju autobraucēja, ja pat CSDD mašīna mani tik pat kā nonesa(ierāvu grāvī), kad es kā Ziemassvētku eglīte atstarojošā vestē un ar lampiņām maucu pa šosejas malu aiz baltās līnijas. Lieki piebilst, ka bija tikai krēsla un šoseja bija tukša. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 Ir tak daudz un dažādas vestes. https://www.google.lv/search?q=adidas+running+vest+reflective&safe=off&client=firefox-a&hs=sWN&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=4yuCVMOrL8nbPcyhgDA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=969 Draudzene iepirka skriešanai kko līdzīgu - pēc vestes neizskatās, bet funkcionē lieliski. Un satilpstpat mikro izmēra somiņā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 versatileTu traks, nesanāks ik vakara piektdienas apinītis, kad šito nopirks Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 (labots) Uz atlaidēm var par pāris eināriem. Draudzene nopirka to ļi par 2 Eur, to ļi par 6. Vairāk toč nebija. Tas gan bija kad Olimpijā likvidējās Sport 2000, mēs tur apģērbus zolīdi sapirkāmies par saldām cenām. Labots Decembris 5, 2014 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Decembris 5, 2014 Share Decembris 5, 2014 Velo un gājējiem, reizēm derētu pasēdēt pie stūres bez tiesībam un izmaukt kādu gabalu - paši redzētu vismaz savām acīm to, ko nevar redzēt - pelēkas, tumšas drānas, kaut apgaismota pāreja. Krēslas efekts. Kamēr nesēdi pie stūres, tikmēr nesaproti, tos maniakālos braucējus, bet kad piesēdies, tad pats lamājies. Nu nevelciet tās vestes, ja jūtaties smieklīgi viņās, bet vismaz normālus gaismas lukturus lietojiet! Lai redz - nevis viens sūds (atstarotājs parastais) piesprausts pie somas, vai pie delnas, kuru turi kabatā. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 te pie manis katram otrajam velobraucejam ir sada vai stipri lidziga jaka, man ar tada ir un nevienam neliekas smiekliga, isteniba pat erta, udens un veja izturiga. Pamanit ar pa kilometru var Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazarms Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 Ir tak daudz un dažādas vestes. https://www.google.l...iw=1920&bih=969Draudzene iepirka skriešanai kko līdzīgu - pēc vestes neizskatās, bet funkcionē lieliski. Un satilpstpat mikro izmēra somiņā. Ir kak raz šitāda veste. Savu funkciju pilda labi, bet kā neredz tā neredz. Dažu īpatņu redzi tā veste neuzlabo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Decembris 7, 2014 Share Decembris 7, 2014 Velo un gājējiem, reizēm derētu pasēdēt pie stūres bez tiesībam un izmaukt kādu gabalu - paši redzētu vismaz savām acīm to, ko nevar redzēt - pelēkas, tumšas drānas, kaut apgaismota pāreja. Krēslas efekts. Kamēr nesēdi pie stūres, tikmēr nesaproti, tos maniakālos braucējus, bet kad piesēdies, tad pats lamājies. Nu nevelciet tās vestes, ja jūtaties smieklīgi viņās, bet vismaz normālus gaismas lukturus lietojiet! Lai redz - nevis viens sūds (atstarotājs parastais) piesprausts pie somas, vai pie delnas, kuru turi kabatā. Nolasīji manas domas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!