Jump to content

audi 80 1,8l nepartraukti strada benzina suknis


DZONSS
 Share

Recommended Posts

cik man zinams sukni darbina relejs drosinataju bloka, kura darbibu regule spiediena "datciks" , pastastiet kura vieta atrodas tas spiediena meritajs, gribu sakt no sikumiem. viens no diviem, vainu tas spiediena "datciks" neatsledz sukni, vainu degvielas suknis vairs necel vajadzigo spiedienu. kamer braucu uz gazes gribas lai vins nedaudz ari atpusas.

Link to comment
Share on other sites

Tev ir 1.8 mono ja?

Man tad tāds ir 92 gada passātā.

 

Ja jā, tad man tev ir jautājums, kam nav nekādas sakarības ar tavu jautājumu.

Tev viņs ir kādreiz raustijies? No sākuma tikai auksts, bet pēc gada jau gan auksts gan silts.Raustās takā nepietiktu degviela.

Kas varētu būt par problēmu?

Lasiju ka varot būt tā ka monošpice diršās.Bet tad viņu kustinot arī ir jāmainās apgriezieniem.Bet man viņu kustint nekas nemainās.Tākā atmetu to variantu.

Uz diagnostiku kauns tādu dzīt :D

Link to comment
Share on other sites

Braucot tas sūknis strādās visu laiku. Ieslēdzot aizdedzi ieslēdzas degvielas sūknis, ja viss ok, tad viņš pēc 3-5 sekundēm izslēdzas.

P.S. maiss, degvielas filtrs jāmaina, atrodas zem mašīnas pie labā aizmugures riteņa.

Edited by wilz
Link to comment
Share on other sites

Sūknis ir jāizslēdz pašam ar slēdzi, kurš pašam ir jāpieliek, ja brauc ar gāzi.

Tas pats nekad neizslēdzas, kamēr darbojas dzinējs.

Link to comment
Share on other sites

Degvielas sūknim ir jāstrādā. Degviela atdzesē gāzes sprauslas. Tāpat arī nav ieteicams atstāt sausu bāku braukājot ar gāzi.

Edited by Titfish
Link to comment
Share on other sites

Degviela atdzesē gāzes sprauslas

Te nu gan viens "speciālists" ir atradies!!! 

Diez kādā veidā tad tā to izdara, ja nav noslēpums?  :yahoo:

Nejauc cilvēkiem galvu, ja neko nesaproti...

 

p.s. Titfish laikam saklausījies gudrības no F1, kur kādreiz (laikam tikai Ferrari) degvielu izmantoja kā dzinēja papildus dzesētāju bolīda bremzēšanas laikā.

Edited by Knaabis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1. nomaini degvielas filtru

2.Pārbaudi sūkņa spiedienu

3 tad tik sāc meklēt kašķi kur tālāk jo šīs ir aktuālākās problēmas

Edited by Ratz
Link to comment
Share on other sites

Caurplūstošā degviela nevis dzesē gāzes sprauslas, bet benzīna sprauslas gan.

Tāda lieta pastāv gan, bet nu ne šim dzinējam.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

nepaeiza gāzes sistēmas uzstādīšana kas pārejot uz gāzi neatslēdz benzīna padevi.


Nav gan saskare bijusi ar gāzi tādiem veciem dampjiem, bet loģiski spriežot, kapēc benzīna sūknim būtu jāpumpē sistēmā spiediens, ja tiek lietots cits degmaisījums. IMO loģiski, ka tam ir jāatslēdzas. Vai nu kā te viens teica, tas jādara manuāli ar roku, vai automātiski gāzes sistēmai pašai.

Un monošprice ir tas pats karbiņš pēc būtības, kāda tur vēl sprauslu dzesēšana...??
Link to comment
Share on other sites

 

 

Caurplūstošā degviela nevis dzesē gāzes sprauslas, bet benzīna sprauslas gan. Tāda lieta pastāv gan, bet nu ne šim dzinējam.

Diez kuram tad tā notiek - piemērus studijā! :) 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Benzīns dzesē sprauslas tiem, kam degviela tiek iesmidzināta degkamerā (GDI un tamlīdzīgi), man zināmie kantori parasti neuzstāda gāzi šādiem dzinējiem.

 

Autora gadījumā jāpieliek relejs, kad tiek atvērts gāzes vārsts, lai tiktu atslēgts benzīna sūknis.

