binary Aprīlis 19, 2013 Author Share Aprīlis 19, 2013 Finansiāli es viņu būšu "aizmirsis" jau nākamajā dienā, bet fakts kā tāds grauzīs vēl ļooooti ilgi. Kā vakardienu atceros, piemēram, gandrīz visu negatīvo pieredzi ar auto servisu izdarībām "LV nav bijusi tāda situācija" - what? Tur minēti konkrēti piemēri (pirms vispārīgā "vai citi apstākļi") - ugunsgrēki, plūdi - katru gadu neskaitāmas reizes notiek. Nēnu OK, plūdi drusku retāk - tipiski katru pavasari (šobrīd Pļaviņās, pirms pāris dienām Ogrē - tādi skaļākie atgadījumi) un pēc lielākām lietusgāzēm. Pie "nepārvaramas varas apstākļiem" nav precizēts, ka tas iekļautu TIKAI dabas katastrofas, globālu elektrības atslēgšanu vai citas šaizes - tas punkts ir ļoti vispārīgs. Nu nav mana vaina, ka LTC tādu vispārīgu punktu iekļāvuši līgumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Aprīlis 19, 2013 Share Aprīlis 19, 2013 Tie plūdi Tevi, kā pakalpojuma ņemēju, nekādi neietekmē, jo Tu taču nestrādā Pļaviņu rīsu laukā... Un pat, ja strādātu - tie plūdi izbeidzas pāris dienu laikā, lai globāli neietekmētu Tavu dzīvi P.S. Es nekasos, es uzturu sarunu Par tiem varas apstākļiem - vai tik nebija kaut kur likums, kas nodefinēja, kas konkrēti ir tie apstākļi.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 19, 2013 Author Share Aprīlis 19, 2013 (labots) Nu plūdi var diezgan pamatīgi pabojāt iedzīvi - grūti spriest, vai tas ietekmē dzīvi globāli vai neietekmē. Tik pat labi var teikt, ka kājas zaudēšana globāli neko neietekmē. Ugunsgrēks, savukārt, dažu minūšu laikā var iznīcināt mājokli, pilnībā liedzot turpināt saistības no klienta puses. Nēnu klients, protams, var turpināt maksāt par pakalpojumu, bet tas kaut kā galīgi neiet kopā ar veiksmīgu sadarbību starp klientu un pakalpojuma sniedzēju. Par likumu - nezinu, jāpameklē. Pirmais, ko atradu - ir likumi, kas precizē, kas konkrētā likuma izpratnē ir "nepārvaramas varas apstākļi", taču precizējumā atkal figurē frāze "un citi apstākļi". Man šobrīd nevajadzētu ielaisties diskusijās - grūti domas noformulēt. Labots Aprīlis 19, 2013 - binary Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Aprīlis 19, 2013 Share Aprīlis 19, 2013 @@binary, man arī nē... Bet būs ok.. Labi, davai bez tā visa murga... Man ir atmazka - man nav optika pieejama Jāsadzīvo ar vietējiem kantoriem... Samaksā to sodu un aizmirsti - nāk lielākas problēmas, tad arī varēsi iedziļināties... netērē šim nervus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 19, 2013 Author Share Aprīlis 19, 2013 gee, tu domā, ka tā man tagad lielākā problēma? Tā drīzāk ir kā atslodze no visa, kas pēdējā laikā notiek p.s. kucēnu nevēlies? mums vēl viens palicis neaizrunāts Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Aprīlis 19, 2013 Share Aprīlis 19, 2013 Kas pa šķirni? PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 19, 2013 Author Share Aprīlis 19, 2013 (labots) PM sent Mēbeles, sadz.tehniku un lustras arī varu piedāvāt Labots Aprīlis 19, 2013 - binary Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Aprīlis 20, 2013 Share Aprīlis 20, 2013 Ieberziens ir tāpēc, ka katrs pa savam interpretē līgumu. Kā jau minēju, priekš LTC skaitās "saprātīgs līdzeklis" tas, ka man kā privātpersonai jānopērk dzīvokli par 65k eur, lai varētu turpināt sadarbību ar LTC. Ja LTC to neuzskatītu par "saprātīgu līdzekli", tad līgumā ir atrunāts, ka nav nekādu sankciju. nu īsts mafiozņiku - reketieru kantoris, man nekad viņi nav patikuši, vairākas reizes esmu pa telefonu šos lamājis, bet jēga nekāda Link to comment Share on other sites More sharing options...
