Jump to content

amerikāņu diagnostika


Explo
 Share

Recommended Posts

kur var vislabāk veikt amerikāņu auto pirms pirkšanas diagnostiku (ritošo, kompis)? iesakiet kādu servisu. Amerikasauto/ tcmotors? 

 

Link to comment
Share on other sites

Nekas tiem Amerikāņu auto nav tāds īpašs lai īpašu servisu vajadzētu. Bet nu pēc savas "īpaši veiksmīgās" pieredzes ar 300m, nekādi nevienam nevaru ieteikt pirkt amerikāņu auto....

Link to comment
Share on other sites

ritošā pa Latvijas ceļiem ir rashodņaks , tāpat kā eļļa un bremžu kluči .. Aizbrauc uz Antenas ielu lai izkrata un būs tev diagnostika. Kompis ko tev dos nezinu. Es 7 gadus braucu ar auto, kuram check engine lampiņa norauta, jo deg visu laiku pēc gāzes iekārtas uzlikšanas. Un to es atklāju pēc 5 gadu ekspluatācijas :)

Link to comment
Share on other sites

es ar chrysleri braucu jau kādus 5 gadus un nekādi nevaru to nosaukt par ieberzienu, nobraukti pār par 100k kilometri, remontēts tikai piekare un ritošā plus vēl visādas ikdienišķas lietas kas jebkurai mašīnai - eļļa, filtri, sveces, riepas. Viens otrs mans kolēģis ar mazdām, opeļiem un BMW ir krietni vairāk finansiāli iebraucis, it īpaši 2 kol;ēģi ar opel astrām. Neteiktu ka esmu baigais USA auto fans, labprātāk brauktu ar kādu 5 sērijas BMW, jo tie tomēr ir krietni kvalitatīvāk nostrādāti, bet nu tur izmaksas uzreiz ir vismaz 2x augstākas, sākot jau ar pirkšanas cenu un tālāk turpinot ar rezerves daļu iegādi.

Par diagnostiku, var braukt uz TC motors, tur ir ļoti labi speciālisti, bet nu cena ir diezgan augsta visiem pakalpojumiem, var braukt uz Atlas motors, tur būs nedaudz lētāk, bet ar čaļi it kā normāli fišku rubī. Principā piekari utt. var pārbaudīt jebkurā servisā, nekā tur tāda baigi specifiskā nav. kompja kļūdas var pats pārbaudīt arī bez jebkādas īpašas diagnostikas. Manam sebringam pagriežot aizdedzes atslēgu līdz aizdedzei 5 reizes pēc kārtas, nepielaižot dzinēju uz odometra izmet kļūdu kodus, ja tādi ir, ja nav tad kompis ar neko neuzrādīs. Piekari var principā pārbaudīt uzbarucot uz kāda bruģa un riktīgi uzberot gāzi, ja nekas negrab, tad viss OK. BMW var neko tā arī nedzirdēt, jo viņi ir ļoti labi nopakoti, USA autiņi nav tik labi nopakoti, tāpēc visu var labi sadzirdēt

Link to comment
Share on other sites

chronos, kāds tavam sebringam ir motrors? Tev ir paveicies- viņiem motori mirst kā mušas! Ja netici pamēģini atrast šrotā kādu ejošu motoru....  

Manējam motors nosprāgā 2x - pirmo reizi 1.5 kls kap remonts, otro reiz nah un uz šrotu. Vēl pa stapai paguva kārba nobirt - 600ls 

 

Un protams plus visādi sīkumi - kā jebkurai mašīnai, tikai rezerves daļas 2-5x dārgākas kā opel vectra ar ko tagad braucu. Un variants 2x dārgāk bija sūtot no USA, Tad pvn bija sūtījumiem virs 150 eur, Varēja bez muitas punkta apmeklējuma tikt cauri.  5x dārgāk pie mūsu bāleliņiem - un arī maz kas uz vietas, jāpasūta nedēļa jāgaida.... 



Explo - nolasīt kļūdas kodus no kompja jebkurā +/- sakarīgā servisā varēs. Kā arī hadeni pārbaudīt. 

 

Bet ne Amerikas auto,ne atlas, ne TC motors nepateiks vai pēc mēneša nenobirs automātiskā kārba vai neparaus šāles motoram. Ja kas amerikāņi manuāļos iesaka eļļu mainīt pēc 3000 jūdzēm (apmēram 5k km) Šeit to neviens nedara, maina pēc 10kkm kā eiropiešiem,  Varbūt tāpēc tie motori jūk.....

Link to comment
Share on other sites

Man ir tas ne pārāk labais motors, V6 2,7 litri benzīns, esmu palasījis internetā par tām problēmam un cik sapratu, tad visa lielā problēma ir ar eļļu, pirmais ir maiņas intervāls, es gan mainu pa 10k nevis 5k kā rakstīts manuālī, otrs moments ir ka jālej 5w30 sintētika(plus vēl sertifikācijas kodi jāskatās), nevis kā mūsu gudrie bāleliņi mauc iekšā pussintētiku, ķipa tur jau nav starpība. Ā un motoriem pēc 2001. gada eļļošanas problēmas ir novērstas. Par kārbu, nezinu, nekādu problēmu nav, pa reizei tik jāpačeko līmenis un reizi pa 50k kilometri tā ir arī jānomaina, ja kas nav nemaz dārgs tas pasākums, filtrs liekas ap Ls10 maksāja, eļļa laikam kādi Ls 4-5 litrā, neatceros cik man uz maiņu izgāja bet liekas ka kādi 5 litri, jo visu nevar izdzīt ārā. Neesmu pārliecināts, bet liekas tos pašus 2,7 litru motorus vēljoprojām montē uz jaunajiem autiņiem.

Link to comment
Share on other sites

Explo - kāds auto ir padomā? Ir starpība, ko testēt - 1990. gada Voyager vai 2010. gada Caliber.

 

Mana pieredze ar amerikāņu auto - 6 gadi ar 2000. gada Dodge Stratus 2,4 L automātu. Kārbai un dzinējam tika mainītas eļļas, filtri, sveces. Nekādu citu problēmu šajā ziņā. Jā, piekare, bremžu kluči u.tml. - tas ir pats par sevi saprotams.

Labs, liels, ērts auto.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...