Link to comment
Share on other sites

Dzesē jau būtībā visiem "iešpricniekiem", bet tikai tajā laikā, kad dzinējs darbojas uz benzīnu!

Nekādā citā veidā tas nenotiek.

Edited by Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Man ir bijušas 3 mašīnas uz gāzi, nevienai benzīna sūknis netika atslēgts darbojoties uz gāzi. Kad par šo prasīju gāzes licēju kantoriem visi kā viens teica ka nevajag sūkni atslēgt. Krievijas forumos ir diskusijas par šo tēmu, bet arī tur vairums uzskata ka nav benzīna sūknis jāatslēdz. Topika autoram - jau auto iet normāli, benzīna patēriņš normas robežās - nemeklē kašķi - kā saka nelabo to kas nav salūzis ;)

 

Ja kaut kas nav labi, tad dari tā kā Ratz teica! 

Link to comment
Share on other sites

1989g. inzektors. strada ar benzinu labi, paterins ari normas robezas. es nedelu atpakal tik vinu nopirku, tapec neko daudz vel par vinu nezinu. iesledzot aizdedzi suknis strada visu laiku cik vien bus ieslegta aizdedze, tiesi tas man ari nepatik. drosinataju bloka sukna relejam bija aizliekts viens kontakts un piesprausts vads, acimredzot lai varetu manuali atslegt, jo ieliku ligzda citu releju viss stradaja tapat ka ieprieks, ligzdas kontakti nebija izsvilusi.

Ratz -par degvielas filtru tev ari varetu but taisniba,paldies. nu to atstasu uz ritdienu.

Link to comment
Share on other sites

Nu parasti ir tā, ka ieslēdzot aizdedzi sūknis pastrādā kādas 20 sekundes, uzdzen spiedienu. Tad izslēdzas, Kad iedarbina motoru tad strādā visu laiku. Domāju ka kaut kas nav labi - jāmeklē remonta manuālis ar elektrisko shēmu un jālabo. 

Link to comment
Share on other sites

Biju palaidis garām par gāzes iekārtu, vispār vecajiem dzelžiem  parasti uzstāda releju lai sūknis atslēdzas kad lieto gāzi, ja tev ir monošprice tad var būt ka atslēdz  elektrovārstu kas noslēdz degvielas padevi, tev sūknis nevar pietiekoši uzdzīt spiedienu un tādejādi strādā visu laiku

Link to comment
Share on other sites

Atstāt šo sūkni ieslēgtu ir tāpat, kā atstāt ieslēgtu gaismu dzīvoklī tad, kad Tu tur neesi - jēga nekāda, tikai manta nolietojas...

 

 

Ratz - tas ir centrbēdzes sūknis un tam nav nekāda spiediena devēja!

Edited by Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Paskaties pie monošprices, Ja nemaldos tur ir datčiks kas ieskrūvēts no kreisās puses  - ir pievienots tik viens + vads

Es  savējam toreiz dabūju mainīt sūkni.....bija pardaudz sadilis, nevarēja uzpumpēt spiedienu

Link to comment
Share on other sites

Nu nav tur nekādu sūkni regulējošu devēju - nu nav!

Beidz gvelzt muļķības!

 

p.s. Ja sūknis ir sadilis un spiediens ir par zemu, tad problēma ir tā, ka auto nevar iedarbināt, jo degvielas sprauslas atveras tikai pie noteikta minimālā spiediena.

Link to comment
Share on other sites

Jā, tas ir mehāniskais spiediena regulators, bet spiediens tur ir gan augstāks par 1.2 bar, bet tas nu gan ir atkarīgs no auto markas.

Ja nemaldos - ap 3.5 bar K-Jetronic špricei.

Edited by Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Konstatators
bet nu tā jau gandrīz ir kā karburators!

 

Nu labrīt...

Edited by Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Konstatators
Un monošprice ir tas pats karbiņš pēc būtības, kāda tur vēl sprauslu dzesēšana...??

 

Vai es jau to reiz neteicu...? Tieši tā, tie ir stulbie audi tā laika experimenti, kā arī pēc tam nākušās visas mehāniskās iešprices zem visādiem -tronic apzīmējumiem u.t.t, visi vienādi kaprīzi mēsli, kas ar vecumu vispār ir ārprāts gatavais - zupui rij lopā un iet neatbilstoši.