PohuSeja Aprīlis 20, 2013 Share Aprīlis 20, 2013 nu lamāt gan nevajadzētu - ļautiņi, kuri tur uz zvaniem atbild, nav vainojami uzņēmuma "politikā". aber, lai paņemtu aiz rīkles vadību, mums rociņas par īsu... binary - līdzjūtība. maucīga situācija ar dzīvokli sanākusi, it īpaši, ja tas jau kā mājas uztverts. ko lai saka - kvīkends tomēr - iedzer kādu alu kreņķa atšķaidīšanai Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 20, 2013 Author Share Aprīlis 20, 2013 Alu lai alkašņiki dzer, es dodu priekšroku krūzei tējas Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturz Aprīlis 20, 2013 Share Aprīlis 20, 2013 kā variants tiesa. parasti par tādām summām pakalpojumu sniedzēji izvēlas netiesāties + šajā gadījumā pat neesi parādā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Aprīlis 20, 2013 Share Aprīlis 20, 2013 Binary aizraksti uz LTC klientu centru. Tur risinājumu atradīs. Visticamāk (90%) lauzīs līgumu ar tevi bez līgumsoda. No spriešanas kas un kā, nekas tāpat skaidrāks nekļūs. Man zināmos gadijumos, kad jaunajā vietā nav pieejami LTC akalpojumi, vienmēr ir lauzts līgums bez līgumsoda. Par telefonu operatori ne viemnmēr ir gana kompetenti. Uzliek galā kādu skuķi, tiko no universitātes. Viņa ko nu zin to skaidro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 20, 2013 Author Share Aprīlis 20, 2013 No spriešanas kas un kā, nekas tāpat skaidrāks nekļūs. Nu nav jau tā, ka nekas vairāk par spriešanu nenotiek. Tā varētu šķist tikai tā vietējā spama dēļ - visi kā viens cenšas mācīt dzīvot (grūti gan spriest, kā viņiem pašiem šajā ziņā veicas) Drusku detalizētāk par to zvanīšanu: * Zvanu uz 177, izstāstu situāciju. Džeks(!) saka, ka būs līgumsods. Saku, ka agrāk man LTC darbinieki skaidrojuši, ka šādos gadījumos līgumsoda nav. Šis nosaka "lūdzu uzgaidiet, savienošu jūs ar ekspertu" * Savieno ar meiteni. Izstāstu situāciju. Atkal saka, ka būs līgumsods. Paskaidroja, ka agrāk šādos gadījumos līgumsoda nebija, taču daudzi to izmantojuši ļaunprātīgi, tāpēc iepriekšējo politiku atcēluši. * Vakarā papētu līgumu, tur 6.5 punkts, kurš atbrīvo no līgumsoda. * Nākamajā dienā zvanu uz 177, atkal papļāpājam, pieminu konkrēto punktu. Cilvēks saka, ka pakonsultēsies ar vadību un pārzvanīs. * Pēc brīža pārzvana, saka, manā šā brīža līgumā neesot tāda punkta, tāds esot bijis iepriekšējā līgumā. Drusku papļāpājam, noskaidrojas, ka cilvēks nepareizajā vietā/līgumā skatījies. Saka, ka vēlreiz pakonsultēsies un pārzvanīs. * Pēc brīža vēlreiz pārzvana. Vadība saka, ka konkrētais līguma punkts attiecas uz atsevišķiem gadījumiem. Nu faktiski liek noprast, ka dzīvokļa pirkšana ir "saprātīgs līdzeklis", lai turpinātu saistības Kompetenti vai nē, bet operatori savu darbu dara un vajadzības gadījumā, kā redzams, arī konsultējas ar augstākstāvošiem cilvēkiem. Un pat pārzvana klientam, nevis palūdz viņu 5min uzgaidīt pie trubas. Pēcāk ar mani sazinājās cits cilvēks no LTC (drusku citā sakarā, nosacīti). Vārds pa vārdam, izklāstu situāciju. Viņš/viņi padomās, kā iztikt bez līgumsoda. Nākamās nedēļas sākumā LTC ar mani sazināšoties, lai izrunātu variantus. Nu tad gaidu nākamo nedēļu… Tad vēl noskaidrojās, ka pāris zināmiem cilvēkiem ir savi gali LTC… Grūti gan spriest, kāda ranga. Pagaidām gan nezinu, kā tur lietas bīdās. Tam visam pa vidu aizrakstīju arī PTAC, izklāstot