Edited by Konstatators
Link to comment
Share on other sites

A kas vainas vecajam K-Jetronic? Prasts kā kirzas zābaks.

Manam vecajam Audi 90 (pārejnieks) tas nokalpoja mazliet virs 600 t. km un tikai vienreiz sūkni nomainīju! Vairāk nekādu problēmu.

Tā arī pārdevu - bija stipri aprūsējis...

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Neatceros vairs šitās tūkstoš modifikācijas tiem troniciem, un godīgi sakot negribu arī ne iedziļināties tajā vēsturē, ne atcerēties. Bija savulaik 2,3l 5 cilindu mehāniskās šprices lamata, nu tur bija vai nu iet super, bet rij lopā. Vai nu ēd normāli, bet neiet. Vai rij lopā un neiet, bet nekad viss normāli. Tad pa vidam visādi gļuki ar apgriezienu peldēšanu tukšgaitā, visādām pārsūkšanām, neklausīšanu uz pedāli aukstam/siltam/aukstam&siltam u.t.t. utml. Visa tā trubiņu sistēma, visas tās vecās pārkaltušās šprices gumijas, gofras, gaisa mērītāji, temperatūras devēji u.t,t nu vienkārši totāla lamata! Tagad ar tādiem jāties,da nu... Tas viss ir morāli un tehniski novecojis. Kad tālajos 90ajos gados tās mašīnas izripoja no zavoda, noteikti viss bija OK, bet šajos laikos tas viss 20 gadīgais arsenāls ir tiktāl dajāts un novecojis, ka tas ir vienkārši mazohisms pret sevi tur mēģināt kaut ko mudīt.

 

Un ir vēl ļautiņi, kas tādiem gāzi mudī virsū... Atceroties tās šausmas jau vien ar benzīnu, es jūtu viņiem līdzi...

Link to comment
Share on other sites

Es domāju degvielas vada noslēgšanas vārstu.... 

Regulatoru nēsu pieminējis-tur viss kā jau minēts mehānisks

Monošprice jau ir uzlabots karbulis

90 audim kam 2.3  pavisam citi štelle.... izmet rupjo filtriņu no skrūves degvielas vadā un šis atdzīvojas   man tik izdevās jauno 90 audi izmēģināt kur no 130 zirgu motora izdevās 158 zirgus izvilkt nedaudz apgreidojot un paregulējot

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
130 zirgu motora izdevās 158 zirgus izvilkt

 

Man vienmēr patikuši izbijušu zirgu skaitītāji 20 gadīgām mašīnām... Cita lieta, ja nodarbojas ar nopietnu pārbūvi, bet ja upgreids ir sieta izmešana no degvielas padeves vada, tad nu ko tur vispār runāt...

 

 

Edited by Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Tas bija 98gadā... viena no pirmajām manām mašīnām

Un nevajag ar glupības rakstīt, ja nemāki lasīt pasaki-uzrakstīšu plašakos tekstos lai vari saprast ka apgreidošana un pieregulēšana ir kas vairāk

Link to comment
Share on other sites

 

 

es nedelu atpakal tik vinu nopirku, tapec neko daudz vel par vinu nezinu. iesledzot aizdedzi suknis strada visu laiku cik vien bus ieslegta aizdedze, tiesi tas man ari nepatik.

 

Nebāzies tur ku rneko nesaproti un netraucē autiņam strādāt!

Tas tev nav "windoze" kur atslēdz "nevajadzīgos"  servisus.

Link to comment
Share on other sites

mafijs- nekad izza tadiem sikumiem neesu dzinis uz servisu un nedzisu, tagad vel nezinu kur un kas jo tiko iegadats, paies gads un zinasu to autinu ka applestu. uz servisu dzenu tikai atregulet kadas gaismas, saversumu, sagazumu. esmu pieradis visu darit pats, jo servisos man liekas par tadiem sikumiem ples neadekvatas summas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

cik man zinams sukni darbina relejs drosinataju bloka,

 

novelc vadiņu uz to releju un uzliec uz paneļa vienu slēdzīti.

Link to comment
Share on other sites

 

 

novelc vadiņu uz to releju un uzliec uz paneļa vienu slēdzīti.
 

 

varbut ta ari izdarit, mazak bus galva jalauza



 

 

Kurā vietā es teicu dzīt auto uz servisu ?
 

 

sorry, es domaju ka tas ir majiens

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...