situāciju. No viņiem gan atbilde var nebūt 2-3 dienu laikā - teorētiski līdz mēnesim, faktiski varētu būt ap 5 dienām. Nu sliktākajā gadījumā samaksāšu līgumsodu un pēc tam lūkošu, kādiem procesiem jāiet cauri, lai to atgūtu - būs jauna pieredze… Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Aprīlis 20, 2013 Share Aprīlis 20, 2013 (labots) Šis teikums vairāk apliecina, ka tavs gadijums ir tas atsevišķais uz kuru tad attiecas, līgumāpieminētais punkts. Pēc brīža vēlreiz pārzvana. Vadība saka, ka konkrētais līguma punkts attiecas uz atsevišķiem gadījumiem. Par ļaunprātīgu izmantošanu, jā ir kadri kas nodeklarējas kur citur, lai varētu tikt vaļā no līguma. Nevar taču izkontrolēt katru, kas tēlo slimu govi pie aptiekas loga. Labots Aprīlis 20, 2013 - viesturs0711 Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 20, 2013 Author Share Aprīlis 20, 2013 ieleja, mūsu kantorim kā tādam ar LTC vispār nekāda sakara nav, mums cits ISP. Bet varbūt jautājumu nesapratu viesturs0711, nu tur man centās iestāstīt, ka tie atsevišķie gadījumi ir TIKAI plūdi, ugunsgrēki, kari. To vispārinājumu "un citi apstākļi" viņi vēlas ignorēt… Ienākusies info, ka vēl šogad LTC esot cilvēkiem piedāvājuši savus pakalpojumus, sakot, ka dzīvesvietas maiņas gadījumā sods nepienāksies, ja LTC jaunajā mājvietā nevarēs piedāvāt savus pakalpojumus… weird… Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Aprīlis 20, 2013 Share Aprīlis 20, 2013 Binary izej uz politiku, ka piesaki līnijas pārvietošanu uz jauno dzīves vietu. Saki tā un tā, vēlos lietot jūsu pakalpojumus. Lai viņi domā kā tev tos piegādāt! Piedāvās paši līgumu lauzt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 20, 2013 Author Share Aprīlis 20, 2013 ieleja, viņiem pat webā ir minēts, ka 177 ir tiki privātpersonām Biznesa klientiem ir cits "generic" numurs. viestur, sākumā jau ko tādu mēģināju - dabūju vēl kādu laiku gaidīt uz līnijas, kamēr operatori noskaidro, vai jaunajā adresē viņi var ko piedāvāt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZX3 Aprīlis 20, 2013 Share Aprīlis 20, 2013 visi kā viens cenšas mācīt dzīvot (grūti gan spriest, kā viņiem pašiem šajā ziņā veicas) Paldies, labi! Identiska situācija Tavai. Pirms ~ pusgada noslēdzu jaunu beztermiņa līgumu par internetu īrētā dzīvoklī un esmu tas, kā Tu saki "muļķis", kurš "pārmaksā" pāris latus mēnesī un īpašnieks, man negaidīti, lauž īres līgumu. Samaksāšu par pēdējo mēnesi un būšu izpildījis visas savas saistības. Atceries, ka katram produktam / pakalpojumam ir sava cena un, šajā gadījumā, tu centies uzmest pakalpojuma sniedzēju. Nav savarīgi, tas ir LTC vai kāds privāts kantoris, svarīga ir attieksme, jo par šo naudu cilvēkiem tiek maksāta alga. Tu, kā pats izteicies, nebaidies no saistībām, tikai nevēlies tās pildīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 20, 2013 Author Share Aprīlis 20, 2013 ZX3, ja LTC līdz šim nebūtu sludinājis, ka nav jāmaksā līgumsodu, ja jaunajā adresē nespēj sniegt savus pakalpojumus, tad arī nebūtu tādu problēmu. Ja jau viņi piekopj tādu praksi, tad kur te ir uzmetiens? Piekopjot šādu praksi, 2 gadu līgums ir garantija, ka klients pats brīvprātīgi neatteiksies no viņu pakalpojumiem (sak', "cits ISP piedāvā izdevīgākus nosacījumus, tāpēc gribu pamainīt"), savukārt es to daru nevis brīvprātīgi, bet piespiedu kārtā - un te nu LTC pats ir parakstījies zem jau nez cik reizes minētā 6.5 punkta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!